نیایش عزیزمنیایش عزیزم، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره
امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

ثمره ی عشق

و تو تا مادر نشوی نمیفهمی....

1390/3/3 18:41
نویسنده : مامانی
669 بازدید
اشتراک گذاری

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

بهشت براي من که مادرم؛ تويي

 و  مادران همه مي دانند که بهشت براي اين عشق، پاداش کميست...

رنج مي برم بي منت، عشق مي بري بي درخواست؛

 تو بزرگ مي شوي و من پير! بزرگ شدنت گريختني است از آغوش من..

چه واهمه اگر که گريختنت، حس مادري مادرم باشد، مي گويم و مي گويي و مادرم مي گفت: تا مادر نشوي نمي فهمي!

دوستت دارم و همين براي من کافيست... همين...

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد 
موسیقی، روزگذر دات کام http://www.roozgozar.com  

مي گم: تو گوشم بگو!  

 عشق من کيه؟

تو با خنده جواب مي دی...

من

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد 
موسیقی، روزگذر دات کام http://www.roozgozar.com  

مرا مي بوسي و بهشت زير پايم مي رويد،  

من عاشقم و رنج مي برم، تو معشوقي و عشق!  

و اين شبيه معجزه ايست براي انسان طمعکار...  

من نيز بهشتي بودم که بيرحمانه از مادرم دور شدم؛ 

که فهميدن حس مادري خود راهي به بهشت جاودان است!...  

مي دانم که نمي داني؛  

من با تو فهميدم که مادرم راست مي گفت...  

(... و تو تا مادر نشوي نمي فهمي...) 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

عزیزترینم ،زیباترینم،قشنگ ترین بهانه زندگی ام،دختر نازنینم ...من با تو معنا گرفتم تو به من زندگی بخشیدی،تو مرا بزرگ کردی ،مرا قوی کردی،حس زیبای مادری را با تو تجربه کردم و لذت میبرم از لحظه لحظه زندگی با تو ، عاشقانه دوستت دارم و زندگی میکنم به امید روزی که مادر شدن تو را ببینم ... به امید فرداهایی شاد و شادتر از امروز در کنار تو عشق جادوانه زندگی مامان و بابا...

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

حدیث
3 خرداد 90 11:14
مامان نیایش جان روز مادر را به شما تبریک عرض می کنم


ممنون عزیزم لطف کردی به ما سر زدی خوشحال شدم
بر شما مامانی آینده هم مبارک باشه
مادر نیایش کتاب آفرینش
3 خرداد 90 11:29
خیلی زیباست نگارشتون . الهی همیشه شاد باشید .
امیدوارم همیشه بروز باشید تا بتونم از مطالب زیباتون استفاده کنم .


ممنون لطف داری عزیزم شاد باشی نیایش جونو ببوس
خاله
3 خرداد 90 16:24
روزت مبارک مامانی نینیش ....
مامان مسیح
3 خرداد 90 17:01
سلام عزیزم..ممنونم... منم لینکت کردم امیدوارم هر چه زودتر نیایش جون و همه ی نی نی ها..بدونن مادر تا بی نهایت دوستشون داشت ! روزت مبارک مامان نیایش
مینو(عمه)
3 خرداد 90 21:05
وچه حس زیبا ییست مادری. وقتی هر لحظه همراه  با  نگاهی کنجکاو و کودکانه  زندگی را به تماشا نشسته ای 
الهه مامان ايليا
17 شهریور 90 23:37
سلام عزيزم.ممنونم كه به وبلاگ پسري من سر زدي...تولد همسرتون هم مبارك


ممنون آدرس وبلاگت رو تذاشتی تا بازم بتونم بیام
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثمره ی عشق می باشد