نیایش عزیزمنیایش عزیزم، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره
امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

ثمره ی عشق

برای همسرم به مناسبت ششمین سالگرد عقدمون(16اردیبهشت)

1390/2/15 19:14
نویسنده : مامانی
2,318 بازدید
اشتراک گذاری

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد 

آن شب ...


که مـــاه عاشـــقــانه هـــایمـان را ...


تماشا می کرد ...

 

آن شب ...
 
 
که شب پره هاعاشــقـــانه تر ...
 
نــــور را می جســـتند ...!

 

و اتاقم .. 
سرشار از عطر بوسه و ترانه بود... !

دانستم..


تـــــو پـــژواک تمــــام عـــاشــقـانه های تاریخی...!
 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

 

امشب باز شب توست...

 

امشب باز شب از تو گفتن است...

و

شبی است غرق سکوت

و من دراین سکوت

 

تو را می بینم...

تو را می شنوم...

و تو را می خوانم...

  

و من این سکوت را می پرستم

   سکوتی که پر از صدای توست...

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

عاشقانه دوستت دارم عشق پاک و مقدس من 

 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

 

تقدیم به اولین عشق زندگیم ، یه عشق پاک و مقدس ،همسر خوبم مهدی 

عزیزترینم عاشقانه دوستت داشتم و دارم و تمام خوشبختی ام را مدیون تو ام عشق  من ، نمیدانم چطور میتوانم محبت هایت را جبران کنم فقط میخواهم بدانی لحظه ای بدون تو نمیتوانم زندگی کنم...
 یاد تو همیشه در ذهنم ،عشقت در قلبم ، و عطر مهربانیت در وجودم جاریست ، عزيزم محبت را در پاکي نگاهت و صداقت را در وجود مهربانت معني کردم وبدان که زيباترين لحظه هايم در کنار تو بودن است ...قسم به پاکی عشقمان تا آخر جاده ی زندگی همسفرت خواهم ماند و عاشقانه دوستت خواهم داشت...

 ١٦ اردیبهشت سالگرد یکی شدنمان مبارک ...

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله
15 اردیبهشت 90 14:34
سلام عزیزم . منم سالگرد ازدواجتونو تبریک میگم . امیدوارم تا آخر عمر زندگیتون سرشار از خوشی و شادی باشه و آرزوی بهترینها رو برای شما و نیایش کوچولوی خوشگلم دارم . بازم تبریک !
مامان آتین
15 اردیبهشت 90 14:42
سلام عزیزم ممنونم از حضور گرمت شعر قشنگی بود... امیدوارم سالیان سال خوشبخت و عاشق کنار هم زندگی کنید و سایه تون رو سر نیایش گل باشه
خواهرت ( همون خاله نینیش کوچولو)
15 اردیبهشت 90 14:48
چه لطیف است حس آغازی دوباره، و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آغاز و چه اندازه شیرین است امروز... روزی که گویی با عشق از نو آغاز شدی . .............................................................. سالگرد ازدواجتون مبارک .
بابایی ( عاشق مامانی )
15 اردیبهشت 90 17:03
از تو درس عشق را یاد گرفتم با تو عاشق شدم و در کنار تو میوه عشق ( نیایش ) را چشیدم . کاش زبانم می توانست واژه ای برای این همه عاشق بودنت بسازد . تا همیشه با تو می مانم.
عمه(مینو)
24 اردیبهشت 90 8:16
Another year for you in wedded bliss. Did you guess it would still be as good as this? Days filled with friendship and deep affection, A relationship of love close to perfection. It’s nice to know a perfect pair like you, You prove a happy marriage can come true. I hope with many more years you both are blessed, And each new anniversary is the best
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثمره ی عشق می باشد