نیایش عزیزمنیایش عزیزم، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 4 روز سن داره
امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 16 روز سن داره

ثمره ی عشق

اولین سال تحویل 3تایی

1390/2/6 18:54
نویسنده : مامانی
680 بازدید
اشتراک گذاری

سال تحویل سال ۸۹  niniweblog.com اولین سال تحویلی بود که ما ۳ تایی توی خونه خودمون سر سفره هفت سین بودیم البته سال تحویل پارسال یعنی ۸۸ تو هم بودی ولی تو شکم من بودی گلم ولی این بار توی روروئک کنار من و بابا کنار سفره هفت سین با دقت به همه چی نگاه می کردی و لحظه ای که سال تحویل شد انگار تو هم با زبون بی زبونی خوشحالی می کردی خیلی حس خوبی داشتیم و اون لحظه فقط برای سلامتی همه بچه ها و گل خودم دعا کردم...

اینم عکس همون موقع است همون شب ساعت ۹ شب که بعدشم می خواستیم بریم خونه مامانی جون و چون هوا سرد بود این طوری لباس پوشیدی...

niniweblog.com

همه میگن تو این عکی پایینی خیلی شبیه منی البته تو یه جورایی شبیه همه هستی هم من هم بابا هم خاله و عمه و دایی و مامان جونا و بابا جونا خلاصه می خواستی کسی رو ناراحت نکنیniniweblog.com 

niniweblog.com

niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله
12 اردیبهشت 91 13:39
اولین سال نو سه تاییتون مبارک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثمره ی عشق می باشد