نیایش عزیزمنیایش عزیزم، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره
امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

ثمره ی عشق

هرچه زیبایی و زیباست در آغوش بهار است...

1392/1/11 22:38
نویسنده : مامانی
1,734 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام به همه مهربون دوستای گلمون امیدوارم سال خوبی رو شروع کرده باشید و بهتون خوش گذشته باشه تا اینجای تعطیلات

...

نیایش جون هم خیلی بهش خوش گذشته ، میتونم بگم امسال اولین سالی بود که بیشتر از همیشه عید و سال نو و بهار رو درک میکرد و ما هم به خاطر ذوق و شوق اون ذوق داشتیم

...

خیلی بهار رو دوست داره دختر پاییزی من ، و وقتی ازش می پرسم چرا عید رو دوس داری میگه آخه همه بهم عیدی میدن کادو میدن عید هم یه جور تولده دیگه من خیلی عید نویوز و بهایو دوس دایَم

...

تازه عاشق سریال آب پریا هم شده !!! هر روز منتظره تا تکرار سریال آب پریا رو که شب دیده بذاره و بعد تا شب انتظار میکشه که شروع بشه دوبایه !!! و به خاطر همین هم این آهنگ رو تو این پست گذاشتم فقط به خاطر نیایشی عزیزم

...

خب حالا هم میخوام دعوتتون کنم به دیدن عکس های بهاری و قشنگی که خاله فریده ی گل نیایشی توی سفری که به شمال داشت گرفته ،ان شاالله توی پست های بعدی عکس های نیایشی رو میذارم ، فی الحال سیری در بهار داشته باشیم با هم ، خالی از لطف نیست

...

 تقدیم به همه دوستداران طبیعت!

 

 

 

بفرمایید ادامه...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

♥دل هاتون بهاری♥

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

خواهر فرناز
11 فروردین 92 11:01
عیدتون مبارک
ایشالا سال خوب همراه با سلامتی وتندرستی داشته باشید



عید شما هم مبارک براتون آرزوی بهترین ها رو دارم
ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
11 فروردین 92 11:02
ماشاالله به این همه زیبایی

فتبارک الله احسن الخالقین...
مامان آینده یه فسقلی
11 فروردین 92 11:03
عکس ها رو شما گرفتید؟!


نه عزیزم نوشته بودم که خاله فریده ی نیایشی گرفته عکس ها روآخه رفته بودن شمال ...
قشنگ بود عکس ها یا نه ؟!!!!
راستی آهنگ ِ ادامه ی پست پخش میشه عزززززیزززززززززم؟
خاله
11 فروردین 92 11:14
وای عزیزممممم
چه خوب گلچین کردی عکسا رو
با اون فایلهای زیادی که دستت بود حتما خیلی وقت گذاشتی
مرسیییی
منتظر عکسای نیایش جونمم هستم

فقط دوباره آهنگی واسه من نشون داده نمیشه
البته احتمال داره به خاطر ویندوز 8 باشه


فدای تو عزیزم همه زحمتش رو شما کشیدی دیگه که عکس های به این قشنگی گرفتی و بهم دادی عکس ها رو فداااااااات حیف شد که میگی آهنگش شنیده نمیشه نمیدونم برا بقیه هم نمیاد یعنی
بوس بوس برای تو خواهری
عکس های نیایشی هم خیلی قشنگ شده بود دستت درد نکنه
آيشن جون(عمهجون آيشن جون)
11 فروردین 92 11:24
سلام سال نوتون مبارك عكساي خوبي گذاشتين دست خاله فريده هم درد نكنه.نياش جونم ماشالله چه خانوم نشسته كنار سفره هفت سين.انشالله خدا همشه يار و ياورش باشه به ماهم سر بزنين خوشحال ميشيم آخه امروز تولد آيشن جونمونه


سلام ممنونم نظر لطفته
سال نو شما هم مبارک ان شا الله خوش باشید همیشه به به تولده عید شما مبارک تولد گل دخملی مبارک
آيشن جون(عمه جون آيشن جون)
11 فروردین 92 12:16
مرسيييييييييييييييييي مامان نيايش كه بهم سر زديييييييييييييننننننننننن


