نیایش عزیزمنیایش عزیزم، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره
امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

ثمره ی عشق

مزه پرونی !

1392/12/5 10:00
نویسنده : مامانی
2,238 بازدید
اشتراک گذاری

نمیدونم مزه پرونیه یا جملات قصار یا ..، نیشخندهرچی که هست کلی میخندم باهات عشقم خنده

...

♥ میگی مامان میدونستی بابا برای ما خیلی مفیده؟زبان

آره مامان میدونم ما خیلی به بابا نیاز داریم ولی تو از کجا فهمیدی یعنی از چه نظر میگی مفیده؟چشمک

میگی : خب من خودم درس خوندم تو دکتر شناسی این چیزا رو میفهمم دیگه !!!!!از خود راضی

 


 

♥ تی وی داره یه برنامه نشون میده که مامان ِ دختره نشسته کنار تختش براش کتاب میخونه تا بخوابه ...

بهت میگم ببین نیایش مامانا کنار تخت میشینن بچه ها زود میخوابن اونا هم میرن سر جاشون میخوابن دیگه مامانا که تو تخت بچه شون تا صبح نمیخوابن که ! (چند شبیه به محض اینکه میخوام از کنارت پاشم بیدار میشی چه نیم ساعت گذشته باشه چه سه ساعت چه هشت ساعتنگرانبعد میگی من هنوز بیدارماااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااچشم

در جوابم گفتی : خب اون بچه هه شجاعه بیبن رک میگم من اونقدرا هم شجاع نیستمااااااتعجب

 


 

♥ داریم با هم بازی میکنیم من شدم دوستت و اومدم خونه تون طبق سناریوی نوشته ی خودت و حاالا که شب شده باید پیشت بمونم چرا ؟

چون دوست داری !زبان

میگم آخه مامانم تنهاست منکه ازش اجازه نگرفتم ...

میگی خب بیا این تلفنه مثلا زنگ بزن به مامانت اجازه بگیر شب اینجا بمونیمژه

خب زنگ زدم مثلا دارم با مامانم صحبت میکنم که میبینم شما داری به جای مامانم جواب میدیابرو

و میگی : بمون عزیزم اشکالی نداره اصلا بشو خواهرش من بابا دارم تنها نیستماز خود راضی

 


 

♥ امروز دوباره هوا خیلی خیلی سرد شده و صبح که داری میری مهد با کلاه و شال داشتم حسابی میپوشوندمت طوری که صورتت دیده نمیشد نیشخندکه در اومدی:

 آخه مامان حیف نیس صورت به این خوشگلی زیر کلاه و شال بره!چشمک

 


 

♥ برات آب آوردم همین جوری خیره شدی به استکان و نمیخوری میگم چرا نمیخوری مامان

میگی ببین توش پُرزهای آبه من اینا رو چه جوری بخورم؟ابرو

 


 

♥ خاله برات یه کتاب خریده به اسم ماری مامان میشود ...

آخر کتاب عکس ماری و عروسکش هست و یه جای خالی برای چسبوندن عکس خودت که مثلا باهاشون بازی کنی ؟

میگم بیا عکست رو بچسبون اینجا نوشته اگه دوست داری با ماری بازی کنی عکست رو اینجا بچسبون...

میگی مگه با عکس چسبوندن میشه با یکی بازی کرد ؟ ابرو

من آرزو داشتم میرفتم تو کتاب ....

کاش یکی منو جادوووو میکرد میرفتم تو کتاب با ماری بازی میکردمخیال باطل

 


 

♥ خدا خودش مراقب همه بچه ها باشه الهی همیشه سالم باشید همتون ...چند روز پی شدوباره خیلی حالت بد شده بود نمیدونم چی بود ما که نفهمیدیم ولی دکتر گفت ویروسیه ...امان از این ویروسای لعنتی ....همش بالا میآوردی تب هم کرده بودی ..دیگه آخرش اولین آمپول عمرت رو زدی تا خوب شدی ...

