نیایش عزیزمنیایش عزیزم، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره
امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

ثمره ی عشق

از تو میگیرد وام ، هر بهار این همه زیبایی را...

1392/1/19 10:58
نویسنده : مامانی
1,839 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

ادامه ی عکس های بهاریت در ادامه...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

لحظه ها خاطره اند ،

زندگي
شوق تمناي همین خاطره هاست

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ممنون از خاله ی گل نیایشی به خاطر عکسهای قشنگی که گرفته ماچو ممنون از نگاه ها ی قشنگ همه شما دوستای خوبمونقلبشاد باشید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (43)

فاطمه شجاعی
19 فروردین 92 10:56
عزیز دلم تو خودت گلی یکی باید همش تورو بو کنه بوی بهشت میدی من که تو رو میبینم انگار دنیام یه رنگ دیگه میشی انقد که پاک و معصومی
چقد عکسا قشنگ بود ده بار نگاه کردم و لذت بردم واقعا دست خاله جون نیایش درد نکنه همین جا سال نورو بهش تبریک میگم انشالا که همتون درکنار هم سال خیلی خوبی داشته باشید


ممنون فاطمه جون خیلی لطف داری عزیزم چشات قشنگ میبینه ممنون از حضور گرمت ان شاا لله شما هم سال خوبی داشته باشید و کنار هم خوش باشید...
مامان نیروانا
19 فروردین 92 11:02
نیایشم عاشقتم، واقعاً لایق این عنوان پست هستی، ببین چه نازه دخترمون! چه حسی داره گل بوییدنش، چه عشقی میکنه توی سبزه زار میدوه، شایدم گندمزاره
مرسی زهره جونم بخاطر این عکسا و اینهمه حس خوب که با دیدنشون بهم منتقل شد و همچنین مرسی خاله فریده ی باذوق.
پیگیر کارِت هستم زهره جون، پیکو گفت که مدل دیگه ای نداره و وارد هم نمیکنه دیگه و همین یه دونه رو هم داره. حالا بذار از دوستم که بعد از نمایشگاه باهاشون تماس گرفت و مدل شیر و ببر رو خرید میپرسم باز بهت خبر میدم.
فداتون


عززززززیزززززززم ممنون فریبای گلم لطف داری چشات نازه...به پا یعکس های نیروانای نازم که نمیرسه...
ولی آره واقعا حس عجیبی داشت توی اون گندم زار ! و باغ که برا ی سیزده به در رفته بودیم با بچه های فامیل بود و ... شب که رسیده بودیم خونه میگفت مامان اونجا مثل بهشت بود بازم بریم...اینقدر بهش خوش گذشته بود با بچه ها ...
ممنون از لطفت عزیزم و پیگیریت... بابایی نیایش که میگه همون خوبه نمیخواد دنبال چیز دیگه ای بگردی نمیدونم شایدم همونو سفارش بدم لینکی که گذاشتی رو گم کردم فکر کنم پاک کردم و لینکش نکردم اگه زحمتت نیست بازم برام بذار ...
خاله
19 فروردین 92 11:27
خیلی قشنگ و بهاریه این ‍پست

ولی مامانی دیگه یه کم بی حوصله شدیا
چرا خاطرات رو نمی نویسی ؟!
لااقل می نوشتی اینا عکسای سیزده به دره

خواهش میکنم عزیزم. نیایش جونم خودش خوشگل و خوش عکسه



قربونت خواهری مهربون و خوشگلم نه بابا بی حوصله نشدم ولی کار دارم وقت نمیشه خیلی بنویسم بعضی وقتا!
ولی دلم هم نمیخواست تا آماده بشم برا نوشتن از زمان عکسها بگذره بعدم با خودم فکر کردم خیلی واضحه عکس ها دیگه نیاز به توضیح ندایه
بازم ممنون خواهر به خاطر عکسهای خوشگلی که گرفتی ...یه عالمه برا ی تو
مامان تسنیم سادات
19 فروردین 92 11:49
خیییییییییلی کار خاله جون نیایش درسته بابا .....
چه عکسای قشنگی
عکساس توی سبزه ها هم فضاش قشنگه هم عکسش خسلس طبیعیه
با اون لباس قرمز نیایش توی چمنهای ســـــــــــــــــبز محشر شده
دست خاله ای درد نکنه این عکسها رو گرفتن و دست شما درد نکنه که عکسها رو گذاشتید و دست نیایشم درد نکنه که سوژه شد و مثل گل قرمز توی چمنها بدو بدو کرد

