نیایش عزیزمنیایش عزیزم، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره
امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

ثمره ی عشق

دوستیامون همیشگی

1391/8/23 18:58
نویسنده : مامانی
1,221 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی به فریبای گلم می گم نوشتن از خاطره ی قشنگ اون روز دست و فکر و روح زیبای تو و قلم دلنشینت رو میطلبه... شکسته نفسی میکنه ....حالا خودتون بخونیدش تا ببینید .... هر چند که خیلی از دوستان آشنا هستن با فریبای خوش دل و نازنین اما تنها کاری که من می تونستم بکنم این بود که دوباره همتون رو مهمون خونه ی قشنگش کنم... خب اینم یه لطف دیگه ای داره که لینک بزنی به خونه ی یه دوست خیلی عزیز و دوست داشتنی تا غیر از خودت دیگران هم لذت ببرن از قلم شیرینش ...البته من توی پست قبل توضیحات زیادی ندادم تا خود فریبای عزیز بیاد و برامون بنویسه ....خاطره ی قشنگی شد ، قشنگ مثل همه خاطراتی که تا ابد در خاطرمان می ماند و یاد آوریش لبخند روی لباهامان مینشاند ...خیلی دوسِت دارم عزیزم و ممنونم بی نهایت ازت که اینقدر همیشه بهمون لطف داری و سرشارمون میکنی از انرژی مثبت... متشکرم دوستم به خاطر همه چیزماچدوستتون دارم فرشته کوچولوهای نازنین...دوستیتون همیشگیقلب

نیروانا و نیایش دو تا دوست کوچولوی مهربون توی کلوپ پاندا یا به قول فریبا جون میعادگاه عاشقان

بازم ممنون از فریبا جون و بابا حامد به خاطر عکس های قشنگی که گرفتن

niniweblog.com

پی نوشت: دوستای گل و همیشه همراه ،ممنونم از نظرات قشنگتون و یادگاری های زیباتون که همیشه برای من و نیایشی می ذارید... اینکه نظرات پست قبل رو بدون جواب تایید کردم بر من ببخشید ،به خاطر ذیق وقت بود ناراحتخونه ی همتون میام برای عرض ارادت ،دوستتون دارم قلبدوستیامون همیشگیماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

تــــــــک خـــاله کــوثر جــونـــی
24 آبان 91 0:50
خیـــــــــــــــلی عکس قشنگی شده...
دست دست اندرکاران هـــــــــــــم درد نکنه...

نیایـــــــــــش جونــــــــــــــــمم مثه همــــــــــیشه خوشـــــگل و خـــــــــــــوش عکــــــــــــــــس افتاده ...


قربون نگاه قشنگت شما همیشه خوشگـــــــــل میبینی بوس
دخملی
24 آبان 91 3:58
از اینکه دوستام با هم دوستن و خوش میگذرونن خوشحالم امیدوارم خوشحالیاتونو همیشه ببینم...
بوس برا نیایش جون
بوس برا نیروانای عزیز........
از طرف مامان انیس


خیلی ممنون مامان انیس کوشولو لطف کردی اومدیو خوشحال شدم خیلی می بوسمتون
مامان ساينا
24 آبان 91 7:49
دوستياتون هميشگي و دلاتون روز به روز نزديكتر...خوشحالم كه اينقدر بهتون خوش گذشته و ممنون كه با اين قلمهاي زيبايتون ما رو هم به اين جشنواره و اين كلوپ زيبا برديد...البته من يه بار ساينا را به پيشنهاد فريبا جون به اين كلوپ قشنگ بردم ...واقعا زيباست و پر از انرژي و شادي...خوش باشيد


ممنونم دوست عزیزم خوشحالم که دوستای خوبی مثل شماها دارم که اینقدر به آدم انرژی میدید خیلی خوبه که اونجا رو تجربه کردید برای همه بچه ها و مامان و بابا شیرینه دیدن شادی بچه هاشون خوش باشید همیشه و دوستی شما هم پا بر جا و همیشگی
الهه مامان یسنا
24 آبان 91 10:21
مامان تسنیم سادات
24 آبان 91 10:39
عسلکم امید وارم دوستای خوبی برای هم باشین مثل دو تا خواهر .... همیشه لبخند بر روی لبانت باشد گلم..
مامان سيد محمد سپهر
24 آبان 91 10:42
عزيزم چه قرارگاه خوبي.چه دوست خوبي.بازم مثل هميشه نيايش و دوستش خوش عكس افتاده اند.دست بابا حامد هم درد نكنه
زینب
24 آبان 91 11:16
سلام من دوست نیروانا هستم این دفعه که خواستین بیاین کلوپ پاندا من رو هم خبر کنین تا با هم دوست بشیم. خونمون همون نزدیکی هاست. دیانا
مامان زهرا
24 آبان 91 14:13
توی هر دو وبلاگ ماجرای دیدار دو خانواده بود کلی از خوندن هر دو مطلب لذت بردم خوشحالم که به همه خوش گذشته دوستی ها تون پر دوام همه عکس ها عالی بودند
مامان زهرا
24 آبان 91 14:14
دوست گلم با سه تا پست 40-41-42 بروزیم خوشحال میشیم سر بزنید
مامان زهرا نازنازی
24 آبان 91 20:23
خاله فریده
25 آبان 91 1:21
سلام
خاطره ی قشنگ اونروز رو خط به خط خوندم .خیلی قشنگ نوشته بود فریبا جون .
عکسها هم خیلی قشنگ بودن
ایشالا نیایش نازم همیشه شاد باشه در کنار مامان و باباش.
و همینطور دوستای خوبش..
دوستیهاتون پایدار
لباتون خندون
دلاتون شاد


