نیایش عزیزمنیایش عزیزم، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره
امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

ثمره ی عشق

بهارانه با نیایش

1391/1/22 12:04
نویسنده : مامانی
896 بازدید
اشتراک گذاری

یه سلام بهاری دوباره به سرخی و زیبایی این گلهای لاله به گل خونه ام و همه دوستای گلش

دخترکم ، عید سال 89 بود که بابایی یه باغچه کوچیک تو پارکینگ درست کرد و توش گل کاشت یکی از اون ها، گل لاله است که 2 طرف باغچه برای من و تو کاشت و هر سال بهار دوباره گل میده

همین که در خونه رو باز میکنم و چشمم بهش میفته روحم تازه میشه ، حیف صد حیف که عمرش کوتاهه...

پارسال این شکلی بود(عکس بالا)

 امسال یک پیازش، 3 تا گل شده بود ولی فکر کنم یه کم دیر ازش عکس گرفتم باز شده بود ، البته جالبه که شبها بسته میشه

بهم میگی : مامان اینکه بو ندایه (نداره) لَلی(ولی)خیلی خوشگله

قربونت برم گل نازم 

همه شما بچه ها از گل هم قشنگ ترین الهی که عمرتون مثل گل نباشه

20 فروردین91

niniweblog.com

و دیروز ...

بالاخره امام رضا طلبید و ما هم رفتیم زیارتش

السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا (ع)

خیلی دوست داشتی خیلی آروم بودی و همش میگفتی:  من اومدم حرم، زیارت برای امام رضا دعا کنم!(هنوز همه ر ها رو ی میگی ها!) 

21 فروردین91

الهی قربونت برم بهت گفتم چی دعا کردی رفتی زیارت گفتی: مامانم همیشه حالش خوب باشه... الهی من فدای تو بشم من هم برای سلامتی تو و همه بچه ها دعا کردم

همیشه توی خود حرم قسمت خانوم ها خیلی شلوغه و هیچ وقت نتونستم به ضریح دست بزنم جز یه بار خیـــــــــــــــــــــــــــــلی سال پیش و بیشتر وقتا یه جایی رو به روی گنبد میشینم و زیارت نامه میخونم ولی تو با بابا رفتی توی حرم و بابا میگه خیلی آروم بودی و دستت رو هم به ضریح امام رضا رسوندی و همه هم قربون صدقه ات میرفتن با اون چادر با مزه ات!

زیارتت قبول عسل مامان

همه سعیمون رو میکنیم که از این به بعد که هوا خوبه بیشتر و بیشتر بریم زیارت که تو هم خیلی دوست داری...همش میگی بازم بریم حرم که من خوشحال شم...

به یاد همه دوستامون هم بودیم

دوستدار شما

مامانی و نیایش

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (39)

مامان یسنا
22 فروردین 91 12:42
زیارت قبول خانم!!!!



ممنون ان شا الله
مامان مريم
22 فروردین 91 12:51
سلام نيايش عزيزم زيارتت قبول اميدوارم زير سايه خدا و امام رضا كنار مامان و بابا هميشه شاد باشي


سلام ممنون خاله جون ایشالا شما هم همیشه شاد و سلامت باشید
مامان الینا
22 فروردین 91 13:47
سلام سال نووووووووووووو مبارک سال خوبی داشته باشید
وااااااااااااااای خوش به حالتون زیارت قبول
فرشته کوچولوتو حتما ببوس


سلام عزیزم سال نو شما هم مبارک شما هم گل ناز تو ببوس
مهرانه مامان مهرسا
22 فروردین 91 14:14
سلام عزيزم زيارتتون قبول ممنون از تبريكتون راستي اون گل زرد رنگ اسمش چيه خيلي خوشگله


سلام ممنون عزیزم
اسمش یاس زرده
خاله ی ستاره
22 فروردین 91 19:31
salam golaaaaaaam salam niyayesh joonam
ziyaratetoon ghabool va khosh behaletoon
belakhare ma baz oomadim...


