نیایش عزیزمنیایش عزیزم، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره
امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

ثمره ی عشق

یه دنیا ، یه یسنا ...

1392/4/22 15:15
نویسنده : مامانی
2,724 بازدید
اشتراک گذاری

از اون شب قشنگی که به دیدار دوستای نازنینمون رفتیم هنوز یه هفته نگذشته ولی دلمون چه قدر براشون تنگ شده انگار وقتی دست تو دست هم میذاریم و نگاهمون با هم عجین میشه دلتنگی ها هم بیشتر میشه و البته دوستی ها محکم تر ....

الهه ی عزیز و یسنای نازش دوستای مهربون من و تو هستن نیایشم ،الهه ی عزیزم همیشه با قلم زیبا و پر احساسش که از روزهای زیبای کودکی یسنای گل مینویسه منو جذب صفا و صمیمیت و یکرنگیش کرد و با وجود این همه فاصـــــله حس میکردم خیلی دلم به دلش نزدیکه و واقعا هم همین طور بود

توی اولین دیدارمون میتونستم حس کنم همون احساسی رو که از پشت این فاصله ها هم بهش داشتم دوستتون دارم عزیزای دل و برام باعث افتخار بود گذروندن شبی با شما و چه قدر بهمون خوش گذشت و خوشحال بودم که یسنای گلم هم با وجود سرما خوردگی خیلی شاد بود از شادی و خنده های شما ما هم دلمون شاد میشد ...

الهه ی نازم یه عروسک خیلی قشنگ به تو هدیه داد نیایشی که شده همه کست ، اسمش رو گذاشتی ستاره و خیلی دوستش داری برات دو تا آهنگ میخونه و شبا کنارت میخوابونیش ....یه چیزه با مزه اینکه نصفه شب دستت میره رو دکمه اش و آهنگ قشنگ و شادش بیدارت میکنه و یه هو همین جوری که از خواب پریدی میگی مامان بیا ساکتش کن بچه ام رو !!!!

الهه ی عزیزم واقعا منو شرمنده ی محبتت کردی با نوشته های قشنگت و الحق میدونستم که تو خیلی بهتر مینویسی از خاطره ی مشترکمون ، یه دنیا سپاس ....بغل

دلم میخواد برای خوندن خاطره ی قشنگ اون شب و عکس های یادگاری بفرستمتون خونه ی الهه و یسنا ی نازنینم آخه یه دنیاست و یه یسنا دیگه و یه دنیاست و یه الهه که همیشه با مهربونیش منو شرمنده کرده مخصوصا در  دوستی از جنس ستاره !قلب

 

 

 

قلبدوستی هامون همیشگیقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (29)

مامان امیرحسین ومحیا
22 تیر 92 15:31
الهی همیشه دوستیهاتون همیشگی باشه


ممنونم دوست خوبم
الهه مامان یسنا
22 تیر 92 16:51
زهره نازنین ممنونم ازت به خاطر همه چیز و معذرت خواهی بابت ستاره پر سر و صدا!! وقتی آقای فروشنده گفت آهنگ میخونه فکر نمیکردم که این همه آهنگش طولانی باشه و اونم هردوتاش اینطوری باشه . به هر حال به خطر از خواب پریدنهای شبانه اتون ازت معذرت میخوام. چقدر دلم دوباره میخواد الان پیشتون بودیم و از هم صحبتی با شما لذت میبردم .مخصوصا شیرین زبونیهای نیایش نازم که دل آدم رو میبرد با لحجه قشنگش . دوستتون داریم زیاد الهی که خوشتون بیاد


فدای تو مهربونم ای وای ِ من ، نگفتم که معذرت بخوای مهربونم نه بابا ستاره مون خیلی هم دوست داشتنیه راستی یادم رفته بنویسم که من قبل از نیایش وقتی شاید نوجوون بودم تا قبل از به دنیا اومدن نیایش شایدم همون اوایل بارداری نمیدونم چرادوس داشتم اسمش رو بذارم ستاره ! اسم عروسک خودم هم ستاره بود الان یادم اومد!!!!
جالبه نه ؟!میخواستم فقط بگم خیلی خیلی دوسش داره اینقدر که با خودش میخوابونتش و دلش میخواد بچه اش باشه خیلی دوسش داره و عاشق آهنگ هاشه
چرا معذرت عزیز دلم فدات شم بازم ازت ممنونم به خاطر همه چیز ما هم دوستتون داریم
الهه مامان یسنا
22 تیر 92 17:01
عزیزم ایملیت رو چک کن