دست شما هم درد نکنه که اومدی اینجا و یادگاری خوشگل برامو نوشتی
مرسی عزیزم نظر لطفته قشنگ میبینی خانمی ممنون از حضور گرمت
مامان نیروانا
19 فروردین 92 14:08
خصوصی بانو


فدای تو
خاله
19 فروردین 92 14:15
ممنون از همه ی دوستان که لطف دارن .. نه بابا ما قشنگ نمی گیریم دوربین قشنگ میگیره
مرسی
فاطمه جون ممنونم . منم سال نو رو به شما تبریک میگم البته با تاخیر
سعادت نداشتم ببینمتون . انشالله فرصتهای بعدی . امیدوارم شما هم همیشه خوش و خرم باشید در کنار خونواده ی عزیزتون


خواهش میکنم عزیزم اختیار داری هر کی دوربین دستش باشه که نمیتونه عکس قشنگ هم بگیره که
ممنون عزیزم
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
19 فروردین 92 14:30
قند تو دلم آب شد وقتی دیدم پست جدید گذاشتی ...


ای جونم، چه جیگری شده ... فداش بشم من ...

فریده جان، واقعا ممنونتیم ..

رقصشو برم من، نیایشششششششششششششششششششششششششششششم ... دوشتتتتتتتتتتت دارم شدیدا

لذت می برم که داری تو طبیعت لذت میبری


قربونت برم عزیزم ممنون محبت داری
قند ِ تو دلت رو قربون
ممنون که همیشه میای و خوشحالمون میکنی نیایش هم قدر شما رو میدونه و دوستون داره
خواهر فرناز
19 فروردین 92 19:08
چه خوشگلهههههه



چشات خوشگلهههه
خاله
19 فروردین 92 19:26
اااااااا نظر من ثبت شده بود .. 10 بار زدم ولی برا هیچکدوم نگفت نظر ارسال شده
منم بی خیال شدم حتما هر 10 تاش اومده
مرسی آجی جون تو لطف داری دعا کن بتونم کلاس عکاسی برم تابستون . اونوقت عکسای قشنگتری از نیایش جونم میگیرم


نه عزیزم فقط یکی اومده بود
موفق باشی همیشه
دوست دایم بوس بوس
الهه مامان یسنا
20 فروردین 92 0:44
جانممممممممممممممممممم. عشقممممممممممممممممم

وای خدایا چقدر حس خوب تو این عکسها بود. میدونی عاشق کدوم عکس شدم؟ اونی که داره بند کلاهش رو میشکه قربونش برم خدایا.. چقدر عنوان این پست به تو میاد نیایشم.
دلم با دیدن عکسات کلی بهای شد نازگلک


قربون دلت عززززززیزززززززم ممنون ِ محبت هاتم الهه جون
آره اون عکسه رو شکار کرده خاله
دلت همیشه بهاری مهربون
خواهر فرناز
20 فروردین 92 9:09
من نظر برای این پست نذاشتم؟
گذاشتم شایدم نذاشتم
به هر حال
چه عکس های نازی خوبه که گلی بهت خوش گذشته
بووووووووووووس


اتفاقا داشتم همون کامنت قبلیت رو جوا ب میدادم عزیزم ممنون
خواهر فرناز
20 فروردین 92 12:11
ببخشید آخه گاهی میام وبلاگ ها یادم میره نظر بذارم یا وقت نظر گذاشتن ندارم
برای همین صبح نمیدونستم نظر گذاشتم یا نه
دیگه این را نوشتم
نیایش جونم بعد این تعطیلات چه طوری رفتی مهدکودک؟
فرناز که التماس میکنه یه ذره دیگه بخوابم


خواهش میکنم عزیزم لطف کردی اومدی
نیایش هم میره چیزی نمیگه طفلی ولی خب خیلی خوابش میاد صبح ها یه کمی دیر تر میره مثلا 9
ستایش مهربون ❀ ستایش خوش زبون
20 فروردین 92 14:05
واااااااااااای چه جاهایی میرین شما آدم دلش میخواد از توی کامپیوتر بپره اونور بیاد پیش شما خـــــــــــــیلی خوشکل بودند عکساتون دست خاله جون فریده نیایشی درد نکنه
میشه بگین اینجا کجاست