اذیت نکردی برای  آمپول زدن فقط یه لحظه با گریه گفتی مامان درد میکنه ولی بعدش دیگه آروم شدی قربونت برم وقتی داشتم ازت تعریف میکردم که چه جوری مثل یک دختر شجاع آمپول زدی گفتی من دیگه آمپول نمیزنم اصلا هم شجاع نیستم همین یه بارم به زور زدم تازه اصلا هم شبیه گا زمورچه نبود خیلی بیشتر از گاز مورچه گاز داشتخنثی 

 


 

♥ توی این روزایی که من همش درگیرم با خودم که بهتره اصلا دیگه مهد نذارمت ...شاید اینقدر زیاد مریض نشی...تو آرزوت اینه که کاش مهد بعد از ظهرا هم باز باشه تا حوصله ات سر نرهابرو 

همش روز شماری میکنی برای روز جشنتون جشنی که قرار بود تو دی باشه بعد بهمن حالا هم شده اسفند و با جشن نوروز تون یکی میشه دیگه و اخوشحالی از ینکه یه عالمه نقش داری که اجرا کنی یکیش هم که عدد چهاره با یه ذوق خاصی میگی مامان من چهار سالمه و نقش عدد چهار رو دارم من چهار رو خیلی دوست دارم

بعدم بلند بلند میخونی چهار میتونه چار تا قلندر باشه چار تا سوار کار دلاور باشه چار تا دلاور همیشه آزاد آتیش و آب و خاک و آخریش باد

چهار سال و چهار ماهگیت مبارک عزیز دلم چه قدر دلت تولد میخواد بغل

 


 

روند تکاملی شغل آینده ات از مامان و  مربی به دکتر حیوانات رسیده البته هر سه رو با هم میگی به عنوان شغل آیندهزبان 

اینم یه خرگوش دست ساز نیایش با فوم و سوزن و پاکنتشویققربون اون خلاقیتت مادر

اون تکه های مربعی فوم مال یه کاردستی توی سک سک بود سوزن ها رو هم که زحمت کشیدی از وسایل من برداشتی پاکن هم که ولو بودهچشمکجالبه من فکرکردم که آدم فضاییه ولی گفتی نه خیر این یه خرگوشهمژه

 

 

 

 

یه ماهی پارچه  ای از این جا سوزنی های آماده دارم که سوزن ها رو توش میزنم یه بار دیدم تمام سوزن ها رو در آوردی ریختی توی یه ظرف میگم مامانی آخه چرا به سوزن دست میزنی خطر داره میگی آخه چرا به ماهی سوزن میزنی گناه داره ناراحتاین چه تقصیری داره من نجاتش دادم ببین حالا میتونه بره تو آب راحت شنا کنه لبخندبعدم رفتی یه جایی قایمش کردی که دیگه من پیداش نکنم مثلا بعد اومدی میگی تو برو برای خودت یه جوجه تیغی بخر به اون سوزن هات رو بزنتعجب 

 



 

♥ بعضی از وقتا روی بدیهیاتی که خودت هم میدونی درست و غلطش رو بد جوری اصرار به غلطش داری...

مثلا کلی با من بحث میکنی که آدم ها پر دارن نه پووووست و تا وقتی که من نگم باشه اگه تو این جوری میخوای همین جوره و تا وقتی این پرای نازمون رو نوازش نکنم و کیف نکن که ول نمیکنی که ابرو

نمیدونم باید چه کار کنم همین جوری باهات بازی کنم غلط و غلوطیییی !!یا درستش رو هی تکرار کنم و البته تو هم عصبانی میشی !!!؟

مـــــوندمچشمنمونه هاش زیاده  اگه یادم بیاد ....اووووم.....آها مثلا میگی میدونستی من سه تا پا دارم ...

میگم کو ؟ همین جوری تو هوا بهش اشاره میکنی و منو مجبور میکنی که تو اون پای سومت هم جوراب کنم جل الخالق

یا میخوام لباست رو تنت کنم پاهات رو میاری میگی این که بلوز نیس شلواره بعد آستین ها رو میکنی تو پات یا بر عکس پاچه های شلوار رو دستت میکنی بعدم که چشای گرد شده ی منو میبینی کلی میخندی و از این باز ی خوشت میاد....زبان

فکر کنم بیشتر دلت میخواد بازی کنی دلت میخواد توجه جلب کنی برا یهمین غلط غلوط حرف میزنی وسایل خونه رو همه رو جابه جا میگی یا کلمه هایی که میدونی درسته بر عکس میکنی...

