نیایش عزیزمنیایش عزیزم، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره
امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

ثمره ی عشق

به نیاز آمده ام در پی نازی که تویی...

1391/12/30 10:35
نویسنده : مامانی
2,236 بازدید
اشتراک گذاری

بهار زیبایی که مدت ها منتظر اومدنش بودی داره از راه میرسه.... امروز آخرین روز از زمستون سال 91 و اولین روز از سال جدیده ! چند ساعت دیگه به سال تحویل بیشتر نمونده ....

 

بیدار شدی تا آخرین برگ گل رو رنگ کنی ....همون گل هایی که هر روز یکیشون رو رنگ میکردی تا بهار بیاد و دیشب وقتی دیدی فقط یه گل مونده با ذوق گفتی: آخ جون یعنی فردا که بیدار شم ، بهار اومده مامان؟

 

ولی امروز صبح که از خواب بیدار شدیم  بازم زمستون اومد و چشمامون رو به برفااااااااا وا شد!!! آره  خب ! چرا این شکلی شدینتعجب اینجا داره برف میاد بازم برف !

 

مثل اینکه بهار ، یا هنوز زورش به زمستون نمیرسه ! و یا خیلی خیلی ناااااااااااااز دایه !!!!!!!!!!چشمک

 

با یه دل کوچولویی که انگار از اومدن بهار نا امید شده چه کنم حالا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ناراحتبرفش برفی نیست دخترکم نگیان نباشچشمک

 

میگی : مامان مگه نگفتی روز یکه آخرین گل رو رنگ کنم اون روز بهار میاد؟؟؟؟؟؟؟

: آره مامان امروز عیده ، بهار هم میاد .... بهت قول میدم دیگه فردا بهار بیاد !!!!!!!!!نیشخندبهار هم مثل تو نازش زیاده سنبل منزبان

 

عزیزکم دوستت دارم دخترک بهاری که عاشق بهاری همه لحظه هات بهاری ماچ

 

دیگه چیزی نمونده عزیزکم فقط 5 ساعت دیگه مونده به شروع یه سال جدید و امسال رو هم مثل همیشه با یه عالمه آرزوهای رنگی برای خودمون و دوستامون شروع میکنیم به امید اینکه خدای مهربونمون هم دل همه رو با برآورده کردن آرزوهای زیباشون شاده شاد کنه....به امید سالی بهتر و زیباتر از همه سال ها برای همه ، برای همه اونایی که داریمشون و قدرشون رو میدونیم مثل دوستای عزیزی که با اومدنشون به اینجا روشنی میدن به این خونه ی مجازی ، برا یهمه اونایی که دوستمون دارن و دوستشون داریم و حتی برای هم اونایی که به قول فریبا جونم ، برامون از بهشت نور میفرستن.....برای همه ، برای همه سالی خوش رنگ تر از همه سال ها آرزو میکنیمقلب

 

این چند روزا همش میپرسیدی مامان عید هم یه جور تولده ؟مژه

دوست داری بهار و سال جدید رو با جشن تولد شروع کنی ، و میگی که کیک تولد بگیرم برای تولد بهار!!!!!زبان

 

قربون اون دل کوچیک و آرزوهای قشنگت برم من عزیزکم 

بهار پیشِ رویت شادِ شاد گلکم 

 

 

 

 

گوش های خدا پر از آرزوست و دست هایش پر از معجزه ...

آرزویی بکن ، شاید کوچک ترین معجزه اش ، بزرگ ترین آرزوی تو باشد...

 

 

قلببهارتان مبارک دوستان بهاریقلب

سر سفره هفت سین تون ما رو هم یاد کنید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

مامان تسنیم سادات
30 اسفند 91 10:51
دوست عزیزم سال نو شما مبارک
از شما هم التماس دعا




محتاجیم به دعا عزیزم بوس برای تو و دخمل نازت سال نوتون مبارک
خواهر فرناز
30 اسفند 91 23:13
عیدتون مبارکککککککککککککک
راستی شما مگه کجایین که این قدر برف میاد
ما که امسال اصلا برف ندیدیم پارسلم در حد 1 سانت اومد
به ما هم سر بزنید بووووووووووووووووووس


ممنون عید شمام مبارک بوس برای شما
ما مشهدیم یعنی35 کیلومتری شمال مشهد!
مامان پرنیان وپارمیس
1 فروردین 92 16:28
عزیزم سال نوتون مبارک انشاالله سال خوبی همرا باسلامتی وبرکت داشته باشید


ممنون عزیزم از محبتت ان شاا لله برای شما هم سال خوبی باشه خیلی لطف کردی اومد ی عیدتون مبارک
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
1 فروردین 92 23:40
خیلی خیلی با احساس نوشته بودی ... مثه همیشه ... زهره جونم ...

خوشبحال نیایش جونی که مامان به این مهربونی دایه، تا آخرین روزهای سال واسش مطلب گذاشته تو وبلاگش ...