سلام عزیزم ممنون اومدی پیش ما
مادر کوثر
23 فروردین 91 8:02
وای چه پست زیبا و دلنشینی
اولش با گلهای زیبا که دل رو بهاری میکنه و بعدشم با عکسای زیباتر از حرم و زیارت و...

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا...

زیارت قبول. خوش به سعادتتون


ممنون دوست خوب و مهربون و همیشه همراه
نائب الزیاره شما هم بودیم ان شا الله قسمت بشه بیشتر بیاین مشهد
الهی همیشه دلت بهاری باشه و شاد
مامان سانای
23 فروردین 91 11:43
با دیدن گلهای توی باغچه روحم تازه شد دست بابای خوش ذوق درد نکنه .
با دیدن عکسهای نیایش توی حرم امام رضا اشک توی چشمان جمع شد. خیلی عکسا از دوستای وبلاگیم توی حرم دیدم ،ولی هیچ وقت این حال را نداشتم. نیایش با اون چهره معصومش و اون چادرش ،که دست به دعا برداشته حالم را دگرگون کرد.
عزیزم دعات خیلی زیباست ایشالله هیچ پدر ومادری مریض نشن وهمیشه سایه شون بالای سر بچه هاشون باشه .آمین


سلام دوست خوب و همیشه همراهم ممنونم از اینکه همیشه به ما سر میزنی و ممنون از نظرات قشنگت
زیارت شما هم قبول باشه که زیارت اصلش به حال و هوای دله وقتی دلت اونجا باشه وقتی روحت زیارت کنه مهم نیست اصلا که جسمت کجای این دنیاست عزیزم همیشه به یادتون هستیم و نائب الزیاره شما
سانای گلم رو ببوس سالم باشه همیشه و سایه شما رو سرش تا ابد ان شا الله
مامان مريم
23 فروردین 91 11:58
سلام مامان مهربون نيايش جون ممنون از جوابهاي كه به نظرات من مي دي بدون اينكه شما رو ببينم ولي از جملاتي كه استفاده مي كني متوجه مي شم چقدر با كمالات و فهميده اي و اين باعث خوشحاليه كه فردا دختري وارد جامعه مي شه كه الگوش شما هستيد آرزوي شادكامي و سلامتي براي شما و خانواده محترمتان دارم


سلام دوست خوبم ممنونم این نظر لطف شماست عزیزم
ممنون از این همه لطفت ان شا الله که هممون بتونیم دختر و پسرایی رو تحویل جامعه بدیم که باعث افتخارمون باشن منم برای شما آروزی موفقیت و سلامتی دارم
ندا مامان نيايش
23 فروردین 91 12:44
سلام عزيزم . خوبي ؟ زيارتتون قبول . ممنون كه ياد ما هم بودي .
دوستون داريم من و نيايش ...


سلام ممنون شما خوبید ما هم شما رو دوست داریم شاد باشی
مامان علی
23 فروردین 91 14:41
چه باغچه قشنگی چه باصفا!!! دست خالقش درد نکنه با وجود نیایش جون همه زیباییها جمع شدن یکجا. زیارت قبول خاله جون ما به دعاهای دلای پاکی مث تو همیشه محتاجیم چقدر حسای خوب توی این پست هست. بهارانه و روحانی...


ممنون تازه هنوز صفاش مونده!!!!!مال باغچه ی توی حیاطه صفاش!یعنی باغچه توی حیاط که گل بده دیگه محشره درسته که شاید خونمون یه کم کوچیک باشه ولی همین حیاطش به هزار تا خونه دراندشت می ارزه که سلیقه ی بابایی خوش ذوق نیایشه
ممنون عزیزم از اظهار لطفت و نظرات قشنگت اگه حس خوبی هم هست به یمن حضور شما دوستا ی گلمونه همیشه به یاد دوستامون هستیم ...
سمانه مامان پارسا جون
23 فروردین 91 21:59
سلام زهره جون خوبی؟
ز یارتتون قبول عزیزم
چه پست عالی بود
روحم تازه شد
اول بادیدن اون گلهای خوشگل بعد هم که مشهد و حرم .
وای دلم ضعف رفت خوش به سعادتتون
عکسها عالی بود


