نیایش عزیزمنیایش عزیزم، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره
امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

ثمره ی عشق

رنگ خدایی ...

1392/2/26 18:10
نویسنده : مامانی
1,350 بازدید
اشتراک گذاری

" رنگ خدایی (بپذیرید) و چه رنگی از رنگ خدایی بهتر است و ما تنها او را می پرستیم. "

سوره بقره آیه 138

 

 

 

 

قصه هایی که خدا می گفت آبی بودند، آبی ارغوانی. قصه های خدا ما را یاد آسمان می انداختند، یاد آسمان و دریا. یاد لبخندهایی که آبی بودند، یاد بادهایی که روی عرشه می وزیدند و یاد اتفاق هایی که آرام می افتادند.

 

 

شعرهایی که خدا یادمان می داد سبز بودند، سبز چمنی. شعرهای خدا مارا یاد درختان می انداختند. یاد درختان و بهار. یاد نگاه هایی که سبز بودند و یاد روزهایی که مثل نسیم، آرام می وزیدند و در تقویم ما جا می شدند.

 

 

دست های خدا پر از قصه و شعر بود. قصه ها وشعرهایی که همرنگ دنیای ما بود. اصلا انگار تکه ای از ما بود. قصه ها و شعرهایی که در آن ها رنگین کمان بود و روحمان را رنگ می کرد.

 

 

دست های خدا پر از موسیقی بود. موسیقی های ملایم وخاص. موسیقی هایی که خدا در آن ها یک دنیا رنگ آفریده بود و ما با قلم موهای بزرگمان هر نتی از این موسیقی را رنگی می زدیم.

 

 

رنگ های خدا امتداد جان ما را نقاشی می کردند و باد بادک هایی از درون ما شروع به پرواز می کردند. بادبادک هایی پر از قصه و شعر و موسیقی. بادبادک هایمان بالا می رفتند و ما فکر می کردیم وقتی به خدا برسند، خدا آن ها را چه رنگی خواهد زد.

 

 

خدا با رنگ هایش بادبادک هایمان را هفت رنگ کرد و دوباره به سوی ما فرستاد. لبخندهایمان رنگ گرفت و قصه ای تازه از درونمان شروع شد.

و ما اینگونه باور کردیم هفت رنگ خدا را... و بادبادک هایمان را که بوی دستان خدا می دادند.

 

 

 

 

گفت وقتش رسیده ، جهان را تکان بده

 

 شب را به یک اشاره سحر کن اذان بده ،

 

این کیسه ها به دوش زمین جا نمی شوند

 

این سفره ها گرسنه و سردند نان بده،

 

هر چند ما لیاقت مان خاک هم نبود

 

با هر نفس، قفس بگشا آسمان بده،

 

 گفتند ما برای تو آماده نیستیم

 

دلداده می شویم ، خودت یادمان بده،

 

 لب تشنه در کویر کجا ایستاده ای

 

 امروز سمت آمدنت را نشان بده

 

امروز سمت آمدنت را نشان بده

 

 سمت آمدنت را نشان بده...

 

 

 

 

 

برای چراغ های همسایه هم ، نور آرزو کن ،

 

بی شک حوالی ات روشن تر خواهد شد ...

 

 

 

ماه رجب است و شب آرزوها ...

 

التماس دعا...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

خواهرت
26 اردیبهشت 92 13:33
خیلی زیبا بود . واقعا لذت بردم
التماس دعا خواهری



فدای تو ممنونم عزیزم
منا مامان الینا
26 اردیبهشت 92 16:49
سلام عزیزم
امشب توی دعاهای قشنگت اسم آنیتا را هم یه گوشه ای بذار
یه سر به این وبلاگش بزن http://anita_samare_eshgh.niniweblog.com/


سلام عزیزم به یاد همه بچه های مریض بودم خیلی خیلی زیاد
حنانه
26 اردیبهشت 92 18:30
سلامـ
از خدا براتون آرزوی سلامتی و آرامش دارم



سلام
ممنونم دوست خوبم
شبنم
26 اردیبهشت 92 18:33
میشه امشب برای منم دعا کنید، یه کم مخصوص تر!


