نیایش عزیزمنیایش عزیزم، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره
امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

ثمره ی عشق

ای خدای مهربان...

1393/4/11 14:23
نویسنده : مامانی
3,163 بازدید
اشتراک گذاری

دوستت دارم خدایا ، ای خدای مهربان

ای که هستی در وجودم ، توی قلبم مثل جان

دوست دارم زندگی را ، در هوایش زنده ام

من که خوشبختم ، سپاست میگذارم بیکران

دلخوشی هایم زیادند و برایم دلپذیر

عشق مامان ، عشق بابا ، مهر خوب دیگران

ای خدا ، با دستهای کوچکم خواهم ز تو

تا کنی شادان دل خوبان،تو از پیر و جوان

نام زیبای نیایش تا همیشه با من است

دوست دارم نام خود را در هر زمان در هر مکان

برای عشق کوچکم نیایش عزیز

مامان جون (مامانِ بابا)

 

بعضی وقتا شاکی میشدی از اینکه چرا اسمت رو نیایش گذاشتم چرا فاطمه نذاشتم ...خب علاقه داری به اسم فاطمه خیلی هم خوبه ولی اینکه اسم خودت رو دوست داشته باشی و اون احساسی که من نسبت بهش دارم رو تو هم داشته باشی خواسته ی قلبی من بوده و هست ...این شعر رو مامان جون برات سرود تا همیشه ها و در هر جایی اسمت رو دوست داشته باشی خدارو شکر خیلی خوشت اومد از شعر و البته اسم قشنگت ...

طاعات و عبادات و نیایش های همه دوستان قبول باشه ...

این روزا دلت میخواد روزه بگیری ...آخه مادر تو که همه سال روزه ای ! با این غذا خوردنت !!

اسم روزه ی کله گنجشکی که مال کودکی های ما بوده رو زیاد دوست نداری یه کمی دنبال اسم گشتی ولی آخرش هم گفتی همون روزه ی گنجشکی بهتره !

میگم مامانی تو باید خوب غذا بخوری تا بدنت قوی تر بشه و اینقدر زود مریض نشی میگی خب من وقتی روزه باشم میتونم بیشتر به تو کمک کنم آخه کمک کردن کار خیلی خوبیه!!! قربون اون دل کوچیک و مهربون و موءمنت  عزیز دلم محبت

در ادامه یه کمی عکس !!!چشمک

خاله جون روز تولدش خونه ی ما بود و خیلی بهت خوش گذشت به من هم همین طور کیک خوردیم و خاله همه  25 تا شمع رو یه جا فوت کرد کاش عکس خوبی از اون لحظه داشتم ولی بعدش با هدیه ی تولدش که عمو براش خریده بود یه گوشی جدیـــــــــــــــــــــــــید کلی عکس ازت گرفت و سرگرممون کرد!زبان

منم لباسایی که تا اون روز برات دوخته بودم رو تنت کردم !زیبا

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فرداش یعنی 27 خرداد سه شنبه بود و بابا تا شب شیفت حرم بود ما هم  رفتیم خونه ی مامان جون و اون هم کلی زحمت کشیده بود و برای من و خاله کیک سفارش داده بود و دوباره خوش به حال  تو شد بازم تولد بازی!از همه ممنون به خاطر همه چیزمحبت

 

 

این چند تا عکس رو دیگه خودم گرفتم البته هنوزم لباسایی هست که ازشون عکس نگرفتم تا کامل بشه !

 

 

 

 

 

ممنون از نگاه های قشنگتونبوس

پسندها (11)

نظرات (16)

