نیایش عزیزمنیایش عزیزم، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره
امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

ثمره ی عشق

نازترین غنچه و گل زندگی !

1391/12/26 11:01
نویسنده : مامانی
2,144 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

ناز ترین غنچه و گل زندگی با صدای نیایش و اصل دکلمه و آهنگ در ادامه...ماچ

خیلی قشنگه من که خیلی دوسِش دارم این لالایی روقلبو نیایش هم خیلی دوست داره مژه

 

 

 

بالاخره این پست رو هم گذاشتم بعد از مدت هاااااااااااااااااااانیشخند

 

با صدای نیایش:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
از سی دی ستاره ی طلایی میخوابه با لالایی:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
26 اسفند 91 11:15
عشق می کنم این همه سوژه های خوشگل خوشگل دارید واسه پست گذاشتن ...

عزیز دلم که انقدر مهربونی ...

عاشق صداتم نیایش جونم


ما هم عاشق این همه عشقتونیم مهربون
ممنون از لطفت عزیزم
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
26 اسفند 91 11:18
وااااااااااااااای ... خدا ... چقــــــــــــــدر قشنگ گفت : سیک می کشی ... سرک می کشیدددد




آره این حرف زدنش منو مردههههههههه
ممنونم
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
26 اسفند 91 11:20
خیلی پست با احساسیه زهره جونم ... دارم عشق می کنم ...

از صدای نیایشی ... از این شعر قشنگ ...

ای جوووووووووووووووووووووووونم ...

آخرش چقدر قشنگ تموم میشه .....

و اونم تو هستی ، تو نازترین غنچه و گل زندگی هستی .. فقط تو کوچولوی نازنین

ممنون ِ عشقتم ، عزیزم
همیشه لطف داری به من
آره منم خیلی دوسش دارم خیلی آهنگ قشنگیه نیایش از بس گوش کرده حفظ شده بوس برا ی تو مهربونم

مادر کوثر
26 اسفند 91 11:21
وااااااااااااای عزیزمممممممممممممم
ماشالله به شعر خوندنششششششششششش
کوثر داره می پرسه صدای کیه؟؟؟؟


عززززززززززیزززززززززززم
فدای کوثری
خب
منم منم نیایشم
عســـــــــــل
مادر کوثر
26 اسفند 91 11:25


مرسی عزیزمممممممممممم
هر سه تاشو با کوثر شنیدیم

جواب کامنته پر مهرت رو در وب خودم دادم

خصوصی




فداااااااااات
قربون کوثر نازم برم که دلم براش یه ذره شده
ممنون اومدی
خوندم دوستتون دارم ان شاا لله کارا رو به راه باشه همیشه موفق باشید و شاد و خوش بگذره


شما دو تا خواهر همیشه منو شرمنده ی محبتتون میکنید هر دوتون رو دوست دارم + کوثری عزیز و نازم
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
26 اسفند 91 12:23
رادین- زیر بارون

نظر قبلی رو تایید نکنین ها ... آبروم میره


قربونت ممنونم فرستادی چیا آبیوت بیه آخه مگه چیه؟
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
26 اسفند 91 12:27
ارسال شد به این ایمیل :

zohre_rafiee64@yahoo.com




خاله
26 اسفند 91 12:31
من که در ادامه ی مطلب چیزی نمی بینم خواهری !
البته اینو که نوشتی میدونم کدومه. نیایش جونم برام خونده ولی بازم دوست دارم بشنوم . قربونش برم


چه بد
عجیبه چرا نشون نمیده
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
26 اسفند 91 13:38
love all the stars in the sky, but they are nothing compared to the ones in your eyes



قربون چشات مهربون
خاله
26 اسفند 91 14:58
آبجی چندبار رفرش کردم فایده نداشت
تو خود ‍پست هم چیزی نیست
فقط ایناست با یه عکس گل:
ناز ترین غنچه و گل زندگی با صدای نیایش و اصل دکلمه و آهنگ در ادامه...ماچ

خیلی قشنگه من که خیلی دوسِش دارم این لالایی روقلبو نیایش هم خیلی دوست داره مژه









بالاخره این پست رو هم گذاشتم بعد از مدت هاااااااااااااااااااانیشخند


نوشته هات لینک ندارن . تایپ ساده هستن!

ادامه مطلب هم همونطوریه .





خیلی عجیبه که این طوری شده برای من که نشون میده و چند بار هم چک کردم
دو تا از دوستان هم که ظاهرا شنیدن حیف شد البته قبلا برات گذاشتم صدای نیایش و این اهنگ ها رو ولی میگم شاید بقیه هم نتونن گوش بدن
ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
27 اسفند 91 9:05





سال خوبی داشته باشین


ممنون برای شما هم آرزوی بهترین ها رو دارم
مامان تسنيم سادات
27 اسفند 91 9:32
وووووواى مامانى چقدر جالللللللللبه......!!!!!
خيلى قشنگ اين گل
منم توى ادامه مطلب چيزى نمى بينم كه ........
نيايشم رو ببوووووووووووسيد
حالم خوب شد وپست جديد گذاشتم .......


