نیایش عزیزمنیایش عزیزم، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره
امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

ثمره ی عشق

دست نوشته نیایش و بابایی برای مامانی

1390/3/2 10:08
نویسنده : مامانی
713 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی جونم سلام البته من هنوز یاد نگرفتم بگم سلام ولی خب تو که میدونی من با چه ادا و اطواری سلام میکنم که تو هم همش قربون صدقه ام میری به هر حال سلام

ممنون که گذاشتی منم اینجا بنویسم هر چند وبلاگه خودمه مثلا... 

 ولی الان میخوام با کمک بابا برای تو بنویسم چون این همه مدت تو برام نوشتی خسته شدی

بابایی بهم گفته فردا روز مادره، من که اول نفهمیدم چی گفت. وقتی گفت فردا روز مادره... من گفتم مامانی؟بابا گفت آره فردا روزه مامانه باید دختره خیلی خوبی باشی و لااقل فردا دیگه خسته اش نکنی همش بوسش کنی نازش کنی

گفتم بوووو...............نا......نا....... گفت آره دختر بابا، نازش کن بوسش کن تا خستگیهاش در بره

مامانی من که تو رو اذیت نمیکنم..میکنم؟ من فقط یه کم بازیگوشم خب بچه ای که باهوش باشه شیطونی هاش هم بیشتره دیگه مگه نه؟Cute 
character girl

میدونم چه قدر دوسم داری چون صبح تا شب بهم میگی و همش بوسم میکنی و تو گوشم میگی که عاشقمی که بابایی هم حسودیش میشه وقتی هم که میخوای به بابا بگی تو گوشش که من نمیذارم و بدو بدو میام جداتون میکنم خب میخوام فقط مال من باشی مامان خود خودم

مامان جونم خیلی دوست دارم درسته که نمیتونم بگم دوست دارم فقط میگم دوووووو ولی تو که میدونی من وقتی میگم دووووووووو..................بوووووووووووو.................نااااااااااااااااااااااا

از ته ته دلم میگم  خیلی عاشقتم دوست دارم مامانی 

 دعا میکنم همیشه سالم باشی روزت مبارک مامان گلم میخوام بهت بگم:

 بهترین مامان دنیا که جات تو بهشته :

 ♥♥♥به بهشت نميروم اگر تو آنجا نباشي مادرم. ♥♥♥  

 

 تصاویر زیباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نویسان،آپلودعکس، کد 
موسیقی، روزگذر دات کام http://www.roozgozar.com

چون خدا اراده کرد نماد عشق را در زمین قرار دهد، زن را آفرید و چون خواست هستی، عشق را باور کند، او را مادر قرار داد

زیبا

 همسرم ؛ ای که در تاروپود وجودم و در جای جای قلبم ، حضورت همیشه احساس می شود . تو که گرمی بخش زندگی ام هستی ، همیشه دوستت می دارم . روزت مبارک

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

خاله
2 خرداد 90 12:41
بارانی از عشق و نَمی هم ستاره ارزانی تویی که در تبار معصومانه‌ی نگاهت، چشمان عاشق فرزندت ستاره می‌چیند. خوش‌آهنگ‌ترین نغمه‌های هستی نثار قلب خسته و صبورت. روزِ به اوج نشستنت مبارک . . .
نازنین نرگس نفس مامان
2 خرداد 90 17:16
روز مامان به مامان نیایش جون تبریک فراون
نازنین نرگس نفس مامان
2 خرداد 90 17:17
قربون اون شیطنتهات عزیزم دنیا به کامت باشه ایشالامامان رو اذیت کن شیرینه شیرین شیرین
مدرسه ی مامان ها
2 خرداد 90 18:39
سلام بر تو ای مادر! ای اسوه ی مهربانی و صبر و گذشت؛ ای که خداوند بهشت را زیر پای تو قرار داد و شاید خواست به من بفهماند، باید آنقدر در برابر تو خضوع داشته باشم که چهره ی خود را بر کف پای تو بگذارم... « مادر! روزت مبارک.»
مینو(عمه)
2 خرداد 90 18:46
مادر، ای لطیف ترین گل بوستان هستی، ای باغبان هستی ، گاهِ روییدن باران مهربانی که به آرامی سیراب میسازی. گاهِ پروریدن آغوشی گرم که بالنده میسازی . . . خواهر عزیزم روزت مبارک
مامان نیایش
2 خرداد 90 23:16
از همه شما مهربانان سپاسگزارم این میلاد فرخنده و عزیز بر همه شما عزیزان مبارک ...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثمره ی عشق می باشد