نیایش عزیزمنیایش عزیزم، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره
امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

ثمره ی عشق

به آرزوت رسیدی+تولدانه

1392/11/13 17:02
نویسنده : مامانی
1,335 بازدید
اشتراک گذاری

دلت برف میخواست

خواب برف میدیدی

صبح که آفتاب میشد میگفتی امروز هم که آفتابه ناراحت

مامان ببین نزده برفیه ؟! (منظورت این بود که برم تو سایت accuweather)زبان

و بالاخره جمعه شب چشممون به جمال برف روشن شد و دونه های سفیدش همه جا رو پوشونده بود

آره همون برفی که منتظرش بودی بارید و انگار اولین روز زمستون بود اینجا!مژه

 

 

 

به آرزوت رسیدی و با دیدنش جوری ذوق کردی که حسودیم شد

چشات برق میزد از دیدن برف و دائم پشت پنجره بودی بغل

 

 

 

و حیف که بد جوری سرما خورده بودی

به استقبال سرما رفتی و  از چهارشنبه تب کرده بودی الان که بهتری ولی خب بازم سرفه های خلط دار داری و آنتی بیوتیک میخوری ناراحت

 این دو روز یعنی شنبه و یکشنبه تعطیل بود و هوا خیلی خیلی خیلی سرد نگراناما با این حال دلت میخواست از خونه بزنی بیرون و امروز از صبح که بیدار شدی بهانه ی برف باز ی میگرفتی و هر چی هم که بهت میگفتم که خیــــــــــــــــــــــلی سرده و یخ بندون قبول نمیکردی

اول اخم کردی بعد بغض کردی بعدشم گفتی چه جوری دلت میاد بهم بگی نه !!!!!!!!ناراحت

آخه من مثل مو نازکم !!!!!!!!!!!!!(نمیدونم چی شد گل لاله تبدیل به مو شد)

گفتی : من خیلی منتظر برف بودم میخوام برم بیرون تو برفا رااااااااااااااااااااااااه برم  دست بزنم به برفااااااااااا!!!!!!!!!!!!!!!مژه

 

 

 

 

بالاخره هر جوری بود با ناز و ادا مامان رو راضی کردی و  رفتیم تو حیاط میخواستی آدم برفی درست کنی ولی یه کم که به برفا دست زدی انگار دستات یخ زده بود 5 دقیقه ای بودی و خودت هم سردت شد و شروع کردی به عطسه خنثی

 گفتی بریم تو مامان سرما خوردم

ولی میخوام یه گوله برف هم با خودم ببرم تو خونه ، میذارمش تو فریزر اینجوری دیگه همیشه برف دارم حتی اگه خورشید خانوم هم بیادمژه

 

 

 

حالا هر چند دقیقه یه بار میری بهش سر میزنی تا دلش و دلت تنگ نشه!زبان

با این سرمای خیلی زیاد بعید میدونم تا آخر هفته هم این برفا آب بشه خیالت راحت وروجک من ابرو


امروز نوشت:14بهمن92

امروز هم تعطیل بود به خاطر برودت هوا و یخ بندان ، خوب شد اگه ا زاول زمستون برف نیومد ، لا اقل این برفه خوب استراحتی بهمون داد زبان

هر چند که تو واقعا کلافه شدی و حوصله ات تو خونه خیلی سر رفته و از بس از صبح تا شب باهات باز یکردم دیگه این شکلی شدم ابله

داشتیم با هم دکتر بازی میکردیم که بهت گفتم :خانوم دکتر میدونید دختر من سرما خورده ولی هر چی بهش میگم لباس گرم تر بپوش و جوراب رو سرامیکی بپوش گوش نمیکنه باید چه کا رکنم ؟

گفتی : خب باید زنگ بزنید 120 به خانومه خورشید بگید بتابه تا گرم تر بشه و نیاز نباشه دخترتون لباس گرم و جوراب بپوشهنیشخند

تعجبوالا دکترم دکترای قدیم

بعدشم میگی اصلا میدونید چیه دختر شما یه کمی عجیب و غریبه چون بیرون از خونه گرمش میشه تو خونه سردش میشه باید همش بیرون باشه برف بازی کنه تا سرما نخوره تعجب

یعنی من کشته مرده ی تجویزاتم خانوم دکتر زبان

 

niniweblog.com

 

امروز 14 بهمن تولد دوست گلمون نیایش عزیز هم هست

چهار سالگیت مبارک عزیز دلم

به یادت بودم الهی همیشه سالم باشی و لبات خندون قلب

ممنون ندا جون دوست خوبم که همیشه پیشمون میای ماچمثل خودت میگم :دوستتون داریم منو نیایش  مژهماچقلب

