نیایش عزیزمنیایش عزیزم، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره
امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

ثمره ی عشق

برای قشنگ ترین بهانه ی زندگی ام به بهانه ی 5 آبان

1390/8/5 10:29
نویسنده : مامانی
1,909 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزکم دخترکم قشنگترین بهانه ام برای زندگی میدانم که برای گفتن دوستت دارم به تو هیچ بهانه ای لازم نیست ، دوست داشتن تو که بهانه نمی خواهد همیشه گفته ام و تا ابد هم میگویم عاشقانه دوستت دارم، شاید این قلم است که برای نوشتن دنبال بهانه می گردد ... 

نیایشم ، از روزی که تو پا به این دنیا گذاشتی ، از آن روز که...
 که انگار همین دیروز بود که پاییز نارنجی ام رنگ و بوی بهاری گرفت 

از آن روز همه چیز برایم عوض شد ، نامم عوض شد... نامم که تنها نه، همه دنیایم عوض شد

آری خدا یکی از فرشته های زیبا و مهربانش را به من هدیه داد
و تویی آن هدیه ی زیبا از طرف خدا و منم که نامم شد مادر


از همان روز که خدا تو را به من داد ، تو در درونم بودی و عشق تو در قلبم مثل رازی پنهان ...
حتی سالهایی که تو نبودی، عشق تو بود ، قلبم پر از آرامش و عشق و محبت تو بود...
می دانستم یکی مثل تو به دنیای من خواهد آمد روزی که خیلی هم دیر نیست و این دل من بود که خودش می دانست و چشم انتظار تو بود...و تو آمدی به دنیای من

لحظه ی به دنیا آمدن تو ، لحظه ای که یک بار بود برای همیشه ی زندگی ام ، لحظه ای که تمام وجودم پر شد از حس عجیب مادری ...

و من از آن روز ، پنجمین روز ماه مهر که تنها نه ، پنجمین روز هر ماه را خیلی دوست دارم، برایم تداعی میشود لحظه آمدنت ،25 ماهگی ات مبارک غنچه قشنگم 

خدایا هر چه آفریدی برایم یک طرف ، این فرشته ی ناز که به من هدیه دادی یک طرف ...

شکر ، برای همه چیز شکر

عاشقتم


خدایا آرزوی همیشگی ام این است : سلامتی این فرشته ی پاک که از آغاز هستی ام در قلب من بوده
و خواهد بود و سلامتی همه ی فرشته های پاکی که به یمن قدم هاشون توی دنیای ما مادرها همه چیز رنگ و بوی تو را گرفت... الهی آمین

niniweblog.com

اینم نیایش کوچولوی عاشق کتاب ... 

خیلی خیلی کتاب دوست داره دخترکم و مامانیش همش باید براش کیبا (کتاب) بخونه ، دست خاله جون هم درد نکنه که کلی کتاب جدید برای نیایش گرفته ممنون خاله مهربون دوستت دارم

مامان کتاب میخونه دختری خسته میشه

راستی گل مامان غیر از توپ که ماجراش قبلا گفته شد نیشخند و کتاب ...عاشق خط خطی کردن یا به قول خودت خطه خط هم هستی و دیگه اگه نگم کجاها رو خط خطی کردی بهتره چشمک

قلبخیلی دوستت دارمقلب

بعداً نوشت:

دخترکم چند تا کلمه جدید چند وقتیه که به فرهنگ لغاتت اضافه شده که می خواستم برات بنویسم:

هش پا (هشت پا) ، خُمبل یعنی همون خوابالو ، بچه کانگو یو (کانگورو) ،

 پنجه یه (پنجره)، جابل (جالب)، عبیج (عجیب)،اینجویی (اینجوری) ،نَندلی(صندلی)

 بد جو (بد جور ) ، جُمِل (جمله)بویو کینا ( برو کنار) ، دایو (دارو) ،

شی طو (شیطون)،می یه ( میوه) ،نانگی(نارنگی)،هیمو(لیمو)،

هندینا(هندونه) ! بیگی(بگیر)،بیدوو(بدوز)،جیدی(جدی)،اباخ(اخبار)

