نیایش عزیزمنیایش عزیزم، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره
امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

ثمره ی عشق

روز هایی که گذشت

1391/1/17 10:41
نویسنده : مامانی
1,214 بازدید
اشتراک گذاری

ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلام

یه سلام بهاری توی یه روز گرم بهاری به دختر نازم و دوستای مهربونمون

امیدوارم تعطیلات نوروزی به همه خوش گذشته باشه و سال خوبی رو شروع کرده باشید دلمون برای همتون تنگ شده بود ببخشید که غیبتمون طولانی شد...

پیشاپیش از طولانی بودن این پست هم معذرت میخوام!

سلام

یه سلام بهاری توی یه روز گرم بهاری به دختر نازم و دوستای عزیز و مهربونمون

امیدوارم تعطیلات نوروزی به همه خوش گذشته باشه و سال خوبی رو شروع کرده باشید دلمون برای همتون تنگ شده بود ببخشید که غیبتمون طولانی شد ...

دختر نازم خیلی وقت بود میخواستم برات بنویسم ولی نمیشد یکی دو روز پیش هم که چهلم پدر بزرگم بود و درگیر بودم ولی الان قول میدم از همه خاطراتت برات بنویسم...

خب بذار از اول بگم از روزهای قبل از سال نو :

روزهای قبل از سال نو حال و هوای بهاری که نداشت هیچ زمستونیه زمستونی بود و تنها چند روز به عید مونده باز هم برف اومد و ننه سرما واقعا قصد رفتن نداشت ولی خب خدا رو شکر که بارندگی خوب بود اینجا ...

 چهار شنبه سوری هم البته تونستیم یه آتیش کوچولو درست کنیم و تو هم خیلی خوشت اومده بود

 روز 27 اسفند برای اولین بار راضی شدی موهات رو یه کم کوتاه کنی تا حالا یکی دو بار با خودم آرایشگاه اومده بودی ولی اصلا اجازه نمیدادی دست به موهات بزنن ولی اون روز یه دفعه خودت اصرار اصرار که بریم آرایشگاه وقتی هم رفتیم ساکت و بی حرکت نشستی که موهات رو قیچی بزنه البته من اصلا دلم نمیخواست موهات کوتاه بشه ولی خودت دوست داشتی من هم گفتم یه جوری کوتاه کنه که بازم قابل بستن باشه اونم لَیر زد برات!!! ولی پشیمون شدم به نظرم موهات بلند شده بود بهتر بود...

قبل از عمل!

 

خدا رو شکر تونسنیم خرید عیدت رو بکنیم و خونه تکونی هم تموم شد و روز آخر یعنی 29 اسفند تقریبا هیچ کاری نداشتم  و فقط یه پست برای خودم تو وبلاگت گذاشتم البته با اجازه!

روز اول فروردین سال تحویل مثل خیلی ها خونه ی خودمون بودیم و سر سفره هفت سین البته شما تا لحظه ی آخر خواب بودی که دیگه 5 دقیقه مونده بود به سال تحویل بیدارت کردم و تند تند حاضرت کردم و 30 ثانیه مونده بود به سال تحویل نشستیم سر سفره و سعی کردم تو اون لحظه به یاد همه دوستات باشم و اول از همه برا ی سلامتی همه بچه ها و تو دعا کردم...

دلم می خواست سال تحویل با خاله و مامان جون سر مزار دایی علی باشم ولی متاسفانه چون هوا اون روز خیلی سرد بود و تو هم سرما خورده بودی نشد که ما بریم

 میدونی تمام زمستون به خودم و تو و بقیه سخت گرفتم که یه وقت خدای نکرده سرما نخوری اون وقت روز 29 اسفند سرما خوردی و هنوزم که هنوزه سرفه می کنی و البته به من هم دادی و من هم دارم سرفه میکنم! البته مامان جون میگفت اگه سرما خورده هم نبودی بهتر بود سال تحویل با ما سر سفره هفت سین نشسته باشی و خاطره ی خوب توی ذهنت بمونه ولی من دلم اونجا بود....

بگذریم توی این مدت که همش فقط به فکر عیدی و کادو گرفتن بودی همش میگفتی چی برام خریدی ؟ قربونت برم من خیلی شیرین شدی و البته شیرین زبون... یه بار دیگه از همین جا از همه دوباره تشکر میکنم به خاطر عیدی ها و کادو های قشنگشون

چند روز اول که دیدن بزرگ تر ها رفتیم و زیارت اهل قبور ولی متاسفانه امام رضا هنوز نطلبیده و حرم هنوز نرفتیم ان شا الله در اولین فرصت حتما با هم میریم...