قربونت برم الهی همیشه خوب باشی ممنون اومدی ببخش دیر اومدم عزیزم
راستی صدای نیایش رو هم نشنیدی اون که تو ادامه مطلب نیس آخه
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
27 اسفند 91 19:17


اینجا تهران
ساعت 19:17 شب

من و همســــــــــری در حال شنیدن صدای خوشگل گل دخملی تون هســـــــــــــتیم ...



فدای تو عزیزم ظاهرا فقط شما تونستی صدای دخملی ما رو بشنوی و البته همسری محترم...و خواهر گلت از پایتخت ایران!!!!
راستی عزیزم تو ادامه مطلب هم اصل آهنگ هست تونستی بشنوی باز میکنه ؟نمیدونم چرا هم میگن که مشکل دایه!!
آتـی
28 اسفند 91 8:54
سلام
سال نو پیشاپیش مبارک


سال نو شما هم مبارک
مامان نیروانا
28 اسفند 91 10:54
من همچنان کارت صدای کامپیوتر اداره م مشکل داره و از این سعادت بی نصیبم. ایشالا خونه گوش میدم و حالشو میبرم.
عزیز من! بهار، دستان پرمهر توست که در باغ دلم جوانه زده. به حرمت سبز بودنت، دلم را خانه تکانی میکنم و پاکیزه نگاه میدارم تا با بهار یاد تو، زمان و مکان را عطر زندگی ببخشد. رد پای تحویل سالی دیگر بر تقویم دوستیمان گرامی ترین هدیه ی بهار است. پاینده باد و پاینده باشی. نوگل زیبای بهاریت را ببوی و ببوس.

نوروز فرخنده


فدات عزیزم دلم ممنون محبتت هستم همیشه
چه قدر خوشحالم که اومدی دلمون برات تنگ شده بود حسابی
خیلی قشنگ نوشتی عزیزم
منم برات آرزوی بهترین ها رو دارم شاد و سلامت باشید کنا رهم همیشه و سا ل خوبی پیش رو داشته باشید نیروانام رو ببوس
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
28 اسفند 91 23:13
بــــــــهار ثانــــیه ثانــــــیه از راه میـــــــرســد،

و اینجـــــا کسیســـت که به انـــدازه تـــمام شـــکوفه هــای بهـــاری دوســــتت دارد.

پیشاپیش سال نو مبارک باد . . .

دوستدار همیشگی ات:

ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ




ما هم دوستت داریم مهربون برات آرزوی بهترین ها رو دارم
ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
29 اسفند 91 13:44
بــــــــهار ثانــــیه ثانــــــیه از راه میـــــــرســد، و اینجـــــا کسیســـت که به انـــدازه تـــمام شـــکوفه هــای بهـــاری دوســــتت دارد. پیشاپیش سال نو مبارک . . . آرزومند آرزوهای قشنگت: مامان ستایش
سارا(مامان سوگل)
29 اسفند 91 23:30
نوروز مبارک
مامان یسنا
30 اسفند 91 9:12
لحظات از آن توست؛ آبی، سبز، سرخ، سیاه، سفید رنگهایی را که بایسته است بر آنها بزن روزهایت رنگارنگ سال نو مبارک . . .
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
30 اسفند 91 22:45
میگم این مامان ستایش مهربون، زرنگ هستن ها ...

متن تبریک من رو کپی کردن واسه شما

من ادامه مطلب رو از همون اول دیدم


فدات
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
30 اسفند 91 22:51
همه اس ام اس های خوشگلت به دستم رسید


فاطمه شجاعی
6 فروردین 92 23:17
فداااااااااااااااااااااااااااااااااااااات شم عزیز دلم
آره گلم واقعا تو قشنگترین گل زندگی هستی کوچولوی نازنینم
با اینکه قبلا مامانی مهربونت این دکلمه رو برام گذاشته بود وگوش داده بودم اما امشب که گوش دادم اشک توچشام جمع شد چقد دلم برات اون صورت ماهت و حرفای قشنگت و مهربونیات تنگ شده
امسال عید با وجود تو کوچولوی نازنینمون واقعا یکی از بهترین روزهای زندگیمونو رو گذروندیم
هزارتا میبوسمت

فدات عزیزم به ما هم خیلی خوش گذشت نیایش که عکس هات رو میبینه کلی یادت میکنه دوستت داریم من و نیایش
فاطمه شجاعی
19 فروردین 92 11:21
هرچقد میام صدای قشنگتو میشنوم سیر نمیشم عزیزکم
چه کیفی میده مامانی این پستارو میذاره صداتو میشنوم هروقت که دلم تنگ میشه و روم نمیشه که تند تند زنگ بزنم
زهره جون اگه سایت این امکان رو میده بازم فیلم از نیایش و کاراش و شعر خوندناش بذار برامون


عزیزم ممنون
چشم حتما میذارم
نیایش هم دلش برات تنگ میشه ولی میشناسیش که هر وقت اون بخواد حرف بزنه ممکنه موقعیت مناسبی براتون نباشه برا همین مزاحمت نشدم ...میترسیدم سر کار باشی...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثمره ی عشق می باشد