خاله سانی
11 تیر 93 14:48
خیلی ممنون که به ما سر زدید.خدا کوچولوتونو واستون نگه داره
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم
: •●مامانِ آینده یه فسقِـلی●•
11 تیر 93 16:08
وای زهره جان آفرین به شما که اینقدر هنرمند و البته خلاقین.. خیلی لباسای نیایش جونم خوشگله... هزار ماشالا.. البته خودش هم خوشگلههههههه هزارهزار ماشالا از هنرمندی های خاله جون که هر چی بگم کم گفتم... ای ول... لذت بردم بسی زیاد... مخصوصا اونی که دایناسور پشت ِ سر ِ نیاش جون هستش... بامزه ست گوشیشون هم مبارکککککککککک.............. تولدها هم مبارکککککککککککککککککککککک
مامانی
پاسخ
به به خانم خانوما خوش اومدی ممنون از نگاه قشنگت شما به همه ی ما خیلی لطف داری دوست عزیز شاد باشی
〰〰مامانِ چشمه بهشتى 〰〰
11 تیر 93 17:00
سلااااااام قبول باشه نماز روزه هاتون مامانى جون يه پا خياط شدينا ... چه لباساى خوشگلى دلم رفت .... ايشالله همه رو به شادى بپوشه نيايش عزيزم خيلى التماس دعا توى وقت سحر و افطار همينطور اگه حرم مشرف شديد
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم به یادتون هستیم همیشه ممنونم که همیشه بهمون سر میزنی لطف داری عزیزم ممنون ازنگاه خوشگلت محتاجیم به دعا خانومی
ندا مامان نيايش
11 تیر 93 17:00
تولدتون مبارك. طاعات قبول حق. التماس دعاي مخصوص و زياد... دوستون داريم من و نيايش مثل هميشه...
مامانی
پاسخ
ممنونم عزیزم ما هم دوستتون داریم التماس دعا
حنانه
11 تیر 93 17:30
سلام براتون آرزوی سلامتی دارم نیایش هاتون هم مورد قبول درگاه خدا انشاا...
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم ازت التماس دعا
مامان فريبا
11 تیر 93 19:27
بابا شاعرا! هنرمندا! عکاسا! خیاطا! چقدر پست پر و پیمونی بود زهره جونم، خاص خاص نیایشم. عزیزم، نیایشم، اسمت خیلی قشنگه خاله! عالیه! مث خودت، مث دل صاف مامانت که حین نیایش این اسم قشنگ رو دریافته. مث دل باصفای مادر جونت که این شعر قشنگ رو واسه ت سروده. عاشق اسمت باش و باهاش حال کن. عین ماها که به اسمت و خودت مباهات می کنیم.
مامانی
پاسخ
بابا چی میگی ؟ ما که انگشت کوچیکه شما هم نمیشیم که خانومی ممنونم از محبت همیشگیت و انرژی های مثبت و فراوونت خوب باشی همیشه
زینب صبوری
11 تیر 93 21:58
چه مامان جون با احساسی ...آفرین بهشون... و چه مامان هنرمندی با این همه کارهای قشنگ که تن گل دخترش واقعا برازنده است و...چه دختر جیگری...
مامانی
پاسخ
فدای تو عزیزم ممنونِ محبتت هستم
خاله
12 تیر 93 1:26
چه شعر قشنگی دست مامان جون نیایش درد نکنه منم اون روز خیلی بهم خوش گذشت آخه اولین بار بود که توروز تولدم خونه ی شما بودم و اولین بار بود که به تعداد سالهای عمرم، شمع فوت میکردم...مرسی بابت اون تولد خاطره انگیز خواهر مهربونم عکسا که زیاد خوب نشده بود از بس نیایش خوشگلم ورجه وورجه کرد ولی تو مثل همیشه بهترین ها رو انتخاب کردی خواهر خوش سلیقه ی من... لباسهاشم که دیگه یکی از یکی قشنگتر شده آفرین به مامان هنرمندش
مامانی
پاسخ
قربونت خواهر خوشگلم ممنون از نظر لطفت آره عکسها زیاد بود همش هم خوب بود ولی دیگه گفتم خیلی هم زیاد نشه بهتره بازم ممنون از تو که کلی نیایش رو خوشحال کردی هدیه ات هم مبارکت باشه ایشالا چرخش برات همین جور بچرخه هی دوستت داریم زیاد الهی که خوشت بیاد
الهه