عزیز دلم ... دوست بهاریه من، بهارت مبارک ...

ای خدا، من فدای اون گل رنگ کردنت نیایش گلی

قربون اون دل کوچولوت که با یه کیک تولد، عشق می کنی و به وجد میای ...

فدای اون ژست خوشگلت ...

کلـــــــــــــــــی دوستتون دارم مهربون


ممنون مهربون نظر لطفته عزیزم ما هم دوستت داریم خیلی زیاد خیلی خوشحالم کردی با این کامنتای خوشگلت بوس بوس
تک خاله کوثر جوووونی
2 فروردین 92 18:21
واااااای خدا، جیگر منی تو .... این همون جوراب شلواری نیست که مامان جون واست هدیه خریده بود؟ .... فدای اون ژست خانومات برم من.


چرا همونه عزیززززززم فدای تو
سجاد
2 فروردین 92 20:18
سلام . سال نو مبارک . یه عیدی ناقابل از طرف سجاد کوچولو می دونین چیه ؟ عکس فتوشاپ فرزند دلبندتان در وبلاگ سجاد منتظریم ...
مامی مهتا
3 فروردین 92 10:13
زکوی یار می آید نسیم باد نوروزی از این باد از مدد خواهی، چراغ دل بر افروزی نوروز مبارک...
مامان آروین
3 فروردین 92 13:11
باران عشق همیشه می بارد اما در نوروز قطره های باران طلایی رنگند از خدا می خواهم که همیشه زیر این باران خیس شوی ... بهارتان مبارک
منا مامان الینا
4 فروردین 92 1:34
سلام عزیزم سال نو را به تو و فرشته دوست داشتنی ات تبریک میگم انشالا سالی پر از خاطره های قشنگ داشته باشید
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
4 فروردین 92 2:49
ما هم راهـــــــــــــــــــــی سفر شدیم ...

دوستتون دارم ...

بووووووووووووووووووووووس




به سلامتی عزیزم مراقب خودتون باشین خوش بگذره
زهره مامان هلیا
5 فروردین 92 11:30
سلام عزیزم سال نو مبارک


سال نو شما هم مبارک
الهام مامان رامیلا
5 فروردین 92 13:06
عزیزم سال نو شماهم مبارک باشه انشالله سالیان سال باهم خوش باشید
فاطمه شجاعی
6 فروردین 92 22:15
باید از عشق بسازم غزلی قابل تو
غزلی ناب و صمیمانه به وزن دل تو
قلبی از جنس بهار است که تقدیم تو باد
سبز باشی و دلت خانه پاییز مباد
نیایش کوچولوی عزیزم امیدوارم که همیشه لحظه هات تا آخر عمرت بهاری باشه و دل کوچولو و مهربونت همیشه شاد باشی
هر بار با دیدنت زندگیمون کلی شاد و زیباتر میشه قطعا خدا برات بهترین ها رو میخواد عزیزکم انقد که مهربون و دوست داشتنی هستی
خدا همیشه نگه دارت باشه و جمع سه نفره کوجیکتون همیشه شاد و سرزنده وسالم باشه


قربونت برم فاطمه جون که بد جوری دل نیایش رو بردی
خیلی دوستتد اره نیایش امسال با اومدن شما برای ما هم خاطره ی قشنگی شد مخصوصا که کلی ما رو شرمنده کردین با محبت های همه جوره تون من مبراتون آرزوی سلامتی و روزهای قشنگ و قشنگ تر دارم ان شاا لله که جمع شما هم همیشه جمع باشه و دلاتون شاده شاد
ایشالا زود به زود همو ببینیم بازم دلمون براتون تنگ میشه
ممنون اومدی عزیزم
مامان امیرحسین
6 فروردین 92 23:48
سلام.سال نوتون مبارک. عروسک خوشگل من قربون اون ژستت برررررم.
آیشن جون
7 فروردین 92 1:04
شلام نیایش جون من آیشن ام 11 فروردین 1 سالم تموم میشه تازه جهانی شدم اول فروردین امسال بابا مامانم منو جهانی کردند.منوهم به خودت لینک کن


سلام خوش اومدی چشم حتما تولدت هم پیشاپیش مبارک
خواهر فرناز
7 فروردین 92 16:16
مامانی کجایییییییییییییییییییییییییییییییییی؟
من هر روز میام پیشتون ولی شما نیستین

زود بیاین منتظریم


ببخشید دیگه این روزا همه یه جورایی درگیرن دیگه میام پیشتون حتما بوس
مریم مامان ملینا وکیانا
7 فروردین 92 23:14
سال نو مبارک زهره جون
امیدوارم سال خوبی داشته باشید و کنار هم به سلامتی سپری کنین


سلام مریم جون خوبی ممنون اومدی سال خوبی برای شما و دختر های گلت آرزو میکنم شاد باشی
سمانه مامان پارسا جون
8 فروردین 92 1:35
عکسهاتون عالی بود مثل همیشه


لطف داری عزیزم
سمانه مامان پارسا جون
8 فروردین 92 1:35
عکس گل دختر محشره


فداااااااااات
خاله
8 فروردین 92 10:57
سلام خواهری
به به چه پست بهارانه و قشنگی
بهارت مبارک
چه جالب که تقریبا همون ساعتی که ما از مشهد راه افتادیم تو هم این پست رو گذاشتی
و جالبتر اینکه وقتی ما رسیدیم گلبهار دیدیم اونجا برفیه و وقتی از گلبهار رد شدیم دیگه از برف خبری نبود!!