روز 5 ام راهی تهران شدیم به قصد دیدن فامیل های بابایی که همگی تهران هستن و البته فقط موفق شدیم عمه و خاله بابایی رو ببینیم چون همه مسافرت بودن

شب رسیدیم تهران و دو روزی اونجا بودیم پارک ارم هم رفتیم و تو هم یه دلی از عزا در آوردی و حسابی خوش گذروندی چند تا  از وسایل بازی رو  که به سن و سال شما بیشتر می خورد ! سوار شدی البته بازم یکی با بابا ، یکی با مامان ، یکی هم با هر دومون ، فقط قصر توپ رو تنهایی رفتی و توپ بازی کردی ،  عکسات تو دوربین بابا جونه چون من دوربین همرام نبود با موبایل ازت عکس گرفتم که خوب نشد ولی یکی دوتاش رو برات میذارم تا بعد از بابا جون بگیرم ... 

بازم از خاله و عمه بابا که زحمت کشیدن و همین طور از فاطمه جون دختر خاله ی بابا که حسابی باهاش رفیق شدی(البته هم با خودش هم با عروسکهاش) ممنونم ، این لباس قرمز خوشگل رو هم خاله بابا برات خریده دستشون درد نکنه

روز 8 امصبح به سمت شمال راه افتادیم خیلی خیلی شلوغ بود جاده چالوس و فقط تو راه یه جا برای نهار واستادیم

بعد یه سره تا رود سر رفتیم و شب رسیدیم و هتل موندیم ولی اون قدر هوا بارونی بود که هیچ کاری نمیشد کرد جز خوابیدن ...صبح هم یه کوچولو رفتیم کنار دریا ولی چون دیدیم هوا خیلی بارونیه به سمت نمک آبرود راه افتادیم و ظهر اونجا بودیم یه کم کنار دریا رفتی و بازی کردی ولی هوا سرد بود و باد میاومد فکر کنم چون من از سرما فرار میکنم همه جا دنبالم میاد!!!

 

همه جا خوب بود و بهت خوش گذشت فقط تنها مسئله سردی هوا بود که هر جا میرفتیم دست از سر ما بر نمیداشت !

 9 ام شب هم رسیدیم علی آباد کتول و شب اونجا هتل موندیم و فرداش رفتیم سمت آبشار کبود وال و واقعا زیبا بود و روح آدم رو تازه میکرد عکس ها بازم خوب گویای زیبایی اونجا نیست ولی خیلی جای قشنگی بود...

  خوش گذشت دست بابایی درد نکنه که اینقدر به فکر ماست بازم ازش ممنونیم

الهی که همیشه سالم باشه و سایه اش رو سر ما

خیلی دوستت داریم من و نیایش

10 ام شب هم رسیدیم خونه مون خدا رو شکر و تو هم همش میگفتی بازم بریم دریا و جنگل و بابا هم قول داد دفعه ی بعد ببرتت کیش !!

و 13 ام هم با مامان جون و بابا جون و خاله و عمو، رفتیم ویلای پدر شوهر خاله ، که نزدیکای شهر طوس (مجتمع تفریحی خاتم) بود و  13 رو به در کردیم.

و تمام....

 

سبزه هم گره میزنه دختری!

ان شا الله که سال خوبی برای همه شروع شده باشه

 سالی پر برکت و پر از شادی به دور از همه غم ها و سختی ها

و انشا الله که همه دوستان از بزرگ ترین نعمت الهی که سلامتی هست برخوردار باشند

و با آرزوی شفای همه ی بیمارها و شادی روح همه رفتگان مخصوصا کسانی که تو سال گذشته از دستشون دادیم...