12 تیر 93 13:44
عزیزمی پس این بساط اینکه چرا اسمم رو این گذاشتین و فلان اسم رو نذاشتین تو خونه شما هم پهنه هان؟ ما که خیل یوقته درگیرشیم و هردفعه یه جوری رفع و رجوعش میکنیم... چه شعر با احساسی !!! چه مادربزرگ و مامان و خاله هنرمندی به به!!تولد خواهری و خودت هم مبارک
مامانی
پاسخ
آره بابا خیلی وقته قربون یسنام بشم من یادم رفته اون روز تو کلوپ پاندا اسمش رو چی میگفت؟نیایش فقط دوست داره فاطمه میبود اسمش ؟!قربونت برم عزیزم ممنون از حس خوبت، نگاه قشنگت و تبریک چند باره اتدوستتون دارم
سمانه مامان پارسا جون
13 تیر 93 13:48
سلام عزیزم خوبید؟ طاعاتتون قبول گل دخترمون خوبه؟ چه عکسهای خوشگلی عکسهاش ماه بود ماه یکی از یکی قشنگتر مثل همیشه روی ماهشو ببوس زنده باشه الاهی تو این روزا واسه ما هم دعا کنید زهره جون
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم شما خوبی گل پسری خوبه مرسی اومدی ممنون از نگاه قشنگت مهربونم میبوسمت التماس دعا
مامان ز✿ـرا
13 تیر 93 15:19
چه دختر نازی و چه مامان باهنری و چه مامان جونِ با احساسی.ایشاله زنده باشید و خوش.طاعات قبول حق.ممنون که به وبمون اومدید
مامانی
پاسخ
ممنونم از حضور گرمت دوست عزیزم لطف داری
منا مامان الینا
14 تیر 93 11:32
سلام زهره جونم طاعات و عباداتتون قبول حق پس شماهم خردادی هستید ، ای ول به مامان خردادی هنرمند نیایش جونم عزیز دلم که هر عکسش خوشکل و قشنگ قربون صورت ماهش خدا حفظش کنه اون اولین عکس رو خیلی می دوستم حسسس خوبی بهم داد
مامانی
پاسخ
سلام منای عزیزم خوبی الینا جون خوبه طاعات شما هم قبول خانومی الهی که همیشه خوب و خوش وشاد باشید ممنون از نظر لطف و محبتت
فاطمه شجاعي
14 تیر 93 15:46
عزييييييييييييييييييز دلم چه پست قشنگي گذاشتي چه لباسايي دوختي بابا زهره تركوندي ايول داري به خدا خيلي قشنگ شدن چقدم به نيايش ميان الهي فداش شم كه دوسداره اسمش فاطمه باشه خيلي جييييييييييگره اين بچه خيلي دوستش دارم اميداوارم هرسال تولدتون شادو خوش دورهم باشيد
مامانی
پاسخ
قربون تو عزیزم نگاهت قشنگه ممنون از نظر لطفت نیایش هم خیلی دوستت داره
مامان آسمونی
16 تیر 93 15:30
وای زهره جون خیلی دلم برات تنگ شده بود گم ت کرده بودم دوستت دارم عزیزم در ضمن عاشق عکس پروفایل وبلاگتونم عالیه و پر از حس خوب
مامانی
پاسخ
ممنونم عزیزم خیلی محبت کردی اومدی منم دلم تنگ شده ببخش که فرصت نمیکنم بیام بازم منون از حس خوبت
مامان ملیناکیانا
22 تیر 93 7:59
سلام زهره جون ماشالله هزار ماشالله نیایش جون چقدر بزرگ شده تو عکس اولی نشناختمش.... تولدتون مبارک باشه... انشالله همیشه به شادی دورهم جمع باشید و تولدبگیرین ماشالا به خانواده ی هنرمند، شاعر و نویسنده و عکاس و خیاط.... لباساش واقعا قشنگ بود من که اول متنت رو نخوندم رفتم سراغ عکسا اصلا فک نمیکردم خودت دوخته باشی ...
مامانی
پاسخ
سلام مریم جون ممنونم از محبتت خانومی لطف داری چشات قشنگه
عمه مینو 
30 تیر 93 9:20
Bah bah che daste goli , che lebadaieh ghashangi az hame rang, khosh be halet ameh joon ba in mamani khosh salighe. Har dotoon ro miboosam... khosh bashin
مامانی
پاسخ
ممونم عزیزم محبت داری ما هم میبوسیمت جات خالیه و سبز همیشه مراقب خودت باش
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثمره ی عشق می باشد