نیایش عزیزمنیایش عزیزم، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره
امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

ثمره ی عشق

من تو را دارم

1390/2/24 10:19
نویسنده : مامانی
1,101 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم الان که دارم برات مینویسم تو خوابی و بابا هم با مامان بزرگ رفتن دندون پزشکی منم گفتم از فرصت استفاده کنم و برات بنویسم و  بازم بگم که چه قدر عاشقتم عزیزم... هر روز و هر لحظه بهت میگم ها ولی خب اگه خدای نکرده یه روز یادت بره که من چه قدر بهت میگفتم عاشقتم اینجا که بنویسم برا همیشه میمونه اگه خدا بخواد... الان که شیر خوردی و خوابیدی خیلی هم ناز خوابیدی(البته شما می می میخوری ها یا به قول خودت جی جی، نه شیشه.....

 

 خیلی خسته بودی ،از صبح همش شیطونی کردی و همش میخواستی ببرمت دَدَر ولی آخه مامی جونم هوا خیلی گرم شده امروز خیلی هر چی بهت میگفتم بازم تو این آفتاب داغ  منو کشوندی تو حیاط چرخ بازی کنی ،آب بازی کنی ،باز خوبه همین حیاط هست وگرنه فکر کنم با این ددری بودن تو ما باید شبها هم تو پارک میخوابیدیم Yah

بهت گفتم بخوابی بیدار شی با هم میریم پارک تاب بازی ،حالا جالبه تو خودت تاب داری تو خونه ولی همش میخوای بری بیرون خب به هر حال باید به قولم عمل کنم... پس تا بیدار نشدی برم کارام رو بکنم که وقتی بیدار شدی با هم بریم پارک الهی من فدای اون پارک و دَدَر گفتنت بشم یه جوری با التماس میگی  که آدم دلش کباب میشه برات نازدونه ی من عاشششششششششششششقتم 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

من تو را دارم ، تو را 

که تمام منی

من تو را دارم تو را 

 که هدیه خدای منی 

دوست دارم تو را

که نیایش من با خدای منی

 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله
24 اردیبهشت 90 19:41
میبوسمت خاله جونی . پارک خوش بگذره !
مادر نیایش کتاب آفرینش
25 اردیبهشت 90 12:19
سلام مامانی نیایش . ممنون از لطفتون . خدا کته نی نی هامون در آینده از اسمشون راضی باشند .
باز هم پیش من بیاین .


ان شاء الله که همین طور باشه
منتظران لبخند خدا
27 اردیبهشت 90 8:37
سلام عزیزم. ممنون که به وب ما سرزدین. ممنون از همدریت! امیداورام خداجون نیایش ماهتو واسه‌ت نگهداره! به سایتی که معرفی کردی سرزدم. خیلی مفیده. بازم ممنون. خوهشا منو تنها نزارید و بازم به ما سر بزنید! راستی من شما رو لینک کردم.


خواهش میکنم عزیزم حتما منم لینکتون کردم
نازنین نرگس نفس مامان
1 خرداد 90 0:06
وای تو که کپی دخمل منی نکنه با هم دستتون توی یه کاسه است ما رو در به در کنید با این ددرتون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثمره ی عشق می باشد