ممنون از نگاه های قشنگتون بازم ببخشید که طولانی شد ، هم پستمون ، هم غیبتمون !

niniweblog.com

راستی خاله اینا هم شنبه 19 فروردین راهی مکه میشن برای حج عمره ان شا الله

 و باید حسابی برای هممون دعا کنه ان شا الله که به سلامتی برن و بیان التماس دعا خواهر عزیزم 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (34)

سمانه مامان پارسا جون
17 فروردین 91 12:54
سلام زهره جون خوبی؟نیایش گلم خوبه؟
به به چه عکسهای خوشگلی
معلومه حسابی بهتون خوش گذشته
ایشاا... همیشه شاد و سلامت باشید و دیگه رنگ غمو نبینید


سلام عزیزم ممنون از محبتت ان شا الله شما هم شاد باشید همیشه و البته سلامت ممنون اومدی
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
17 فروردین 91 15:43
سلام.سال نو مبارک.خدا رو شکر که خوش گذشته.خدا رفتگان رو بیامرزه و قرین رحمت کنه.
هزارماشالله نیایش جون هم مدل موی قبل بهش میومد .هم مدل موی جدیدش.مخصوصا اون عکسی که موهاش بازه.
عیدیهاش هم مبارک باشه.عکسا هم عالی بودن.کلی خاطره ماه عسل رو برام زنده کرد.


سلام سال نو شما هم مبارک باشه ان شا الله که همیشه شاد باشید و خاطره های قشنگ توی زندگی داشته باشین ممنون اومدی
عمه
17 فروردین 91 20:49
Salam eshghe man, kheily naz shodi mahe man.Az didane khandehaie delneshinet donia baram shirin mishe. hamishe zire saieh baba o maman khosh va tandorost bashi golam.Az rahe dour miboosamet khoshgelam . Kheily Kheily doostet daram voroujak.


سلام عمه جون دلم برات تنگ شده جای شما خیلی خالی بود ایشالا که شما هم همیشه لبات خندون باشه بووووووووس
حنانه
18 فروردین 91 0:25
سلامـ
افتخار دادین تشریف آوردین وبلاگ خودتون
به سلامتی و دل خوشی
خیلی خوب گفتی
به خواهری بگو برای من هم دعا کنه


سلام عزیزم ممنون لطف داری از شما هم التماس دعا
مامان پریسا
18 فروردین 91 1:20
خسته نباشی خانمی.عالی بود. با نوشته هات همراهتون اومدم و کلی لذت بردم.
ایشالله همیشه لبتون خندون باشه.


ممنون از لطفت عزیزم خیلی خوشحال شدم اومدی و خوشت اومد ان شاا لله شما هم همیشه سلامت و شاد باشید
خاله
18 فروردین 91 1:40
دست مامان درد نکنه که از قبل عید شروع کرد و تا آخر عید و روز سیزده، همه چی رو برات نوشت . خیلی هم عالی و قشنگ بود . عکساتم که مثه همیشه خیلی ناز بودن خاله .. قربونت برم که اونجوری رو صندلی آرایشگاه نشستی .
وااااااای دلم تو این دو هفته خیلی برات تنگ میشه وروجک . تقریبا 28 ساعت دیگه پروازه .هنوز نرفته دلم خیلی برااااااااات تنگ شد . آخه امشب باهات خداحافظی کردم و تا لحظه ی رفتن احتمالا نمی بینمت . دوست دارم خاله جونی و برات دعا می کنم به همه ی آرزوهای قشنگی که در آینده داری برسی و همیشه سلامت باشی و سایه پدر و مادر رو سرت باشه ... میبوسمت عزیزم .


قربونت برم عزیزم عکس های خوشگلش رو که شما گرفتی ما هم هنوز نرفتی دلمون برات تنگ شده ایشالا که سفرتون بی خطر باشه و بتونید کلی از این سفر معنوی استفاده کنید خیلی دوستت داریم خواهر گلم من و نیایش بوووووووووووس
مامان سهند
18 فروردین 91 11:39
عزیزم سلام امیدوارم سال خوبی داشته باشید، قالب نو هم مبارک خیلی خوشگلهههههههه


ممنون عزیزم چشاتون خوشگل می بینه ان شا الله که شما هم سال خوبی رو شروع کرده باشید
مامان سهند
18 فروردین 91 11:43
عکسهات خیلی خوشگل بودن هرکجا هستید شاد باشید


ممنون از نظر لطفتون
مامان وانیا
18 فروردین 91 19:44
مثل همیشه قشنگ نوشتی ،و آفرین به نیایش عزیز که اینطور ساکت رو صندلی آرایشگاه نشسته . چه خوشحال شدم که شما هم به آبشار کبود وال رفتین آخه ما هم روز دوم عید اونجا بودیم .راستی رمز رو عوض کردم راحت ترش کردم تو خصوصی ببین


ممنون از لطفت و حضورت عزیزم خیلی جای قشنگی بود به دوباره رفتنش هم می ارزه
ممنون از رمز حتما میام
مامانی درسا
19 فروردین 91 2:02
عزیزم خیلی زیبا نوشتی و عکسای دخترم همه عالی بود . انشاالله روزهای پیش رو هم براتون پر از شادی باشه .


