نیایش عزیزمنیایش عزیزم، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره
امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

ثمره ی عشق

تقدیم به تو پروانه ی کوچکم !

1392/1/27 21:48
نویسنده : مامانی
1,977 بازدید
اشتراک گذاری

  

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 چند وقتی بود که داشتم به این فکر میکردم که برای تو هم میز و صندلی بگیرم تا وقتی میخوای نقاشی بکشی یا کتاب بخونی راحت تر باشی اما از طرفی هم دلم میخواست یه چیزه قشنگ باشه که تو رو هم خوشحال کنه ...

 

این بود که از فریبای عزیز مامان نیروانای گل پرس و جو کردم و آدرس سایت پیکوتویز رو بهم داد و اونجا فقط یه مدل داشت اونم همین پروانه و کفش دوزک بود یعنی از اون مدل های حیوونی که توی عکس های اتاق یسنا و نیروانا دیده بودی خبری نبود دیگه ...

 

یه کمی فکر کردم و با فریبا و الهه ی عزیزم هم مشورت کردم و اونا هم گفتن چیز خوب و محکمیه و حتما خوشش میاد...

 

روز یکه میخواستم برات سفارش بدم یه هو متوجه شدم که میزش اون میزی که توی عکس هست -یعنی همون عکس اول پست-نیست !

فکر میکردم خب اون قشنگ تره که شکل درخته و زود هم کثیف نمیشه ولی وقتی سفید باشه خب دیگه ....

 

اصلا به ذهنم نمیرسید که این سفید و بنفشه یه گُله ! کنار کفش دوزک و پروانه ...

 

مامان نیروانا ، فریبا جون بهم گفت و تازه اون موقع بود که راحت تر قبولش کردم  آخه اصلا نمیتونستم تجسمش کنم ! و بالاخره سفارش دادم فقط به خاطر تو  نازنینم

 

همش فکر میکردم وقتی ببینی حتما ذوق میکنی ...

 

آخه خودت همش میگی من یه پروانه ام و دلت میخواد نقش پروانه رو بازی کنی و همش بشینی رو گُلا !

 

شب که خوابیده بودی من و بابا از ساعت 12 تا یک داشتیم سر همش میکردیم تا صبح که از خواب بیدار میشی ببینیش و خوشحالت کرده باشیم

 

صبح بیشتر از این که ذوق زده بشی تعجب زده بودی و چیزی نگفتی فکرکنم به خاطر اینکه تازه ازخواب بیدار شده بودی ، این جوری شد ! شاید نباید عجله میکردم برای نشون دادنش بهت و باید صبر میکردم یه کمی خوابت بپره ! ولی خب ذوق داشتم خودم !

 

بهت گفتم خوشت اومده مامان ؟ 

گفتی : آیه اینا از کجا اومده ؟

گفتم : من و بابایی میخواستیم سورپرایزت کنیم !

گفتی : خیلی قشنگه یه پروانه یه کفش دوزک با یه گل !

خیلی خوشحال شدم که خودت تشخیص دادی گُله....

ولی بعدش گفتی : چرا گلش قرمز نیست یا صورتی ؟!

 

و من اون لحظه فقط یاد حرف خودم افتادم که به فریبا جون زده بودم که کاش گلش مثلا زرد بود !!! و اون بهترین رو گفت که بچه ها ساده تر و پذیرا تر از ماها هستن و حتما خوشش میاد...

 

آره خوشت اومده بود ، خیلی هم دوسش داری ولی من همش فکر میکردم که چه قدر بده که تو هم مثل من اول به جای دیدن اون همه قشنگی عیبش رو پیدا میکنی!

 

یا مثلا گفتی چرا پروانه اش یه دهن خندون ندایه !!!

 

دخترکم منو ببخش دلم میخواد یاد بگیریم که همیشه فقط زیبایی ها رو ببینیم...