وااااااای عزیزم جدی میگی ممنون از محبتت جای شما خالی
اون چند تا عکس اول که حیاط خونمونه بعدشم دریاچه ی گلبهاره و اون آخری ها هم یه گندم زاره
نسرین مامان باران
20 فروردین 92 14:39
سلام عزیزم
وای چه عکسهای زیبایی


سلام ممنونم چشات قشنگ میبینه
مامان پرنیان وپارمیس
20 فروردین 92 15:52
عزیزم زیبایی گل وطبیعت باوجودتوگل چندبرابرقشنگترشده


ممنون از نگاه قشنگتون دوست عزیزم
ღ تـک خاله ی کـــوثر جــونی ღ
20 فروردین 92 15:58
نیایش جونم، عزیزم ...



از حلــزون خوشت میاد؟!



___¶¶¶____¶¶¶___________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶

___¶¶¶____¶¶¶________¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶¶¶¶

___¶¶¶____¶¶______¶¶¶¶__¶______¶¶____¶¶¶¶

___¶¶¶____¶¶____¶¶¶____¶¶_____¶¶_______¶¶¶

____¶_¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶_____¶¶_____¶_____¶¶¶__¶¶

___¶¶__¶¶¶_¶_¶¶¶_¶_____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_¶¶____¶¶

_¶¶¶_o______¶¶¶__¶__¶¶¶¶¶_____¶__¶¶¶¶_____¶¶

¶¶__________¶¶___¶¶¶¶¶_¶_____¶_____¶¶¶_____¶

¶¶__¶_______¶¶___¶¶___¶_¶¶¶¶¶¶_______¶¶¶¶¶¶¶

¶¶¶¶¶¶¶_____¶____¶¶_____¶¶¶___¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶

__¶¶¶¶¶¶¶___¶¶___¶¶¶___¶¶_¶¶¶¶_¶¶____¶¶____¶

________¶¶__¶¶___¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶_¶¶____¶_____¶

_________¶___¶¶___¶___¶¶¶¶__¶¶¶_¶__¶¶¶¶¶__¶¶

_________¶____¶¶¶_¶¶____¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶___¶¶¶¶

______¶¶¶¶______¶¶¶¶¶_____¶¶¶¶¶¶¶_______¶¶

_____¶¶¶____________¶¶¶¶¶¶______¶_____¶¶¶¶

_____¶¶¶¶¶¶¶¶_________¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶¶¶¶__¶¶

_________¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶_____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶______¶

_____________¶¶__¶¶¶¶___________________¶¶¶




آیه از انواع و اقسام حشرات خوشم میاد از قبیل حلزون ، پروانه ، کفش دوزک ...

ممنون خیلی قشنگه


راستی نیایش همون اول که دید تشخیص داد حلزونه میگه هر شب یه شکلی میاد یه بار کیتی یه بار حلزون ههههههه...
ღ تـــــــــــک خاله کوثر جونی ღ
20 فروردین 92 18:37



بیجنبه بازی در میارم ها


نه یه کاری میکنی اومدم تهران قبل از رفتن خونه ی عمه و خاله بیام چمدونام رو بذارم خونه ی شما
عزززززیززززززززمی
مامان امیرحسین ومحیا
20 فروردین 92 23:15



خودتون گلین بانو
ندا مامان نيايش
20 فروردین 92 23:49
واقعا زيبايي گلهاي بهاري در كنار اين نوگل هاي شاد ، تكميل ميشه .
هميشه شاد باشين بچه ها ...
زهره جون و نيايش گلم دوستون داريم مثل هميشه ...


سلام ندا جون دلمون تنگ شده براتون همیشه به یادتون هستیم دوستای خوب دوستتون داریم زیاد
ღ تـــــــــــک خاله کوثر جونی ღ
20 فروردین 92 23:51
بله؟ مگه شیرازی ها چــــــِـــشونه؟!!!



