نیایش عزیزمنیایش عزیزم، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 4 روز سن داره
امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 16 روز سن داره

ثمره ی عشق

زیر باران باید رفت !

1393/3/9 9:34
نویسنده : مامانی
1,645 بازدید
اشتراک گذاری

ایشون که معرف حضور هستن ! ایراد از عکاسی بنده است !

با اون بارونی که دیروز اومد واقعا معنی واقعی هیجان زدگی رو درک کردی اینقدر کیف کردی زیراون بارون

یه هو زدی بیرون و دور حیاط میدویدی و میخندیدی ....بارونش واقعا تند بود  تگرگ هم بود و از دیدن دوباره اش خوشحال شدی

این دومین باران بهاری خیلی خوبه امسال بود...

دفعه ی اولش تو خواب بودی عزیزم!

ولی این دفعه خیلی خوش گذشت بهت...

خدا رو شکر...

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 

هفته ی پیش نمایشگاه گل بود ما هم یه ساعتی تونستیم بریم دیدار گل ها ! قشنگ بود ....دیدن گل ها آرامش میده به آدم کاش زودتر میرسیدیم...زیاد عکس نگرفتم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (9)

نظرات (22)

الهه مامان یسنا
9 خرداد 93 14:55
معلومه حسابی هردو هیجان زده شدین ازین بارون بهاری
مامانی
پاسخ
مامی کیانا
10 خرداد 93 11:21
واي چه باروني چه كيفي ميده زير بارون زير باران بايد رفت ولي چترها را بايد بست!!!!!
مامانی
پاسخ
آره واقعا ! بدون چتر هم رفتیم زیر بارون خیلی کیف داد ولی از اونی که تو عکس دیده میشه شدید تر بودااااااااااااا
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
11 خرداد 93 14:22
اى عزيزززززززززم ...... چه خنده اى مى كنه زير بارون .... الهى كه هميشه لبت خندون باشه نيايشم منم از ديدن گل واقعا لذت مى برم
مامانی
پاسخ
ممنونم خانمی از نگاه قشنگت و حضور گرمت
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
11 خرداد 93 14:23
مامانى اين پست بالايى جريانش چيه ....؟؟؟؟
مامانی
پاسخ
رمز رو برات تلگراف میکنم عزیزم
خاله
11 خرداد 93 22:10
بارون خیلی شدید بود . اینجا که اون بارون و تگرگ اومد جای شما معلومه دیگه چجوری بوده قربونش برم که اینقده عاشق طبیعته هم بارون و هم گل یه گل رفته بین گلهای دیگه نشسته تا تنها نباشن
مامانی
پاسخ
قربون محبتت عززززززیزم خودت گلی
خاله
11 خرداد 93 23:31
رمز پست بالایی رو که نداریم ..... ((( البته اگه خصوصی نیست
مامانی
پاسخ
نه عزیزم برای شما که اصلا خصوصی نیس میدونی فکرمیکردم ثبت موقت بوده الان دیدم که نیس!!!!!!!!!!دیروز هی میخواستم خونه ی مامان چک کنم شک کرده بودم ولی نشد رمز همون قبلیه
مامان ساينا و سبا
13 خرداد 93 7:42
عجب باروني...معلومه به شما هم حسابي خوش گذشته(عکس اولي) نيايش جون بهترين گل زندگي مامان و بابا ، اميدوارم هميشه زير سايه پدر و مادر اوقات خوشي را تجربه کني
مامانی
پاسخ
✽ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت✽
13 خرداد 93 11:26
ما هم میتونیم رمزو داشته باشیم
مامانی
پاسخ
تلگراف کردم
مونا مامي كيانا
13 خرداد 93 11:40
سلام زهره جون پرسيدي در مورد جشن ازمون 35000 توامن هزينه گرفتن كه از روي اون پول خودشون هزينه اجاره سالن و كادو و پذيرايي و فيلمبرداري و عكاسي و باقي چيزها رو دادن
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم خانومی
زینب صبوری
13 خرداد 93 13:25