البته توی کلمات انگلیسی هم این کار رو میکنی ولی اون رو دیگه فکرمیکنم درستش رو نمیدونی حتما یا خوب نشنیدی مثلا WASHING MACHIN  رو میگی ماشنیگ ماشینگ نیشخند

زیاد الان یادم نمیاد..

یه چیزه با مزه یادم اومد مثلا میخوای انگلیسی کلمه های جدید رو که نمیدونی بگی همون فارسیش رو با لهجه ی آمریکایی میگی که مثلا شده انگلیسی!!!زبان

مثل رادیو و تلویزیون و کامپیوتر و تلفن ... بقیه کلمه ها هم مثلا میشه کــــِتـــت اااااب ، دُخــــ تررررررررررر

نوشتنش سخته ولی خیلی با مزه میگی ...مژه

 


 

♥ گاهی هم شعر ها رو اون جوری که میل خودت هست کامل میکنی البته من خیلی خوشم میاد مثلا داریم شعر پرچم ایران رو با هم میخونیم....همه بلدین دیگه

 همون که میگه سبز و سفید و قرمز سه رنگ پرچم ماست...............تا آخرش خوندیم بعد خط آخر میگه : دوست داریم پرچم خود از دل و از جان

هنوز کامل نگفته بودم که بلافاصله بعد از دوست  داریم پرچم خود گفتی همیشه باشه خندونماچ

 


 منم دوست دارم لبای ناز تو همیشه خندون باشه عشقم قلب


 

بعدا نوشت : همون شبی که این پست رو گذاشته بودم موقع خواب که شده بود خیلی خسته بودم و اصلا چشمام باز نمیشد که بخوام سه چهار تا کتاب برات بخونم بهت میگم مامانی امشب دیگه نه باشه یه وقته دیگه برات میخونم

میگی آخه من میخوام با صدای نازت بخوابم بخون برام دیگه زبان

میگم الهی من قربونت برم عشقم پس فقط یه کتاب باشه؟

میگینه همشو بخون برام تو رو خداااااااااااااااا میخوام صدای نازت رو بیشتر بشنوم از خود راضی

الهی من فدات شم نازَک من آخه تو این زبون رو نداشتی چه کار میکردیبغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

