نیایش عزیزمنیایش عزیزم، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه سن داره
امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 12 روز سن داره

ثمره ی عشق

منو یاد ِ خودم بنداز دوباره !

1391/12/12 23:07
نویسنده : مامانی
2,408 بازدید
اشتراک گذاری

نیایش 13 فروردین 91

  نیایش 13 فروردین 91

ادامه اش یادتون نره!...

دو تا عکس دیگه هم اضافه شد...زبان

 

وقتی نگاهم میکنی

تکرار دنیای توام ...

تو آرزوهای منی

من مثل رویای توام...

 

 

مامان زهره !!!!

 

 

زهره کوچولو 

 

 

زهره کوچولوی سه ساله

  

 

مامان زهره یک تا سه سال!!!!!!!!! 

 

 

توی این دو تا عکس هم فکر کنم من و نیایش هر دومون شش ماهه مون نشده !!!!

 

 

این عکس رو دایی علی ازت گرفته فکرکنم شش ماهت نشده بود!

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (38)

خواهرت
12 اسفند 91 10:40
آخی .. واقعا هم خیلی شبیهته نیایش
ولی کاش می نوشتی عکس اول پست عکس نیایشه
و این عکسا عکس خودته
همه نمیدونن که

واقعا هم تکرار دنیای توئه
هم از نظر اخلاقی و هم شباهت چهره

هردوتونو میبوسم

هورا اول شدی آبجی
ممنون عزیزم که این عکس رو گرفتی از نیایش
شکار لحظه هاش هم مهمه دیگه که توسط خاله جون انجام شده مرسی عزیزم
می خواستم توضیح بدم ولی نمیدونم چرا فکرکردم این جوری بدون شرح هم مزه میده
آره اون جوری هم که میگی باید بذارم ولی الان وقت نبود عکس های بابایی رو پیدا کنم !!!
ولی حتما یه روز اون جوری هم میذارم ممنون از پیشنهادت عزززززززیززززززززززم
راستی اگه رو عکس موس رو نگه داری نوشتم که عکس کیه خب اینم یه جورشه دیگه
بوس بوس


یاستی تو توضیح دادی دیگه کامنت اول هم هستی خوش به حالم شد
خواهرت
12 اسفند 91 10:42
راستی اگه عکس خودت و نیایش رو کنار هم میذاشتی امکان مقایسه بیشتر بود و البته کنار یه عکس از بچگی آقا مهدی


من هر دو تا کامنت رو یه جا جواب دادم ههههههه
آره حتما میذارم ولی همین جوریم با اون عکس گوشه ی وبلاگ شبیه مگه نه؟
مامي كيانا
12 اسفند 91 11:15
واي مامان زهره نيايش جونم چقدر شبيه شماست مخصوصا وقتي چادر سرتونه از همه بيشتر شبيه به هم شديد
واي حال و هواي عكس هاتون ما رو برد دهه 60 ما رو تو خاطراتمون غرق كرديد ايشالا هميشه شاد باشيد


عزیزم قربونت برم آره طرف فامیل ما به نیایش میگفتن زهره کوچولو ولی شباهت هایی با عمه و بابایی هم داره
آره دقیقا خودمم تو همین حال و هوا بودم که این پست رو گذاشتم یادش به خیر
ممنون از محبتت و حضور همیشگی و گرمت بوس برای شما
ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
12 اسفند 91 11:20
آخی خودتونید چقدر شبیه نیایش جون هستید واقعاً راست میگی بچه هامون ما رو یاد خودمون میندازن
ما آپپپپپپپپپپپپیم

آره عکس های خودمه
همه آرزوهای مادر و پدرن بچه ها ! ...
ممنون اومدی چشم میام حتما
مامان سانای
12 اسفند 91 11:36
نیایش جون خیلی شبیه کودکی های خودتونه.


البته نیایشی به همه شباهت هایی داره خیلی برامون جالبه ولی من از کوچولویی های همه الان عکس نداشتم که بذارم باید از خاله و عمه و دایی و بابایی هم عکس بذارم مقایسه کنید ولی عمه ام به نیایش میگفت زهره کوچولو !!!!
مامان ماهان
12 اسفند 91 14:34
الهی چه شباهتی.ای جونم.


