نیایش عزیزمنیایش عزیزم، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره
امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

ثمره ی عشق

چهـــاری که منتظـــر پنـــج است !

1393/5/10 14:16
نویسنده : مامانی
2,733 بازدید
اشتراک گذاری

دخترکمان این روزها خیلی انتظـــــــار میکشد ، ماه ها ، روزها حتی ساعت ها و دقیقه ها را هـــــــی میشمارد و می شمارد ...

می خواهد زودتر برسد به 5، به پنجمبن روز مهـــــر ،به 5 سالـــــه شدن ، زودتر برسد به تولدش...

روزهای کودکی  اش دارد تند تند میگذرد ...

کودکانه هایش ، مادرانه هایی برایم ساخته که با هیچ چیز قابل قیاس نیست

او بــــــزرگ میشود و بزرگ شدنش ، برایم خاطـــــره ها میسازد ،خاطره هایی تا همیشه به یاد ماندنی!

روزهایی بود که آرزویم همه این بود که زودتر بزرگ شود بـــــــزرگ تر ،بزرگ تر!

اما حالا احساس میکنم دلم میخواست کودکـــــی اش ، کودکانـــــه هایش بیـــــشتر ادامه داشته باشد...

آرزوی بزرگ این روزهایش بعد از رسیدن ِ هر چه سریع تر به روز تولدش ! هدیه ایست که خدای مهربان البته به قول خودش فرشته ی مهربان برایش در روز تولدش بیاورد ....آن هم یک خواهر !

همه آرزوهای کوچک و بزرگ ات برآورده باشد به لطف خدا...محبت

 فردا 8 شوال ، سالروز تولدت به ماه قمری ست ... تولدت مبارک عزیز دلم برای من هر روز روز تولد توئهبوس

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

این بلوز شلوار رو قبلا برات دوخته بودم و بردم به خاله نشون بدم که بازم کلی ازت عکس گرفت مرســــــــــــی خالـــــــــــــــــه ی مهـــــــــــــربون

بغل بوسمحبت

پسندها (7)

نظرات (14)