فدات مرسی عزیزم
خاله
22 تیر 92 18:45
امیدوارم نیایش گلم در کنار دوستای عزیزش همیشه شاد باشه و هر روز دوستای گلی مثل یسنا پیدا کنه
و همینطور تو آبجی گلم که این وب باعث شده این همه دوستای خوب پیدا کنی امیدوارم که دوستی هاتون پایدار باشه
دارم میرم پیش مامان یسنا که ببینم چی نوشتن از اونروز

بووووووووووس


ممنونم آبجی گلم ان شاالله که همین طور باشه و دوست ها یخوب پیدا کنه نیایش همیشه چون واقعا دوست تو زندگی آدم نقش مهمی داره مرسی که اونجا هم میری و نوشته های قشنگش رو میخونی بوووووووووس
❤مامان رامیلا کوچولو❤
23 تیر 92 0:02
سلام خاله جان به رامیلای ما رأی بدید لطفا کد 620 .


سلام چشم سعی میکنم کوچولوی ناز
مامي كيانا
23 تیر 92 10:30
چه ديدار قشنگي
ايشالا دوستيهاتون پايدار بمونه


فدای تو عزیزم
ღ تـــــــــــک خاله کوثر جونی ღ
23 تیر 92 12:01
این پست منو برد به اون پستی که درباره نیروانا جون نوشته بودی و عکسی که گذاشته بودی و نوشته بودی: دوستیامون پایدار ...

(3 بار نوشتم : بودی )

=========================

دوستی هاتون همیشگی ...

++++++++++++++++++++++++++++

ای کاش وقتی لینکش میکردی اون آدرس رو، تنظیمات رو میزدی: باز شدن در پنجره جدید...

آخه رو صفحه وبلاگ ِ نیایش جون، وبلاگ یسنا باز میشه ...


بودی بودی ت رو قربون
ممنون عزیزم از اینکه هیمشه بهمون سر میزنی و یادته همه خاطرات نیایشی آره یادش به خیر یادشون کردیم اتفاقا و اینکه چه جالب نمیدونستم که اون جوری هم لینک میشه چشم از این پس ...
فاطمه شجاعی
24 تیر 92 1:11
سلام زهره جون
چه خاطره قشنگی بود ، عکسای خیلی نازی انداختید امیدوارم همه شبهاتون شاد شاد باشه
و به تو ونیایش قشنگم خیلی خیلی خوش بگذره
و دوستای خوبی برای هم باشید
یادم رفت بگم طاعاتت قبول باشه و التماس دعا عزیزم
مبوسمت


سلام عزیزم طاعات شما هم قبول عزیزم ممنون اومدی و ممنون از دعای قشنگت میبوسمت
مامان سانای
24 تیر 92 1:14
دوستی تون پایدار.
من


قربونت
مامان نیروانا
25 تیر 92 7:36
آخ جون که منم بودم. روح خُرزوخان همه جا هست دیگه هرجا دوستای عاشقم باشن منم هستم. خیلی خیلی ممنونم که یادم بودین عزیزای دل! منم خیلی یادتون بودم اون شب. داشتیم واسه عسل کادو تولد و برای خونه پارچه ی پرده می خریدیم انرژیای مثبتتون کلی بهمون رسید و کمک کرد. دوستیامون پایدار
راستی قربون این دو تا فنچ کوچولو برم الهی. نیروانام بشینه بغلشون روزی الهی


الهی الهی!
ای وای از این خرزوخان یادش به خیر !
ممنونم عزیز دلم واقعا به یاد تو و نیروانام بودم جاتون سبز بود
خوش باشید همیشه شما هم قربون تو و نیروانان موفق باشید
مامان نیایش
25 تیر 92 10:25
سلام خوش به حالتون که تونستید همدیگه رو ببینید هر دوتاتون خیلی باصفا و خوبید هم شما هم الهه جون


سلام عزیزم فدای تو نظر لطفته خانومی
مامان رها
25 تیر 92 10:42
زهره جون خصوصی داری


به روی چشم
مامان آناهيتا
26 تیر 92 10:56
دوستي هاتون جاويدان باشه عزيزم. به اميد روزي كه همه ما در كنار هم ساعت ها خوش بگذرونيم و حالش رو ببريم.


