نیایش عزیزمنیایش عزیزم، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره
امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

ثمره ی عشق

دریا بازی ...

نگران نشین ، نفس عمیق هم نیازی نیست ! ر ِلَکس ر ِلَـــکس رلکس تررررررر ادامه فقط عکسه !!!  بابل سر - 9 اردیبهشت               مجبوری آخه مامانی اینقدر پــُـرش کنی ؟!             دریا ، یه ماهی مرده رو آورد تو ساحل ، وقتی دیدی با غصه آوردیش نشونم دادی : که مامان بیا ببین یه ماهی پژمرده !!! و بعدشم میخواستی خاکش کنی !!!!                 این دو تا عکس مخصوص مامان تسنیم گلی !!!       &...
17 ارديبهشت 1392

بهارانه با تو ...

سفر امسال ما به شمال کشور توی روزهای اردیبهشتی یه صفای دیگه ای داشت که برای من شخصا واقعا لذت بخش بود اونم عطر سحر انگیز بهار نارنج بود که از قبل از ساری تا بعد از بابلسر فضا رو آرامش بخش تر کرده بود ...   شکوفه های بهار نارنج ، هم زیبا هم خوش عطر، کنار اون همه سبزی و طراوت شمال یه چیز دیگه بود...دلم میخواست جشنواره ی ملی بهار نارنج هم بابل باشیم ولی خب تازه از 11 اردیبهشت شروع میشد و برای ما مقدور نبود ...حیف...   ولی خب همین قدر هم انرژی زیادی بهمون داد اون فضای دل انگیز شمال...جای همه دوستان خالی...به نظرم اردیبهشت واقعا موقع خوبی برای سفر هست کاش همیشه قسمت بشه...         اگه ...
14 ارديبهشت 1392

ادامه عکس های سفر ...

این عکس ها مربوط به مرکز خرید پاویلیونPavilion market هست که دارای 450 فروشگاه در 7 طبقه و شش محوطه است و برای زمان کریسمس تزیینات زیبایی رو با کاج ها طراحی کرده بودن   اینجا هم مرکز خرید دیگه ای هست که اسمش خاطرم نیست ولی برای کریسمس اغلب مارکت ها رو تزیین کرده بودن این عکس ها مربوط به بازار هنری ها یا central market هستش که نیایش هم با دو تا از مغازه دارهای اونجا بد جوری رفیق شده بود ولی تنها واژه مشترک بینشون دالی بود و اونا هم کلی ذوق میکردن و همش باهاش بازی میکردن عکس های زیر مربوط به شهر بازی گنتینگ Gentingهست که با ...
19 آذر 1390

سفر نیایش کوچولو به مالزی (به روایت تصویر)

اینجا یه پارک کوچولو و استخر در محوطه خونه بابا جون نیایش هستش شهرک Pantai Hill Park اینجا برج های دوقلوی پتروناس هست که یکی از بلند ترین آسمان خراش های جهان هست که در شهر کوالالامپور قرار داره و ارتفاع اون به 452 متر میرسه و امروزه به یکی از نماد های اصلی کوآلالامپور مالزی تبدیل شده این عکس ها مربوط به مجتمع تفریحی آفاموسا A' famosa ست که شامل قسمت های تفریحی زیادی مثل پارک پرندگان و باغ وحش و شوی حیوانات و پارک آبی است  چیزی نمونده بود این پرنده بلا چشم نیایش رو نوک بزنه خدا رحم کرد   این عکس ها مربوط به آک...
18 آذر 1390

ادامه عکس های سفر شمال

ساعت 9 صبح روز 4 مهر بابا امان (نزدیکای بجنورد) برای صبحانه توقف کردیم   ساعت 2 ظهر برای نهار رفتیم نهار خوران گرگان و یه کم تو جنگل یا به قول نیایش جندل ها گشتیم  شب رسیدیم بابل سر و یه شب اونجا موندیم(هتل میچکا) صبح روز 5 مهر رفتیم دریا و تا ساعت تولد نیایش یعنی 12 و 25 دقیقه دریا بودیم وقتی بهش میگم تپل شو ..لپاشو این جوری می کنه و میگه :من لُپا چا (لپام چاقه) شب رسیدیم نمک آبرود و دو شب اونجا موندیم روز اول یعنی 6 مهر که خیلی خیلی بارونی بود ولی روز بعد 7 مهر هوا بهتر شد، بارون نیومد ولی هوا سرد شده بود یه کم اینم نیایش جون خسته که دیگه خوابش برده تو ر...
13 مهر 1390

سفر به شمال ( مهر90 )

سلام به همه دوستای خوبم ما برگشتیم ... روز دوشنبه 4 مهر راه افتادیم به سمت شمال تا برای روز تولد نیایش جون 5 مهر کنار دریا باشیم خدا رو شکر خیلی خوب بود نیایش هم خیلی عاشق دریا شده بود همش می گفت بیم دیا ، آب بادی ،شینا ولی خب اصلا تو آب نرفت وقتی موج میزد و آب می اومد تو ساحل نیایش فرار میکرد! نمیدونم شاید از مو ج ها میترسید آخه دریا خیلی موج داشت شایدم سردش بود آخه هوا یه کم سرد شده بود ولی در کل خیلی بهش خوش گذشت همش میگفت: دَیا  بیم  دیا (بریم دریا) من دیا خیلی خیلی دوووو (من دریا رو خیلی خیلی دوست دارم) لب ِ دیا عت (بریم لب دریا عکس بگیریم ) اَپ پیکو پیکو (اسب پیتکو پیتکو) روز تولدش بابل سر ب...
12 مهر 1390

اولین مسافرت با نیایش (5 مهر 1389)

صبح زود روز 5 مهر 89 بعد از نماز صبح راه افتادیم سمت شمال مامان جون (مامان من) هم با ما اومد چون خودم ازش خواستم هم به خاطر اینکه یه آب و هوایی عوض کنه و دلتنگ تو نباشه هم به خاطر اینکه من دست تنها نباشم توی سفر با تو کوچولوی وروجک تا به همه مون خوش بگذره خیلی هم خوب بود غیر از یه بار که ماشین یه کم اذیت کرد ولی وقتی رسیدیم دریا خیلی خوب بود دلم برا دریا تنگ شده بود.....توی این عکس بابا امان ایستادیم برای صبحانه ....عکس بعدی  گرگان بودیم برا نهار ...عکس های بعدی هم مربوط به بابلسر هست و دریا .....نتونستیم خیلی دورتر بریم چون  سفر با یه کوچولوی یه ساله که مخصوصا وروجک هم باشه خیلی سخته ...کاش امسال هم بریم دوباره ،حالا که ...