فداااااات
مامان تسنیم سادات
12 اسفند 91 15:46

این عکسای شماست مامانی ...؟؟؟



بعــــله با اجازه شما جیگر
معلوم نیست مامانی؟
خواهر فرناز
12 اسفند 91 17:26
سلام
خوشحال می شیم تشریف بیارید تولد فرناز جون


سلام چشم حتما میام
شبنم
12 اسفند 91 17:51
سلام
اینا عکس بچگی های خودت هست یا عکس های نیایشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اگر عکس های بچگی های خودت هست، چه شباهت عجیبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خارق العاده اس
واااااااای اصلا نمی شه باور کرد

سلام شبنم خانوم گل گلاب
قربون اون تعجب کردنات
عزیزی

شبنم
12 اسفند 91 21:36
قربون بزرگی و خلقت خدا برم زهره جون..
یعنی تو و نیایش به قدری شبیه هم هستید که اولش که رفتم ادامه مطلب فکر کردم اونا هم عکس های نیایش هست، بعد از خودم پرسیدم که چه ابتکاری داره زهره!..یعنی چیکار کرده که حالت عکس های نیایش مثل عکس های قدیمی بشه! (یعنی ای کیو در حد نخود!!!)..بعد که یه کم بیشتر دقیق شدم، با خودم گفتم ای واااااااااااااااااااااای، یعنی میشه اینا عکس های زهره خودش باشه؟..یعنی مگه ممکنه دیگه انقدر شباهت!..تا الان هم که جواب کامنت ها رو ندیده بودم، هنوز تو شک بودم!


عجــــــــب
پس این آبجی گل من راس میگفت که باید توضیحات هم مینوشتم خخخخخخ
خوب همه رو گذاشتم سر کار ههههههه
عزیزم ممنونم از محبتت
شبنم
12 اسفند 91 21:36
یعنی اگر منم یه دختر داشتم، همین قدر شبیه خودم می شد؟؟!!


ان شاالله هر چی خدا بخواد
مامان یسنا
12 اسفند 91 22:23
ای جونممممممممممممم. چقدر شبیه!!! قربون هردوتاتون. حالا همش خودتی یا نیانش هم وسطاش گذاشتی؟ ماشالاه هزار ماشالاه. ما که دخترمون یه موش هم به مامانس نرفته


فداااااااااااااات یعنی واقعا معلوم نیست کدوم نیایشه کدوم مامانی
یعنی اینقدر شبیهیم خخخخخخخخخخخخ
عزیزمی الهه جون دخمل گلت شبیه هر کی که هست ماهه خودتم ماهی پس شبیهین دیگه ! بوس بوس

میگما نه آدرس گذاشتی این دفعه نه نوشتی الهه مامان یسنا من از کجا فهمیدم که الهه جونمی یعنی !؟

خواهرت
13 اسفند 91 0:08
آره عزیزم راست میگی
ولی من که هرچی موس رو می برم روی عکس هیچی نشون نمیده
آره چه خوبه اول باشه آدم


یعنی چی نشون نمیده برا من که نشون میده موس رو روش نگه دار یه لحظه میاد و میره نوشته اش !!!!!!!!
عزیزم حق با تو بود از کامنتا میشه فهمید هههههههههه
خواهرت
13 اسفند 91 0:11
این عکس اول چون عکس اورجینال نیست و با موبایل از صفحه کامپیوتر گرفته شده واسه همین شبیه عکسای قدیمی شده . برای همین بعضیا اشتباه میکنن و فکر میکنن خودتی


حق با تو بود عزیزم اینم یه جورشه دیگه بذار یه کم ملت فکــــــــر کنن ! خخخخخخخخ
مامان نیایش
13 اسفند 91 9:21
سلام واقعا که شبیه هم هستید . خدا برای هم حفظتون کنه


سلام قربون شما عزیزم ممنون
مامان امیرحسین
13 اسفند 91 12:58
سلام.زهره جان.واااای چقدر شبیه هم اید.مادر و دختر .من اصلا شبیه مادرم نیستم.ولی کاش دخترم مثل باباش باشه نه شبیه من...
خدا هردوتون رو حفظ کنه.


سلام عزیزم ممنونم ....خدا شما رو هم برای کوچولوهات حفظ کنه شکسته نفسی میکنی خانوووووم...
خواهرت
13 اسفند 91 13:32
با google chrome نشون نمیده .
ولی الان که با internet explrorer رفتم نشون داد آبجی



فداااااااااااااات
مامان تسنیم سادات
13 اسفند 91 14:02
چرا .... عکسایی که توی ادامه مطلب گذاشتین خیلی شبیه نیایشه ولی این عکس اولیه به خواهر و برادرتون (خدا برادرتون رو رحمت کنه) بیشتر شباهت داره
کاش سنتون رو هم میزدین


عزیزم ....ممنونم که بازم اومدی....سن دقیقم رو نمیدونم ولی حول حوش همون یک تا سه ساله عکس های خودم!
مامان تسنیم سادات
13 اسفند 91 14:08
عکس اولیه که گذاشتین یه جور دیگه افتاده اصلا .....
اصلا شبیه عکسایی که الانا میذارید نیست
من فکرکردم عکس اولیه هم خودتونید .....

