نیایش عزیزمنیایش عزیزم، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره
امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

ثمره ی عشق

لالایی برای دختر پاییزی

1390/7/29 10:11
نویسنده : مامانی
12,092 بازدید
اشتراک گذاری

ببند چشماتو آروم

که شب از راه رسیده

عروسکم مثل تو

 تو رختخواب خوابیده

لالایی کن عزیزم

که ماه آروم بخوابه

ستاره قشنگم

الان تو رختخوابه

لالا لالا لالایی

گل خوشرنگ خونه

بخواب که دنیا با تو

 همیشه مهربونه

 اینجا حالت خوب نبود و رفتی دراز کشیدی و یهو خوابت برد

لالایی کن عزیزم  

که باز فردا تو راهه  

 فدای دو تا چشمات   

که مثل شب سیاهه 

ببند چشماتو آروم 

 حالا دیگه لالا کن 

 بخواب ، وقتی که صبح شد 

 بازم چشماتو وا کن

 

لالا لالا لالایی 

گل خوشرنگ مهتاب 

بخواب آرومه آروم  

چه قدر قشنگی تو خواب 

niniweblog.com

پی نوشت 1 :

امروز وبلاگت 6 ماهه شد ماچ 6 ماهگی وبلاگ دخترکم مبارک قلب

خسته نباشم! تشویقچشمک

پی نوشت 2 :

امروز بعد از یک هفته دست و پنجه نرم کردن با آنفولانزا حالت خیلی خیلی بهتره خدا رو شکر هزار بار فقط یه کم صدات گرفته است هنوز  و سرفه می کنی که ان شا الله بر طرف میشه زود زود بعضی وقتا آدم میخواد سبک بشه و حرف بزنه اما لزومی نداره همه رو نگران کنه تو پست رمز دار از سخت ترین روزهایی که گذروندی ( از 15 مهر تا الان) یا بهتره بگم گذروندیم نوشتم... فکر میکنم سخت ترین روزهای عمرت بود ان شا الله که دیگه سختی نبینی گل ناز من... خدایا شکرت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (30)

مامان سانای
30 مهر 90 8:57
ای بابا این سرما خوردگی آنفولانزا تب چی می خواد از جون این فرشته ها همه نی نی ها مریضا .دختر من هم مریض شده الهی هیچ بچه ای مریض نشه شکر خدا نیایش بهتر شده


آره واقعا خیلی سخته ان شا الله هیچ بچه ای مریض نشه سانای جونم خوب بشه الهی زودتر
مامان نیایش (کتاب آفرینش)
30 مهر 90 9:34
سلام . خیلی خوشحالم که نیایش جون حالش خوب شده و اون روزهای سخت هم تموم شده .
انشاءاله به سلامتی .
دوستون داریم من و نیایش ....



منون عزیزم لطف داری شما همیشه نیایش هم خیلی خیلی بهتره فقط سرفه هاش مونده دعا کن زودتر خوب بشه ان شا الله هیچ کدوم از این فرشته کوچولوها دیگه مریض نشن
مامان پریسا
30 مهر 90 11:01
ایشا... که هر چه زودتر نیایش جان خوب بشه. شعر لالایی هم خیلی قشنگه.


ممنون عزیزم
خاله
30 مهر 90 12:23
خدا رو شکر که بهتر شده ... طفلکی خیلی عذاب کشید . عوضش خاله اش هی داره بدتر میشه !! امروز دیگه میرم دکتر !!!
عزیزم دیروز که رفتی باهات خداحافظی نکردم آخه سرما خورده بودم و ترسیدم تو هم بیای تو بغلم و بدتر شی .. از خاله دلگیر نشیا !! میبوسمت عزیز دلم راستی زیارتت قبول .. ما که دیروز سعادت نداشتیم بریم حرم امام رضا . خوش به حال تو وروجک که رفتی .


قربون خاله خوبم برم من خاله جونی ایشالا تو هم زودتر خوب شی من که دوا نخوردم و مامانم رو عذاب دادم تو لااقل برو دکتر آمپول بزن زود خوب شی(چشمک)
دوست دارم خاله
مامان آرتین (شازده کوچولو)
30 مهر 90 15:47
خدا رو شکر خاله جون که بهتر شدی. مواظب خودت باش.
راستی 6 ماهگی وبلاگت مبارک


خیلی ممنونم
خاله
30 مهر 90 16:08
مرسی عزیزم . راستی 6 ماهه شدن وبلاگت مبارک .


ممنون خاله جون به لطف شما بود من هم وبلاگ دار شدم ممنون
مامان وانیا
30 مهر 90 16:40
خدا روشکر که نیایش جون بهتر شد عکسای کنار وب هم خیلی خوشگله مثل خودش ماه افتاده


ممنون عزیزم چشات خوشگل می بینه
عمه ی امیرحسین
1 آبان 90 1:35
سلام خداروشکر که بهتر شده . امیرحسین ما هم سه روزه تب داره . ایشالا همه ی بچه ها دور از بیماری باشن . بخدا خیلی گناه دارن طاقت درد و مریضی رو ندارن


ان شا الله امیر حسین جونم خوب بشه زودتر خدا خودش مراقب همه بچه ها باشه
مامان حسین
1 آبان 90 11:04
سلام عزیزم
چه لالایی قشنگی...
خداروشکر که نیایش گلمون حالش بهتره..انشاله همیشه سالم و سلامت و شاد باشه.


