نیایش عزیزمنیایش عزیزم، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره
امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

ثمره ی عشق

بودنت یعنی حضور سبز عشق...

1392/3/2 10:41
نویسنده : مامانی
2,778 بازدید
اشتراک گذاری

شانه هایت امنیت دارد پدر

 

تا که آیی دیده می دوزم به در

 

چشمهای مهربانت رمز عشق

 

بودنت یعنی حضور سبز عشق

 

خوبِ من ،دارم سپاس بی کران

 

از خداوند کریم و مهربان

 

اینکه من دارم دو تا دریای نور

 

مادری پر مهر و بابایی صبور

 

مادر من قبله گاه آرزوست

 

اشتیاقم لحظه ی تشویق اوست

 

روز تو بابا مبارک ،ماه من

 

دست مولا یاورت دلخواه من

 

من پُرم از حس خوب زندگی

 

بودنی دارم پر از بالندگی

 

 

سروده ی مادر بزرگ نیایش (مامان ِ بابا )

 

 

نایت اسکین

  

 

پارسال هم برای روز پدر که نی نی وبلاگ هم مسابقه ای ترتیب داده بود همین شعر رو گذاشته بودم دختری ولی چون خیلی قشنگ بود دلم میخواست بازم بذارم تا بابایی بدونه

همیشه ی همیشه بودنش یعنی حضور سبز عشق ...نایت اسکین

 

 

 

چه قدر به بابا نزدیکی دخترم ؟!!

.

.

.

بهترین بابای دنیا دوستت دارم خیــــــــــــــــــــــــلی قلب

 

 

 

 

نایت اسکین 

 

 

 

 

 

 

نایت اسکین

 

 

 

 

نایت اسکین

 

 

 

 

نایت اسکین

 

 

 

 

نایت اسکین

 

 

 

 

نایت اسکین

 

 

 

 

نایت اسکین

 

 

 

نایت اسکین 

 

 

 

 

نایت اسکین

 

 

 

 

 

 

 

 

 

قلببابای مهربون و خوب نیایش ، همسر فداکار و دلسوزم روزت مبارک

 قدر ِ تو رو میدونیم ، همیشه برامون بمون قلب

 

چیزی تا تـــــــولد بابا هم نمونده ، 6 خرداد ، بابا وارد ِ 30 اُمین بــــهار ِ زندگیش میشه

 

تولد بابایی عزیز مبارک باشه برامون ، عاشقتیم من و نیایشقلب 

 

 

 

 

♥عید همگی هم مبارک♥

 

♥روز پدر بر همه پدر های مهربون و نمونه ی ایرانی مخصوصا دو تا پدر بزرگ عزیز نیایش مبارک♥

 

♥ان شاالله سایه ی همه پدر ها بر سر خانواده هاشون همیشگی باشه♥

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

مامان تسنیم سادات
2 خرداد 92 10:46
در عرش و سماء نام علی(ع) تک شده است در حلقه ی عاشقان چکامک شده است دیده شب معراج دو چشمان نبی بر بال فرشتگان علی(ع) حک شده است روز میلاد مولا مبارک
مامان تسنیم سادات
2 خرداد 92 10:49
چه عکسای با احساسی ...
روزشون مبارک ...


ممنونم عزیزم
خاله
2 خرداد 92 13:12
ای جونممممممممممم چه عکسای خوشگلی !
قربون نیایش با احساسم بشم
روز پدر بر همه ی پدرها از جمله همسر گرامی شما مبارک باشه . پیشاپیش تولدشونم مبارک .
شعر خیلی قشنگیه و هر چقدر هم بنویسیش قشنگه
ایشالا سایه ی پدر رو سر ما و همه ی اونهایی که این نعمت رو دارن مستدام باشه
دوستون دارم


قربون تو عزیزم ممنونم از محبتت لطف داری گلم بر همسر گرامی شما هم مبارک ایشالا زودتر بابا هم بشه
ما هم دوستتون داریم
مامان یاسر
3 خرداد 92 0:16
سلام
خاله جون وبت خیلی قشنگه
لینکت کردم خوشحال میشم منو هم لینک کنید


سلام ممنونم لطف داری چشم حتما
الهه مامان یسنا
3 خرداد 92 0:23
ای جونم چه عکسهای پر احساس و لطیفی... روز پدر مبارک بابای نیایش جون... عیدتون هم مبارک ایشالاه که همیشه کنار هم شاد و خوشبخت باشین


ممنونم عزیزم لطافت نگاه شماست گلم که به اینجا حس میده ممنونتم بر شما و بابای یسنا جونم هم مبارک
تک خاله کوثر جونی
3 خرداد 92 3:33
واااای خدایا ...، چقدر خوشگل شدن عکس ها ،،،

انتخاب عکست که کاملا مرتبط هستش با مطلب، قابل تحسینه...