ممنون عزیزم شما لطف داری ان شاا لله شما هم همیشه شاد باشید
مادر کوثر
19 فروردین 91 7:41
سلام عزیزم. قالب نو مبارک. برم ببینم تو ادامه ی مطلب چه خبره


سلام ممنون خانمی
مادر کوثر
19 فروردین 91 7:47
سلام عزیزم. بازم سال نو مبارک
چه عکسا و خاطرات خوب و خوشگلیییییییی. عجب جاهایی رفتین. واقعا عالی بودن.

امیدوارم همیشه بهترینها نصیبتون بشه دوست من.


سلام سال نو شما هم بازم مبارک ان شا الله همیشه شاد باشید و بهترین ها برای شما باشه دوست خوبم ممنون اومدی
مامان سارینا
19 فروردین 91 8:21
سلام خاله جوون . چه خوب شد که اومدید و از نیایش واسمون نوشتید . حسابی دلمون واسه گل دخترت تنگ شده بود . مامانی انشالله همیشه به گردش و تفریح باشید و سال خوبی رو شروع کرده باشید. خدا رو شکر که به نیایش کوچولوی ما خوش گذشته . عکساتون خیلی خیلی خوب شده . دختر ناز و گلت رو از طرف من یه عالمه ببوس . دوستت داریم گلی کوچولوی ما


سلام خیلی ممنونم از شما منم شما رو خیلی دوست دارم مرسی از شما که اومدین ایشالا سال خوبی باشه برای همه
ندا مامان نيايش
19 فروردین 91 10:55
سلام خوشگل خانم با اون موهاي ليرت . چقدر ناز شدي ماشا اله .
دست ماماني گلت هم درد نكنه با قالب قشنگي كه براي وبلاگت استفاده كرده . مبارك باشه .
دوستون داريم من و نيايش ...


سلام خاله جون ممنونم چشاتون ناز می بینه ما هم مشا رو خیلی دوست داریم بوووووووووس
مامان سانای
19 فروردین 91 11:51
شکر خدا خوش گذشته.
نیایش روز به روز زیباتر می شه مدل موش خیلی بهش می یاد


خدا رو شکر جای دوستان خالی ممنون از حضورتون و چشمای شما زیبا میبینه...
مریم مامان درسا
19 فروردین 91 14:57
سلام عزیزم
سال نو مبارک ، ایشالا سال خوبی براتون باشه
عکسهاتون خیلی خیلی قشنگ بود ، مامانی دستت درد نکنه



سلام ممنون از حضورتون عزیزم چشاتون قشنگ میبینه
مامان رها
19 فروردین 91 18:21
سلام عزیزم سفر بخیر خدا رو شکر که بهتون خوش گذشته راستی مدل موهای نیایش جون خیلی ناز شده


سلام خانومی ممنون عزیزم چشاتون ناز میبینه :
الهام مامان رامیلا
20 فروردین 91 0:47
سلام زهره جان خدا رو شکر می بینم که خوش گذشته هزار بار شکر عکسای دخملی خیلی ناز بود به به به اون آبشار خیلی خوب بود
راستی من نمی دونستم که مشهد زندگی میکنید زهره جان التماسسسسسسسسسسسسسسسسسس دعا شدید


سلام الهام جان ممنون از لطفت و اینکه اومدی
البته عزیزم من توی خود مشهد زندگی نمیکنم در واقع ازدواج که کردم از مشهد اومدم گلبهار به خاطر کار شوهرم و 5 ساله که اینجام
شهر جدید گلبهار 30 کیلومتری مشهده البته راه زیادی نیست
محتاجیم به دعا خانومی ولی چشم حتما ان شا الله اگه خدا بخواد فردا میرم حرم و به یاد شما و همه دوستان هستم
مامانی درسا
20 فروردین 91 2:05
نیایش خاله داشتم عکس سیاه و سفیدت رو نگاه میکردم مثل فرشته هایی با اون بالهای کوچولوت .