گیدو(گردو)،خُمالو(خرمالو)،خونه سازی(خونه چاچی)، چوب، پاشو

یا دا ( یادداشت)خوت(سوخت)نخوام(نمیخوام)،عجله

من موندم مامانی بعضی کلمه هایی که تو میگی از درستش سخت ترهمژه چرا درستش رو یاد نمیگیری فدات شمبغل

جمله بندی هات هم روز به روز بهتر و کامل تر میشه نیشخند مثلا میگی خاله ممون من کیبا خَیید: (خاله ممنون برام کتاب خریدی )، بابا ممون هندینا من داد (ممنون به من هندونه دادی) یا میگی مامان جون میشین نمین من گیدی گیدی کهههه ! (مامان جون بشین زمین برام گردی گردی بکش ) ، بابا کیک خَیید من بُخو عَییی( بابا کیک  خرید من بخورم قوی بشم ) ، خگو من مَییی دایو داد خوبه خوب ( خرگوش من مریض شده دارو بهش دادم خوب خوب شد) ، کیبا من خونه جا موند ( کتابای من خونه جا موند) ، من وودوو گه نما خوند (من وضو گرفتم نماز خوندم) یه جمله دیگه هم که شده ورد زبونت تا دو دقیقه تنهات میذارم هی میگی : مااااااااااماااااااااااااان من تنااااا موند ، من تَنا موند (من تنها موندم) ، بعضی وقتا هم که حوصله ات سر میره دور خونه راه میری و دستات رو میزنی به کمرت و میگی : حالا من چی یا ( حالا من چه کار کنم ) اینقدر بامزه میکنی لبات رو که آدم میخواد بخورتش اون لبای آویزون روزبان

وقتی بهت میگم برو به بابا بگو بیاد مثلا وقتی داره نماز می خونه میری و میای میگی بابا هنوووو نما خوند یعنی بابا هنوز داره نماز میخونه

تبلیغ پوشک مای بی بی رو هم که می بینی دست میذاری رو پوشکت و به ما نشون میدی میگی من پویه ما می می دا (منم پوشک مای بی بی دارم )

یا وقتی میبینی هوا تاریکه میگی: هَیا تایی من لالا  حالا جلو تی یو خوابید (هوا تاریکه من باید لالا کنم حالا جلوی تلویزیون می خوام بخوابم)

دیروز هم از خواب بیدار شدی و با گریه میگفتی : آ آ گگه عِیه بی یو من بُخو اینجو اینجویی ( آقا گرگه از قصه اومد بیرون منو بخوره اینجوری )

الهی فدات شم نمیدونم خواب دیده بودی یعنی! بعدش بابایی شروع کرد به ادا در آوردن برات و می گفت اگه آقا گرگه رو ببینه حسابش رو میرسه و اینجوری اون جوریش میکنه و کلی ادا برات درآورد و تو هم کلی خندیدی قربون خنده هاتماچ

نیایش در حالی که دو تا دستش دور گردن مامان و باباست : من همه دوووو  هم مامان هم بابا خیلی خیلی دوووووقلب بغلقلب

مامان و بابا در حالی که نیایش رو می چلونن : فدات شیم عسل شیرین زبون ، ما هم خیلی خیلی تو رو دوست داریمقلببغلقلب

دخملی اینقدر ناز میگی که آدم میخواد بخورتت فقط باید ازت فیلم بگیرم

niniweblog.com 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

مامان نیایش (کتاب آفرینش)
5 آبان 90 11:59
الهی قربون این نی نی های دانشمند برم که از حالا مشغول کتاب خوندن هستند .
شاید هم فقط نیایش ها اینطوری هستند .
امیدوارم همیشه موفق باشی .