 بیا به هم قول بدیم که از این به بعد این طوری باشیم ... باشه ؟

 

عزیزکم تازه بعدش هم با ذوق خاصی گفتی حالا اتاق منم مثل نیروانا شده مامان ! و دیگه شروع کردی به بالا و پایین پریدن روی صندلی ها  ! و یکی یکی عروسک هات رو می نشوندی و بهشون اجازه میدادی فقط روی صندلی کفش دوزکی بشینن چون پروانه فقط مال خودته پروانه ی کوچیک من ماچ

مبارکت باشه گل نازم

 

niniweblog.com

 

خنده های تو بزرگ ترین ِ آرزوهای من اند

بخند

بگذار تا برآورده شوند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

الهه مامان یسنا
27 فروردین 92 15:18
مبارک باشه عزیزم. قربون دختر نازم که این همه تعجب کرده. مامانی ولی نگران نباش بچه ها اول بار که چیز جدیدی میبینن خیلی تحویلش نمیگیرن. ولی بعدش دیگه ازش دل نمیکنن. یسنای ما که این مدلیه. اول چنان تو ذوقت میزنه که نگو من یادم نبود که بهت بگم که میزش رنگش فرق داره و گله تقصیر منم بود. ولی خیلی خوشگله و به اتاق نیایش نازم هم میاد. گفتم بهت من این مدلش رو خیلی دوست داشتم چون اتاق یسنا کاغذ دیواریش گل گلی بود فکر میکردم این بیشتر بهش میاد ولی گیرم نیومد. میبینی همیشه اونچیزی که میخوای گیرت نمیاد. بعد هم که قرار شد حیوونا رو بگیرم باز گورخرش گیرم نیومد. همش پیش خودم میکفتم خیلی جالب نمیشه وقتی دو تا صندلیش یه رنگ باشه ولی خیلی بدم نشد وقتی تو اتاقش چیدم. مبارک دل پروانه ای و مهربون نیایشم باشه. پروانه کوچولوی من خیلی دوست دایما

هویـــــــــا اول شدی !
قربونت برم الهه نازم
ممنونم از لطفت نه بابا چرا تقصیر تو گلم
بیشتر میخواستم از مفید بودنش مطئن بشم که مزاحمت شدم بانو
ممنونم از راهنمایی هات ،قبل از اینکه سفارش بدم خودم ازشون پرسیدم دقیقا همینی هست که توی عکسه اونم گفت نه!!!!!!!
آره اونی که میگی رو میفهمم اینکه اولش میزنن تو ذوقت
ولی اون چیزی که منو ناراحت میکنه اینه که شاید به خاطر رفتار ها و احساس های خودم نسبت به چیزای دیگه بوده که نیایش هم این طوری شده !
دلم میخواد سعی ام رو بکنم که بتونم اول از همه قبل از هر احساسی فقط حس مثبت به خودم و بقیه منتقل کنم
کاش بشه
قربون یسنای قشنگ برم من با اون میز و صندلیش اونا هم خیلی قشنگ بود ولی خب انگار قسمت هر کدومشون یه مدلی بود دیگه
مبارک همه این گلای خندونمون باشه
ما که هر کاری هم میکنیم به خاطر شاد بودن اوناست خدا کنه موفق باشیم البت همهم تر از چیزی خریدن براشون همون عشق و محبتا خالصانه است که بتونن درکش کنن
دوستتون داریم ما هم یه عالم
مامان ساجده
27 فروردین 92 15:38
سلام عزیزم متین تو جشنواره آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید و به وبش بیاید و به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم در ضمن اگه به کوچولوی دیگه ای رای داده باشید بازم میتونید رای بدید
خواهر فرناز
27 فروردین 92 15:49
مبارک نیایش خانم

خاله نمیخوای شیرینی بدی؟

اگه فرناز ببینه امروز دم من وبابا و مامانا میچینه تا بریم براشش بخریم








ممنونم شما خودت قند و نباتی عزیزم

خب براش بخرین
البته این مدلش تا 6 سالگی رو جواب میده !
خواهر فرناز
27 فروردین 92 19:22
مامانی میشه ادرس سایتی که سفارش دادین را بدین برای بزرگترشم هست؟
فرناز دیگه 7 سالش شد
باید براش بزرگتر بگیریم تا برای بعدشم به درد بخوره
ممنون میشم بهم ادرسش را بدین
راستی با پست جدید به روزیم


عزیزم آدرس سایتش رو توی پست گذاشته بودم که لینک کرده بودم به همون اسمش آدرسش اینه :piccotoys.com
ولی این مدلی برای سن 7 سال نداره مدل های دیگه داره میتونی مدل میز و صندلی هاش رو نگاه کنی چون مه جور چیزی داره
مامان تسنيم سادات
27 فروردین 92 20:29
وووووااااى .........

چه خوشگللللللللللللللللله نيايش عزيزم

مباركت باشه دختر نازم ...

خيلى خيلى خوشگله ....

