نیایش عزیزمنیایش عزیزم، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره
امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

ثمره ی عشق

ای نهان از دیده ، دل جویای توست...

1391/4/14 10:15
نویسنده : مامانی
1,928 بازدید
اشتراک گذاری

خدا کند که رضایم فقط رضای تو باشد

هوای نفس نباشد ، همه هوای تو باشد

خدا کند رهت افتد به منظر چشمم

که سجده گاه نمازم ،به جای پای تو باشد



خواستم شِکوه کنم به دلم بد آمد

یادم افتاد کسی هست که خواهد آمد

حتم دارم کلماتش همه باران هستند

حرف هایش به دل انگیزی قرآن هستند

عطر صد گل چو مسیح از نفسش می بارد

به چه روزی شود آن روز که مهدی (عج)آید

اللهم عجل لولیک الفرج


نایت اسکین

دگر بار نیمه شعبان، خجسته میلاد مولایمان فرا رسیده و باز دستهای خالی و چشم امیدمان به آستان پر مهر و عطوفت آن یار مهربان

یا صاحب الزمان

گرچه شرمساریم، امّا تو را دوست داریم

ما را بپذیر و وجودمان را به عنایتی و نگاهی بنواز...

عيد نيمه شعبان بر شما كه لحظه هاي انتظار را با دعا براي ظهورش مي آراييد ، خجسته باد


خدايا! عيدي ما را ظهور سرشار از حضورش قرار بده...

الهی آمین

niniweblog.com

پ.ن : امشب یعنی شب نیمه شعبان، شب زنده داری، دعا و نیایش بسیار سفارش شده چراکه در های رحمت خدا باز است و هر چه که زیر آسمان خدا در این شب از خودش بخواهیم اجابت خواهد شد ان شا الله که به صلاح هم باشد و قطعا هیچ دل امیدواری نا امید نخواهد شد به لطف امام زمان عج و خدای بزرگ و مهربانمان ... بعد از دعا برای ظهورش، بیایید برای همه ی بیمار ها، شفای کوچولو های مریض(الینا مسافر کوچولو) و برای سلامتی همه ی بچه ها دعا کنیم و برای برآورده شدن همه آرزوهای قشنگ ، برای همه مشتاقان مادری( شبنم عزیز) ، و برای همه دل های داغ دیده مخصوصا دل مادرهای داغ دیده (مامان کوثر گلم و علی کوچولوی بهشتی و مامان الینا کوچولو) دعا کنیم ... صبر و اجرشون که پیش خدا محفوظ هست ان شاالله که زندگی شون پر از شادی باشه همیشه و رفتگان رو هم فراموش نکنیم (برادرم علی و پدر بزرگم) و برای  شادی روح همشون دعا کنیم ...برای همه و برای همدیگه دعا کنیم توی این شب عزیز و قشنگ و ما رو هم یه گوشه ای از دعاهای قشنگتون جا بدید دوستای مهربونم

 التماس دعا

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (31)

ندا مامان نيايش
14 تیر 91 10:31
براي الينا كوچولو و مامانش خيلي دعا مي كنم . خيلي سخته كه ميوه زندگي آدم جلو چشاش ذره ذره آب بشه .
دعا مي كنم كه خدا حاجت همه حاجتمندان از جمله شبنم عزيز رو بده و صبر به همه داغديده ها .
روح همه رفتگان هم توي اين شب عزيز با ائمه محشور بشه .
و شما زهره جون اميدوارم بزرگترين و بهترين عيدي ها رو امشب بگيري با اين دل پاكي كه داري . با اين پستي كه گذاشتي همه رو ياد كردي .
اون گوشه كنارها اگه دلت با من هم بود يادمون باش .
عيدتون مبارك . شاد باشين .


ممنون ندای عزیزم تو همیشه به من لطف داشتی و همراهم بودی دوست خوبم روح پدر عزیزت هم شاد بشه ان شاا لله به یاد همه دوستان هستم اگه قابل باشم شما همیشه تو دلمون هستی خانمی برای ما هم دعا کن عیدتون مبارک نیایشم رو ببوس
ستاره زمینی
14 تیر 91 12:34
عزیزم حتماواسه الینا جون دعا میکنیم .انشالا سالمو سلامت باشند.خدا همه اسیرای خاک را بیامرزد.این عید بزرگ را بهتون تبریک میگم امیدوارم براورده شود بزرگترین ارزوتون.