سلام سمانه جون شما خوبید ممنون اومدی عزیزم نظر لطفته دوست گل
مامان گیسو
23 فروردین 91 23:21
دوست گلم سلام زیارت قبول التماس دعا
چه گل های قشنگی


سلام عزیزم ممنون این گل های قشنگ هم تقدیم به شما و همه دوستای گل
حنانه
24 فروردین 91 0:02
سلامـ
قبول باشه
نیایش عزیزمـ برای من هم دعا کن


سلام ممنون حتما ان شاا لله موفق باشی
آتـــریـســـا جـون
24 فروردین 91 0:30
روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون روزای دوسـت داشـتـنـی آتـــریـســا جـون آپـــــــــــــمممممممممممممممممـــــــــــــ
مامان سارینا
24 فروردین 91 8:30
الهی قربونت برم عزیزم با این چادر گل گلی خوشگلتتتت عین گل لاله توی حیاطتون خوشگلی الهی عمرت عین گل نباشه عزیز دلم . فدات ناز دختری زیارتت قبول . برا ما هم دعا کردی عزیز دلم . دستای کوچیکو گلتو میبوسم عروسک ناز . مامانی مهربون زیارتتون قبول باشه . خوشبحالتون که مشهد هستید . هر وقت رفتید حرم واسه ما هم دعا کنید . دخملی مهربونتو از طرف من خیلی خیلی ببوس مخصوصا دستای کوچیکشو


ممنون خاله جون چشاتون خوشگل می بینه برای همه دوستان دعا کردم الهی همیشه شاد و سلامت باشید
عزیزم ممنونم اومدی محتاجیم به دعا ولی چشم حتما همیشه به یادتون هستیم هزاران بوس برای شما و سارینا گلی
مامی امیرحسین
24 فروردین 91 11:21
وای چه گلای خوشگلی.چه بابایی با ذوقی.خیلی قشنگن.عین نیایش و مامانش.
دل ما رو آب کردین که با عکسای حرم.خوش به سعادتتون.ایندفعه رفتین منم دعا کنین.بچه مشهد باشی و اونجا نباشی خیلی بهت سخت میگذره.هنوزم سر هر چهارراهی میرسم دنبال گنبد میگردم تا سلام بدم...ولی نیست...


مرسی عزیزم لطف داری شما خودت گلی عزیزم راست میگی سخته ادم یه جورایی وابسته است و درسته که علاقه هم هست ولی عادت هم میکنه من خودم هم تجربه اش رو دارم اما نه مثل شما ایـــــــــــــــنقدر دور ولی خودم هم اوایلی که اومده بودیم گلبهار همش دلم برای اون روزایی که می رفتم دانشگاه و بر میگشتم و همش گنبد طلای امام رضا رو تو راه میدیدم و سلام میدادم تنگ میشد حالا من 30 کیلومتری مشهدم ولی شما.........خیلی سخته ولی ان شاا لله هر جا باشی سالم و شاد و موفق باشی و سایه ات رو سر پسر گل و همسرت دوست عزیزم همیشه به یادتون هستیم ...
مامان گیسو
25 فروردین 91 21:34
مادر کوثر
26 فروردین 91 10:41
مامان آريا
26 فروردین 91 10:57
عزيزم زيارتتون قبول مارو كه موقع دعا فراموش نكردين خاله قربونت برم با اون چادر نماز چقدر نازتر و جيگر تر شدي
دسته بابايي هم درد نكنه گلا خيلي خوشكل و نازن


ممنون عزیزم ما همیشه به یاد شما دوستای مهربون هستیم ممنون از نظر لطفت
مادر کوثر
26 فروردین 91 13:07
سلام دوست خوب من. ممنون از حضورت اونم همراه با نیایش خوشگلم. وای قلبونش بلم من. بخولم. ببوسمش
از طرف من بوسه بارونش کن

امیدوارم هر چه زودتر اونجا هم بارونی بشه

مامانیه مهربون اینم مشخصات کتابا:
مجموعه 10 جلدی تاتی کوچولوها و مجموعه 12 جلدی نقاشی های تاتی رنگهای قاتی پاتی، ناصر کشاورز، کتابهای بنفشه ، واحد کودکان و نوجوانان، موسسه انتشارات قدیانی