عسلم راست ميگه اتاقش مثل اتاق نيروانا شده

منم خيلى از اين ميز و صندلى خوشم اومد....

نيايش آبى و عروسك آبى ....

چه ستى مى زنه اين دختر .



هميشه شاد باشى گل قشنگم




عززززززیزززززززززم

چشات قشنگ میبینه ببخشید خوشگل میبینه ! ممنــــــــــونم از محبتت خانمی هزززززززار تا بوس برای شما
مامان تسنيم سادات
27 فروردین 92 20:35
مارك پيكوتويز ...؟ تا حالا نشنيده بودم اسمش رو ...



مامانى اينترنتى سفارش دادين يا از مغازه گرفتين ؟

نه عزیزم مارکش نیس که اصلا نمیدونم چه مارکی هس میگفت که وارد کردن دیگه هم وارد نمیشه دونه ی آخرش هم بود ! نمیدونم والا!
ولی پیکوتویز اسم سایت هستش آدرسش رو که لینک کرده بودم به همون اسمی که نوشتم توی پست
ولی بازم برات میذارم اگه میخوای
سفارشش اینترنتی بود و با تیپاکس فرستادن مشهد که 19 تومن هزینه ی ارسالش بود ، ولی تا تهران 8 تومن باید باشه احتمالا از ساری فرستادن آدرسش : piccotoys.com

مامان سويل و اراز
28 فروردین 92 1:26
واااااااااااااااااااااي چه خوشگلللللللللللللن مباركت باشه عزيزم خيلي خوشم اومد ما هم پارسال واسه سويل گرفتيم شكست البته اينا معلومه محكم و با دوامن نيايش جون خدا بابا و مامانتو واست حفظ كنه تا تو تا ميتوني از اين دنيا لذت ببري جونم


ممنونم عزیزم از حضورت و نظر لطفت و محبتت و دعای قشنگت و انرژی مثبتت
خاله
28 فروردین 92 2:39
الهی بگردم چه خوشگل نشسته رو صندلیش
مبارکش باشه
خیلی قشنگه
سفید و زرد هردوتا قشنگن . از نظر کثیف شدن فرقی با هم ندارن چون هردوتا روشنن
ایشالا اونروز بیاد که مشق های کلاس اولش رو هم پشت همین میز بنویسه .
قربونش برم .
بووووووووووووووووووووس برای خواهری گلم و نیایش عسلم

مرسسسسسسسسسسسسی عزززززززززززیززززززززززززم
قربون محبتت
یادم رفت هبود بنویسم براش که دوست داشتی اینا رو نگه داری تا تولدش خودت بهش بدی ولی من صبر نداشتم تا اون موقع

آره از نظر کثیفی فرقی نمیکنه ولی خب اون رنگی قشنگ تر میشد خب حالا گل هر رنگی میتونه باشه
باید زودتر بیاین خونمون از نزدیک ببینین
نمیدونم تا کلاس اولش دوومی داره یا نه ظاهرا تا 6 سالگی رو ساپورت میکنه براش احتمالا با توجه به اینکه نیایشی خیلی کوچولو هست به درد اولین مشقش هم میخویه!!!!!
هزار تا بوووووووس
مادر کوثر
28 فروردین 92 9:24
عزیزممممممممممممممممم
مبارکش باشهههههههههههه
خیلی خیلی خوشگلهههههههه



کوثر اینجاست و میگه مادر جون منم از اینا میخوام

همیشه به خرید چیزای خوشگل خوشگل

بالاخره به روز شدیم


عزیزم ممنونم همین الان خونه ی شما بودم که
شما اینجا تشریف داشتین
ممنونم چشاتون خوشششششششگلهههههه
قابل کوثرم رو ندایه
ممنون از حضور گرمت بوس برا ی هر دوتون
مامان نیروانا
28 فروردین 92 11:14
چقدر چشم انتظار این پست و عکسات بودم من زهره جون، اما دیروز آخر وقت فقط رسیدم پست تولد آناهیتا رو بذارم و دویدم خونه که برنامه های عصر و شب رو ردیف کنم، یه حسی ولی بهم میگفت میز و صندلیش رسیده و پستش هم آماده شده.


