نیایش عزیزمنیایش عزیزم، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره
امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

ثمره ی عشق

برفــــــــــــــــــــه بـــــــــــــــــــــــرف!!

1391/10/10 19:24
نویسنده : مامانی
1,833 بازدید
اشتراک گذاری

  

عکــــســــــــــــــــــه عکســـــــــــــــــــــــــــــ ...!

بفرما ادامهمژه

برفای ششمین روز زمستون... و برف بازی هشتمین روز زمستون ...جاتون خالی چشمک

مژه

من پای سیستمم و دارم میشنوم که نیایش همین الان داره به بابایی میگه :

بـــــــــــابــــــــــا وقتی دیگه برف نیومده بووووووووووووووود

هوا ســــــــــــــــرد نبود

بهار شده بوووووووووووووود

بریم کوه نوردی!!!!!!!!!!!!!!زبان

فدات شه مامان گل نازم بغل

راستی سه سال و سه ماه و سه روزگیت مبارک نفسم ماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

تــــــــک خـــاله کــوثر جــونـــی
10 دی 91 19:44
ای جووووووووووووووووووووووووووونم، عزییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییزم، خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییی خوشحال شدم کههههههههههه نیایششششششششششششم بررررررررررررررف بااااااااااااااااااااااااازی کررررررررررررررررررده
. . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . . . . . . . . .

آخــــــــــــــــــــی، ناااااااااااااااااااااازی، سه چرخه شو، حساااااااااابی برفییییییییییی شده

ایییییییییییییییییییی جووووووووووووووون، چه قدم هااااااااااااایی هم برداشتههههههههههههههههههههههههههه

قررررررررررررررررررررررررربوووووووووووووووووون اوووووووووووووووووون اسممممم خوششششششششششگلت که رو برررررررررررررف نووووووووووووشته شده ، ایشااااااااااااااااااالا رو ساحل دریاااااااااااااااااااااا بنویسیییییییییییییییییییی اسم نازتوووووووووووو

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای، آدمممممممممم برفیییییییییییییییشو عشششششششششششششششق است

ااااای جووووووووووووووووووووووووووووووونم چتتتتتتتتترشو برم من

واااااااااااای مننننننننننن یکییییییییییییییی به تنهاااااااااااااااااایی فدااااااااااااااااای بووووووووووووووووووووس کردننننننننننننننننننننت... خوشبحال آدم برفیه

چه عشقیییییییییییی کرررررررررررده دخملیمووووووووووووووووون توووووووووو بغلللللللللل بابااااااااااااااااااااایش

وااااااااای، فیگووووووووووووووور عکسسسسسسسس آخررررر که منوووووووووووووو غششششششششششش

ممنـــــــــــــــــــون زهــــره جونم، شدیدا منتظـــــــــــر عکـــــــــس های بــــــرف بازی عشـــــــــقم بـــــــــودم


قربون این تک خاله کوثر جونی مامان فسقلی آینده که اوله همیشه و میخواد طولانی ترین کامنت مال اون باشه
excellent
ممنونم ازت مهربونم که وقت گذاشتی مثل همیشه واقعا هم این کـــــــــــــــامنت هات منو غششششششششششششششش (به قول خودت)
دوستت اریم من و نیایش
مامان یه فسقِلی
10 دی 91 19:44
رنگ چشمای آدم برفی که تابه تا هستن، منـــو غششش


دیگه دیگه
این مایــــــــــــیم دیگه
هیراد و عمه لیلاش
10 دی 91 20:03
*سلام ، ایام بر شما خوش *
من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم
لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد
قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره
منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم
راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید


چشم حتما عمه ی مهربون

شبنم
10 دی 91 23:41
هی هی هی اول ادم رو خوب دعوا می کنن، بعد ادم رو دعوت می کنن به تماشای برف بازی شون!
اونم از اون برف بازی هایی که دل ادمو می بره ها!