ممنون عزیزم شما هم شاد باشید همیشه ان شا الله
سمیه : مامان مسیح مقدی
1 آبان 90 15:06
الهی چه نااااز خوابیدی خاله جوووونم....
دست مامانی هم درد نکنه برای این لالایی قشنگی که نوشته....
بوووس واسه مامان مهربون و دخمل گلش


ممنون عزیزم لطف داری مرسی اومدی
الهام مامان رامیلا
1 آبان 90 16:44
سلام الهی بگردم رامیلای منم یک هفته مریض بود نیایش گلم انشالله زودزود خوب بشی پاییز رو دوست دارم عاشقشم دخترکم پاییزیه ولی فصل مریضیه


سلام ممنونم ان شا الله همه بچه ها همیشه خوب باشن و سالم
مامان آبتین
2 آبان 90 2:46
امیدوارم هر چه زودتر دخمل گلمون خوب خوب بشه نازی خاله


ممنون خیلی بهتره خدا رو شکر
مامان امیر علی
3 آبان 90 8:03
چه معصومانه خوابیده این فرشته کوجولو.خدا را شکر که بهتره .ایشاله همیشه سالم و شاد باشین .الان دیگه کم کم داری سرحال می یای خانمی درکت می کنم سخته .صبحا یک قاشق عسل و شبها هم روغن زیتون بهش بده .قوی ترش می کنه .


ممنون خانومی من که خیلی چیزا میخوام بهش بدم ولی خب نمیخوره خیلی کم غذاست شاید بهتره بگم بد غذا هم هست و خیلی خیلی تنوع طلبه ولی خدا رو شکر دارم به شیر عسل عادتش میدم که بیشتر بخوره
ممنون اومدی
مامان سارا
3 آبان 90 9:26
قربونت برم عزيزم مريض نشي هيچ وقت.
خوشكله مواظب خودت باش


ممنون عزیزم
مامان سانای
3 آبان 90 21:12
سلام می شه بگید کد تصویر پشت قلب را از کجا گرفتی
نازنین نرگس نفس مامان
3 آبان 90 22:48
آخی بمیرم واسه نیایش جون ایشالا که دیگه اصلا مریضی سمت نانی ما نیاد
خانمی میدونم که روزهای سختی رو گذروندید ایشالا که دیگه هیچ وقت ناراحتی دسته گل خوشکلتون رو نبینید


خدا نکنه
ان شا الله شما هم همیشه سالم باشی ممنون که به ما سر میزنی بوس برای شما و نازنین نرگس جون
زهره مامان هلیا
3 آبان 90 23:23
گلم خوشحالم که خوب شدی ایشالله همیشه سالم باشی


ممنون خانومی ان شا الله
مامان پارسا جون
4 آبان 90 12:23
لالاییه خیلی قشنگی بود
چقدر ناز خوابیده گل دختر
ایشاا... هیچ بچه ای مریض نشه
پسر منم مریض بود خیلی سختی کشیدم.


ممنون ان شا الله خدا خودش مراقب این کوچولوها باشه همیشه
آوين
4 آبان 90 23:58
دخترخاله بابا :فاطمه
7 آبان 90 11:00
قربون اون خوابیدنت برم انقد قشنگ میخوابی
کاش منم بودم کنارت میخوابیدم آرامش مطلقی تو دخترقشنگم
دست مامان گلت درد نکنه با این وبلاگ زیبا


ممنون عزیزم خیلی لطف داری شما به همه سلام برسون
مامان پریسا
7 آبان 90 13:27
سلام گلم. چرا قسمت نظرات بالا باز نمیشه
به هر حال مبارکش باشه . همیشه سالم و سلامت باشید.


عزیزم ممنون اومدی اگه با اینترنت اکسپلورر باز کنی نباید مشکلی داشته باشه به هر حال ببخشید و ممنون
مامان فاطمه جون
7 آبان 90 15:41
الهي چقدر ناز خوابيدي نيايش جون شما هم مثل فاطمه من عاشق كتابي انشاالله هميشه با كتاب مانوس بمونيد


ممنون خانومی چشاتون ناز میبینه خدا فاطمه جون رو حفظ کنه برات سالم باشه همیشه
dp
7 آبان 90 22:36
سلام . شما هم وبلاگ زیبایی دارید و از اون مهمتر فرشته زیباتر . انشالله که همیشه سلامت باشه


ممنون از لطفتون
آزاده
8 آبان 90 9:52

خاله جون ایشالا هیچ وقت بیماری به سراغت نیاد
دوستت دارم فرشته مهربون


ممنون ان شا الله همه کوچولو ها همیشه سالم باشن
معصومه مامان سهند
9 آبان 90 14:02
قربونت بشم عزیز دل خاله امیدوارم همیشه خوب و خوش باشی


ممنون عزیزم ان شا الله شما هم همیشه شاد باشید
مامان امیرعلی
10 آبان 90 1:17
وای عزیز خاله تو چقدر ناز شدی


مرسی خاله جون ممون چشاتون ناز میبینه
ناهید
10 آبان 90 13:29
رمزو به من میدین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تو رو خدا
خواهش میکنم.
ممنون میشم


سلام عزیزم ببخشید ولی من این دو تا مطلب رمز دار رو فقط برای دخترم نوشتم و یه جورایی دردل کردم از شما و همه دوستای گلی که به من همیشه لطف داشتن معذرت میخوام
معصومه مامان سهند
12 آبان 90 7:35
سلام عزیز دلم، با ادامه سفرنامه اروپا بخش پاریس به دیدنتون اومدم خوشحال میشم پیشمون بیایین


سلام ان شا الله همیشه خوش باشید ممنون
کلبه دل
23 اردیبهشت 91 16:39
روز زن و مادر مبارک
آتـی
16 بهمن 91 10:38
ممنون


فدات
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثمره ی عشق می باشد