وای خدای من! بی تعارف میگم خیلی بیشتر از اونی که فکر میکردم به اتاق نیایش میان. مخصوصاً اون گل میزش رو نیگا درست مث گلهای روتختیشه، محشره!!! چه خوب کردی براش خریدی و از همه مهم تر تصمیمی که گرفتی که بیشتر به زیباییها و نقاط قوت نگاه کنی، هرچند میدونم که پیش از این هم همینطوری بوده ولی چون خیلی ایده آل و آرمان گرا هستی دلت میخواد همه چی بیستِ بیست باشه که خب همیشه اینطوری نمیشه. نگاهت اما همیشه بیسته عزیزم، با اون خیسیِ توش


آخی [نفس راحت]، یه حس خوبی دارم که توی خونه ی شمام از این میز و صندلی میبینم و اتفاقا چقدر قشنگ که هر کدوم از نوگلامون یه مدلش رو دارن. حیف که نیروانا رفته کرمان و باز تا سه روز اینترنت نداریم تا بیاد میز و صندلی نیایش رو ببینه ذوق کنه. حیف! باید برم پونصد تومن و اندی هزینه کنم وایمکس بیسیم بخرم با خودم دوره وردارم هر جا که میرم، آخه واقهاً کاربرِ موبایلی (در حرکت) هستم و میطلبه بخاطر دوستای اینترنتی و خونه ی اینترنتیِ دخترمم که شده این هزینه رو بکنم تا نصف هفته م دور نباشم از این محیط.


سرت رو درد آوردم ولی بازم میگم خیلی خیلی حظ کردم از این خریدی که کردی و دل فرشته ی آبی پوشِ منو بدست آوردی. وای که چقدر با اتاقش هماهنگه. وروجکِ نازنینِ من! مبارکش باشه و هزار خاطره ی زیبا با دوستاش روی این صندلیا و پشت این میز رقم بزنن. قربون خودش و اتاقش میرم من دربست.


بوس فراوان برایِ مادر و دختر ِ پروانه ای

عزیز دلم فریبای نازنینم ممنون ِ مهر و محبت ِ بی دریغتم بانو
هر چی خوبی رو از تو یاد میگیرم
میدونم ایده آل گرا هستم ولی دارم سعی میکنم که فقط بهتر باشم تلاش برای بهتر شدنه که ارزش داره نه صرفا ایده آل بودن
خیلی ازت یاد گرفتم بانو
ممنونم از نگاه خیلی قشنگت از انرژی های مثبتت
آره الان که دارم نگاش میکن ممیبینم خیل یبیشتر ا زاونی که فکرمیکردم میاد به اتاقش و قشنگ تره از اونی که انتظار داشتم
دعا کن برامون دلم میخواد بهتر باشم و شاد تر از همیشهقربون دلت که مثل آیینه صافه و مثل دریا بزرگ و مثل آسمون ِ خدا پاک
نیروانای گلم رو بوسه بارون کن دلم براش تنگ میشه
مامان سهند
28 فروردین 92 13:16
سلام عزیزم مبارک باشه خیلی عالیههههههههههه امیدوارم همیشه شاد باشی و چیزهای قشنگ قشنگ بخریییییی


سلام عزیزم ممنونم از حضورت و نظر لطفت
مامي كيانا
28 فروردین 92 13:39
مبارك باشه واي عزيزم خيلي قشنگه زيبا شاد كودكانه و تخيلي خيلي خوشم اومد من كه هيچ عيبي نميبينم همش زيباست
خيلي به اتاقت مياد نيايش جون
ايشالا روش ميشني و يه عالمه نقاشي هاي خوشگل ميكشي زيبا زيبا زيباااااااا


زیبا،شاد،کودکانه،تخیلی...
چه توصیف قشنگی
ممنون ِ نگاه قشنگت هستم مامی کیانا
میبوسمت کد بانو ، ببوس کیانای گلم رو
مامان پرنیان وپارمیس
28 فروردین 92 14:59
واااااااااااااای خدای من ......چقده قشنگخوش آب ورنگ
مبارکت باشه عزیزممممممممممممممم


وای عزیزم ممنونم هر بار که کامنت های دوستان رو می خوندم دوباره میرفتم نگاشون میکردم میز صندلی رو
واقعا نگاه همتون قشنگه ممنون
مامان یه فسقِلی (تک خاله کوثر جونی)
28 فروردین 92 15:38
ای خداااااااااااااااااااااااااا ... این چیه دیگه؟!!! این که کفشدوزکِ ... عشقِ منه ...

همه جای خونمون پر از کفشدوزک ِ...

