نیایش عزیزمنیایش عزیزم، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره
امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

ثمره ی عشق

یه مسابقه یا سرگرمی!

1391/2/3 16:48
نویسنده : مامانی
1,652 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای عزیز و مهربونم قلب

من هم توی مسابقه وبلاگی نی نی متفکر شرکت کردم، ولی هنوز هیچکی بهم رای نداده جز مامانم ناراحتاز همین جا همه ی دوستای گلم رو به یاری می طلبمخجالت

اگر دوست داشتید به من رای بدید می تونید اینجا کلیک کنید...

پیشاپیش از همتون ممنونم  ماچ البته هر کسی فقط یه بار میتونه رای بده و باید حتما هم آدرس وبلاگش رو بذاره تا 5 شنبه هم ظاهرا وقت هست برای رای دادنمژهبازم ممنونقلب

niniweblog.com

نیایش جون اینجا 2 سال و 2 ماهشه

سفر به مالزی

بعدا نوشت: ممنون از همه دوستای عزیز و مهربون و گلی که به من رای دادندماچ 13 تا رای آوردم نفر سوم شدم چشمکبیشتر برای سرگرمی شرکت کردمزبان اما خودم اینترنت نداشتم که برم رای جمع کنمنیشخند بازم ممنونقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (26)

مامان یسنا
3 اردیبهشت 91 13:54
نیایشم غصه نخوری که خودم بهت رأی دادم گلم


ممنون عزیزم
مادر کوثر
3 اردیبهشت 91 14:06
وای چه دخمل نانازییییییییییییی

چه عکس خوشملیییییییییییییی

فدای اون متفکر بودنش برم من


ممنون خانمی چشات خوشگل میبینه
مادر کوثر
3 اردیبهشت 91 14:08
مرسی از حضورت مامانیه با هوششششششششششششششششش

عزیز دلم ما بازم آپیم

راستی چه خبر از خاله ی نیایش جون؟ به سلامتی برگشتن؟


ممنونم عزیزم آره به سلامتی چشمون روشن شد می خواستم پست بذارم ولی هنوز آماده نبود که مجبور شدم برای این مسابقه پست بذارم حتما در اولین فرصت با چند تا خبر میام...
مامان سهند
3 اردیبهشت 91 14:11
سلام عزیزم من خیلی سعی کردم به نیایش عزیزم رای بدم که مستحق این جایزه هست ولی هرچی کردم باز نشد نمیدونم فکر میکنم لینکشون مشکل داره که باز نمیشه. اگر میتونید حتما بهم خبر بدید که رای بدم


سلام ممنون عزیزم چون یکم تعداد نظرات زیاده راحت لود نمیشه باید یه کم صبر کنی
مامان علی
3 اردیبهشت 91 14:30
الهیییییییییی چه دخمل و نازو خوشگلی چه عکس دلنشینی
جان خاله میشه بگی داری به چی فکر میکنی که اینجوری رفتی تو بحرش؟ خوشگل خانومه متفکر
رای ما نیایش فقط


ممنون خاله ی مهربون ممنون به خاطر چشمای خوشگلتون
به دوستای گلی مثل شما همیشه فکر میکنم
مریم مامان درسا
3 اردیبهشت 91 15:35
وااای چه عکس نازی انداختید ازش
خیلی قشنگه...
تا کی میتونیم رای بدیم؟



ممنون عزیزم ظاهرا تا 7 اردی بهشت تو وبلاگش میتونید ببینید ممنون چشای قشنگتون ناز میبینه
مامان ماهان
3 اردیبهشت 91 16:32
عزیزمی من حتما بهت رای میرم


مرســـــــــــی گلم
مامان ماهان
3 اردیبهشت 91 16:32
راستی چشمتون روشن ایشاالله قسمت شما بشه


ممنون خانمی ان شا الله قسمت همه دوستان بشه
حنانه
3 اردیبهشت 91 16:59
سلامـ
زهره جون من نفهمیدم چطوری باید رای بدم اگه می شه برام توضیح بده
مرسی


سلام حنانه جون باید توی وبلاگش که رفتی توی قسمت نظرات پست رای گیری نظر بذاری و اسم و آدرس وبلاگت رو هم بذاری مرسی گلم
http://noruz1391.niniweblog.com/cat6.php
سمیه : مامان مسیح مقدس
3 اردیبهشت 91 18:01
سلام عزیزم...خوبی .؟
الهی چه ژستی گرفتی عزیزززززززززم
قربونت بره خاله
نیایش نانازیه من..بهت رای دادم خاله...
انشاالله برنده باشی...هممممممممممشه و همه جااااااا


سلام مرسی خاله جون ایشالا مسیح جون هم همیشه شاد و سلامت و پیروز باشه ممنون اومدی
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
4 اردیبهشت 91 1:04
سلام.وااااای هزار ماشالله چه عکسی ی ی ی ی .