ممنون خاله شما لطف داری ممنون اومدین
آزاده
20 فروردین 91 10:15
به به خدا رو شکر که خوش گذشته ایشالا تا آخر سال شاد و سلامت باشید .
این دخملی خیلی ناز شده از طرف من ببوسشششششش


ممنون عزیزم جای شما و دوستان خالی
لطف داری بوس برای شما
مامان علی
20 فروردین 91 11:40
چه عکسای قشنگی چه سفره هفت سینی قشنگی. چقدر موهای دخملم قشنگه چه بشم میاد. عکسای شمالتون هم رویایی بود. امیدوارم سال جدید رو که یه گوشخ ای از قشنگیش رو اینجا به تصویر کشیدی تا آخر برات معطر و پربرکت باشه . سبکبار به استقبال روزای قشنگتر بری و همه ناخوشی هات همه غمهات توی سال قبل جا مونده باشه. دوستم نمی دونم چرا سر سفره هفت سین خیلی به یادت بودم همش جاو چشام بودی. برات بهترینها رو آرزو کردم. نیایشم رو بهارانه ببوس


سلام عزیزم ممنونم از محبتت چشات قشنگ میبینه خانومی البته این یه هفت سین کوچولوست که گذاشتم رو اپن آشپزخونه به پای هفت سین خیلی خوشگل تو نمیرسه همیشه زیبا می بینی و زیبا می نویسی امید وارم که حالت بهتر شده باشه و همین طور حال شهاب عزیز ممنون که به یادم بودی دوست خوبم هزاران بوس بهاری برای تو و پسر کوچولوی نازت علی
مامان بیتا
20 فروردین 91 11:43
آرزویم این است؛ دیدن اوج غرورت در صبح؛ و رسیدن به همه رویایت؛ من دعا خواهم کرد؛ روزهایت پر نور؛ ... شب تو مهتابی؛ دل تو صادق و صاف؛ رنگ باران باشی؛ و خــدایی که همین نزدیکیست؛ در امانش باشی
مامان آروین
20 فروردین 91 13:37
سلام ایشالا همیشه شاد و سلامت باشید خوشحالم از اینکه بهتون خوش گذشته عکساشم خیلی قشنگه ماشالا نیایش جون خیلی ناز و خوشگله مدل موهاشم بهش میاد


سلام ممنون از نظر لطفت عزیزم چشاتون قشنگ میبینه خانومی ممنون اومدی
مامان علی خوشتیپ
21 فروردین 91 9:24
سال نو بر شما هم مبارک
عکسا خیلی زیبا بود.به خصوص آبشار کبود وال.عاشق اینجور جاهام
همیشه خوش باشین
خصوصی


سلام ممنونم از لطفت جای دوستان خالی خیلی جای زیبایی بود همیشه شاد باشید
عروسکم پرنیا
21 فروردین 91 10:11
سلام
سال نوی شما هم مبارک انشائ اله سال خوب وخوشی در کنار خانواده محترمتان داشته باشی .راستی لباس قرمز و موی دم اسبی به دختر تون خیلی می یاد وناز می شه


سلام ممنون از لطفتون چشاتون ناز میبینه
مامان یسنا
21 فروردین 91 10:18
سلام عزیزم!!!
نیایش جون موی کوتاه هم بهش میاد زیاد غصه موهاش رو نخور زود بلند میشه!!!!
خدا رو شکر که سفر بی خطری داشتین !!!
نیایش قشنگم رو ببوس عزیزم


سلام خانومی فکر کنم باید موهاش رو کوتاهه کوتاه کنم آخه خیلی موهاش کمه شاید این جوری بیشتر تقویت بشه نمیدونم
بووووووووووووووس برای شما ممنون اومدی
زهرا
21 فروردین 91 12:55
سلام عزيزم از اين كه جوياي حالموني مرسي ما هم هستيم يه خورده سرمون به كارمون تو اداره بود نمي تونم وبلاگ رو آپ كنم.
مامی امیرحسین
21 فروردین 91 17:47
سلام دوست خوبم.چه تعطیلات پرباری داشتین.خوشبحالتون...من نمیدونستم که شما هم مشهد زندگی میکنین.کلی ذوق کردم!عکسا هم خیلی قشنگ بودن.خوشبحال نیایش که مامانش اینقدر با حوصله براش کلی عکس آپلود کرده.