〰〰مامانِ چشمه بهشتى 〰〰
13 مرداد 93 23:37
سلام دوست خوبم الهى بگردم ... تسنيم كه پنج ، شش ماهه رسما اعلام پنج سالگى نموده !! هر كس ازش مى پرسه چند سالته مى گه پنج سال ! يه دفعه به طرف گفتم چهار سال و خورده اى اينقدر به خانم بر خورد گفت نميشه بگى !! حالا الان چند روزه كه از پنج سالگى پريده توى شش سالگى !! اتفاقا ديروز جايى بوديم بعد كه اومديم خونه بهم گفت مامان ازم پرسيدن چند سالته منم گفتم شش سالمه !!!! بهش مى گم چرا ؟ تو كه پنج سالتم نشده هنوز . مى گه چون پاهام بزرگ شده ( يه دنپايى بزرگ تر از پاش داره يه كم اندازه اش شده مى گم من ديگه شش سالم شده !!) با اين سرعتى كه اين داره پيش ميره همين روزا به ده سالگى ميرسه خخخخخخخخ نمى دونم چه عجله اى دارن براى بزرگ شدن نمى دونن ما چقدر عاشق اين دنياى كودكانه اشون هستيم واى خداى من نيايش هم خواهر دوست داره داشته باشه ... ايشالله خدا بهش بده هر چى رو كه دوست داره چقدر نازه بلوز شلوارش ... خيلى هنرمنديدااا .... ايشالله مباركش باشه روى ماهشو مى بوسم
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم اومدی خانومی خیلی خوشحالم میکنی با کامنته ای پر مهرت قربون این دخملی ناز بشم که رفته تو شیش سالگی نه بابا نیایش که تا به خوده 5 مهر نرسه قبول نداره 5 ساله شه فکر کنم قضیه بر میگرده به همون بزرگ شدن و تو اتاق خوابیدن دلش میخواد به 5 برسه ولی اون قدر بزرگ نشه که تنها بخوابهممنون از حضور پر مهر و نگاه خوشگلت دوست عزیزم
خاله
14 مرداد 93 2:10
الهی فدای این دخمل بشم که هی تولد تولد میکنه چه خوبه که به بهانه ی تولد نیایش جشن میگیریم و دور هم شادی میکنیم تولد قمری ش هم مبارک! امیدوارم آرزوی قشنگش هم هرچه زودتر برآورده بشه انشالله و منم کیف کنم از اینکه دوباره خاله میشم... وای خدا...چه خووووب میشه... عکسا هم قابل نداره عزیزم.. بوس بوس
مامانی
پاسخ
فدای تو خاله جون خیلی مهربونی دوستت داریم زیـــــــــــــــاد
مامان گلاب
14 مرداد 93 17:45
تولد قمریت مبارک عزیز دلم
مامانی
پاسخ
فاطمه شجاعی
14 مرداد 93 22:05
عززززززززززززززززززززیزدلم فدای تو بشم که انقده منتظری راستشو بخوای منم خیلی منتظر تولدت هستم اگه بشه دوسدارم بیام امسال تولدت سورپیایزت کنم به قول خودت
مامانی
پاسخ
وااااااااااای راس میگی میدونی که اگه نیایش بفهمه چه قدر سوپیایززززز میشهخیلی خوشحال میشیم از دیدنتون عزیزم
مامان منصوره
15 مرداد 93 9:35
مبارک باشه نیایش جون انشالله 120 سالگی چه خوب چه هدیه ای بهتر از یه خواهر
مامانی
پاسخ
مامان ساينا و سبا
18 مرداد 93 7:28
سلام خانمم...خوبي؟واييييييييييييييييييي نکنه خبرايي هست و ما بي خبريم و فقط فرشته مهربون ميدونه....اي جانممممممممممم چقدر هم خوشحال ميشه اگه روز تولدش اين خبر را بشنوه نيايش جونم تولدت قمريت مبارک شاد و سرزنده باشي گلم
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم قربون محبتت نه بابا خبری نیس آره اون که حسابی خوشحال میشه چی بگم هر چی خدا بخواد
زینب
20 مرداد 93 18:12
تولد نیایشی هر روز و هر لحظه مبارک باشه ...مامان هنرمندش هم که دیگه هزار ماشا ا... یک پارچه خیاط شدهآفرین عالیه
مامانی
پاسخ
فدات مهربونم
•● Mah ●•
23 مرداد 93 20:15
ای جونم... تو چقدر خانوم شدی نیایش ِ قشنگممممممممممم
مامانی
پاسخ
ندا مامان نيايش
23 مرداد 93 22:45
سلام عزيز جون. اميدوارم كه با گذروندن بهترين روزها به پنج سالگي برسي. دوستون داريم من و نيايش...
مامانی
پاسخ
ممنون خاله جون ما هم دوستون داریم
مامان پریسا
25 مرداد 93 13:36
ماشالله به دخملی ک دیگه واسه خودش خانمی شده عزیز دلم تولدت مبارک باشه ان شاللهخ 120 ساله زیر سایه ی مامان و بابا
مامانی
پاسخ
بانو
27 مرداد 93 12:25
سلام با شب ادراری کودک خود چه کنیم؟ www.banoo.ir/post/894 منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
مامانی
پاسخ
بانو
27 مرداد 93 13:40
سلام چگونه کودکی مستقل تربیت کنیم؟ http://www.banoo.ir/post/939\ منتظر حضورتان هستیم. جامعه مجازی بانو
مامان زهره
2 شهریور 93 20:06
سلام تولدت از همین الان مبارک . راست می گی زهره جون منم وقتی نازنین 5 سالش شده بود می گفتم دلم برای بچگیش تنگ می شه چون 5 سالگی دیگه بچه ای که ما انتظار داریم نیستند . اما با اومدن نیایش دوباره حس مادرانه برای بچگی رو پیدا کردم شما هم اگه می خوای دوباره احساس کنی زود باش .
مامانی
پاسخ
مامان الهه
5 شهریور 93 12:09
سلام عزیز دلم.... کجایی؟ دلم براتون حسابی تنگ شده... دیگه کمتر از یه ما به پنج شدن چهارمون نمونده ... چه خیاطی هم شدی زهره جون... سفارش قبول میکنی عزیزم
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم خوبیم زیر سایه شما خوبید شما دل ما هم براتون تنگ شده ممنون از محبتت خانومی من که این همه نیستم ولی شما جون بخواه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثمره ی عشق می باشد