اصلا من دیگه قهرم




شیرازی ها که چش نیستن قلب ما هستن

ولی امان از روز یکه شیرازی بازی شون گل کنه نمونه هم میخوای همین مامان علی شاه پسر و شبنم که اصلا انگار نه انگار داری خودت رو میکشی که بااب کجایین چه میکنین دلمون تنگیده به خداااااا عین خیالشون نیس تازه فقط که این نیس روی هر چی بی خیال از عالمه رو سفید کردن

دختر شیرازی تو چه قدر نازی
قهر نکن بابا
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
20 فروردین 92 23:54
هر شب یه شکلی میاد؟!!!

اون کیتیه مال ِ سال ها پیش بود که فرستادم، مالِ دوران ِ جوونی هام


الهی جووووونی هم عالم یداره به خدااااااا
ممنون از محبتت
مامان سانای
21 فروردین 92 9:17
سلام برنیایش جون و مامان مهربونش.
عزیزم شما همیشه به ما لطف داری راستش توی این مدت خیلی به وبلاگتون سر زدم ولی فرصت نکردم یا تنبلی کردم کامنت بزارم بهر حال معذرت می خوام به خاطر قصورم.
با اینکه دختر پاییزه ولی بهار رو با عمق وجودش بو می کنه .
به به باز هم گلهای قشنگ توی باغچه ی با صفای حیاط .
عجب پشمکی نوش جونت.
جانم چه حالی می کنه ببین سبزه ها.
تقدیم به شما


فدات گلم خیلی محبت کردی عزیزم که اومدی و وقت گذاشتی
ممنون از لطف و محبتت بانو
همه گل های عالم تقدیم به تو و سانای گلم
مامان سونیا
21 فروردین 92 9:47
به به چه عکسایی محشرن ادم میبینه روحش تازه میشه


ممنون از لطفت دوست عزیز
مامي كيانا
21 فروردین 92 10:36
سلام به دوست گل و مهربونم و دختر ناز و قشنگش
يكبار اومدم هول هولكي يه سري زدم بهتون نميدونم كامنت گذاشتم يا نه؟؟
اول اينكه سال نوتون مبارك باشه خانوم ايشالا امسال واسه شما و خانوادتون سالي پرخير و بركت و سرشار از شادي و سلامتي باشه
واي كه عكسها چه زيبا بودن حسابي لذت بريم
ميبينم نيايشي حتي گلها رو هم با لباسهاش ست كرده لاله قرمزها رو ميگم اي جونم
پشمك خوردنشو نيگا اي جون چه خوشمزه ميخوري

فدات شم که فقط شما فهمیدی نیایش گل لاله رو با لباسش ست کرده
این پست رو هول هولکی گذاشتم وقت نداشتم توضیحات بنویسم آره اولین چیزی که گفت این بود که لباسم با این گله سته تو اون عکس هم گل رو چسبونده به خودش داره همینو میگه
قربونت برم ممنون که اومدی خوشحالم کردی منم براتون سال پر خیر و برکتی رو آرزو میکنم عزیزم ان شا الله سا لخیلی خوبی رو شروع کرده باشید
ღ تـــــــــــک خاله کوثر جونی ღ
21 فروردین 92 11:01
ما که بالاخره نفــــــــــمیدیم ...!!!




عزیز دلم چیو نفــــــــــــمیدی خانمی بگو تا برات بااااااااازش کنم
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
21 فروردین 92 14:30
خصوصیتو چک کن


مامان تسنیم سادات
21 فروردین 92 15:41
سلام مامان نیایش عزیزم ...
نمیدونی دیشب عجیب یادت بودم ...
یاد شبی که نیایش رو توی اتاقش خوابوندی ...
واقعا .... !!! شیرازی ها این جورین ....!!!!
میگم این مامان کوثر دیگه پیداش نیستا .... پس الان داره شیرازی بازی در میاره .....؟؟


سلام عزیزم میگم نکنه تو هم دست به کار شدی برا جدا کردن تسنیم آیه؟!
عزیزم شیرازی بازی رو من از خودشون یاد گرفتم خودشون اعتراف میکنن که بعضی وقتا که رگ شیرازیشون میزنه بالا دیگه بیخیال همه چی میشن!
دور از جون ِ ... جون و ... جون
اسمش رو هم که نمیشه فریـــــــــــــــــاد زد
ღ تـــــــــــک خاله کوثر جونی ღ
21 فروردین 92 16:18
خصوصی


اوکی عزیزم
مامان تسنيم سادات
21 فروردین 92 17:43
اسم چيو نمى شه فرياد زد .....؟؟؟؟

چى درو از جون ....؟؟؟؟

خوب يه جورى بگو بفهمم ديگه....!!!!!