ای ای ای شبنم چی بگم بهت که کشتی ما رو با این نقشه هات برای زندگیت
به خدا دعوا که کمته باید بیام خفه ات کنم
آخه عزیزم دختر خوب دختر عاقل دختر عاشق این چه وضعه فکره که تو داری یه کم تو رو خدا اون دوگوله ات رو به کار بنداز زندگی اون قدرا هم طولانی نیست که این همه روزای قشنگش رو اینجوری خراب کنی
شما دو نفره هم میتونید لحظه هایی داشت هباشید تو زندگی که خیلی ها حسرتش رو میخورن
شبنم
10 دی 91 23:43
یه پرنسس کوچولوی نارنجی پوش،وسط این همه برف سپید!..این یعنی یه تصویر معرکه!
فقط یه شبنم اون وسط کم هست که بیاد یه عالمه برف بپاشه به سر و روی اون پرنسس و مامانش و دربره!


قربون تو شبنمی که دلت نازکه و پاکه مثل همین برفا جات خالی تو رو خدا بیشتر به فکر زندگیت باش اما فکرای درست و منطقی نه اینجوری وحشتنــــــــــــاک
خاله
11 دی 91 1:55
عکسای خیلی خوشگلیه
البته من که قبلا دیده بودم ولی خب دیدنش توی وبلاگ هم یه لطف دیگه ای داره
ایشالا همیشه مثل همین عکسا شاد باشه نیایش جونم
و همینطور مامان و باباش

سه سال و سه ماه و سه روز !!
چه جالب ... ایشالا 103 سالگیش




ممنونم خاله ی گل و نازم ادم برفی شما هم خوشگل بود و عکس هاتون کاش اینجا بودید بیشتر خوش میگذشت بهمون دوستت دارم عزیزم بوس بوس
الهه مامان یسنا
11 دی 91 9:12
جونم برف. جونم برف بازی!!!! جونم نیایش نارنجی پوش... چه حالی کردین با این همه سفیدی خوش باشی همیشه عزیزم


جونم الهه جونم خوش اومد ی عزیزم ممنون از محبتت جای دوستان خالی
مامان تسنیم سادات
11 دی 91 9:48
ای خـــــــــــــــــــــــــــــــدا .....
آدم برفیششششششششووووو ....
عزیزم سه سال و سه ماه و سه روزگی مبارک.....
بووووووووووووووس .....


ممنونم عزیزم از حضور گرمت بوس برای شما
مامان ساينا
11 دی 91 9:49
واي من هم برف مي خوام


قابلی نداره عزیزم الهی که این نعمت خدا بازم بباره
مادر کوثر
11 دی 91 11:16
ویییییییییییییییییییییییییییی
چه برفیییییییییییییییییییییییییییییییییییی
ما هم میخوایـــــــــــــــــــــــــــم

چه آدم برفی تپلیییییییییییییییییییییییی

چه عکسای خوشملیییییییییییییییی
چه دخمل نانازییییییییییییییی

معلومه حسابی خوش گذشته هاااااااااااااا

کوثر خانم که به باباش میگه بریم روی کوه ها میخوام با برفاش بازی کنم

انشالله زود خوب بشی مامانی. تو این هوای سرد خیلی مواظب خودتون باشید


عززززززززززززیزم آره حسابی برف بارید امسال اینجا فکر میکنم 40 سانت شد جاتون خالی
ممنونم از محبتت و نگاه قشنگت شمام مراقب خودتون باشید کوثر خوشگلم رو ببوس
خواهر فرناز
11 دی 91 11:44
وای خوش به حالتون
جای ما هم برف بازی کنید


قربونت جاتون خالی الان دیگه البته فقط همه جا یخ زده است از بس سرده
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
11 دی 91 11:48
وای خدای من چه برف قشنگی

خوش به حالتون ... خوش بگذره


با چند تا پست جدید بروزیم ..