ممنونم عزیزم که اومدی وممنون از دعاهای قشنگت دوست عزیز عیدتون مبارک
مریم مامان ملینا
14 تیر 91 13:10
عیدتون مبارک عزیزای من
برای شفای مریضا دعا میکنیم که هرچه زودتر سالم و سرحال باشن و همینطور برای شادی روح رفتگان ، امیدوارم که خدا برادر و پدربزرگت رو در سایه لطف خودش محشور کنه و به بازماندگانشون هم صبر و اجر عنایت کنه


ممنون عزیزم عید شما هم مبارک ان شا الله که سالم و شاد باشید کنار هم و هر چی از خدا می خوای بهت بده تو این شب عزیز
یاس
14 تیر 91 15:41
سلام گلم.مامان مهربون.خیلی غمگین شدم.دلم گرفت
کاش همیشه همه بچه ها شاد و سلامت بودن.پارسال منم همینقدر غمگین و ناراحت بودم و فکر میکردم که این روزایه بد هیچ وقت تمومی نداره و هنوز هنوزه از یاد آوریش دلم میگیره.نمیدونم شاید همه اینها یه امتحان الهی باشه.ولی کاش خدا ما رو از طریق بچه هامون امتحان نمیکرد.
گلم روح پدربزرگ و برادرتون هم شاد بشه


عزیزم ممنونم اومدی قصد ناراحت کردنتون رو اصلا نداشتم تو این روزای عزیز فقط می خواستم برای هم دعا کنیم تا خدا هم به یاد ما باشه همیشه ان شاا لله که پسر گلت همیشه سالم باشه و شاد باشید کنار هم گلم ممنون
حنانه
14 تیر 91 18:33
سلامـ
عیدت مبارک زهره جان
روح علی عزیز و پدربزرگت هم شاد


سلام ممنون از لطفت عزیزم عید شما هم مبارک التماس دعا
مامی امیرحسین
14 تیر 91 19:14
عیدت مبارک نازنین...خدا کنه که سال دیگه ...بماند... خصوصی
afshin
14 تیر 91 22:12
بخند گرامي که خنده به هر دردي داروست ,, یه کار خیلی معمولی تو آبادان !!! يک چيز خيلي معمولي تو اقتصاد و جامعه ايران ... سر بزن ...
مامان گیسو جون
14 تیر 91 23:27
سلام عزیزم عیدتون مبارک وای خیلی دلم گرفتتتتتتتتتتتت فرشته نازت رو ببوس
مامان گیلاس
15 تیر 91 9:39
خواهی که در پناه کرامات سرمدی / ایمن شوی زفتنه و ایمن زهر بدی لبریز کن زعطر گلِ نور سینه را / با ذکر سبز یک صلوات محمدی . . . تعجیل در فرج آقا صلوات میلاد نور بر شما مبارک
مامان امیرحسین و امیرعلی
15 تیر 91 10:56
سلام سلام بر مهدی امت‌ها سلام بر عدل مشهور جهان سلام بر ماه تابان سلام بر خورشید تاریکی‌های پنهان سلام بر ماه شب چهاردهم سلام بر بهار مردم و خرمی روزگاران سلام بر نور دیدگان مردم خدایا با نور (امام مهدی) همه‌ی تاریکی‌ها را روشن کن. میلادت مبارک باد، . ای سپیده پنهان که اهل زمین در آرزوی بوی بهشتی تو، هماره دعای فرج را زمزمه می کنند! میلاد بر شما نیز مبارک باد از اشنایی باهاتون خوشحالم.
ستاره زمینی
15 تیر 91 11:04
خواهرت
15 تیر 91 13:32
انشالله حال همه ی مریضا از جمله الینای گل خوب شه و روح همه ی رفتگان شاد شه و خدا به همه ی داغدیده ها صبر بده و نعمت مادر شدن رو هم از هیچ زنی نگیره ... امروز برای منم دعا کن خواهری خوبم .
عیدت مبارک

اللهم عجل لولیک الفرج


همیشه به یادت هستم عزیز دلم موفق باشی و شاد همیشه و به هر چی که می خوای برسی ان شاا لله
فریبا
16 تیر 91 11:36
عزیزم عکسی که گذاشتی چقدر قشنگ بود، عید شما هم مبارککککک باشه


ممنون عزیزم عید شما هم مبارک
معصومه(مامان آريا)
17 تیر 91 10:19
اميدوارم خدا همه ي مريضا رو شفا بده و همه ي منتظرارو از انتظار در بياره و همه ي رفتگان خاك را بيامرزه و به بازماندگانشون صبر بده و .......
بوس براي نيايش كوچولوي خاله


ان شا الله
...
بوس برای شما و آریای گلت
نسرین مامان باران
17 تیر 91 12:11
سلام دوست مهربونم.
عید گذشته شما هم مبارک
واسه همه دعا میکنم .


سلام عزیزم ممنونم ازت عید شما هم مبارک
نسرین مامان باران
17 تیر 91 12:19
وبلاگ الینارو دیدم خیلی ناراحت شدم
خداشفا بده .