ان شاالله ممنون عزیزم فدات
مامان امیرناز
26 تیر 92 14:28
سلام عزیز دلم پس کی میشه ما هم ببینیمتون ایشالا همیشه شاد باشی بس که خودت گلی دوستای گلی هم داری


سلام عزیزم فدا ی تو محبت داری خانومی ان شاالله که سعادت دیدارتون رو داشته باشم شما خودت گلی نظر لطفته بانو
مامان نیایش
27 تیر 92 0:57
ایشالله دوستیتون همیشه پایدار باشه دخملی ها


ان شاالله ممنون از حضور گرمت
ندا مامان نيايش
27 تیر 92 18:05
سلام .
روزه تون قبول زهره جون .
التماس دعا ...
دوستون داريم من و نيايش مثل هميشه ...


سلام عزیزم طاعات شما هم قبول دلم براتون تنگ شده مرسی اومدی ما هم دوستتون داریم
مامان تسنیم سادات
27 تیر 92 19:39
سلام مامانی گل نیایشم
خوبید ؟ نماز روزها مقبول باشه
پست خیلی قشنگی بود ایشالله بیشتر بتونید همو ببینید
خیلی التماس دعا در این ماه عزیز
من مسافرتم اگه کمتر بهتون سر میزنم ببخشید


سلام عزیزم ممنون از شما هم قبول باشه ممنون ا زنگاه قشنگت و اینکه تو سف رهم به یادمون بودی خوش باشید همیشه
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
27 تیر 92 20:17
دوستتون دارم مامان و دخمل ِ گل ...


فداااااااااات
ماماپریسا
28 تیر 92 0:58
سلام زهره جون.
اخیییییییی چه به یاد ماندنی.
یاد خاطره ی دیدار خودمون افتادم. یادش به خیر. یک ماه دیگه دقیقا یک سال میشه.....

زهره جون دعا کن امام رضا بطلبه تا اشالله دوباره روی ماه شما و نیایش جونو ببینم. که حسابی دلم براتون تنگ شده.


سلام عزیزم قربون تو آره خاطره دیدار شما هم به یادموندنی بود برامون ان شاالله که هم امام رضا میطلبه و هم ما سعادت دیدار داشته باشیم ممنون عزیزم
ارغوان
29 تیر 92 15:36



ممنون
مامان رها
31 تیر 92 0:41
عزیزم خصوصی داری


فدات خوندمت
مامان سويل و اراز
31 تیر 92 2:35
سلام چه خوب كه از دنياي مجازي يه دوستي حقيقي به جا مونده ايشالا هميشه در كنار هم باشين عزيزم هم نيايشو و هم يسنا رو ميبوسم


سلام عزیزم قربون تو ممنونم از محبتت
آتـی و آقایی مهربونش
1 مرداد 92 12:10
ممنون که اومدی
من که سعی میکنم همیشه ادرس وبلاگ رو بذار اجی
حالا گذاشتم بیا


خواهش میکنم همیشه وقت کنم میام چشم
الهه مامان یسنا
1 مرداد 92 14:16
سلاممممممممممممممم. فکر میکردم فقط خودم تنبل شدم و نمینویسم ولی دیدم مثل همیم انگار بالاخره امروز تنلبی رو کنار گذاشتم و اومدم نت. چقدر هم دلم تنگ شده بود. بیشتر واسه تو و نوشته هات زهره جونم. بنویس و از دلتنگی درمون بیار دیگه.ببوس دختر نازت رو با چشمای مثل بهارش


سلام عززززززززززیززززززززززم نه بابا منم تنبلم حسابی اتفاقا الان یادت بودم و اومدم نت که از نیای شهم بنویسم اگه بذاره قربون تو و یسنای گلم
مامان رها
1 مرداد 92 16:59
سلام زهره جون عزیزم بازم ممنون از محبتت گلم بابت دعات هم محتاجم عزیزم التماس دعا


سلام عزیزم خوااهش میکنم ممنون از تو که منو قابل دونستی
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
2 مرداد 92 11:24



سپاسگزارم
فاطیما
4 مرداد 92 4:30
دختر خعلی خعلی نآزی دارید .. خدا حفظش کنه


ممنون از نظر لطفت
مامان یکتا
23 مرداد 92 9:53
سلام نیایش عزیزم بزرگ شدی خاله جان ما امدیم بدو بیا


سلام ممنون خاله جون میام حتما چشم
یگانه جان
23 مرداد 92 9:53
سلام همیشه یگانه می گه خوش به حال بچه هایی که بابا دارند.............. پیش اون هم بیاید تنهایش نگذارید


برای یگانه جان و شما آروزی صبر و سلامتی دارم مامانی مهربون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثمره ی عشق می باشد