نیایش عزیزمنیایش عزیزم، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره
امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

ثمره ی عشق

نقاشی نقاشی ...

1392/9/17 22:02
نویسنده : مامانی
4,571 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم نقاشی هات یه هو خیلی عوض شد خیلی با چند وقت پیش فرق داره ...جالبه که دلت میخواد همش نقاشی بکشی و چیزای جدید یاد بگیری من شنیدم که نباید توی این سنی که تو هستی نقاشی رو بهتون آموزش داد باید هر طور یکه میبینی بکشی هر چیزی که دوست داری نه اینکه الگو برداری کنی توی نقاشی در واقع توی یه کلمه خلاق باشی ولی خب به هر حال از دوستات یه چیزایی یاد گرفتی توی مهد خودت دلت میخواست که ا زهر کسی یه چیزی یاد بگیری و نتیجه اش شده اینایی که میبینی قلب من بهت افتخار میکنم قشنگم مخصوصا وقتی خودت از نقاشی خودت خوشت میاد و ذوق میکنی خیلی عالیه تشویق

 

 

 

 

بفرما ادامهمژه

 

یه دفعه همین طوری کاغذ و خودکار هم که میبینی هوس میکنی یه طرحی بزنی دیگه نیشخند

اینجا دست و پای خودت رو کشیدی بعد که نقاشیت تموم شده اومدی پیشم و میگی مامان ببین چه دست با کلاسی کشیدماز خود راضی

 من که عاشق اون کلاس دستت شدمبغل

 

 

 

 

 

گاهی هم هوس میکنی رو انگشت شصت پای من خودت رو بکشی یا کف پای خودت منو !! عزیزم من همین جوریم خاک کف پاتم جیگر مژهخلاصه که نقاشی هات رو همه جا میشه پیدا کردزبانحالا گفتم خلاق باش ولی نه دیگه تا این حد چشمک

 

 

 

 

 

اینا هم که دیگه نیازی به توضیح نداره

 

 

 

 

بعدا نوشت :دیدی بازم یه چیزی یادم رفته بود بنویسم الان تو کامنت خاله فریده خوندم که وقتی این گل رو که تو عکس پایین کشیدی نشونمون دادی گفتی شکل طاووس شده مژه

 

 

 

 

 

آها داشت یادم میرفت خیلی وقته پیش میخواستی نقاشی اماما رو  بکشی که اول این جوری کشیدی :

 

 

 

 

بعد گفتی نه این شکلی نیست که تو کتابا یه جور دیگه میکشن !!!! و اینو کشیدی :

 

 

 

 

بازم گفتی نه اینجوری هم نمیشه چون مثل خورشید شده اینکه امام نیست باز یه کمی فکر کردی و اینو کشیدی :خودت رو با امام حسین (ع) (البته نتونستم اسکنش کنم و رفتی دادی به مربیتون ولی این عکس رو ازش دارم )

 

 

 

 

 

این کاردستی هم یه کارت دعوته برای مراسم عزاداری مهدتون که روز 11 آذر برگزار شد و تو هم دکلمه ی رقیه ی عزیزم رو اجرا کردی حیف که نشد فیلم درست و حسابی بگیرم که بذارم اینجا ولی عکس هاش رو حتما میذارم قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