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

خاله
13 بهمن 92 17:10
واااااای اونجا چقدر زیاد برف اومده .. اینجا در این حد نیست . اما هوا خیلی سردههههههههههههههههههه قربونش بشم من که بالاخره انتظارش به سر رسیده ... امان از این وروجک ناقلا ! بمیرم براش که اینقدر سرما میخوره ..ایشالا زودتر خوب شه و بعدم هوا گرم تر شه اونوقت بره با خیال راحت برف بازی کنه
مامانی
پاسخ
عجب راس میگی اینجا هم چون همراه باد بود همه برفا رو یه ججا جمع کرده شاید تو عکس خیلی زیاد دیده میشه فدای تو خاله ی مهربون ممنون اومدی و اول شدی
خاله
13 بهمن 92 17:16
راستی یادم رفته بود بگم که منم آپ کردم
مامانی
پاسخ
به به به سلامتی میام الان عزززززززززززیزززززززززززم
ندا مامان نيايش
13 بهمن 92 20:41
همون پس اونجا برف اومده و شما كيف كردين كه ما داريم اينجا مي لرزيم و خبري هم از برف نيست. اميدوارم كه رحمت خدا هميشه سرتون بباره. براي ما هم دعا كنين كه از زمستون امسال فقط يه برف كوچولو ديديم و يه عالمه سرماهاي رنگ و وارنگ!! هوا بس ناجوانمردانه سرد است آي.......... دوستون داريم مثل هميشه...
مامانی
پاسخ
قربونت عزیزم کیف چی اینجا هم خیلی سرده به منهای 22 هم رسید تو خونه هم داریم یخ میزنیمهمین یه دونه برف اومده اینجا از اول زمستون دیگه هم فکرنمیکنم تا اسفند خبری باشه هوا شناسی که اینجور میگه فکرکنم باز درختا شکوفه کنن یه برف حساب یبیادما هم دوستتون داریم
مامان مونس
13 بهمن 92 21:39
اخی ادم برفیه خانومی روووووووووووووووووووووووووووو
مامانی
پاسخ
عزیزم آدم برفی نیست که گوله برفیه رفته تو فریزر
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰..
13 بهمن 92 22:45
الهى بگردم .... چرا مريض شده نيايشم من اينقدر خوشحال بودم از جمعه كه نيايشم به آرزوش رسيده و مى تونه يه دل سير برف بازى كنه ايشالله ادامه داشته باشه بارش برفا تا حال نيايش بهتر بشه و بتونه بره بازى كنه امروزم من وتسنيم رفتيم برف بازى و كلى توى برفا راه رفتيم و دويديم تسنيم كه توى برفا شنا مى كرد چقدر الانا برف كم مياد ما كه بچه بوديم خيلى برف بيشتر ميومد و خيلى تعطيل ميشديم عزيزم قالبم رو ديروز عوض كرده بودم ولى الان دوباره برگردوندم همون قبلى . با اكسپلورر مى تونى بياى
مامانی
پاسخ
فدای تو مهربون آره منم خیلی دلم براش سوخت بچه ام خیلی انتظار کشید ولی خب چه کنم با این ویروسای لعنتی که همه جا هستن تازه جالب اینجاست که نیای شاز دوشنبه مهد نرفته بود ولی بازم چهار شنبه شب مریض شد الانم سه روز تعطیل شدیم و 5شنبه و جمعه هم که تعطیل بود ولی نیایش حسابی کلافه شده ممنون همین الان میام
مونا مامي كيانا
14 بهمن 92 9:45
اي جونم قربونش برم كه اينقدر با احساسه برف براي بچه ها نماد شادي و خيلي لذت ميبرن وقتي گوله برفي درست يكنن كاشكينيايش جون سرما نداشت و حسابي لذت ميبرد
مامانی
پاسخ
قربونت برم عزیزم ممنونم واقعا برف برای ما هم شادی آوره چه برسه به بچه ها ممنون اومدی
الهه مامان یسنا
14 بهمن 92 12:49
عزیز دلم خوشحالم که به آرزوت رسیدی نفس... برف بازیت نوش جونت نازکتر از برگ گل
مامانی
پاسخ
فدای تو مهربونم
مامی آرشیدا
14 بهمن 92 21:26
چه خوب که برف اومده وگل دخترمون به آرزوش رسیده کلی واسه شیرین زبونیاش خندیدمامیدوارم زودترخوب بشه وسلامت تولددوست جونش هم مبارک
مامانی
پاسخ
ممنون دوست خوبم خیلی محبت داری
ندا مامان نيايش
14 بهمن 92 21:43
