نیایش عزیزمنیایش عزیزم، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره
امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

ثمره ی عشق

تولدَت بهانه ی خوبیست برای نوشتن برای آغاز برای لبخند...

1402/7/4 22:17
نویسنده : مامانی
212 بازدید
اشتراک گذاری

دخترکم! شاید هم بهتر باشد بگویم

نوجوان نازنینم که دنیایی پر از زیبایی های کشف نشده در پیش داری...

اکنون که 14 سال ِ این دنیا را تجربه کرده ای باید بدانی هنوز به نیمه ی این راهِ پر فراز و نشیب هم نرسیده ای!

و پیش روی تو هزاران راه و بیراه قد علم کرده اند و من می‌دانم که تو راه ها را از بیراهه ها میشناسی...به لطف خدا و تمام آن نفس های پاکی که برای تو دارند دعا میکنند...

تولد تو هنوز هم برای من با تولد دو برادرت فرق دارد... 

تولد تو یعنی مادر شدن من تجربه ای که تا قبل از 5 مهر سال 88 نداشتم

من با تو طعم مادر شدن را چشیدم 

اولین های تو برایم هنوز هم دلنشین هستند و خاطره های تو و این دفتر خاطرات را همیشه دوست دارم 

تولدت برای ما بسیار مبارک است دخترکم تو در هر سنی که باشی برای من و بابا دخترکی شیرین و دوست داشتنی هستی

برایت بهترین آرزوها را دارم در کمال سلامتی و شادی و عاقبت به خیری 🌱

پی نوشت : دو سال اخیر برایمان پر از خاطرات تلخ و شیرین بود، از رفتنِ عزیزترین هایمان برای همیشه تا آمدن فرشته ای دیگر به جمع خانواده و.... 

اما گاهی باید نقطه گذاشت و...

دوباره شروع کرد 

دوباره جنگید 

دوباره خندید 

دوباره زندگی کرد... 

مطمئن هستم اگر مامان جون و بابا جون بودند خیلی خیلی بهت افتخار می‌ کردند ما هم بهت افتخار می‌کنیم خودت هم باید قدر خودت و خوبی هات رو بدونی عزیزم... 

دوستت دارم 🐦

دوستت داریم همگی 😘

من و بابا و داداشی ها بیشتر تر😍

تولدت هزاران بار مبارک 🐦

خدایا برای تمام نعمت های قشنگت شکر 🙏برای این ثمره های ناب عشق مان شکر برای همه داده ها و نداده هایت شکر 

شما بهترین پدربزرگ و مادربزرگ دنیا برای نیایش و امیرعلی بودید که اینطور رفتن تون دلمون رو خیلی شکست ولی مطمئن هستیم که از دنیای دیگری که حق هست و مقصد اصلی برایمان همیشه دعا میکنید برای شادی دل هایمان برای موفقیت هایمان برای سلامتی برای عاقبت به خیری... خدایا شکر

#کاش_کرونا_نبود

#کاش_شما_بودید

#بهترین_مادربزرگ_پدربزرگ

#تابستان_1400

#کرونا_دلتا

پسندها (2)

نظرات (2)

〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
5 مهر 02 8:21
سلااااام &hellip. واااای خدای من &hellip. این نیایش کوچولوی ماست که اینقدر خااااانم شده &hellip. عزززززیزم خدا حفظش کنه &hellip.. تولدش مبارک &hellip خیلی ذوق زده شدم بعد از اینهمه سال &hellip. خدا حفظ کنه گل پسراتون رو &hellip هزارماشالله &hellip.
خدا رحمتشون کنه روحشون شاد &hellip کرونا واقعا پوستمون رو کند و همه جا یه ردی از خودش گذاشت &hellip. تسلیت میگم &hellip.
مامانی
پاسخ
سلام عزیزم خوبی ممنون از لطفت شما مامان تسنیم هستی آره؟
منم دلم برای اون روزهای اینجا تنگ شده خیلی دیگه هیچی مثل قبل نیست
البته که باید زندگی کرد
​​​​​​با رفتن مامان و بابام خیلی تنهاتر شدم
مامان فریبا
5 مهر 02 8:30
زهره&zwnjی نازنینم چقدر خوشحالم از اینکه باز نوشتی و من خبری از تو یافتم. ۵ مهر رو همیشه جور خاصی بخاطر دارم. تولد پنجه&zwnjی آفتاب قشنگ تو. چقدر گذشته و دختران ما چقدر بزرگ شده&zwnjن، اگرچه متفاوت ولی هر دو سرشار از عشقی مادرانه&zwnjای که به پاشون ریختیم. چقدر هیجان انگیز که الان نیایش هم دو تا داداش گل داره، اسماشونو نمیدونم. برای پرواز پدر و مادر عزیزت خیلی خیلی متاسفم. تا همین پستت نمیدونستم ماجرا رو و خیلی غمگینم کرد رفتنشون. روحشون در آرامش باشه عزیزم. خیلی دوسِت دارم زهره جون. شاد باشی. ببوس سه تا دسته گل قشنگت رو.🌹
مامانی
پاسخ
فریبای مهربونم سلام انشالله که همگی خوب باشید نیروانا جون اهورا مزدا الهی که تن شون سالم و لب شون خندون باشه ممنون که برام نوشتی عزیزم الهی که همیشه در پناه خدا باشید روح همه رفتگان غرق نور و رحمت الهی خیلی سخته نبود عزیز ترین ها
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثمره ی عشق می باشد