سمانه مامان پارسا جون
18 آذر 92 0:33
خیلی عالی نقاشی کرده بود مامانی واسه یه دختر توی این سن خیلی خوب بود واقعا آفرین اونیکه کف پا بود از همه بامزه تر بود
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم لطف داری مرسی اومدی
خاله
18 آذر 92 2:09
ای جونممممممممم واقعا خیلی خیلی تو نقاشی پیشرفت کردههههههه ماشالا داره این دخمل الهی فداش شم که امام حسین رو اینجوری کشیده .. چقدر دل بچه ها پاکه و چقدر معصومن . کاش ما هم مثل اونا بودیم خیلی خیلی خوب می کشه و عااااااااالی . باید برای این نقاشی های خوشگلش یه جایزه بهش بدم . راستی ننوشتی که بعد از کشیدن اون گله گفت که این شکل طاووسه . این خیلی مهمه ها ! یعنی اینقدر ذهنش بازه که میتونه اونو شکل طاووس ببینه .طاووسی که از روبرو هست و پرهاشو باز کرده ... آفرین .. از طرف من حسابی ماچ بارونش کن
مامانی
پاسخ
قربونت برم خواهری ممنونم همیشه گفتم دیگه یه رگش هم به خاله جونش رفته باشه میتونه خوب نقاشی کنه عزیزی عزززززززززیززززززززززم راست میگی ها چرا طاووسه یادم رفت حالا اضافه میکنمشممنون از توجهت تک خاله ی مهربون نیایش
ندا مامان نيايش
18 آذر 92 3:31
اميدوارم كه هميشه و هميشه در حال پيشرفت باشه نيايش جون. دوستون داريم ...
مامانی
پاسخ
مممنون گلم خوشحالمون میکنی میای خوش باشید
✽ ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت ✽
18 آذر 92 9:35
ماشالله به نیایش جونی یه پا پیکاسو شده نقاشی کف پا خیلی با حال بودش
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزم لطف داری
الهه مامان یسنا
18 آذر 92 13:49
ای من به قربون اون دستت با کلاست چه لبلاهی خندونی میکشه واسه آدمهاش....خیلی باحالی نیایش دلم تنگ شد برات
مامانی
پاسخ
عزززززززززززیززززززززززم ما هم دلمون براتون تنگ شده ممنونم از محبتت و نظر لطفت آره همیشه باید خندون باشن همه این خیلی خیلی مهمه
مامان نیایش ونازنین
18 آذر 92 14:00
سلام نقاشیش خیلی خوب شده . آفرین به این دختر باهوش
مامانی
پاسخ
مرسی عزیزم
🌙مامانِ چشمه بهشتى
18 آذر 92 14:19
سلام جه با مزه براى همه چى چشم و ابرو مى ذاره يادم مياد خودمم بچه بودم دوست داشتم براى همه چى چشم و ابرو و دست و پا مى كشيدم يادش بخييييييير .... خييييييييلى قشنكن نقاشياش..... دست و پاهاشو ..... بخورمش.... من خودم عاشق نقاشى بچه هام نيايش جونم كارت بيسته بيسته
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم آره چشم و ابرو و لب خندون اولین چیزیه که تو نقاشی میکشه ممنون از محبتت به پای تسنیم گلی که نمیرسه
حنانه
19 آذر 92 0:42
سلام البته که در خونواده ی شما زهره می دونم هنر ارثیه چون خوشنویسی رو می دونم حالا هم که ماشالا به نیایش با نقاشیش
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم خانومی البته شما لطف داری به ما خیلی
محبوبه مامان الینا
19 آذر 92 13:13
سلامو ممنون بابت دعاتون برای الینای من ای جان چه نقاشیهای جالبی مخصوصا قسمت امامان خیلی جالب بود الینا وقتی عکس اماما رو تو کتابا میبینه میپرسه اینا چرا چشم و دهن ندارن چرا صورتشون سفیده فقط؟! تازه تو مهد بهشون گفتن اماما نورانی هستن اماهنوز خوب نمیتونه درک کنه این مسائلو منم هیچ اصراری ندارم فعلا به نظر منم اون دسته خیلی باکلاسه