آره واقعا بچه های این دوره زمونه خیلی باهوشن
ممنون که اومدی موفق باشی و شاد
خاله
6 آبان 90 22:39
عزیز خاله میبوسمت .
راستی کتابا هم اصلا قابل شما رو نداره نازگلکم


ممنون خاله جون خیلی دوستت دارم
مامان امیر علی
6 آبان 90 23:21
ایشاله همیشه سالم باشه این فرشته ناز و معصوم .
عزیزم در وبلاگ امیر علی در این باره کلی توضیح دادم .برو قسمت تراشه های الماس کاملا توضیح دادم .این روش امتحان شده و کاملا جواب هم داده و من هم از روشش خیلی راضیم این پست را بخون خیلی کمکت می کنه .اما اسم این طرح تراشه های الماس هستش .و در مجله شهرزاد هم در موردش توضیح داده .به این شماره هم زنگ بزن :77258603 حتما نیایش جون هم موفق میشه .


ممنون خانومی که اومدی و ممنون بابت راهنمایی ات
مامان امیر علی
6 آبان 90 23:23
در وبلاگ امیر علی در پست توضیح واسه خاله هایی که بیشتر در مورد تراشه های الماس توضیح خواستند ) همه را به صورت کامل هم توضیح دادم .امیر علی خیلی از گذشته با دقت تر شده و راه یاد گرفتن را یاد گرفته و خیلی من راضیم .این روش بهترینه .


ممنونم حتما میام می خونم و استفاده میکنم زحمت کشیدی
مامان رها
7 آبان 90 8:52
سلام خاله نیایش جون رهای من هم عاشقه کتاباشه و تنها چیزی که چند دقیقه ای رها رو رو زمین مینشونه خوندن کتابهاشه


قربون این بچه های با هوش و با استعداد ممنون اومدی
مامان سانای
7 آبان 90 11:00
سلام دوست عزیز ممنونم که همیشه به ما سر می زنید .ان شالله نیایش جان همیشه شاد وسلامت باشه . از بابت راهنمایی تون هم متشکرم دستتون درد نکنه
مامان یسنا
7 آبان 90 11:12
بهترین بهانه زندگی این بچه های ناز هستن
مرسی به خاطر راهنماییت من با فایر فاگس کار میکردم و روی وبلاگ شما با مشکل مواجه میشدم


ممنون عزیزم که اومدی
منامامان الینا
7 آبان 90 11:50
سلام مامانی
25 ماهگی دختر گلمون مبارک باشه انشالا 25 سالگیش



خیلی ممنون
ان شا الله
سحر مامان آراد
7 آبان 90 17:00
ایشالا نیایش جون همیشه سالم و سرحال باشه


ان شا الله ممنون گل پسرت رو ببوس
مامان شایان
8 آبان 90 10:26
25 ماهگی دخملی مبارک. آفرین به این دختر کتابخون

باشید و خوش باشید


مرسی از لطفت
مامی کیانا
9 آبان 90 14:56
شما رو به خاطر نوشتن مطالب زیبا و دلنوازتون خیلی دوست دارم بدون تعارف میگم فکر کنم سما نویسنده اید اینطوره؟ نیایش عزیز رو هم به خاطر 25 ماهگیش از طرف من ببوسید از اینکه گفتید روزهای سختی گذروندید به خاطر بیماری نیایش خیلی دلم گرفت انشالله همیشه سالم و شاد باشید مواظب خودتونباشید راستی دایره کلمات و جمله سازیهای نیایش جونو خوندم چقدر بامزه و شیرینه قربونت برم


ممنون خانومی نظر لطف شماست و شاید اینکه هرچه از دل برآید لا جرم بر دل نشیند وگرنه من خیلی هم خوب نمینویسم بازم ممنون کیانا جون رو ببوس
الهام مامان رامیلا
9 آبان 90 18:24
########______________________
___####____________________________
___####______سلام دوستگلم_____
___####______________________________
___####______________________________
___####_____________________________
___####_________________________________
___####______###______###_______________
-########__#####___#####_____________
___________#######__######______________
__________################______________
__________################______________
___________###############______________
____________#############_______________
_____________###########_____###___###__
______________#########______###___###__
_____________ __#######_______###___###__
________________#####________###___###__
__ ______________###_________###___###__
_________________#___________#######___
_____________________________#####__





