نیایش عزیزمنیایش عزیزم، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره
امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره

ثمره ی عشق

دایی عکاس

1390/2/6 15:46
نویسنده : مامانی
533 بازدید
اشتراک گذاری

 ۱۶ فروردین ۸۹ بالاخره برا یکی دو دقیقه تونستی بدون کمک بشینی ولی خب هنوز نمیتونستی خودتو خوب نگه داری لااقل برای رو میز نشستن خیلی زود بود ولی این دایی جونت چون عاشق گرفتن عکسای خاصه، تو رو گذاشته رو میز صبحانه ،مامان جونه بیچاره هم از پشت هواتو داره که نیفتی اون وقت این عکسا رو گرفته من اون روز نبودم رفته بودم آرایشگاه همش ۱ ساعت نبودم ها ببین چه فیلمی کرده تو رو......

خیلی هم سخت نیست کتابش دادی(دایی)

 

چرا ولی فکر کنم سخته دادی( همون دایی از زبون نیایش)

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

عمه
6 اردیبهشت 90 15:59
 این ژست گرفتنت دل میبره ,  چرا نگفتی نانی یه پا بازیگر خودش  ولی دایی جون هم خوب فیلمت کرده, دستش درد نکنه
ساعت نیک
8 تیر 96 10:43
سلام من خیلی کنجکاو هستم بدونم چی به درد بچه م می خوره. شما چه طور؟
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثمره ی عشق می باشد