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم ممنون از حضور شما الهی دختر گلت هر روز سلامت تر باشه قربونش برم مرسی اومدی
خواهر فرناز
19 آذر 92 20:11
چه خوشگللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللله افرین نیایش جونم
مامانی
پاسخ
ممنون عزیزم نگاهت خوشگلههههه
مامی امیرحسین
19 آذر 92 22:23
عزییییزم چقدر شیرینه نقاشیاش... نیایش خوشگلم. بخصوص نقاشی امام ها خیلی جالب بود. زهره جون مشخصه که استعدادش خوبه تو نقاشی. ایشالا که با جاهای بالا بالا برسه. این بسته های بالا بالا هم شده سوژه خنده! راستی نگرفتی برای نیایش؟ من مرددم که ایا لزومی داره بجه پیش از سن خودش اینقدر جلو بره یا نه. شاید تا یکی دوسال دیگه حق انتخابی نداشته یاشم و اونقدر فراگیربشه که مجبور بشم ! اگه بدونی چطوری دارم برات کامنت میذارما! صفحه همش میلرزه و منمحلش ننمیدم
مامانی
پاسخ
ممنونم فاطمه ی عزیزم از نگاه قشنگت نه نگرفتم براش البته قبلا براش بَن بِن بُن گرفته بودم تقریبا شبیه همین بالا بالا ست یه مدتی دوست داشت تمرین میکرد باز میذاشت کنار باز هوس میکرد یاد بگیره منم گذاشتم به میل خودش راستش منم اصراری ندارم که زودتر از موعد همه چیز رو بچه یاد بگیره قربون تو بشم با این کامنت گذاشتنت مرسی اومدی ببوس اون وروجک بلا رو
زینب
20 آذر 92 7:26
مامانی
پاسخ
خودت گلی عزیزم ممنون اومدی
مامان نیروانا
20 آذر 92 15:29
من عاشق اون شست پای تو و کف پای نیایشم که اونقدر خوشگل نقاشی شدن و با هنرمندی تمام توی بغل هم عکاسی شدن. زهره ی عزیزم نیایشم رو بوسه بارون کن و بگو کلاس دستش منو هم کشت. و بقیه نقاشیاش دلم رو برد. الهی همیشه در اوج باشی دلبرک نازم. خیلی دوسِـتون داریم و کماکان دلتنگتونیم
مامانی
پاسخ
قربونت بشم فریبای عزیزم منور کردی کلبه ی ما رو اومدی خانومی دلمون برای کامنت های تکت تنگ شده بودا حسابیما هم دلتنگتونیم به امید دیدار میبوسمت ببوس نیروانای نازم رو
مامی آرشیدا
21 آذر 92 0:58
سلام وتبریک به خاطرداشتن گل دختری مثل نیایش ممنون که روزتولدآرشیدابه ماسرزدیدوتبریک جانانه گذاشتیدلینکتون کردم اگرمایل بودیدشماهم لینک کنید
مامانی
پاسخ
سلام دوست عزیزم ممنون از حضور شما با افتخار لینک شدید
مامي كيانا
26 آذر 92 9:27
قربون دست باكلاست برم من آخه خودت هم با كلاسي دست و پاهات هم ئباكلاسه شيطون نقاشي كف پا آخر خلاقيت بود ميگم زهره جون قلقلكت نمياد كف پات نقاشي ميكشه؟
مامانی
پاسخ
قربون تو مهربون ممنون اومدی و وقت گذاشتی وای قلقلک ؟ داشتم خفه میشدم مگه ولم میکرد
ღ مامان ِ آینده یه فسقِـلی ღ
28 آذر 92 14:25
دست ِ باکلاس ههههه... خلاقیت رو عشق است..نقاشی روی کف ِ پا. ای جانننن... نقاشی امام ها رو... خیلی از دیدن ِ نقاشی و هنرمندی هات لذت بردم، نیایش جون
مامانی
پاسخ
ممنونم عزیزم که اومدی و وقت گذاشتی دوست خوبم ممنون از نظر لطفت
مامان ملیناو کیانا
23 دی 92 8:02
نقاشی هات محشره نیایش جونم... انشالا همیشه یه دختر خلاق و نمونه باشی که هستی
مامانی
پاسخ
ممنونم عزیز دلم از نظر لطفت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثمره ی عشق می باشد