نیایش عزیزمنیایش عزیزم، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره
امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

ثمره ی عشق

تولد یه همسر عاشق و یه بابای مهربون

1390/3/5 18:39
نویسنده : مامانی
852 بازدید
اشتراک گذاری

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

 دخترم این روزا وبلاگت جای خوبی شده برای نوشتن بهانه هایی که دوستشون داریم... زیبا

 نوشتن از تو برای تو که قشنگ ترین بهانه زندگی مایی خیلی شیرینه...زیبا نوشتن اینجا ،تو دفتر خاطرات تو برای بهانه های قشنگ زندگی هم خیلی شیرینه زیبا

 اینا رو گفتم که بگم امروز چند لحظه وبلاگتو قرض میگیرم برای تبریک گفتن به کسی که وجود شیرین تو رو مدیون اونم ،برای نوشتن برای کسی که اگر اون نبود بهانه های قشنگ زندگی من هم نبود ...

زیبا

 بهانه قشنگ من و قشنگ ترین بهانه من برای زندگی، هر دو تاتون رو عاشقانه دوست دارم...

زیبا

دخترم بیا با هم فردا رو که 28 امین سالروز تولد بابایی گل و مهربونه ،بهش تبریک بگیم...

 زیبا

 

عاشق ترین همسر دنیا

مهربونترین پدر دنیا

روز تولدت زیباترین روز دنیاست

تولدت مبارک

 دخملی و مامانی

niniweblog.com

زیبا

ورودت به سالگی مبارک

 بهترین و جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان جوان                www.bahar22.com

همسر مهربانم،

 در پناه مهربانی ات جوانه زدم و با نسیم صداقتت به بار نشستم و معنا و مفهوم زندگی را در با تو بودن یافتم ...

تمام لحظه های شیرین زندگی ام حاصل خاطرات با تو بودن است... 

به خاطر تمام مهربانی هایت دوستت دارم عاشقانه و همیشه به تو افتخار می کنم، آرزویم سلامتی و موفقیت روز افزون توست...آسمان زندگیت همیشه آبی رنگ و قلب سرخ رنگت همیشه عاشق باد.I Love You

بهترین و جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان جوان                www.bahar22.com

بابای گلم،

منم خیلی خیلی دوووووووست دارم ،وقتی بهم میگی تپل بلا ،کلی ذوق میکنم، وقتی از سر کار خسته میای و منو بغل میکنی و اسب سواری بهم میدی خیلی خوشحال میشم ،وقتایی که  دستتو میکشم و میگم نا  نای  و تو در حالی که اصلا نا نداری پا میشی و با من نانای میکنی دلم میخواد بهت بگم که خیلی عاشقتم ولی خب بلد نیستم بگم هنوز  ولی میدونم وقتی قهقهه میزنم برات تو اندازه صد تا که من بگم دوست دارم خوشحال میشی... قدرتو میدونم بابای گلم... هر روز خیلی منتظرم بیای خونه وقتی صدای در میاد بدو بدو میام جلوی در و میگم بابا بابا ،به خدا دلم برای خودت تنگ میشه نه اینکه بخوای منو ببری دَدَر..niniweblog.com

راستی منم امروز 20 ماهم تموم میشه همیشه شب تولد تو ، ماهگرد تولد من هم هست...

بهترین و جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان جوان                www.bahar22.com

دوستت دارم بخاطر تمام همراهیهایت

niniweblog.com

"بدون شک این کوچک ‌ترین قدرشناسی از بزرگترین اتفاق زندگی من است"

زیبا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان مانی جون
5 خرداد 90 15:48
سلام
ممنون بابت تبریکتون
امیدوارم جشن تولد بهتون خوش بگذره



ممنون خانومی خوش باشی
مینو(عمه)
5 خرداد 90 19:57
برادر مهربانم.  از زمانی که خنده شیرینت را در نخستین روز  تولد ت در اغوش مادرمان جشن گرفتیم ۲۸  سال میگذرد,  ولی هنوز لبخند مهربان و کلام دلنشنینت  برایم شادی بخش و پشتیبان است. برای خانواده گرمتان زندگی  سرشار از شادی و سلامتی  ارزو دارم HAPPY BIRTHDAY MY DEAR BROTHER
بابایی نیایش
5 خرداد 90 23:02
امروز یا بهتره بگم امشب مامانی و نیایش منو از هر نظر ذوق زده کردن مامانی که برام سنگ تموم گذاشت و کلی هم برام مطلب قشنگ نوشته... من فقط می تونم بگم همسر قشنگم، مامانی مهربون، زندگیم رو مدیون مهربونی ها و عشق ورزی های تو هستم. همسرم تو به انگیزه زندگی کردن، پیشرفت و موفقیت را دادی. با تو و در کنار تو، تا ابد عاشقت هستم. گرچه نمی تونم با کلمات زحماتت رو جبران کنم، ولی فقط می تونم بگم عاشقانه دوستت دارم.دخملک تپل بلای بابادی با شیطونی هات دل منو بردی...عاشقتم


فاطمه
5 خرداد 90 23:02
http://irbanoo.ir شبکه اجتماعی بانوان هنرمند با بانوان هنرمند و کارهایشان اشنا میشوید میتوانید هنری در خانه یادبگیرید و از ان کسب درامد کنید میتوانید محصولاتتان را بفروشید و از مطالب خوب سایت استفاده کنید و با دوستانتان ارتباط ایجاد کنید
خاله(فریده)
6 خرداد 90 3:27
سلام . من هم تبریک میگم . انشالله همیشه خوب و خوش باشید و سایه تون بالای سر نیایش جون باشه ..
مریم
7 خرداد 90 8:45
سلام مامان نیایش جون
تولد همسرتو تبریک میگم
خیلی مطالبت قشنگه و عالی مینویسی
به شوهرتم تبریک میگم هم تولدشو هم داشتن خانواده خوبی مث شماهارو
خداوند برای هم حفظتون کنه.
نانی جون بامزتم ببوس


ممنون عزیزم لطف داری شما ان شاءالله جمع شما هم با اومدن اون کوچولوی ناز جمع شادتری بشه و همتون سالم باشین و در کنار هم خوشبخت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثمره ی عشق می باشد