دستت درد نکنه زهره جان،

روزشون مبارک، تولدشون مبارک، سایه شون برقرار

_ چهارمین عکس، خیلییییییی بامزه ست



ممنونم عزیزم از نظر لطفت
محبت داری خانومی
دست شما درد نکنه با این یادگاری های خوشگلی که برامون میذاری همیشه

ایشالا زودتر بشید
ツ ستایش مهربون ✿ ستایش خوش زبون ツ
3 خرداد 92 4:07
روز پدر مبارک


ممنون اومدی
مامان دوفرشته
3 خرداد 92 15:09
واااااااای عکساشوببین چقدقشنگه چقدم به این مناسبت میاد
ایشالله که سایه اش همیشه بالای سرتون باشه وروزشون هم مبارککککککککککک


ممنونم عزیزم از محبتت و نظر لطفت سایه ی همه بابا ها بالا سر خانواده ها شون ان شاالله
سجاد
3 خرداد 92 22:07
سجاد کوچولو و مراسم جشن عقدی دایی علی

آپمممممم ، بفرمایین داخل


خدمت میرسم مبارک باشه
مامان سويل و اراز
4 خرداد 92 1:59
وااااااااااااي چه شعر قشنگي دستت درد نكنه


ممنونم عزیزم دست مامان بزرگ نیایش درد نکنه
مامان نیروانا
4 خرداد 92 8:31
عزیزم، عیدتون مبارک. بابا مهدی روز و عیدتون با تاخیر مبارک. چه عکسای قشنگی! همه ش لطیفه و حاکی از یه عشق ناب و خالص بین پدر و دختری و صدالبته مامانی که اینهمه عاشقونه شکار صحنه کرده. همیشه عاشق باشین و شادمان


ممنونم عزیزم عید شما هم مبارک روزو پدر هم بر بابای خوب نیروانا مبارک باشه و سایه شون رو سرتون همیشگی باشه ان شاا لله ممنون ا زحضور گرمت مهربون
مامان سيد محمد سپهر
4 خرداد 92 8:49
ممنون عزيزم..ممنون از دعاي قشنگت


ممنون از لطفت خانومی
مامي كيانا
4 خرداد 92 9:06
واي كه با ديدن اين عكسها چقدر احساساتي شديم
زيبا زيبا
عشق پدر و دختر يك عشق آسمونيه و همه ميدونن دخترها يك جور ديگه باباها رو دوست دارن
مستدام باد اين عشق


عززززززززیزززززززززم ممنونم از محبتت لطف داری همیشه به ما
مامان سيد محمد سپهر
4 خرداد 92 14:54
عزيزم بيا خودم براش قصه بگم...مطمئنا از قصه هاي من خوشش مي ياد..راستي من يه گزارش ازشب بخير كوچولو توي جام جم نوشتم ...خوندين..كاش مي شد فرصتي داشتم اين ها را هم توي وب مي ذاشتم گل خانمي شب بخير كوچولو هر شب ساعت 22 شب پخش مي شود..به خاطر تداخل نكردن در اذان مغرب ساعتش تغيير كرده است...


ممنونم خانومی حتما تو وبت بذار هم از گزارش هم از قصه های خودت
ممنون گفتی پس ساعت 10 بوده تو رو خدا ما رو ببین هر شب ساعت 9 منتظر بودیم در حالی که 12 میخوابه !!!!!!!
ممنون
مامان آروین
4 خرداد 92 18:51
ایشالا همیشه در کنار هم شاد و سلامت باشید و سایه همسر محترمتان بالای سر شما و نیایش جون مستدام باشه



ممنونم از محبتت دوست خوبم و ممنون از دعای قشنگت برای شما هم آرزوی بهترین ها رو دارم
مامان یلدا و سروش
4 خرداد 92 19:40
ای مهربان! مرا یاد کن، آنگاه که خدا را صدا میکنی ؛ شاید به صداقت قلب پاکت، من نیز اجابت شوم . .
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
5 خرداد 92 1:28
سلام

از جانب من، به یک عدد بازی وبلاگی دعوت شدی

تشریف بیار خانومی


سلام چشم خانومی خدمت میرسم
مامی کیانا
5 خرداد 92 12:13
راستی دیروز وقتی قسمت اول پستت رو خوندم خیلی سورپرایز شدم واقعا این شعرو مادرشوهر گرامیتون سروده بابا ایول به قول معروف خیلی کارش درسته
خیلی خیلی زیبا بود چقدر با احساس
بعد که اومدم قسمت دوم با اون عکسها دوباره از خودبیخود شدم یادم رفت بگم که چقدر شعر زیبا بود


مرسی عزیزم خیلی لطف داری آره شاعر هستن یه کتاب هم دارن
میتونی اگه دوست داری قسمت موضوعات مطالب فکر میکنم عنوان موضوع شهم همین باشه شعر های مامان بزرگ میتونی بخونی بازم ممنون از نگاه قشنگت
مامان سانای
6 خرداد 92 9:40
عجب عکسایی مامانی چه لحظه هایی را شکار کردی از اون جالبتر اینکه جمع آوری کردی برای یه پست زیبا به مناسبت یه روز بسیار عزیز . هر چند دیر هست که تبریک بگم ولی می تونم که براتون آرزوی خوشبختی بکنم. امیدوارم کانون خانوادتون همیشه گرم گرم باشه .
آپ کردم این روزا از بس دیر به دیر آپ می کنم باید بهتون خبر بدم که تشریف بیارید .
در ضمن ممنون از بابت نوشته هات در مورد پدر سالاری.


ممنونم عزیزم از نگاه زیبات و تبریک قشنگت و دعای خوبت
ممنون که خبرم کردی حتما میام
مادر کوثر
7 خرداد 92 20:18


سلام سلام
عیدتون مبارک
چه شعر زیبایی


فدات شم مرسی که این همه یادگاری گذاشتی دوست جونم
فاطمه شجاعی
11 خرداد 92 22:11
عزیزم چه عکسای قشنگی گذاشتی

خدا همه پدرهارو برا بچه هانگه داره و همیشه سالم و قوی باشن




ممنونم عزیزم چشات قشنگه


مرسی از دعا ی خوبت ان شالله
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثمره ی عشق می باشد