قربونت عزیزم ممنون از حضورت و نگاه قشنگت خدمت میرسم
احمدتوکلی بردسکن
11 دی 91 23:34
خوش بحالتون -ماکه هنوز برفی ندیدیم-



ای وای چرا؟
عجـــــــیبه
ایشالا بباره بازم
نسرین مامان باران
12 دی 91 11:09
چه کیفی کرده این دختر


آره ممنون عزیزم از حضورت
مامان امیرحسین
12 دی 91 19:39
قربونش برررررم
خیلی قشنگه نیایش جونی.


قربون محبتت عزیزم
ندا مامان نيايش
12 دی 91 21:49
به به به ! چه برفي . چه آدم برفي اي . چه نيايش برفي اي !
واقعا خوش به حالتون . ما كه جز يه برف كوچولو كه دو روزه آب شد فعلا چيزي از زمستون نديديم .
دوستون داريم من و نيايش . مثل هميشه ...


به به سلام ندا جون خوبی دلمون بارت تنگ شده بود حسابی نیایش جون خوبه خیلی خوش اومدی ایاشلا برف اونجا هم بازم بباره و بیشتر و بیشتر ....ما هم شما رو دوست داریم
مامان یه فسقِلی
13 دی 91 2:26
با پســــــــت جدیدِ " خواهرزاده گلم کــوثر" بروز هستم.

تشریـــــــــــف بیارید.

ممنـــــــون.


فدات حتما اومــــــــدم
عمه
14 دی 91 7:03
Vayyyyyyyy khosh beh haleht che ghadr barrfffffffffffff. ...........mananam barfa bazi delam khast...........adam barfit khely bahaleh Niyayeshe khoshgelam.maeloomeh baba hesabi behesh khosh gozashteh ba dokhmali rafteh barf bazi...jaieh manam khali konid


واقعا جاتون خالی عزیزم تو این برف ها البته فک رکنم اگه شما می اومدی تو این هوا که خودت میشدی آدم برفی یا شایدم آدم یخیبه هر حال جاتون همیشه خالیه ایشالا همیشه خوش باشید هر جا که هستید ممنونم عمه ی مهربونم
فاطمه شجاعی
14 دی 91 9:58
خدایااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا شکرت
چه برفی قشنگی خوش به حالتون خدارو صدهزار مرتبه شکر که اونجا هوا خوبه
اینجا انقد که هوا کثیفه همش بچه ها رو تعطیل میکنن ولی فایده نداره
زهره جون بدجوری با این عکسا و پست هایی که میذاری منو هوایی میکنی بیام مشهد حالا اگه دیدی یه روز مهمون ناخونده اومده و یه هفته موند دیگه بدون از کجا آب میخوره ها
عکسا هم عالیه یه پا عکاس حرفه ای شدی زهره
نیایش جونی رو هزارتا از قول من ببوس


عزیزم ممنونم آره خدا رو شکر هوا اینجا هنوز سالمه میدونی بعضی وقتا که میرم مشهد و هوای اونجا هم آلوده است واقعا سر درد میشم ، میگم خدا رو شکر ما گلبهاریم و از اول به اینجا عادت کردم درسته کوچیکه اما هوای سالمش نعمته ایشالا که درست بشه تهران هم یا کاش شما هم میتونستین از تهران بیاین به هر حال برات آرزوی سلامتی دارم همیشه عزیزم ممنونم از نظر لطفت
مهمون ناخونده ؟ کی از شما بهتر عزیزم ؟ قدمت رو چــــــــشم خوشحالمو ن میکنی واقعا
مامی امیرحسین(فاطمه)
14 دی 91 18:06
الهی قربون اون نیایش پاک به سپیدی برف که با ذاتش یکی شده...قشنگ دوست داشتنی من برف تازه مبارک!


