نیایش عزیزمنیایش عزیزم، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره
امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 26 روز سن داره

ثمره ی عشق

خیلی دوستت داریم

1391/5/14 2:20
نویسنده : مامانی
947 بازدید
اشتراک گذاری

نمیتونم حتی یه لحظه فقط دراز بکشم ! این قدر از سر و کول آدم بالا میری و ورجه وورجه میکنی که پشیمون میشم از هر چی دراز کشیدن و خوابیدنه!!!

فدات شم آخه تو چرا خواب نداری ؟!خوابیدن پیشکش یه  دقیقه آروم بشین وقتی که من دراز کشیدم یعنی منم باید پا به پات بدوم و بشینم و بازی کنم آخه مامانی به خدا من اینقدر انرژی ندایم!!!

همین جوری که از سر و کولم بالا میرفتی و لنگات رو هوا بود!محکم پاتو زدی تو گلوم و منم بلند گفتم نیایش چه کار میکنی دردم گرفت و بلندت کردم گذاشتمت رو زمین (شاید یه کم با عصبانیت)ببخشید عزیزم

و تو یه دفعه گفتی مامان منو ببخش، من اشتباه کیدم شیطون گولم زد، شیطون به لعنت!!!

منظورت همون لعنت به شیطون بود...

منم یه دفعه خنده ام گرفت و تو خیلی خوشحال شدی و محکم خودت رو انداختی تو بغلم و گفتی دیگه نایاحت نیستی ازم ؟

گفتم نه به شرطی قول بدی که اذیتم نکنی و آروم باشی گفتی من آیومه آیومم قول میدم ببینمژه بعدم ناز کردی و خندیدی منم خندیدم البته بعدش رفتی رو سر و کول بابا و همون ماجرا ....

خیلی دوستت داریم 

بابا برای من و تو لباس کیتی گرفت برای توی خونه ،یه تاپ دامن برای من ،یه تی شرت و شلوارک برای تو ، برای تو چون کیتی رو خیلی دوست داری مخصوصا از وقتی سی دی اش رو دیدی و برای من چون تو دوست داری مژههم کیتی رو هم رنگ قرمز رو هم منو بغلممنون بابایی

خیلی دوستت داریم 

این عکسو بابایی گرفت همون موقع و خیلی قشنگ شده ببخشید که اینجا اینجوری میذارمش خب نمیشه دیگهچشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مادر کوثر
14 مرداد 91 19:23
وای که چقد کاراشون شبیه به همه

تا کوثر بیداره حتی برای چند دقیقه هم نمیتونم استراحت کنم
انگار لذت میبره از اینکه هی منو بلند کنه و ازم این و اونو بخواد

به به به لباساتون مباررررررررررررک
عالیهههههههههه


آره واقعا همین طوره
زنده باشه الهی کوثر جونو ببوس
ممنون
مامان زهرا
15 مرداد 91 11:40
به به چه لباس های قشنگی
چه مادر و دختر ستی اونم ست کیتی
دست پدر درد نکنه

مبارکتون باشه


ممنون عزیزم چشاتون قشنگ میبینه
ممنون اومدی
ندا مامان نيايش
15 مرداد 91 12:42
مباركتون باشه .


ممنون عزیزم
خاله فریده
15 مرداد 91 12:43
ای جان
مبارکتون باشه
خیلی خوشگله . قربون نیایش جونم برم که هرچی میپوشه بهش میاد


ممنونم خاله ی مهربونم چشات خوشگله یعنی هم خوشگله هم خوشگل میبینه
الهه مامان یسنا
16 مرداد 91 14:37
وای راست میگی این بچه ها یه لحظه آرامش ندارن و همش تو جنب و جوشن
یسنا هم تا یه کم عصبانی میشم میاد سریع بوسم میکنه و بعد میگه مامان گهر نیستی گیده؟؟؟


قربون یسنا جون شیرین زبون

آره فکر کنم ما باید یه کم صبور تر و پر انرژی تر بشیم
بچه ها اصلا طاقت ناراحتی و اخم و کم حوصلگی بزرگ تر ها رو ندارن
ممنون اومدی عزیزم
مامان امیرحسین ومحیا
16 مرداد 91 23:38
لعنت به این شیطون که همه بچه هارو گول میزنه.امیر حسین منم وقتی کاری میکنه که پشیمون میشه میگه ببخشید شیطون منو گول زد.
راستی مبارکه.منم به روزم.....


آره واقعا!
خنده دارش برام این بود که گفت به شیطون لعنت
خیلی با مزه بود...
ممنون عزیزم
مامان سانای
17 مرداد 91 12:46
من هم اجازه ندارم ظهرها بخوابم .اگه یه دفعه دلش به رحم بیاد واجازه بده بخوابم همش می یاد صدام می کنه مامان من آب می خوام مامان من شیر می خوام هرچی بخواد بهش میدم دوباره می خوابم آخر سر می بینه نقشه اش عملی نمی شه صاف و رک میاد می گه مامان کی می خوای بلند شی؟میگم چی کار داری می گه آخه حوصله ام سر رفته .بعضی وقتا بلند می شم وبعضا هم یه ربع دیگه ازش فرصت می گیرم .
لباساتون هم مبارک.


