نیایش عزیزمنیایش عزیزم، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره
امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

ثمره ی عشق

السلام علیک یا فاطمه الزهرا(س)

1391/2/5 19:48
نویسنده : مامانی
742 بازدید
اشتراک گذاری

السلام علیک یا بنت رسول الله 

یا وجیهتا عند الله اشفعی لنا عند الله

niniweblog.com 

اشک مولا

وقتی کفن پیچید بر جسم کبودش 

اشک تحسر ریخت مولا در نبودش

پنهان ، شبانه پیکرش را دفن فرمود 

خاک بقیع با غربتش از غصه فرسود 

ام ابیها را لقب دادش پیمبر 

زد بوسه بر دستان آن جوشنده کوثر 

بانوی هر دو عالم و فخر زمانه

حسنش دلیل هستی و نورش بهانه 

اول قدم را در بهشت او می گذارد 

با دست خود نقش وفا را می نگارد 

امید قلب خستگان است و مریدان 

مادر برای امت و مام شهیدان

پیوسته از سوی خدا بر او سلام است 

از ما درود بیکران و احترام است

...

سروده : مامان بزرگ نیایش(مامان بابایی)

 

 او روزی با بذر یک گل

به دنیا آمد

با قرآن و آینه دوست شد

و تنها سهم او از زمین کوچ بود

گلها به چشمانش سوگند می خوردند و به دستش، آبـ ها

و همچنان قطره قطره میچکند بر مساحت نبودنش ...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (15)

فاطمه
6 اردیبهشت 91 16:35
چه شعر و متن قشنگی



ممنون گلم
فاطمه
6 اردیبهشت 91 17:21
نیایش جون دلم برات بدجوری تنگ شده





فاطمه جون کله ی عروسکت رو دوختی!!!!!!!!!!!
مامان سارینا
7 اردیبهشت 91 8:31
خیلی خوشگل بود . مادر شوهرتون هم مثل خودتون دست به قلم دارند . واقعا زیبا سرودند ممنون که نوشتینش . راستی خاله نتیجه مسابقه چی شد ؟ گل دخملی ما برنده شد یا نه ؟ هر چند اگر هم برنده نشه واسه ما همیشه برندست . نیایش جان عزیز رو از طرف من ببوسید


ممنون عزیزم نظر لطف شماست ممنون که همیشه به ما سر میزنی و ممنون از شما و همه دوستانی که به نیایش رای دادند من خودم هم اینترنت نداشتم الان دیدم مثل اینکه 13 تا رای آورده یه سر گرمی بود دیگه خیلی مهم نبود و ممنون از شما دوست گل
ندا مامان نيايش
7 اردیبهشت 91 11:58
تسليت مي گم شهادت اين بانوي بزرگ رو .
اميدوارم كه هميشه شاد باشين .
دوستون داريم من و نيايش ...


ممنون عزیزم دوست همیشه همراهم ما هم شما رو دوست داریم
خاله
7 اردیبهشت 91 14:20
خیلی زیبا بود . آفرین به مامان بزرگ نیایش جونم . التماس دعا


مرسی گلم
مامان گیسو جون
8 اردیبهشت 91 3:19
سلام عزیزم نیایش گلم خوبه
منم تسلیت می گم خانمی
خصوصی داری


سلام عزیزم ممنون اومدی چک کردم و در اولین فرصت میام عزیزم ببخشید چند روزی اینترنت قطع بود ممنون
مادر کوثر
9 اردیبهشت 91 8:14
سلام عزیزم
امیدوارم بهترین بهره رو از این ایام برده باشین
ما که به یادتون بودیم و دعاتون کردیم
اون شعر مامان بزرگ هم عالی بود


سلام گلم ممنون ما هم به یاد شما بودیم ممنون از نظر لطفت و حضور همیشگی ات
احمدی- مامان پویا
9 اردیبهشت 91 10:38
سلام مامان مهربون امیدوارم دختر خوشکلت همیشه سالم باشه عزیزم
یه سری به وب پسرکم بزن ممنون میشم


ممنون عزیزم حتما میام خانمی شاد باشید
مادر کوثر
11 اردیبهشت 91 6:59



ممنون میام پیشتون حتما بوووووووس
ندا مامان نيايش
11 اردیبهشت 91 10:11
سلام . نیستی خانمی . نگرانتون شدم . امیدوارم که شاد و سرحال باشین .


سلام عزیزم ببخشید خانمی اینترنت نداشتم مرسی که به یادمون هستی حتما پیشتون میام نیایش گلم رو ببوس
حنانه
11 اردیبهشت 91 13:38
سلامـ
زهره جونم ببخشید شرمندم نمی دونستم لینکم کردی الان دیدم ببخش منو الان لینکت می کنم
مرسی عزیزم


سلام عزیزم خواهش میکنم خانمی من همون موقع لینکت کرده بودم یادم رفته بود فکر کنم بهت بگم ممنون عزیزم
مادر کوثر
11 اردیبهشت 91 15:08

برای نیایش جون خوشگل و مامانیه مهربونش که خیلی دوسش داریم

مرسی از حضورت



مامان علی
11 اردیبهشت 91 16:05
آفرین به مامان بزرگه خوش و ذوق هنرمند نیایش جانم. مامان بزرگ که شاعرباشه مامان هم نویسنده و دست بر قلم دختر چه خواهد شد !!!. به حق بانوی بزرگمون فاطمه زهرا خدا شما و مان بزرگ نیایش رو برای خانواده عزیزتون حفظ کنه


ممنونم عزیزم نظر لطف شماست مامان بزرگ که کتاب شعر هم داره ولی من کسی نیستم قابل تعریف ، همش از محبت شماست خدا سایه ات رو سر پسر گلت همیشه نگه داره و شاد باشید همیشه
ابوالفضل کوچولو
13 اردیبهشت 91 18:34
سلام دوست خوبم خوشحال میشم اگه ب منم سر بزنی..
منتظرتما


سلام چشم حتما
مامان ماهان
14 اردیبهشت 91 15:23
خیلی زیبا بود


ممنون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثمره ی عشق می باشد