خواهش میکنم
خاله فریده
11 فروردین 92 12:17
راستی ما هم آپیم


به به اوووووووووومدم
مامان آینده یه فسقلی
11 فروردین 92 13:23
زهره جونم من وقتی اومدم، فقط عکس دیدم، خبری از نوشته ها نبود.،،،


عجـــــــــــــــــب جدیییییییییییییییییی میگی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
تا الان همه میگفتن اهنگش پخش نمیشه دیگه از نوشته ها ش چیزی نگفتن ، خیلی عجیبه نمیدونم چرا اینجوری میکنه ؟؟؟؟؟؟؟اشکال از قالب وبلاگه یعنی ؟وقتی یه صوتی میذارم تو پست یا از عکس ها چیزی حذف میشه یا از نوشته ها یا خوده اهنگ پخش نمیشه خودمم گیج شدم حالا آهنگش بازم پخش نمیشد نه؟راستی شما تو پست قبلی نظر گذاشته بودی که ادامه مطلب نداشت ولی نوشته داشت به خدااااااااااا
من خودم کامنتت رو منتقل کردم به این پست عزیزم !!! داشتم امتحان میکردم که اگه عکس ها تو ادامه باشه بازم اهنگ رو پخش نمیکنه یا میکنه حتما از عک سهای ادامه هم چیزی رو حذف کرده که برا ی من نشون نمیده !!
مامان آینده یه فسقلی
11 فروردین 92 13:28
الهییییییییی من فدات بشم که عاشق عیدی و کادو و تولدی ...

اون دل مهربونت رو قربووووون عزیزم ... نیایشششششششششششم ...

ای جووووونم، عکسبرداری خاله فریده جان رو عشق است ... عالی شدن عکس ها ... دستشون درد نکنه.

دل تو هم بهاری باشه زهره عزیز و مهربونم،

دوستتون دارم یه عالمه


قربون محبتت و این کامنت های خوشگلت خیلی تعجب کردم دفعه اولی چیزی نگفتی پس نگو نوشته هاش اصلا نشون داده نمیشده!!!!!!!!ممنون ِ محبتتم عزیزم بوس بوس
دلم میخواست رو عک سها اون آهنگ رو هم بشنوید چون خودم دوسش دارم چون نیایش خیلی دوس داره و داره حفظش میکنه!!!!!!!نمیدونم براتون پخش شده یا نه؟بازم ممنون که دوباره اومدی خوش باشی تی فِدا ...
مامان پرنیان وپارمیس
11 فروردین 92 17:59
به به چه عکسای قشنگییییییییییی.خوشحال میشم به ماهم سربزنید


ممنون چشاتون قشنگه لطف کردی اومدی مبارک باشه وبلاگتون اومدم عزیززم
مامان آینده یه فسقلی
11 فروردین 92 18:39
عزیزم، خیلی هم خودتو نگران نکن، ویندوزها و سرورهای کسانیکه میان وبلاگ با هم فرق می کنن، همسری میگه: قالب وبلاگ توی این مواردی که شما بهش اشاره کردی، دخالتی نداره.

من هم اگر نوشته هات رو ندیدم، لابد اتومات رفته بوده ادامه مطلب یا اینکه نهایتش من گییییج میزدم

با اینکه تو جاده هستیم، اما با تبلت آهنگ پخش میشه، ولی تو ماشین صداش واضح نیست، میرم خونه مامان اینا دقیقتر گوش میکنم به ترانه مورد علاقه عشقم، یعنی نیایشششششششم



آره درست میگی عزیزم نه زیاد مهم نیست فقط چون خودم دوست داشتم برای نیایش گذاشتم اونم هی میگه مامان بریم وبلاگم تا آهنگ آب پریا رو گوش کنم !!!!!!!ممنون عزی زدلم که بازم اومدی پیشمون دوستت داریم من و نیایش
ندا مامان نيايش
11 فروردین 92 19:41
سلام عزيزم . شرمنده كه اينقدر با تاخير سال نو رو تبريك مي گم . اميدوارم سال خيلي خيلي خوب و پر از موفقيت و شادي براي شما و نيايش عزيزم باشه .
دوستون داريم و مي بوسيمتون از راه دور ...