ممنون عزیزم
مامان سارینا
4 اردیبهشت 91 8:51
فدای این دخملی ناز و خوشگل متفکرررررررررر . خاله جوون چرا زودتر خبر ندادیییییی . من همین الان رای دادم واقعا هم تفکر نیایش کوچولوی ما از همشون خوشگلترههههههههه . بوس بوس واسه نیایش گلی


قربون شما عزیزم همه بچه ها قشنگن من که خودم از عکس های زیادی خوشم اومد ولی خب متاسفانه این مسابقه فقط یه رای می پذیره ایشالا سالم باشن بچه ها این که سرگرمیه...بووووووووووووس برای شما
ندا مامان نيايش
4 اردیبهشت 91 10:04
سلام خانمي . خوبين ؟ نيايش گلم خوبه ؟ رسيدن خاله جون بخير و سلامتي .
مطمئنم كه نيايش جونم راي مياره .


سلام عزیزم ممنون خانمی از لطفت بوووووووس
عمه
4 اردیبهشت 91 12:53
Salam eshghe man. Ameh joon mah shodi ba in jeste motafakeret. Omidvaram ba in ax khoshgel barande beshi golam. khosh bashi


ممنونم عمه جون خیلی دوستت دارم
مامان شايان جون
4 اردیبهشت 91 13:43
سلام
من اولين نفري بودم كه به نيايش كوچولوي متفكر راي دادم.( صفحه شش راي گيري ها ) خدا نيايش جون رو سالم نگه داره. ايشالله برنده شه. ماشاا.. دخت خيلي ناز و دوست داشتني دارين. هزار تا بوووووووووووس.


سلام ممنون عزیزم شما همیشه به من و نیایش لطف داری دوستتون داریم شاد باشید همیشه هزار تا بوووووووووس برای شما و شایان گلم
الهام مامان رامیلا
4 اردیبهشت 91 14:27
به به به این عکس دخملی چشم من اگه این وبلاگ باز بشه و نظراتش بیاد بالا به شما گلم رای می دم


ممنونم گلم می دونم یه کم دیر لود میشه ببخشید تو رو خدا همتون اذیت شدید مهم نیست عزیزم مرسی بازم
حنانه
4 اردیبهشت 91 15:17
سلامـ
زهره جون رای دادم با خودم گفتم اگه فقط بنویسم نیایش شاید بیشتر از یه نیایش باشه اشتباه بشه
نوشتم نیایش (نیایش قشنگ ترین بهانه زندگی)


سلام حنانه خوبم قربونت برم ببخشید اذیت شدی ممنون
مامان ملینا
4 اردیبهشت 91 20:32
چه دختر متفکری... ای جاااااااااااااااااان
الان خودم بهت رای میدم.
بهرحال تو برنده ای عزیزم.

خصوصی داری


مرسی گلم از نظر لطفت ممنون چک می کنم
مامان مانی جون
5 اردیبهشت 91 15:28
قربونت برم من خاله
میگم زهره جون منظورم از اذیت نکردنش این نیست که واسه خواب اذیت نمیکنه این وروجک ساعت1 شب به بعد تازه میخواد بخوابه


ایشالا همیشه سالم باشه کوچولوی نازت وروووجکه دیگه هزار تا بوووووووووووووووووس
مامان رها
5 اردیبهشت 91 23:48
ای جونم خاله به چی فکر میکنی حتما بهت رای میدم


مرسی عزیزم
فاطمه
6 اردیبهشت 91 16:45
سلام عزیزم اگه وبلاگ نداشته باشیم نمیتونیم رای بدیم؟



ممنون رای دادی عزیزم
خاله
7 اردیبهشت 91 14:21
سلام به گل خاله . خودم بهت رای دادم عزیز دلم .بوس بوس


مرسی خاله عزیز و مهربون و خوشگلم
عمه
9 اردیبهشت 91 11:44
Salam khoshgelam. Mobaraket bashe ameh jooni, too modabeghe nafare sevom shodi, garche bara hameieh unaiee keh ba tamam vojoud dooostet daran shoma nafare avali. Az door miboosamet fereshte kochulie khunekhosh bashi eshghe man


مرسی عمه جون منم دوستت دارم و از راه دور می بوسمت ممنون مینوی عزیز که همیشه میای من خودم الان فهمیدم نتیجه رو چون اینترنت نداشتیم بازم ممنونم ازت
مامان نسترن
9 اردیبهشت 91 17:48
الهی قربونت بشم عزیزم. خوشتیپ
ماشالاه
ولی ببخشید انگار دیر رسیدم


مرسی خانمی ممنون از حضورت
مامی کیانا
11 اردیبهشت 91 11:45
سلام به نیایش گل و مامان مهربونش خیلی خیلی دلم براتون تنگ شده بود چندوقتی بهخاطر اسباب کشی و مشغولیات کاری نتونستم بیام ولی حتما به زودی برمیگردم از طرف من و کیانا یکبوس فرشته ای خوشگل واسه لپهای نانازی نینیش عزیز


سلام عزیزم ممنون اومدی ان شا الله همیشه موفق و شاد باشید بوس برای شما
مامان بهراد سفید برفی
19 اردیبهشت 91 17:05
سلام چه دختر نازی...چه عکس قشنگی......خوشحال میشم به وب پس منم سر بزنید و نظر بزارید


سلام ممنون از لطفتون و اینکه اومدین پیش ما اما آدرس وبتون رو نگذاشتید...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثمره ی عشق می باشد