سلام عزیزم ممنونم از لطفت عزیزم شما هم کوثر گلم رو ببوس و ممنون از راهنمایی ات ایشالا بتونم پیدا کنم اینجا کتابا رو ولی اینجا ظاهرا باران نخواهد بارید ....چون این جوری که معلومه( هواشناسی )از مشهد رد میشه این ابرهای بارونی و نمیباره فقط ابریه بازم ممنون
مادر کوثر
26 فروردین 91 13:08
اگه مشهد هم نمایشگاه کتاب برپا شد به احتمال زیاد میتونی اینا رو پیدا کنی


ممنون ان شا الله
عمه
26 فروردین 91 13:55
Salam be khoshbou tarin gole donia. Eshghe man to ba in ax haie khoshgelet dele hama ro bordi. man keh ieh donia delam havato karde. midouni axet ba golaie laleh kheily naze shode, engar to va gola darin ba ham digeh mikhandin. axasieh mamani ham kheily khube azizam. rasti bar dige keh rafti ziarat bara ameh ham doa kon, khoda doaieh kochoulu ha ro zoodtar javab mideh. kheily doostet daram Niyayeshe golam. khosh bashi ameh joon.


سلام عمه جونم منم خیلی دلم برات تنگ شده و دوستت دارم برات هم دعا کردم بوووووووووووووس
مامان مانی جون
26 فروردین 91 17:45
ممنون زهره جون که یاد ما هستین


خواهش میکنم عزیزم
مامان پریسا
26 فروردین 91 18:55
چه گلهای خوشکلی

زیارت قبول باشه عزیزم.


ممنون عزیزم
عمه ی امیرحسین
27 فروردین 91 1:45
سلام خوش به سعادتتون . زیارتتون قبول باشه چه چادر خوشکلی عزیزم


سلام ممنون از لطفت
مامان پسر خرداد
27 فروردین 91 8:41
سلام زیارتون قبول حتما برای ما هم دعا کردین .نیایش گلمو ببوس


سلام به یاد همه دوستان بودیم ممنون اومدی بووس
مامان سهند
27 فروردین 91 8:43
فدات بشم عزیزم گل قشنگت مبارکت باشه، مثل خودت نازهههههههه دلم خیلی براتون تنگ شده بود؛ عزیزم زیارتت قبول. دعا کن امام رضا ما رو هم بطلبهههههه


ممنون از نظر لطف شما خانومی ان شاا لله قسمت همه دوستان بشه
آزاده
27 فروردین 91 9:46
سلام
زیارتتون قبول
به این دخملی ناز با اون چادر خوشکل و دل پاک بگو رفتی حرم یاد ما هم باشه
باغچتون هم خیییییییییییییییلی خوشکله ولی گل تو خونتون خوشکل تره
ایشالا عمرش مثل گل نباشه
بوسسسسس


سلام خانمی ممنون از لطفت چشاتون خوشگل میبینه همیشه به یادتون هستیم دوست خوب
مامان فاطمه جون
27 فروردین 91 16:07
سلام عزيزم زيارت قبول خوش به سعادتتون
گلهاتون هم كه واقعا شاهكارن معلوم همسر با ذوقي داري خدا براي هم حفظتون كنه
ممنون كه به ما هم سر مي زني


ممنون عزیزم نظر لطف شماست ان شا الله سایه شما هم رو سر خانواده ی گلت باشه
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
27 فروردین 91 19:55
زیارت قبول. ممنون که به یادمون بودید. ما که عید مشهد بودیم نتونستیم بریم حرم.
گلها هم خیلی قشنگند. مخصوص اون گلی که لباس نارنجی پوشیده


ممنون عزیزم ان شا الله که قبول باشه و قسمت بشه بازم بریم هم ما هم شما و همه دوستان
ممنون چشاتون خوشگل میبینه
مامان سانای
29 فروردین 91 8:56