ان شاالله خدا همه بیمارها رو شفا بده و هیچ کوچولویی مریض نشه
مامان نيروانا
17 تیر 91 12:19
تو چقدر خاصي زهره ي من و من چه خودخواهم. نيمه شب ديشب نتونستم تا آخر تبريكت رو بخونم و ببينم چه قدر شب عيدت رو به اين قشنگي بياد عزيزانت بودي و براي همه دعا كردي. براي اين همه خوبي ِ تو، خوب ترينها رو آرزو دارم. و براي خودم همين كه در ياد تو خوبترين باشم در اوجم. تو بنده ي خوب و پاك خدايي. و من مفتخرم به دوستي تو و حس حضور گرمت در جاي جاي قلبم نوشته هام


این چه حرفیه عزیزم همیشه دلم پیش همه هست اگه قابل باشم برای همه دعا میکنم تا شاید خدا هم به یاد ما باشه همون طور که تا الان بوده و خیلی کمکم کرده خدا رو شکر میکنم به خاطر داشتن دوستای خوبی مثل تو ممنونم ازت که همیشه پر از مهر جواب میدی من که شرمنده میشم از این همه لطفت خیلی دلم می خواد خوب باشم این طوری که تو همیشه میگی و من فقط خجالت میکشم نوشته هات رو دوست دارم و ازت خیلی چیزا یاد میگیرم می بوسمت
مامان سارا
17 تیر 91 14:54
سلام عزيزم
عيدتون مبارك
انشاا... عيدتون رو توي اين روز خجسته بگيريد.


سلام ممنون از حضورت عید شما هم مبارک
lمامان آبتین
17 تیر 91 15:58
ممنون عزیزم که به ما سر می زنین و ما رو از یاد نبردید برای ظهور هر چه سریعترش صلوات اللهم صل علی محمد و آله محمد
مامان ساینا
17 تیر 91 20:56
عید شما مبارک... واسه شبنم جون خیلی ناراحتم و مدام در فکرش...ایکاش زودتر دعایت مستجاب بشه ...خیلی وقته که آپ نکرده نگرانش هستم ...


ان شا الله خدا دعای همه رو مستجاب کنه ممنون اومدی
ستاره زمینی
18 تیر 91 15:10
سلام عزیزم به ماسر بزن خوشحال میشیم.اگه ما رادوست داری!
مامان سارینا
19 تیر 91 10:28
سلام خاله زهره جان . عیدتون مبارک باشه و ممنون از دعاهای خوبتون . انشالله که خدا همه کوچولو های شیرین رو شفا بده . آرزوی همه به قول شما مشتاقان مادری رو براورده کنه از جمله شبنم عزیز ( در ضمن من تا حالا هر چند بار به وب شبنم جوون سرزدمولی اصلا نتونستم واسشون پیام بذارم ) . خدا روح همه رفتگان رو شاد کنه و همه رو قرین رحمت خودش قرار بده . دوستتون داریم . نیایش عزیز رو از طرف من خیلی ببوسید


ممنون از حضور گرم و با محبتت دوست خوبم شاد باشید همیشه
ياس
19 تیر 91 15:19
سلام مهربون.خوبي؟روبه راهي؟نيايش شيرين خالخ خوبه؟دلمون تنگيد،بياين ديگه.


سلام عزیزم ما خوبیم چشم در اولین فرصت کمی درگیر بودم ببخشید ممنون که به یادمون هستی
مامان نیروانا
19 تیر 91 21:20
خوبی زهره جونم؟ دلم واست تنگ شده


منم دلم براتون تنگ شده عزیزم می بوسمت
نگين
20 تیر 91 14:55
سلام
آرامش لبخند و سلامتي رو براي شما و خونواده ي محترمتون آرزو دارم .
پاينده باشيد .
نيايش جون رو ببوسيد.


سلام ممنون از حضورتون و دعای قشنگتون برای شما و همه دوستان همین رو آرزو دارم
مامان نيروانا
20 تیر 91 15:46
راستي منم خصوصي


فدات شم خوندم ممنون از محبتت عزیزم می بوسمت خوش باشید
مامان نسترن
20 تیر 91 18:02
به امید سلامتی همه فرشته های کوچولو.


ان شا الله ممنون از حضورت
مامان پریسا
20 تیر 91 20:00
شعرتون که خیلی زیبا بود.
خوش به حال نیایش جون که مامان خوش ذوقی داره.
برای دعاهای زیباتون هم آمین میگم.


ممنون عزیزم از محبتت و حضورت
الهام مامان رامیلا
20 تیر 91 23:37
سلام خانمی نیستی نیایش خوشگل ما خوبه خوشه سلامته ببوسش


سلام عزیزم مرسی خوبیم خدا رو شکر در اولین فرصت آپ میکنم یه کم درگیر بودم ممنون اومدی
علیرضا
21 تیر 91 13:11
مادري پس ازدادن پول و طلاهاش؛ از داخل ستاد پشتیبانی جنگ بیرون آمد.
صدا آمد؛ مادر رسیدتون! مادرخندید و گفت : من برای دادن دو پسرم هم از کسی رسید نگرفتم....
بیاد شهدای والفجر۸، صلوات.
یازهرا(س)



اللهم صل علی محمد و آل محمد
مادر کوثر
25 تیر 91 14:45
سلام عزیزم. عیدت مبارک
مرسی از لطف و محبتت
من برای همه دعا کردم


سلام ممنونم گلم شاد باشی همیشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثمره ی عشق می باشد