آره خواهرم راس میگفت باید مقایسه ای می ذاشتم عکس ها رو اونم همین نظر شما رو داشت ولی چون اون اخمش خیلی شبیه عکس خودم به نظر میاومد گذاشتمش آره اینجا توی این عکس یه کمی شکلش تغییر کرده !
مامان تسنیم سادات
13 اسفند 91 16:28
من که هر چی توی عکس اولی دقت میکنم نشونه ای غیر از رنگ نارنجی از نیایش نمیبینم .....
خیلی متفاوته .....

نه بابا خود نیایشه این عکس رو خاله گرفته ازش 13 فروردین 91 اما چون عکسش اوریجینال نیست و ازتوی موبایل کات شده این شکلی به نظر میاد !
یعنی اون نشونه گیریت منو کشته ههههههه
مامان نیروانا
14 اسفند 91 8:13
ای جوووووونم!!!
منم نفهمیدم که ادامه ی مطلب خودتی و عکس اولیه نیایش، حق با فریده جونه! فکر کنم منم برم یه تست آی کیو بدم همه ش فکر میکردم به مناسبت تولدته که این عکسا رو گذاشتی و بس که این روزا با عجله و شتاب همه ی کارا رو انجام میدم دیروز که این عکسا رو دیدم جریانش رو نفهمیدم. حتی از روی اجزای دیگه ی عکس هم نفهمیدم مربوط به دوره ی الان نیستن ولی خداییش بیشتر به خاطر هول هولکی خوندن و دیدنتون بود دوست جونا و اینکه فقط بدونم خوبین.
دوسِتون دارم. چقدر شبیهین خدای من! نیایش وقتی مامان کوچیک بودِ صد در صده.
عشقمین میبوسمتون


قربونت برم عزیزم هول هولکی اومدنت رو قربون
عزیزمی خیلی خوشحال شدم اومدی به خدا
ببخشید که با این پست گذاشتنم باعث شدم همه گیج بشن هههههه
می بوسمتون عزیزای دلم
نسرین مامان باران
14 اسفند 91 10:45
چقدر نیایش شبیه شماست . جل الخالق


فداات عزیزم
مامان تسنیم سادات
14 اسفند 91 11:09
هههههه ....
این دو تا عکس که اضافه کردین کپی همه کـــــــــــــــــــــــــــــه ...!!!!!!
خانواده همسرتون هم همین نظر رو دارن یا میگن نیایش شبیه پدرشه ؟؟؟؟؟؟


خخخخخخخخخخخخ
حال کردی
اونا میگن شبیه هر دوتونه البته اینم بگم که وقتی من و بابایی نیایش هم با هم ازدواج کردیم همه میگفتن چه قدر شبیه همید انگار فامیل هستید!!!میگفتن من شبیه خواهر شوهرم هم هستم ...نیایش تقریبا شبیه همه هست نمیخواسته دل هیچکی رو بشکونه بچه
نیلوفرآبی
14 اسفند 91 12:10
آخی این دو تا عکس آخری هم خیلی باحاله فقط نیایش خیلی تپلی افتاده تو اون عکس.جیگرشو بخورم خام خام
راستی منم آپم . یادم رفته بود بگم..sorry




قربونت اومدم قبل از اینکه تایید کنم کامنتت رو جیگر
مامان آناهيتا
14 اسفند 91 15:33
اي جووووووووووووووونم. چقدر به هم شبيه هستيد. ماشااله. كيف كردم. چه كار قشنگي كردي زهره جون.