همیشه به یادتم شبنمی ...
معلومه که برای تو و همه کسایی که آرزوی مادر شدن دارن یه کم که نه ، خیلی مخصوص تر دعا کردم اگه قابل باشم
مامان تسنيم سادات
26 اردیبهشت 92 19:49
برايت از خداوند طول عمر مى خواهم
عمرى پر از بركت ، پر از خير
برايت عافيت مى خواهم ...
زندگى سرشار از رضايت حق تعالى....

در حق من نيز دعا كنيد


فدای تو مهربون محتاجیم به دعا ممنون
تک خاله کوثر جونی
26 اردیبهشت 92 20:06
Salam Zohre jan, ziba bood, mersi



Poste rangarang o jazzabiye, daste golet dard nakone, khosheman amad khafan



♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


سلام عزیزم ممنون اومدی
ممنون از نگاه زیبات
و خوشحالم که خوشتان آمده است خفن
نسرین مامان باران
26 اردیبهشت 92 23:17
سلام عزیزم
شما هم با اون دل پاک و مهربونت ما رو فراموش نکنی .


سلام قربون محبتت خانمی محتاجیم به دعا
مامان امیرناز
27 اردیبهشت 92 13:21
سلام عزیزم تو این شبهای عزیز منم دعا کن


سلام خانمی محتاجیم به دعا ان شاالله هر چی از خدا میخوای بهت بده
شبنم
27 اردیبهشت 92 22:34
به مامان تسنیم اگر اینجا رو می خونه، بگید که خیلی دلم برای خودش و وروجک اش تنگ شده، اما نه با اکسپلورر و نه با فایرفاکس نمی تونم وبلاگش رو باز کنم!


سلام شبنمی مهربون عزیزم مامان تسنیم قالب وبلاگش رو عوض کرده برا همین با گوگل کروم باز میشه به راحتی سرعت گوگل کروم هم خیلی بالاست اگه میتونی دانلود کن و امتحان کن بازم من بهش میگم پیشت بیاد
مامان دوفرشته
28 اردیبهشت 92 0:52
خیلی زیبابود
انشالله که تواین شب عزیز هرکی هرآرزویی داره بهش برسه


ممنون
ان شاالله
مامي كيانا
28 اردیبهشت 92 10:00



ممنون گلی خودت خانومی
مامي كيانا
28 اردیبهشت 92 10:02
خدا نقاش اين جمع قشنگ است


خیلی زیبا ممنون
خواهر فرناز
28 اردیبهشت 92 19:03
خیلی زیبا بود
محتـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاجیم به دعا


ممنون فدات
مامان بیتا
29 اردیبهشت 92 12:35
خیلی زیبا بود


ممنون عزیزم که اومدی
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
29 اردیبهشت 92 12:40


عرض ارادت ...


مخلصیم...
مامان سيد محمد سپهر
29 اردیبهشت 92 17:24
خيلي قشنگ نوشته بودي التماس دعا...حتما بيان باغ پرنده هاي لويزان.. تماشا داره..


ممنون حتما میام
آسمونی ها
30 اردیبهشت 92 8:10
وای لطفا تائید نکن.
یادم رفت تیک خصوصی ش رو بزتم


فدات خوندمت
ممنون از محبتت ان شاالله موفق باشی عزیزم
مادر کوثر
30 اردیبهشت 92 13:42
وای چه پست رنگی رنگیه خوشملییییییییییییی






به یاد همه بودم. دعاتون کردم مثله همیشه


قربون تو مامانی مهربون ممنون از محبتت
فاطمه شجاعی
31 اردیبهشت 92 17:13
عزیزم خیلی التماس دعا دارم ازت
به نیایشی بگو هروقت دعا کرد برای همه دعا کنه که دعای اون خیلی زود به گوش خدا میرسه قربونش برم بس که دلش پاک و مهربونه
زهره جونم معذرت که فرصت نکردم زنگ بزنم
سجاد رفته بود نمایشگاه اما نرسیده بود بره بازی میخ و چوب پنبه رو بخره یعنی میگفت شلوغ بوده و نرسیده بره غرفه بازی فکری
گفتم خودم میرم پیدا میکنم براش که یه جا توانقلاب رفتم نداشت اما شاید از سایت بگم اینجا تهران بیارن هزینه هاش کمتر بشه میخوای من از اینجا سفارش میدم میخرم براش گلکم


عزیزم ممنونم ازت
محتاجیم به دعا همیشه به یادت هستم
بازم ممنون از محبتت
چشم خبرت میکنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثمره ی عشق می باشد