مرسی گلم
مامان مانی جون
9 آبان 90 20:06



ممنون
مامان نيروانا
10 آبان 90 11:16
يه دنيا عشق و بوسه هاي زيبايم نثار نيايش زيبا و مامان زيبا انديش و زيبانويسش. ماشالا خاله جون، هزار ماشالا. به كتاب خوندنت، به شيرين زبونيت، به اون عكسهاي نانازت. الهي هميشه شاد و تندرست باشي گلم. تو و مامانت رو خيلي دوست دارم.


ممنون گلم شما هم شاد باشید همیشه خیلی لطف داری به ما من هم به داشتن دوستای خوبی مثل شما افتخار میکنم
مامان پارسا جون
10 آبان 90 13:56
زنده باشی گل دختر کتابخون
میبوسمت عزیزم


منون عزیزم لطف کردی اومدی
مامان محیا
11 آبان 90 8:56
چه مادر خوش ذوقی خدا برای نیایش حفظتون کنه


نظر لطفتونه عزیزم ممنون
هستي
11 آبان 90 17:29
سلام جمعه ساعت 20 منتظر حظورتون در وب عصر ململي هستيم
http://www.asr-havadare-no.blogfa.com/
به وب خودمم بياين ونظرتونو و درمورد ململ بگيد
http://m0bina-malmal.niniweblog.com/


چشم حتما ممنون
سمیه : مامان مسیح مقدس
13 آبان 90 14:44
واااای چه حرف زدن نازی...اوووخیه....کاش دستم بهت می رسید تا لپات می بوسیدم و فشار می دادم خوشگل خاله


قربونت برم ممنون بوس برای شما و مسیح ناز
مامان آرتین
13 آبان 90 18:59
آفرین به دختر کتاب خون.
چقده شیرین زبون شدی خاله. وقتی حرف می زنی مامانی کلی حال می کنه


ممنون عزیزم آره خستگی هام در میره
مامان نیایش (کتاب آفرینش)
14 آبان 90 9:32
سلام نیایش جونم . منتظر پست های قشنگ مامان گلت هستم . دلم واسه زیبانوشته هاش تنگ شده . بگو مامانی زود بیاد . باشه ؟؟!!


ممنونم چشم حتما خانومی
ناهید
15 آبان 90 20:32
آپم ممنون میشم بیاین.
مامان ماهان
16 آبان 90 10:51
آفرین به دخمل کتابخون الهی زنده باشه
عموروحاني
16 آبان 90 15:13
عید قربان، عید ذبح میوه ی دل ابراهیم و ایثار سبز اسماعیل، عید بر آمدن انسانی نو از خویشتن خویش، عید رهیدگی از اسارت نفس، عید لبیک به دعوت حق بر شما مبارک.
مامان محیا
9 بهمن 90 14:31
خدا رحمت کنه برادرتون رو
و خدا به شما صبر بده
برادر من وقتی من سه سالم بود شهید شد
من هیچ خاطره ای ازش بیاد ندارم
ولی هر روز دوسه بار یادم میافته و هر موقع سر قبر خالیش(مفقودالاثرشد)میروم ناخودآگاه اشکهام سرازیر میشه.
چه میشه کرد مرگ برادر خیلی سخته
خدا صبر بده
روحشان شاد


ممنون از لطف شما عزیزم خیلی محبت داری خدا همه رفتگان رو بیامرزه و روحشون رو شاد کنه و به دل های داغ دیده هم صبر بده ان شا الله بازم ممنون التماس دعا
مامان پسر خرداد
10 فروردین 91 9:51
سلام نیایش عزیزم سال نوت مبارک انشاء اله همیشه با مامانی و بابایی خوش باشی. قربون درهم حرف زدنت بشم یه عالمه بوس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثمره ی عشق می باشد