قربون شما عزززززززیزم ممنونم از محبت و نظر لطفت
مامی امیرحسین(فاطمه)
14 دی 91 18:07
اون سه چرخه قرمز چقدر آشناست و یاداور اون روز عزیز تو پارک ملت مشهد که نیایشم سوارش شده بود و فقط و فقط مامانی باید هلش میداد!


آره ای بابا یادته عجب وروجکی شده بوود اون روز الانم همین جوریه یه چیزی که میگه مامان باید مامان انجام بده اگه بگه بابا باید بابا انجامش بده اصلا راه ندایهیادش به خیر ایشالا بازم بتونیم همو ببینیم دلمون براتون تنگ شده
مامان پریسا
15 دی 91 12:05
وای زهره چه برفی

به جای ما هم کللللللی برف بازی کنید ما که هیچ نمیبینیم

وای سنایشو ببین با اون ادم برفی

خوش بگذره عزیزم.


ممنون عزیزم جاتون خالی خیلی خوب بود البته هنوز زمینا یخ زده است بوس برای شما
مامان رها
15 دی 91 17:44
سلام زهره جون عزیزم واقعا که میگن دل به دل راه داره درسته درسته آخه امروز قبل از اینکه سیستم رو روشن کنم گفتم برم یه سر به وب نیایش ببینم خیلی وقته ازش خبری ندارم که تا اومدم دیدم ای جونم برام نظر گذاشتی ممنون عزیزم بابت کتابها سعی میکنم پیدا کنم راستی عزیزم چه ناز شده این نیایش جون خاله خوش به حالت برف بازی میکنی ما که امسال در حسرت برف هستیم


سلام عزیزم قربونت دلمون تن گشد هبود براتون ممنون اومدی عزیزم خیلی خوشحال شدم قربون دلت رها فندقی رو ببوس عزیزم ایشالا اونجا هم برف بیاد
مامان نيروانا
16 دی 91 9:45
نَگين اينهمه خوشگلي رو نديدما! نه به خدا شايد جزو اولين نفرا بودم ولي يادمه اون لحظه شرايطم طوري بود كه نميشد كل حسي كه از اينهمه قشنگي گرفته بودم بهتون منتقل كنم زهره جان و نيايش عزيزم. چقدر از اينهمه برف لذت بردم و بيشتر از لذتي كه نيايشم برده توي اينهمه سپيدي كه از همه ي عكساش ميباره. الهي همه ي لحظه هاتون به همين شادي و شور و نشاط باشه. ميبوسمتون خوشگلاي من!


عزیزمی شما منتقل هم نکنی خودش میاد همون حسا قشنگت همون انرژی های مثبتت ممنونم از حضورت مهربونم می بوسمت
مامان حسني
16 دی 91 10:55
واي برففففففففففففففففف
به به چه برفي
اي واي هول شدم سلام يادم رفت
سلاممممممم برمامان زهره نازنين وفرشته زمينيش نيايش گلم
ببخشيد با تاخيراومدم كمي گرفتاربودم هميشه خوش باشيد نازنينان


قربون تو عزیزم خیلی خوش اومدی ممنون از لطفت مهربون


ای وای منم سلام یادم رفت سلام به روی ماهتون
مامي كيانا
17 دی 91 12:16
از زمستون فقط سرماش نصيب ما شماليها ميشه خيلي كم ميشه برف ديد
واقعا خوش به حالتون سهم حياط خونتون از برف چقدر زياد بوده كاشكي تو حياط ما همينقدر كه نه حالا نصفش هم بياد راضي هستيم يادمه پارسال هم از حياط برفيتون يك عكس گذاشته بوديد جاي ما هم اون وسطا كنار آدم برفي خوشگلتون خالي كنيد


قربون تو عزیزم جاتون خالی
خدا رو شکر برف خوبی بود
اما یه جوری اومد که فکر کنم تا آخر زمستون خبری نباشه دیگه!
شمال هم قشنگی خاص خودش رو داره من که عاشق جنگل و دریام
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثمره ی عشق می باشد