واي.... حسابي سورپرايزم كردي زهره جون. هيچي نمي تونم بگم جز اينكه از خدا همه خوبي ها رو براتون مي خوام... دوستون داريم ...
مامانی
پاسخ
فدات عزیزم کاری نکردم که دوستتون داریم ما هم زیاد الهی که خوشتون بیاد
مامان نیایش و نازنین
15 بهمن 92 10:30
سلام ما هم امروز بالاخره این برف رو دیدیم و حسابی خوش به حالمون شد . نازنین و نیایش هم عین نیایش گلی فقط منتظرن من ببرمشون بیرو برف بازی
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم خدا رو شکر که برف رو دیدین لذت بخشه فقط کاش اینقدر سرد شده برف بیشتر میاومد لا اقل الان فقط خیلی خیلی سرده
خاله
15 بهمن 92 12:09
به به تولد نیایش جون هم مبارک جیگرشو بخورم با این تجویزهاش !!چه بلاییه این آخه، ببینم 120 رو از کجا آورده .. ؟ ممنون اومدی آجی جون
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم قربون تو
زینب
15 بهمن 92 14:05
باز هم شهر شما انگاری بیشتر برف اومده... دیانا طفلی که باز هم نشد برف بازی درست و حسابی بکنه ...خوش باشین همیشه. ببوس نیایش گل رو
مامانی
پاسخ
قربونت برم عززززیزززم آره اینجا خب سه چهار درجه ای سرد تره از مشهد سرمای منهای 22 درجه رو طاقت آورد کنتورمون چهار شنبه که گرم تر شده بود یه سر اومدیم مشهد و شب برگشتیم دیدم یخ زده تا الان بی آبیم هیچکی هم هیچ کارنمیتونه بکنه یخش باز شه
مامی یلدا و سروش
15 بهمن 92 17:23
ای جونم برف بازی.. خوشحالم که به آرزوت رسیدی عزیزم
مامانی
پاسخ
قربونت
نسرین مامان باران
15 بهمن 92 18:09
سلام جای شما بیشتر برف اومده . قربون این دختر باهوش
مامانی
پاسخ
سلام آره برفش یه کمی بیشتر بود ولی سرماش خیلی خیلی زیاده چهارشنبه یه نصفه روز خونه نبودیم برگشتیم دیدم آب نداریم یخ زده و تا الان هم هر کار کردیم یخش باز نشده
خواهر فرناز
15 بهمن 92 23:50
سلام پس مشهدم بالاخره برف اومد؟ امسال برا اولین بار ما 5بار برف دیدیم ددر صورتی که از 87 تا حالا برف نیومده بود ض!!!!!!! خوش بگذرونید امیدوارم روزی هر سالمون اونم چند بار در سال باشه اگه دخملا شیرین زبونی نکنند چی کار کنند؟؟؟؟؟؟ تولد دوست گلتونم مبارک الهی دخمل گلشون 10000ساله بشه
مامانی
پاسخ
سلام آره بالاخره اومد ولی بیشتر از اون که برف داشته باشه این زمستونی سرمای شدید داشت و داره ممنونم که اومدی خوش باشی
مامان تنها
17 بهمن 92 11:07
مامانی
پاسخ
ღ¸.•مامان ِ آینده یه فسقِـلی•.¸ღ
19 بهمن 92 0:10
آخیییییییی عزیز دلم.. چه خوشحالم که بلاخره به آرزوت رسیدی عزیزم برف بازیتو عشق است.. دست های کوچولوتو عشششق است ایشالا هر چه زودتر خوب ِ خوب بشی عزززززیزم... نبینیم مریضیتو عززززززیزم
مامانی
پاسخ
فدای تو و عشقت مهربونم
ღ¸.•مامان ِ آینده یه فسقِـلی•.¸ღ
19 بهمن 92 0:10
تولّد دوست عزیزت، نیایش جون، هم مبارک....
مامانی
پاسخ
قربونت
آتــــی
21 بهمن 92 11:49
مبارک گلم
فاطمه شجاعی
28 بهمن 92 22:19
به به چه تجویز خوبی کردی خانم دکتر ماشالا دستت خیلی خوبه آخه منم به همین نتیجه رسیدم یه روز رفتم برف بازی انقد مثه بچه ها دویدم که کلی گرمم شد کلی دلم برات تنگ شد شیرین زبون خوشحالم که به ارزوت رسیدی عزیزم بالاخره برف رو دیدی امسال
مامانی
پاسخ
آخی عزیزم خوش به حالت منم اینقدر دلم میخواد یه روز برفی برم بیرون و برف بازی کنم و بدوم تو برفا ولی ...خب اینجا البته خیلی سرد بود اون موقع که برف اومد....
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثمره ی عشق می باشد