ممنون
مامان ماهان
29 فروردین 91 15:46
سلام خانمی
وااااااااااااااااای چه گلهای زیبایی من عاشق گل لاله هستم
نیایش جونم خیلی گلی ...........
بهخ به خوش به سعادتتون زیارتتون هم قبول
چه دعای قشنگی کردی عروسک من
الهی همه پدر و مادرها همیشه سلامت باشن
چقدر هم با چادر ناز شدی عزیزم بوووووووووووووووووس


قربونت برم گلم به یاد همه دوستای گلم بودم چشاتون زیبا میبینه شاد باشید و زیارت هم قسمتتون بشه الهی شما هم سلامت باشی و سایه ات رو سر ماهان گلم بوووووووووس
مامان ماهان
29 فروردین 91 15:49
سلام خانمی
به به چه گلهای زیبایی دست بابایی درد نکنه
من عاشق گلهای لاله هستم
واااااااااااااااای خدای من ببین چقدر چادر به نیایش جون میاد چقدر خوشگل شده الهی امام رضا پشت و پناهت باشه
چقدر عکسها خوشگل شده چه احساس خوبی با دیدن عکسها پیدا کردم
زیارتتون هم قبول


احساساتت همیشه شاد و خوشبو و خوشرنگ مثل گل های زیبای بهاری ممنون وقت گذاشتی
مامان ماهان
29 فروردین 91 15:51
دوست خوبم ممنونم که با حوصله جواب کانتها رو میدی چقدر هم قشنگ برای همه مینویسی

راستی نیایش گلم دعات خیلی قشنگ بود الهی همه پدر و مادرها همیشه سلامت باشن


ممنون از شما که اومدی عزیزم و منون که همیشه با حوصله می خونی دوستتون دارم
کلبه دل
30 فروردین 91 10:51
سلام خانم زیارت قبول
انشالله خانه خدا بری


سلام ممنون ان شا الله

در مورد سوالی که پرسیدید من عکس ها رو از طریق همین نی نی وبلاگ آپلود میکنم بخشی رو به این کار اختصاص دادن ولی از طریق سایت های دیگه هم مثل آپلود سنتر میشه آپلود کرد
آدرس نذاشتید...
مامان امیرعلی
30 فروردین 91 17:18
الهی با چادر چه ناز شدی مثه فرشته ها شدی.خاله من همیشه گمتون میکنم تا اینکه خودتون بهمون سر میزنید.دوباره لینک شدید


ممنون عزیزم چشاتون ناز می بینه مرسی اومدی و ممنون بابت لینک مجدد!
آرزوهای رنگی
31 فروردین 91 15:28
سلام وتبریک بخاطر وبلاگ زیبایی که برای دختر نازتان درست کردید اگر دوست داشته باشید میتونم نقاشی فرزندتان را از روی عکسش بکشم ودر وبلاگم قرار دهم تا مشاهده کنید واگر خوشتان بیاد میتونید بخرید کارهایم رادروبلاگم میتونید ببینید خوشحال میشم بیایید وبرام نظر بگذارید موفق باشید


سلام ممنون از شما حتما میام
خاله
4 اردیبهشت 91 22:20
الهی فدات بشم من خاله با اون قرآن خوندن و دعا خوندنت .زیارتت قبول

عکساش خیلی قشنگ شده . تو اون عکس اولی کپی مامان شده قیافش !

گلهای خونتون خیلی خوشگله ... خوش به حالت . ما که نداریم . ما که نشد بیایم ببینیم این گلا رو ولی عکسشم خیلی قشنگه .


آره خاله جونم جات خیلی خالی بود خونه مون همه بودن جز تو حالا هم که دیگه گل ها نیستن ولی اشکال نداره تو خودت گلــــــــــــی بووووووووووووووس
فاطمه
6 اردیبهشت 91 16:57
سلام عزیزم زیارت قبول آفرین به تو مامانی خوش ذوق و مهربون ،قربون نیایش جونم برم با اون چادر قشنگش زیارت تو هم قبول کوچولوی نازنین
عکس تو حیاط هم خیلی قشنگه همتون مثل گل هستین
دوستتون دارم


ما هم شما رو دوست داریم ممنون از نظر لطفتت هزار تا بووووووووووس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثمره ی عشق می باشد