عزیزم شما چرا دیگه !!!

من که خیلی واضح گفتم که

اسم همون تک خاله ی عزیز کوثر جونی رو منظورم بود شما خودت بهتر میدونی جیگر

بعدشم شما راجع به کی پرسیده بودی ؟ من در جواب کامنت خودت گفتم اون دور از جون ها رو

دور از جون ِ همین دختر شیرازی های عزیز مون مامان و خاله ی کوثر گلم دیگه عزیزم ...

الان رووووووووشن شد
خواهر فرناز
21 فروردین 92 20:24
بیا پیشمون به روزیم
پست جدید بذار


چشم خدمت میرسم
شبنم
22 فروردین 92 16:28
به به به به به، اینجا رو باااش..چه وبلاگ باکلاسی!..چه عکس های دیدنی ای!....چه بهار کوچولوی خوشگلی!..چه مامان زهره بی معرفتی!!
قابل توجه مامان زهره خانم اینکه ما از هفدهم فروردین تا حالا یه پست جدید تو وبلاگ مون گذاشتیم، اما این شمایید که هنوز افتخار ندادید، خرامان خرامان از وبلاگ ما گذری بنمایید..
دیدم که ذکر خیرم هم پیش تک خاله کوثر جونی بوده....
ای وای دیدی یادم رفت سال نو رو تبریک بگم بهت؟!..شاید سال دیگه کمی کهنه شده باشه، اما صدها بار شروعش به زهره جونم که محبتش همیشه نو نو هست، مبارک باشه
اگر بدونی اون دو روزی که مشهد بودیم، چقدر به فکر تو و فریده بودم.!..مثلا هر جایی که رد می شدیم یا وارد حرم هم که می شدیم،


عزیزم این شمایی که خرامان خرامان گذرت این ورا هم گاهی میفته ما که همیشه زحمت دادیم
ممنون که اومدی و ممنون از نگاه قشنگت و محبتت به ما
شبنم
22 فروردین 92 16:32
با خودم می گفتم، وای فکرشو بکن، یعنی فریده و زهره و نیایش هم از اینجاها رد شدن!!..


با این جمله های من،الان شما حس ملکه الیزابت سوم هم که بهت دست بده،حق داری!


دیگه اینکه تازه شم توی شهرتون کلی خوش گذشت و من برای نی نی کوچولوی بدجنس هم از شهرتون سوغاتی خریدم..


فریده جان، عکس هایی که تو این مدت از نیایش گرفتی، خیلی خیلی قشنگ و با کیفیت و زیبا هستن..یادگاری های بی نظیری واسه اینده اش می شه...عنوان این پست هم خیلی هنرمندانه انتخاب شده و با واقعیت هم فاصله زیادی نداره....من خیلی دوستش داشتم....اون لپ های ناز نازی نیایشی رو یه بوس تپل از طرف خاله شبنمش بکن!.






قربونت عزیزم نظر لطفته خانمی

جواب هر دو تا کامنتت رو برات نوشتم دیگه این جا چیزی نمیگم

جز اینکه از محبتت تشکر کنم و برات آرزوی بهترین ها رو کنم
خواهر فرناز
23 فروردین 92 11:55
منتظرتونیم بیاین با یه پست جدید زود باشین
خواهر فرناز
23 فروردین 92 15:01
به روزیم ومنتظر رد پای شما بر چشممان

شما هم دعوتین



چشم خدمت میرسم ممنون
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
23 فروردین 92 23:57












یعنی همه این شکلک های عشقولانه ات یه طرف این آخری یه طرف
آتـی
24 فروردین 92 9:16
خیلی قشنگ بود
ایام فاطمیه تسلیت


ممنون از نگاه قشنگت
عمه
26 فروردین 92 19:56
Salaaaaaaaaaaaaam, khoshgele man.cheghadr axhat khub shodeh golam, daste khaleh joon va mamani dard nakoneh. voroujak rafti sizda bedar sabzeh gereh mizani, ieh vaght aroos nashi beh ameh nagiaaa..... iraghset ke kheily ghashang oftadeh too ax hesabi keif kardam. Arezoo mikonam hamishe be gardesh o bazi dar kenareh mamano baba delet khosh basheieh alameh miboosamet....asheghetam