سلام خاله ی خوشگلم قربونت برم قشنگ می خونی ممنون که همیشه پیشم میای و برام یادگاری خوشگل میذاری دوست دارم به زودی تو وبلاگ دختر خاله ام یا شایدم پسر خاله ام جبران کنم محبت هات رو بوس بوس
شبنم
25 آبان 91 10:49
سلام گل زیبای خاله شبنم..دیدی چی شد خاله؟تا من اومدم واسه پست قبلی باحال مامانت کامنت بذارم،مامان خانومی پست جدید گذاشت! اخه من یه چند روزی حال و هوام یه خورده به هم ریخته بود،و دلم نمی خواست تو اون شرایط،واسه وبلاگ زیبای مامانت و حرف های قشنگش کامنت بذارم.. اینجا هم می بینم که با یه دوست نازنین تر و فرشته تر از از خودت،حسابی بهت خوش گذشته الهی من فدای اون دل کوچولوت بشم،چقدر برام جالبه که به مامانیت می گی،دلم برای امام رضا تنگ شده!!..شنیدن این حرف از زبون یه دختربچه سه ساله،باید خیلی شیرین و باحال باشه! امیدواریم مامانی هم گواهی نامه شو با موفقیت بگیره،و اونوقت ما بیایم اینجا و بهش بگیم که باید برامون شیرینی بگیری..
شبنم
25 آبان 91 10:54
وقتی تو به بابایی می گی داداش،این باید قابل توجه مامان خانمت باشه،که دیگه خودش متوجه بشه که کم کم وقت چیه؟ گل نازم،مواظب باش تو بپر پپر هات هم احتیاط کنی و یه موقع از جای ناجوری نپری پایین..تو استفاده از این رنگ ها هم مامانی باید حواسش باشه که دیگه یه موقع زیاده روی نکنی،یا تو عالم بچگی خودت یه موقع اون ها رو سمت دهان و بینی و این هات نبری دیگه..همین طوریش انقدر خوشگلی،دیگه خودتو نقاشی می کنی،ما می یایم می دزدیمتا
شبنم
25 آبان 91 11:00
بعضی از ارزوهای من و نیایش چقدر به هم نزدیکه!!!.. نیایش دوست داره یه نی نی داشته باشه که بهش شیر بده،منم همین طور!!.. من که به ارزوم نرسیدم اما امیدوارم اون روزی که نیایش به ارزوش می رسه،من و مامانی اش،هم چنان دوستی قشنگ مون سر جاش باقی مونده باشه
تــــــــک خـــاله کــوثر جــونـــی
26 آبان 91 0:10
اعـــــــــــــــياد گذشـــــــــت و خبـــــــــــر از يار نيامــــــد؛

آن شمـــــــــــــع شب افـــــــروز شب تــــار نيامــــــد؛

چنـــــــــد روز دگر مـــــــــــانده كه بانـــــــــــــــاله بگوئيـــــــــــــــــم: اي اهــــــــــــــل حــــــرم ميــــر و علمـــــــدار نيامــــــد.

الســـــــــــــــــــــــــلام عليـــــــــــــك يا اباعبـــــــدالله ...




التماس دعا عزیزم
فاطمه شجاعی
26 آبان 91 15:56
چه عکس قشنگی شده دوتا دختر خوشگل و خواستنی
الهی که همیشه شادوسلامت باشید و لبتون خندون باشه و سال های سال باهم دوست بمونید


ممنونم عزیزم چشات قشنگ میبینه ممنون که پیشمون میای فاطمه جون دوستت داریم
مامان ماهان
26 آبان 91 16:53
ای جووووووووووووووووونم چه عکس زیبایی چقدر خانم طلا بزرگ شده هزاررررررررررررررماشاالله
مامان نیروانا
26 آبان 91 16:56
بابا خوش مرام! چقدر منو شرمنده میکنی آخه. الهی دوستیمون همیشگی باشه عزیز دلم، هیچ لذتی بالاتر از این نیست مهربون. از داشتن شماها به خودم میبالم. خداجونم مرسی که این دنیا رو آفریدی با اینهمه دوستای عزیز و دوست داشتنی که هیچ خوشی ای به پای بودن باهاشون نمیرسه. میبوسمتون همواره و همیشه در آرزوی دیدن دوباره تونم
مامان ساغر
27 آبان 91 1:21
سلام دخملی
چه عکس قشنگی وای جای ساغرم خالی!!


سلام ممنونم آدرس نذاشتید
مادر کوثر
27 آبان 91 7:09
همیشه به عشق و دوستی
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
27 آبان 91 11:20
خدا برای همدیگه نگهتون داره. من هم به وبلاگ نیروانا جون رفتم و عکسهای قشنگتون رو دیدم. همیشه شاد باشید.
مامان آناهيتا
29 آذر 91 8:28
من هم دعاي زيباي مامان گلت رو برات دارم نيايش نازم. الهي هميشه با دوستات خوش باشي و از بودن در كنارشون لذت ببري دختر چشم درشت.


فدای تو مهربونم می بوسمت ، ببوس دختر ناز و گلت رو ببخش که الان فرصت نیست خدمت برسم و مهرت رو جبران کنم در اولین فرصت میام حتما
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثمره ی عشق می باشد