خاله
5 اسفند 92 18:32
نیایش کوچولوی ما پر از استعداده خواهری ... تمام این چیزایی که وشتی نشون دهنده ی خلاقیت و استعداده .. اصلا هم بد نیست . بذار خوش باشه .. فعلا بذار غلط غلوط هرچی میخواد بگه ... مهم اینه که خودش میدونه درست چیه و غلط چیه . اگه ندونه هم بعدا میفهمه این حرف زدنش که دیگه منو کشتهههههه . فداش بشم .. راستی راست میگه خب اون کتابه چرت نوشته !!! مگه میشه با عکس چسبوندن با کسی بازی کرد ! عزیز دلمه . تک تک چیزایی که نوشتی خیلی بامزه بود . آفرین به خواهر با حوصله ام که همه رو ثبت می کنه واسه دخملش
مامانی
پاسخ
قربونت برم عزیز دل خواهرممنونم از محبت و نظر لطفت عزززززززززززیزی تو
✽ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت✽
6 اسفند 92 9:07
بابای مفید چه حرفهایی میزنه این نیایش خانوم حالا سال چندم دکتر شناسیشونه واقعا هنوز هواتون سرده ما که لباسهای زمستونیمونو جمع کردیم چهار سال و چهار ماهگی فرشته نازتون مبارک باشه َانشالله لبِ همه کوچولوها خندون باشه الهی آمین
مامانی
پاسخ
میبینی تو رو خدا آره واقعا سرد شده دوبارهممنون از محبتت و حضور گرمت
مامان نیروانا
6 اسفند 92 14:48
ما هیچ، ما ریسه و درد شکم و فک از فرط خنده چقدر بچه هامون شبیهن زهره جون. اگه نمینوشتیم هرگز به این زیباییها نمیرسیدیم. میبوسمتون فراوان
مامانی
پاسخ
قربونت برم عزیزم واقعا راست میگی اگر نمینوشتیم به این همه زیبایی نمیرسیدیم خیلی قشنگ گفتی مثل همیشه ممنون مهرت هستم همیشه ببوس پرنسس نازم رو
〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰..
7 اسفند 92 16:46
آخه عسل من ....... چقدر از دستت خنديدم شيرينك من كى بشه من صداى نازِ تو رو بشنوم صورت خوشكلت رو از نزديك ببينم الهى كه هميشه تنت سالم باشه و هيج وقت ويروسا نيان توى بدنت كلم مامانى فكر مى كنم بازيشونه ! چون تسنيم هم گاهى اين جورى مى كنه البته نه خيلى گاهى ! تا من نگم بله همينى كه شما مى گيد درسته وِل نمى كنه
مامانی
پاسخ
قربون خنده ات خاله جون ممنونم از محبتت ما هم مشتاق دیدارتون هستیم ممنون از دعای خوبت
ameh minoo
10 اسفند 92 10:18
Salam be khosgele shirin zaboon khune. Fekr konam in karat be man rafteh azizam albatteh version shoma shirin tar va banamak tare hala khubeh maman o baba ro hesabi mikhandouni hamishe labat khandoon bashe voroujake doctor shenas man o mamanjoon o babajpon ke hesabi khundim va az shirin zabouniat roodebor shodim
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم حتما که نیایش هم مثل عمه مینو با مزه استو البته خوشمزه الهی شما هم هر جا هستی شاد و خندون باشی
مامان پریسا
11 اسفند 92 16:27
سلام زهره جان خوبید؟ یعنی تمام این پست با تمام بامزگی که داشتیک طرف و جریان اون جوجه تیغه هم یک طرف طوری خندیدم که اهل خونه بیدار شدن
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم ممنون خد ارو شکر مرسی اومدی خانومی قربون خنده هات عزیزم
مامان ساينا و سبا
13 اسفند 92 14:11
سلام عزيزم...ببوس اين دخمل بامزه و خوشمزه را...
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم میبوسمت
فاطمه شجاعی
18 اسفند 92 0:03
ای جوووووووووووونم به فدای این مزه پرونی هات با استعداد و باهوش و رویایی هستی و چققققققققققققد خوبه تو عالم بچگی هستی قربونت برم من دلم برات لک زده با اون انگلیسی حرف زدنت کلی خندیدم خیلی هم شجاع نیستمااااااااااات که عالی بود خوشم میاد خیلی ماهرانه همه جا به نفع خودت بحث رو تموم میکنی جیییییییییگر تو برم باسیاست و مهربونی از بس که هزارتا میبوسمتون و دلم براتون خیلی تنگ شده
مامانی
پاسخ
آره میبینی تو رو خدا مزه پرونی هاش منو کشته تازه یه چیزه دیگه رو هم یادم رفت بنویسم منو اذیت میکرد باباش بهش میگه گناه داره مامان این قدر اذیتش نکن آخه کجای دنیا میتونی مامان به این خوبی پیدا کنی؟نیایش میگه خب تو تهران ! فاطمه تهرانی از مامان هم بهتره
فاطمه شجاعی
18 اسفند 92 0:04
راستی زهره جون یه وبلاگ پیداکردم که اهنگای مخصوص نوروز رو به صورت صوتی داره البته خودم گوشش نکردم ولی فکر کردم شاید خوب باشه برا نیایش دانش کنی اینم آدرسش هست ؟ http://sound.tebyan.net/newindex.aspx?pid=73064&categoryid=13139
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم حتما چک میکنم خیلی قشنگ بود عزیزم ممنون همشو دان کردم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثمره ی عشق می باشد