سلام عزیزم ندا جون چه خوشحالم اومدی دلمون براتون حساب یتنگ شده بود خانمی نیایش جون خوبه ان شا الله سال خوبی داشته باشید کنار هم بوس بوس برا ی شما
خواهر فرناز
12 فروردین 92 11:57
سلام عزیزم
بله نظر گذاشتین ممنون از لطفتون ولی من وقت نکردم تاییدش کنم
آهنگتونم تا آخر گوش دادم هیچ مشکلی نداره
خیلی آهنگ قشنگی انتخاب کردین



سلام ممنون از نظر لطفت و ممنون که اومدی
خواهر فرناز
12 فروردین 92 11:59
چه عکس های زیبایی
خیلی هنری گرفتین به درد این میخوره که تابلوش را بکشی
عکس نیایش هم برامون بذارید



ممنون این عکس ها رو خاله ی نیایش گرفته توی سفرش به شمال اول پست نوشتم ...حتما از عکس های نیایش هم میذارم ما البته سفر نرفتیم!...
سجاد
12 فروردین 92 12:09
سجاد رفته دره ارغوان ، بدو بیا پیشش
آيشن جون
13 فروردین 92 0:35
سلام مامان نیایش جون خصوصی دارین.بابایی آیشن حون


سلام ممنون از حضورتون وبلاگتون باز نمیشه !!!!
مامان تسنيم سادات
14 فروردین 92 17:18
سلام مامان نيايش عزيزم
اولين كامنت سال ٩٢ رو ميگذاريم و ....

طبيعت شمال خيلى زيباست
ما هم شمال رفتيم و قسمت نشد بيام مشهد نيايش رو قورت بدم



سلام مامان تسنیم گلم خوبی خوشی ممنون اومدی دلمون براتون تنگ شده بودااااااسفرا خوش گذشته ان شاا لله قسمت بشه مشهد هم تشریف بیارین خوشحال میشیم ...
مامان رها
14 فروردین 92 17:24
سلام زهره عزیزم و نیایش گلم بپاس خوب بودنتون هر بار که از ذهنم میگذرید لبخند پر مهر خدا را برایتان آرزو می کنم سال نو مبارک


سلام مهربون ممنون از آرزوی قشنگت بوس برای شما
مامان آینده یه فسقلی
14 فروردین 92 22:18
اینجا آباده

در جاده، به سمت تهران

من و همسری در حال شنیدن ترانه ادامه مطلب


عزززززیزززززم
ان شا الله که سفرتون بی خطر باشه و خوش گذشته باشه بهتون ممنون که همیشه به یادمونی بوس بوس
مادر کوثر
20 فروردین 92 8:47
به به به
عیدتوووووووووووووووون مبارکککککککککککککک
زهره جون، تو وبلاگ شما واقعا بهار حس میشه
معلومه که خانوادگی تو جو بهارین
عکسای خاله فریده هم محشر بود

ممنون که این حس خوشگل رو به ما هم دادین


مرسی فدات عزیزم
خب اگه خودمون بهاری نکنیم خودمون رو که کس دیگه ای به فکر نیست که
آدمی به امید زنده است ...
رمز نو شدن را باید دانست وگرنه بهار یک فصل تکراری ست ...
زدم یه کانال دیگه ببخشید
ممنون از نگاه خوشگلت به هم چی
مامان سانای
21 فروردین 92 9:30
به به سر حال شدم با این عکسهایی که فریده جون گرفته .
البته از فریده جون به خاطر گرفتن این عکسهای زیبا تشکر کردم توی وبلاگ خودش .


ممنون دوست خوبم نظر لطفته عزیزم محبت داری خوشحالم کردی اومدی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثمره ی عشق می باشد