نیایش جونم امیدوارم همه ی سالهای عمرت زیبا و خوب باشه و به همه ی آرزوهای قشنگت برسی و همیشه در کنار مامان و بابا سالم و سلامت باشی
دوست دارم



آره جالبه !!!
قربونت برم عزیزم ممنونم اگه تشویقای تو نبود من میخواستم چه کار کنم
عزیزم ممنون از دعای قشنگت من و نیایش هم خیلی دوستت داریم خاله جون مهربون
خاله
8 فروردین 92 11:25
راستی خواهری
روزشمار عمر نیایش که بالای وبلاگته اشتباه نیست ؟
مگه نیایش 5 فروردین سه سال و 6 ماهش نشده ؟؟


نه عزیز م درسته
آره 5 فروردین میشه ماه گرد اما این زمان طبق دقیقه و ثانیه است و یه کمی با محاسبات ما فرق میکنه این تغییر جزئی که پیش میاد مربوط به کل ساله که وقتی همه روزهاش محاسبه میشه همیشه یکی دو روز ی دیر تر میشه و اسفند هم که امسال سی روزه بود دیگه !
خودمم نفهمیدم چی گفتم تو فهمیدی
فقط میدونم همیشه یکی دو رووزی فرق میکرد تاریخش با حساب ما!!!
مامان آینده یه فسقلی
10 فروردین 92 3:11
دوستتووووووووووووووون دارم شششششسشدید


راستی، ساعت کامنت هم نیگا نکن


بــــــــــابـــــــــا کارت درسته ها!!! شب زنده داری میکنی ؟
قربونت عزیزم ما هم دوستتون داریم شدید به مدت مدید!
خوش بگذره
مامان امیر ناز
10 فروردین 92 14:11
سلام عزیزم سال نوت مبارک ایشالا سالی پر از شادی داشته باشی


سلام ممنون عزیزم سال نو شمام مبارک سال خوبی داشته باشید عزیزم
مامان نیروانا
10 فروردین 92 15:29
سنبل ناز قشنگم، خیلی حیف شد که بهارمون رو نتونستیم به عطر دیدارت خوشبو و خاطره ش رو جاودانه کنیم. خیلی حیف شد که شما دو تا دوست رو نتونستیم به هم برسونیم. کوتاهی از من نبود چرا که با تمام وجود دیدارت رو خواستم. چه کنم که خواستن من این بار به دور از توانستنم بود، انگار همه چی دست به دست هم داده بود که از سعادت دیدارتون محروم شیم. سال و بهارتون پر از رنگهای زیبا و شاد باشه الهی. هزاران بوسه به روی ماهت و به دستان پرمهر مامان زهره ی گلت


فریبای نازنینم دوست مهربون و دوست داشتنی ِ من ، بازم مثل همیشه زیبا نوشتی و شیوا، ممنون ِ محبتتم دوست خوب... نیروانای گلم شیرین زبونم منم خیلی دلم میخواست روز قشنگی که بازم دیدار ها مون تازه میشه رو توی خاطره هامون ، توی طلایی ترین بخش خاطره هامون بنویسیم و نگهش داریم تا دیدار قشنگ بعدی ...نیایش هم خیلی منتظر دیدنت بود شیرینم اما خب قسمت نشد دیگه وقتی صدای مامانیت رو شنیدم که بغض کرده بود خیلی بیشتر ناراحت شدم و واقعا نمیدونستم باید چی بهش بگم چون خودمم دلم گرفته بود که سعادت دیدنتون رو پیدا نکردم ان شاالله که باز این سعادت نصیبمون بشه بازم سپاس به خاطر مهر بی اندازه تون به ما دوستتون داریم من و نیایش
نسرین مامان باران
10 فروردین 92 23:10
بهار یک نقطه دارد نقطه آغاز بهار زندگیتان بی انتها باد . سال نو مبارک.
مادر کوثر
20 فروردین 92 8:44
سلام عزیزممممممممممممممممم
اومدم که عقب موندگی هامو جبران کنم

متن اول ین پست که خیلی خوشمل بود
مادرانه دخترانه عاشقانه بود

عکسشم خوشمله


سلام سلام خوش اومدی دلمون تنگ شده بود براتون
قربونت عزیزم نظر لطفته بانو
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثمره ی عشق می باشد