مامااااااااااااان منم می خوام از این میز ها ...

شوخی کردم، همون رو فرش دراز کش رو عاشقشم، واسه درس خوندن

مبارکت باشه نیایش عزیز و رمانتیکِ خودم

وااای ... قالیچه ی دایره ای رو باش .. ای جوووووونم چه دخملی ...

چه ناز ...

چه عشوه ای هم میاد ...

نمیگه یکی اینجا نشسته و دلش غش می ره

ای جونم، چه مامانی و باباییِ سورپرایز کننده ای داری نیایش عزیز و دوست داشتنی ام ...

خوشبحالت ...

خدا سایه شون رو بالا سرت حفظ کنه ...

مجددا مبارکت باشه، عزززززززززززززززیزم


واااااااااااااای عززززززززززززززیززززززززززززم
خیلی ممنون آخی تو کفش دوزک دوس داری می خوای این صندلی کفش دوزکی رو بگم نیایش بده برا تو عزیزم
کاش خودت بهش میگفتی ببینی چی میگه
قربونت برم اینقدر با ذوقی
منون که به یادمون هستی همیشه ممنون که زنگ زدی راستی نیایش میگه با دوستت که حرف زدم بچه ندایه گفتم نه هنوز میگه پس کی بچه میاد تو شیمکش
چی بگم حالا بهش؟
بوس بوس بوس برا ی مامان آینده ی یه فسقلی
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
28 فروردین 92 23:25
ای فداش بشم که اینقدر حواسش جمع هستش.

بهش بگو: دوستِ من هنوز خودش نی نی ِ


قربونت برم نی نی ِ ناز
نیایش که این حرفا به کتش نمیره که اون فکرمیکنه خودش هم همین الان میتونه مامان بشه فط باید یه باابی خوب پیدا کنه اونوقت تو میگی هنوز نی نی هستی جیگر
مامان تسنيم سادات
28 فروردین 92 23:55
سلام مامانى خوبيد ؟
رفتم سايتش رو ديدم . چه چيزاى خوشگلى داشت خيلى خوشم اومد آدم يه وقتايى مى خواد يه چيز خوشگل بگيره وااااى .... هى از اين مغازه به اون مغازه .... آخرم آيا پيدا كنى يا نكنى ....
مى دونى من چقدر دنبال سه چرخه خوشگل براى تسنيم بودم ...؟ اين قدر گشتم آخرشم يه چيز بى خود گرفتم .... ولى اينجا چه سه چرخه هايى داشت
خيلى خوشحال شدم از پيدا كردن چنين سايتى
بازم ممنونم


سلام عزیزم ممنونم خانمی شما خوبی؟
چه خوب که به دردت خورد سایتش
فریبا جون مامان نیروانا معرفی کرد بهم آخه همیشه خرید هاش اینترنتیه از لباس و کفش بگیر تا تاب و سرسره و ...
میگه چون وقتم کمه نمیتونم بگردم تو بازار اینطوری راحت ترم
ایشالا که چیزای خوشگل خوشگل بگیری برا تسنیم ناز و موفق و شاد باشید
ستایش مهربون * ستایش خوش زبون
29 فروردین 92 1:33
مبارکه


خیلی ممنون
مامی امیرحسین(فاطمه)
1 اردیبهشت 92 8:22
وای خدای من چقدررررررررررر قشنگه.بی اغراق میگم.خیلی خیلی خوشگل و باسلیقه است.یعنی میشه منم از اینا برای پسملم بگیرم؟آخه پسلا هم پروانه و کفشدوزک دوستندارن که دارن؟رو گوشیم یه تم ریختم متحرکه.یه کفشدوزک و سنجاقک رو صفحه وسط گیاها راه میرن.روشون که لمس میکنی کفشدوزکه فرار میکنه!امیرحسیم غش میکنه از خنده!


فدای امیر حسینم که غش میکنه از خنده الهی الهی
حتما براش بگیر خیلی قشنگه
ممنونم از محبت و نظر لطف و نگاه قشنگت دوست جووووووونی
مامان امیرناز
3 اردیبهشت 92 21:03
مبارکت باشه فرشته همیشه بخندی ناناز


ممنونم عزیزم
مامان امیرحسین و کوثر جونی
13 اردیبهشت 92 1:10
مبارکت باشه نیایش عزیزم.خیلی قشنگه. دست مامان درد نکنه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثمره ی عشق می باشد