نیایش عزیزمنیایش عزیزم، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره
امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 20 روز سن داره

ثمره ی عشق

17 ماهگی نیایش

1390/2/17 14:06
نویسنده : مامانی
924 بازدید
اشتراک گذاری

دختر نازنینم 17 ماهت که بود دیگه 8 تا دندون داشتی و خیلی بامزه کلمات رو میگفتی ، خیلی بامزه کتاب میخوندی یه صداهایی از خودت در می آوردی مثلا داری میخونی البته الان هم همون جوری هستی ولی با مزه تر ...خیلی کارایی میکردی که همه مخصوصا من ذوق میکردم کلی مثلا میرفتی پایین کتابخونه وامیستادی و با دستت اشاره میکردی به بالا و میگفتی با....با.....آبو...آبووو...یعنی میخواستی در کتابخونه رو باز کنم و آلبوم رو بهت بدم این در حالی بود که فقط یکی دو بار دیده بودی من از اونجا آلبوم بر میدارم ،عاشق آلبوم دیدن بودی و هستی البته الان که دیگه دستم رو میگیری و میکشی هر جا میخوای تا هر چی میخوای بهت بدم،تو آلبوم هم عکس همه رو تشخیص میدادی و میگفتی آله،علی،عمو......از تو کتابایی هم که عمه جون برات فرستاده بود عکس هیی رو که بلد بودی بگی خودت میگفتی بدون اینکه کسی بهت بگه اونا عکس چیه فقط یه بار که شنیده بودی یادت می موند مثلا : هَ=هواپیما ، مانی=ماشین،الی=عکس تلفن،بو=توپ،گیل=گُل و خیلی کلمات دیگه که بعدا همش رو برات مینویسم دختر باهوشم عاشق کتاب خوندنی همه کتابا رو میزی به هم یک دونه برمیداری وشروع میکنی به خوندن با اون صداهای خنده دار ....

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

عاشق کتابم 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

خیلی به مامانی کمک میکردی وقتی میدیدی من دارم با دستمال جایی رو تمیز می کنم میرفتی خودت دستمال برمیداشتی و پشت سر من هر جایی رو دستمال می کردی فدات شم هر چیزی رو یک بار می دیدی یاد میگرفتی و تقلید میکردی و میکنی... یه بار دیده بودی ما سیدی رو تو دستگاه میذاریم از اون به بعد هر سیدی که گم میشد باید از زیر دستگاه پیدا میکردیم داخلش که نمیتونستی بذاری ، می کردیش زیر  همون دستگاه جالبش اینجاست که به بقیه دستگاه ها کاری نداشتی میذاشتی زیر همون یکی فقط قربون این شیطونیات برم من....

 

زیبا

خودم کثیف کردم خودم هم تمیز میکنم

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد


خوب تمیز شده مامان؟

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

تازه حیاط رو هم جارو میکنم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله
18 اردیبهشت 90 12:03
فدات بشم خاله جون . چه خوشگل داری کار میکنی ... هیچ کدوم از این عکساتو ندیده بودم ... یه اسپند واسه نیایشم جونم دود کن ، مامانش .


قربونت برم خاله مگه فقط تو نظر بذاری
ساعت نیک
5 تیر 96 10:15
وقت شناسی را با کمک ما به کودکان بیاموزید.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثمره ی عشق می باشد