آره انگار واقعا همه بچه ها اینجوری هستن نیایش که قبلا شب ها هم موقع خواب همین بلا رو سرم می آورد که تا می اومدم تو تخت و داشت چشمام سنگین می شد می گفت مامان یه چیزی می خوام....خا به هم مامان و باباها قوت بده
ممنون اومدی و ممنون از نظر لطفت
مامان سارینا
18 مرداد 91 11:22
سلام خاله گلی . معذرت دیر سر زدم . یه مدت کارام زیاد شده بود واسه همین کمتر اومدم نت . فدای گل دخملی مهربون و شیطون . مامانی واقعا شیطون به لعنت که اینقدر دخملی ما رو گول میزنه . فدای حرف زدنت نیایش عزیزم خیلی دوستت دارم . جوووووووووووننننننننننننمممم مامان دخملی چقدر با هم ست شدین دست بابایی گل درد نکنه . انشالله همیشه شاد و خوشحال باشید . بوس رو صورت ماه دخملی و مامانی گلش


فدات شم عزیزم ممنون از محبتت شما همیشه به ما لطف داری می بوسمت
ilijoon
18 مرداد 91 14:28
چقده لباسهاتون قشنگه مباركتون باشه دست بابا جون درد نكنه


ممنونم عزیزم لطف داری
عمه
18 مرداد 91 19:06
Salam be khoshgel khanume banamak. Kheily naz shodi ba in lebas kitty . Mamani o dokhtari ba ham set kardin azizam. Delam baratoun kheily tang shodeh bebakhid keh dir be dir beh webloget sar mizanam , in rooza kheily dargire kar shodam. hamishe be iadetam eshghe man. Kheily kheliy dosstet daram


ممنون عمه جون من هم شما رو خیلی دوست دارم موفق باشی مرسی پیشم اومدی بووووووس
یاس
19 مرداد 91 2:50
آفرین به این بابایه با ذوق و مهربون.مبارک باشه.
پارسا هم تازگیها همش لگد پرونی میکنه.منم گاهی عصبانی میشم و بعدش عین چی پشیمون میشم(دور از جناب شما)دوستتون دارم مامان و نیایش گلم


ممنون عزیزم لطف داری
آره واقعا عصبانی شدن دردی رو دوا نمیکنه ولی خدا خودش صبرمون رو بیشتر کنه
یاس
19 مرداد 91 2:51
میگم مامانی تو کی وقت میکنی بیای نت.وقتی این وروجکها پا به پایه ما بیدارن.
من اصلا وقت نمیکنم


وقتایی که داره تی وی نگاه میکنه یا با بابایی مشغول کشتی گرفتنه دیگه


مامان نيروانا
23 مرداد 91 9:47
قربونت برم خاله، باز دوباره اومدم اين عكست رو ميبينم كه چقدر بزرگتر شدي. اي فداي اون ژستت بشم من



قربون شما خاله ی مهربون ممنونم که بازم اومدی بوس برای شما
تــــــــک خــــــــاله کــوثر جــونـــی
30 مهر 91 1:58
میدونم یه کم دیره... اما لباس هاتون مبارک... دست بابایی هم درد نکنه ... سایه شون برقرار ایشالا...

خوکشله لباساتون


ممنون عزیزم چشاتون خوشگل میبینه اینم فقط به خاطر این بود که نیایش عاشق کیتی هست دیگه
تــــــــک خــــــــاله کــوثر جــونـــی
1 آبان 91 8:37
پــــس تا باشــــــــه از این عاشـــــــــــق شدن ها ... نیایـــــــش جون همـــــــــش عاشق شخصیــــت های کارتونـــــــــی شو ... تا بابایـــــــــــــــی هم همش واســـــــــه تو و مـــــــــادر جون از محصــــــــــولاتش بخره...

واااااااااایییی...جــــوووونم... عشقــــــــــم... نیایشم... مبارکش باشه


قربونت عزیزم خیلی محبت داری که داری منو می خونی شرمنده می کنیااااااااااا
تــــــــک خــــــــاله کــوثر جــونـــی
1 آبان 91 8:40
سلام مادر نیایش جونی... من هر از گاهی یه اسم دختر یا پسر بشنوم یا ببینم که به دلم بشینه یه جا ثبتش میکنم که اگه یه روزی خدا هم ما رو صاحب فرزند کرد اسامی داشته باشم واسه انتخاب ... که اسم *نیایش* هم به لیست اضافه کردم ... آخه هم اسمش قشنگه و به دلم نشسته، هم خودش


سلام عززززززززززیزم ان شا الله برای شما هم باشه به زودی یه کوچولوی سالم و ناز
ممنونم از نظر لطفت و ممنون از حس قشنگی که به من دادی با این یادگاری هات
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثمره ی عشق می باشد