ممنون عزیزم خیلی محبت داری
چشاتون قشنگ میبینه البته من توی خود مشهد نیستم ولی خب خانواده و فامیل همه فعلا اونجان ، 5 سال پیش که ازدواج کردم اومدم گلبهار به خاطر شغل همسرم ، گلبهار 30 کیلومتری مشهد ...
مامی امیرحسین
21 فروردین 91 17:48
راستی من قضیه برادرتونو نمیدونستم.خدا زیباترین بهشت رو نصیبش کنه و قرین رحمت و لطف خودش قرار بده.


ممنون از لطفت ان شاالله
التماس دعا
مامان ماهان
22 فروردین 91 9:03
به به سلااااااااااااااااااااام
اولا قالب وبلاگتون مبارکه خیلی خوشگله
دوما سال نو رو بهتون تبریک میگم ایشاالله دیگه غم نبینی و روح برادرت بزرگوارت شاد
سوما نیایش جونم عید تو هم مبارکه عیدیهایی هم که گرفتی مباررررررکه
چهارما همیشه به گشت و گذار چه جاهای خوب و با صفایی رفتین
پنجما عکسها خیلی خوشگل شده
ششما به شهر ما هم که اومدین کاش میشد همدیگه رو میدیدم .....
هفتما موهای نازت هم مبارکه خیلی خوشگل شدی
هشتما هفت سینت خیلی خوشگل بود دستت درد نکنه
نهما جای خاله خالی نباشه الهی قسمت شما بشه
و آخریش بهترینها رو برات آرزو میکنم و همیشه شاد باشین




سلام به روی ماه خودت و ماهانی
اولا خیلی ممنون چشات خوشگل می بینه
دوما سال نو شما هم بازم مبارک عزیزم و شما هم دیگه غم نبینی ان شا الله و روح پدرت شاد
سوما ممنون از اینکه اینقدر لطف داری و با دقت خوندی همه پست رو ...
چهارما جای شما دوست گل هم خیلی خالی الهی که همیشه شاد باشید
پنجما چشای قشنگت خوشگل می بینه
ششما ما هم همیشه مشتاق دیدار هستیم ولی خب چه میشه کرد کم سعادتیم
هفتما ممنون خاله جون شما خیلی ناز میبینی مامانم که همش بهم غر میزنه میگه آخه این چه موهایی تو داری مثل موهای خودمه صافـــــــــــــــ و بی حالت!
هشتما خیلی با حوصله کار نکردم امسال ولی اینم یه هفت سین کوچولو رو اپن آشپزخونه بود بازم ممنون
نهما الهی آمین سپاس از این همه محبتت
و آخریش آرزوی من هم بهترین ها و زیباترین ها و شاد ترین ها تو سال جدید برای شما و همه دوستان عزیز هست ممنون از حضورت
مامامن آبتین
22 فروردین 91 9:44
سلام به نیایش جون و مامان گلش انشاءا.. همیشه شاد و سلامت باشید


سلام ممنون عزیزم شما هم همین طور
مامان ملینا
28 فروردین 91 14:42
امیدوارم سال خوبی داشته باشید و همیشه از این سفرهای زیبا برید....
خیلی موهات قشنگ شده نیایش جونم


ممنون عزیزم چشاتون قشنگ می بینه


مامان امیرناز
28 فروردین 91 17:12
سلام عزیزم سال نو مبارک از صمیم قلب برات سالی خوش و پر از ارمش و شادی ارزو می کنم خوشحالم که بهتون خوش گذشته دختر خوشگلتم ببوس


سلام ممنون از شما ان شا الله که شما هم سال خوبی رو شروع کرده باشید و شاد باشید همیشه
فاطمه
6 اردیبهشت 91 17:09
سلام مامان نیایش ما که کاری نکردیم و خیلی دوست داشتیم که بیشتر بمونید و دور هم باشیم مرسی که از ما در وبلاگت یاد کردی عزیزم
خیلی دلم براتون تنگ شده مخصوصا عشقم نیایش با اون شیرین زبونی هاش هر روز با سجاد یادش میکنیم و شاید باور نکنی که هرروز عکساش که توی گوشیم ازش انداختم رو نگاه میکنم و دلم براش پر میکشه
ببخشید من این صفحه رو دیر دیدم که ازت تشکر کنم
دوستون دارم خیلی زیاد
به امید دیدار


قربونت برم عزیزم الهی همیشه سالم و شاد باشید خیلی محبت دارید همتون دوستتون داریم به امید دیدار
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثمره ی عشق می باشد