نیایش عزیزمنیایش عزیزم، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره
امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

ثمره ی عشق

شعری از زبون نیایش کوچولو برای مامان و بابا

1390/3/5 22:41
نویسنده : مامانی
1,280 بازدید
اشتراک گذاری

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

این مایه بالندگی

مامان من ،جون منی،بابای خوبم زندگی

نانی منم،خوب شما،این مایه بالندگی

خوشمزه ام مثل عسل،خوشحالم و سرحال و شاد

من کوچکم پیش همه،پیش خدا اما زیاد

در دوستی ، اول منم ،شیرین بیان و مهربون

میگم هزار تا جمله رو با این زبون بی زبون

با اینکه من کوچولو ام ولی میخوام از شماها

که باشین ممنون از خدا،چون آفریده او مرا

بابای من،مامان من،دست شما درد نکنه

بازیگوشی هام شما رو خسته و دلسرد نکنه

بزرگ میشم ،گل می ریزم به زیر پاهای شما

خورشید میشم تو دلتون ،با این دعاهای شما

زیبا

شاعر خوب این شعر قشنگ هم مامان جونمه (مامان بابا)که این شعر رو از زبون من سروده که  هدیه بدم برای تولد مامان و بابام ...الهی که صد سال زنده و سالم باشی مامان جونم...

 مامان بزرگ مهربون دست شما درد نکنه...مَمووونزیبا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله
6 خرداد 90 3:30
دست مامان جون درد نکنه با این شعر قشنگ ... دست شما هم درد نکنه خاله جونم
مامان مسیح
6 خرداد 90 15:25
سلام عزیزم...خوبین ؟ نیایش جون خوبه ؟ چه شعر قشنگی !


ممنون از لطفت خانومی
نرگس
9 خرداد 90 14:04
سلام عزیزم
چه دختر نازی داری!!! وای نمی تونم تصور کنم که منم یک بچه داشته باشم که لب باغچه بشینه...
بودنش حس خوبی داره ...مثه مکه رفتن...


سلام ممنون لطف داری ان شاءالله خدا به هر کی که آرزوی مادر شدن داره یه کوچولوی سالم عطا کنه الهی آمین
سيدمهدي
18 خرداد 90 4:53
سلام.آپم ممنون ميشم خواهريم بهم سر بزنه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثمره ی عشق می باشد