ممنونم عمه جون چشات قشنگ میبینه مرسی که اومدی خیلی دلم برات تنگ شده همیشه خوب و خوش باشی هزار تا بوس برا ی تو
مامان آروین
27 فروردین 92 13:25
مثل همیشه همه عکسات قشنگ بود ماشالله نیایش جون برا خودت خانمی شدی
مامانی خیلی وقته به ما سر نمیزنید دلمون براتون تنگیده


عزیزم ممنونم از نگاه قشنگت و حضور گرمت ببخش آدرست رو پیدا نمیکردم الان میام بانو
مامان مريم
28 فروردین 92 11:36
سلام نيايش عزيزم بهارت مبارك باشه خانم كوچولو خيلي وقته بهت سر نزدم از خدا مي خوام همراه مامان و بابا وجودت سالهاي سال سبز باشه و هميشه شادي توي چشات موج بزنه .


ممنون عزیزم خیلی محبت کرد یاومدی ممنون از دعای قشنگت بوس بار ی شما
مامان دخملی ها
31 فروردین 92 9:05
سلام منم از وبلاگت خوشم اومد عکسها عالی بود دست خاله ستایش درد نکنه چه جایی رفتید شما خیلی باحاله به قول ستایش بهشتی بوده برا خودش
من از هر چی دختر متولد 88 باشه خوشم میاد چون پریا منم متولد 12 اسفند 88 هستش عاشقشم فکر کنم همه مثل پریا من خوردنی باشت
من با اجازه لینکت کردم اگه دوست داشتی لینکم کن


ممنون از محبتت لطف داری خدا دختر کوچولوت رو برات حفظ کنه شما هم لینک شدی
منا مامان الینا
1 اردیبهشت 92 8:12
عزیز دلم خوشبوترین و نازترین گل دنیا چقدر تو با ناز گلها رو نوازش میکنی و بو میکنی انشالا که همیشه سلامت و شاد باشی خوشکلم
عکسها که واقعا قشنگن و روح آدم شاد میشه با دیدنشون


قربون تو عزیزم ممنون از نگاه قشنگت و حضور گرمت
مامی امیرحسین(فاطمه)
1 اردیبهشت 92 8:16
چه عکسای قشنگی زهره جون.من مطمئنم اون گل های لاله کار بابایی مهربونه که تو باغچه خونتون کاشته مگه نه؟بعله دیگه بابای شمابراتون گلهای خوشگل میکاره بابای ما هم هی میگه میخوای چندتا جوجه برای امیرحسین بیارم ؟!
تازه میگه اگه حیاط داشته باشیم براش بره میارم بزرگ کنه!جااااااااااااااان؟؟؟؟؟؟/!!!!!ما حیاط نداشته باشیم به نفعمونه!
عنوان پست هم خیل زیباست.باید بیایم عکاسی رو از فریده خانوم یاد بگیریم والا.
نیایش هنوزم عاشق این لباسای قرمزشه؟قلبونش برم


ممنونم عزیزم نگاهت قشنگه
دیگه بابا که دکتر دادم پزشک باشه همینه دیگه
ممنون از محبتت راستی این لباس قرمزه اون نیست ها اون تی شرت و شلوارک بوداااااا !!!!!!!
ولی از بس قرمز دوس داره هرچی میخواد همه براش قرمزش رو میخرن
آسمونی ها
16 اردیبهشت 92 13:41
مامانی نیایش جون
چقدر قشنگ بود عکساش ...
لذت بردم

خاله ی نیایش جونی عکاس هستند؟
میشه بگید مدل دوربینشون چیه؟

زهره جون
پیش ما نمیای؟!
دل تنگت میشیمــــــــــــــــــــــــــــا ...


عزیزم ممنونم از محبتت حتما پیشت میام گلم ببخشید تاخیرم رو
نه عکاس نیست گرافیسته یعنی دانشجوی گرافیکه ولی واحد عکاسی هم دارن عزیزم مدل دوربینش خاطرم نیست میتونی از خودش بپرسی ؟؟
وبلاگش هست تو لینک هام اولین لینکمه خاله ی نیایش
بازم منون از نگاه قشنگت

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثمره ی عشق می باشد