کاش من هم با نیایش زیر اون بارون زیبا می دویدم...نوش جانش
مامانی
پاسخ
فدات آره واقعا کیف میداد راستش روم نشد بنویسم بابایی چه جوری منو برد زیر اون بارون شدید ولی واقعا بعد از سالها از ته دلم خندیدم خدا رو شکر
خاله
14 خرداد 93 22:24
من همچنان رمز پست بالایی رو ندارم قرار بود اس ام اس کنیا
مامانی
پاسخ
من همون موقع اس کردم عزیزم
فاطمه شجاعی
16 خرداد 93 8:51
وااااااااااااااااااااای چه عالی که نمایشگاه گل اونجاهم برگزار میشه تو تهران که همیشه همه جور نمایشگاهی هست ما یا خبردار نمیشیم یا وقت نمیکنیم بریم چه عکسای خوبی انداختی مرسی که خوشحالمون میکنی با دیدن عکسا
مامانی
پاسخ
آره عزیزم هر سال برگزار میشه ما هم بعضی اوقات بر تماشا میریم ممنون اومدی
فاطمه شجاعی
16 خرداد 93 8:54
یادم رفت تو پست قبلی بذارم عجججججججججججججب بارونی اومده تا مچ پای نیایش هست چقققد قشنگه بارون بهاری چه خوبه که انقد این بچه سر همه چیز ذوق داره الهی که همیشه تا آخر عمرش شاد و باذوق و انرژی باشه خیییییییییلی دوستش دارم و ازش انرژی میگیرم
مامانی
پاسخ
آره واقعا بارون عجیبی بود ولی از اون عجیب تر طوفان تهران بوده خدا رو شکر که سالمیدفداااااااااااااااات
مادر کوثر
17 خرداد 93 15:21
سلام و صد سلام به دوستای قدیمی و مهربون خودم ماشالله هزارماشالله به نیایش جونم ببوسیدش دلم براتون تنگ شده بود عشق و محبت حقیر ما تقدیم وجودتان
مامانی
پاسخ
به به سلام خانومی خوش اومدی ما هم دلمون تنگه براتون ممنون اومدی
عمه ی امیرحسین
17 خرداد 93 22:11
عزیزم ماشاالله نیایش بزرگ شده .دلم واستون تنگ شده بود
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم اومدی
✽ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت✽
18 خرداد 93 10:20
سلام زهره عزیز ممنون بابت رمز اما رمزتون واسه من باز نشد
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم خواهش میکنم برات تلگراف میکنم نمیدونم چرا باز نشده ممنون اومدی
عمه مینو 
18 خرداد 93 19:46
Khub abbazi kardi voroujak, hesabi keif dareh makhsousan inke mamani o babaiee ham mosharekat kardan. Albateeh ma ke inja az in baroona fara mikonim, har rooz shegeft angiz mishodi. Kheily doostet daram azizam, khosh bashi
مامانی
پاسخ
آره واقعا شگفت انگیز میشد با اون بارونای اونجا االان چیزی از مالزی یادش نمیاد ولی خداییش بارونای شگفت انگیزی داره
مامان زهره
19 خرداد 93 19:57
سلام وای که چقده خوشحاله نیایش جون . راستی من رمز ندارم
مامانی
پاسخ
سلام خانومی برات تلگراف میکنم
نسرین مامان باران
20 خرداد 93 11:42
سلام عاشق بارون بهاری ام . چه دختر نازی
مامانی
پاسخ
مامی یلدا و سروش
21 خرداد 93 12:47
شاید ان روز که سهراب نوشت تا شقایق هست زندگی باید کرد،خبر از دل پر درد گل یاس نداشت... باید این گونه نوشت... هرگلی هم باشد چه شقایق چه گل پیچک و یاس... تا نیاید مهدی زندگی دشوار است...
مامانی
پاسخ
مامی یلدا و سروش
21 خرداد 93 12:49
ای جونمممممم. بارون و این دخترک دوست داشتنی با هم چه شودددد
مامانی
پاسخ
سمانه مامان پارسا جون
13 تیر 93 13:50
خیلی عکسهای نازی بود من دیر رسیدم
مامانی
پاسخ
فدااااااااااااااات
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثمره ی عشق می باشد