قربون محبتت عزیزم لطف داری ممنونم اومدی و کیف کردی بوس بوس
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
15 اسفند 91 12:56
خدای من عالی بود


مامان نیما
15 اسفند 91 13:35
چقدر شبیه به همید و هر دوتون هم خوشکل و هم شیرین


فدات عزیزم نظر لطفته
خواهر فرناز
15 اسفند 91 14:53
نازی خیلی شبیه هم دیگه هستین



جشنواره تولید صداهای صوتی
15 اسفند 91 15:58
دوست بزرگوار برآنیم تا بزرگترین کتابخانه صوتی برای کودکان و نوجوانان ، بویژه کودکان نابینا را ایجاد کنیم . از شما بزرگوار رسما دعوت به عمل می آید تا در اجرای این جشنواره ، درخواست " همکار افتخاری" ما را پذیرا باشید و با اطلاع رسانی یا هرگونه اقدامی که خود صلاح می دانید، یاری مان نمائید.
مامان پریسا
16 اسفند 91 14:02
وای زهره این ها خودت هستی

یعنی کپی برابر اصل


آره عزیزم خوده خودمم
قربونت واقعا این جوریه ؟!
فدات ممنون
مامان ملیناوکیانا
17 اسفند 91 17:22
سلام زهره جون
چقدر پست جدید گذاشتی که من نخوندم.
ماشالا چقدر به هم شبیه اید شما اون دوتا عکستون که مو نمیزنه مخصوصا حالت خنده.



به به سلام مریم جونم خوبی خانمی کوچولو هات خوبن ایشالا همیشه خوب و خوش باشید و سلامت
ممنون اومدی
مامی امیرحسین(فاطمه)
18 اسفند 91 14:51
ای وای بر من!این دوتا که دو نیمه سیبن!یعنی نیایش زهره است یا زهره نیایشه یا هردوشون زهره-نیایشن؟خیلی ایده و پست قشنگی بود زهره جونم.ببخش که دیر اومدم.این روزا آخر شب برمیگردیم خونه.قربون جفتتون برم که یکی از یکی نازترین...هنوز پست بابایی رو ندیدم احتمالا به بابایی هم شبیهه باشه.راستی یه خبر خوب!ما عید با ماشین خودمون و به اتفاق آقای پدر میایم مشهد و این یعنی اینکه میتونیم باز همدیگه رو ببینیم!و آقای پدر ها هم همو ملاقات کنن که من مطمئنم کلی از هم خوششون میاد.گرچه هنوز امیرحسین حرف نمیزنه و من از این بابت شرمنده نیایشم!اما عاشق بچه ها و بخصوص دختر بچه هاست!


قربون محبتت و نظر لطفت
واااااااااااای
عززززززززززیزززززززززززززم
راس میگی؟خیلی خوشحالم کردی که خبر دادی دعا کن برنامه هامون با هم جور بشه بتونیم همو ببینیم خیلی خوشحال میشم به خدا چه خوب که بابایی هم هست به به
ان شاا لله که بهتون خوش بگذره و ما هم سعادت دیدنتون رو داشته باشیم گلم امیر حسینم همین جوریشم گوله نمکه بابا ولش کن اذیتش نکن بچه داره حرف میزنه دیگه چه توقعااااااا
قربون عشقش
ما هم دوستش داریم
فدات
مامان رها
18 اسفند 91 16:38
ای جونم چه شباهتی زهره جون خوش بحالت که نیایش اینقدر شبیه شماست حسودیم شد آخه رها اصلا شبیه من نیست


قربونت آره مامانا خیلی دلشون میخواد بچه شون شبیه خودشون بشه مخصوصا اگه دختر باشه ولی رها جونم شبیه هر کی که هست با نمکه خدا حفظش کنه سالم باشه همیشه بقیه اش مهم نیس ببوسش از طرف من
مامان امیرحسین ومحیا
18 اسفند 91 23:05
واقعا شبیه هم هستین.
بوس
منم آپممممم


قربونت بوس برای شما میام حتما


عزیزم آدرست رو نمیدوونم چرا توی لینک هام پیدا نمیکنم بخشید میشه آدرست رو بذاری
مادر کوثر
20 اسفند 91 9:01


واییییییییییییییییییییییی عجب شباهتییییییییییییییییی


عززززززززززیززززززززززززززززم
مامان امیرحسین ومحیا
22 اسفند 91 23:32



ممنونم
سمانه مامان پارسا جون
23 اسفند 91 0:46
وای منکه گیج شدم
به هردوتون شبیه
ولی فکر کنم بیشتر شبیه خودته زهره جون


قربونت برم ممنونم از محبتت و حضور گرمت
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
26 اسفند 91 11:06
شباهتو عشق است...

کار خدا رو ببین ... خلقت زیبای بنده هاشو ببین ...

عزیزم ... خیلی باحال بود ... لذت بردم

چیدمان عکس ها هم که دیگه ....


عززززززززززیزززززززززززززززم فدات شم ممنون اومدی باز هم و وقت گذاشتی تا همه پست ها رو بخونی و یادگاری بذاری
خیلی خووووووووووووبییییییییییییییییهزار تا بوس برای تو مهربون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثمره ی عشق می باشد