نیایش عزیزمنیایش عزیزم، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره
امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 5 روز سن داره

ثمره ی عشق

به بهانه ی تولدت مهربونم

1396/7/5 10:52
نویسنده : مامانی
1,299 بازدید
اشتراک گذاری
این روزها که کمی با داداشی دو ساله ات درگیرم برای از شیر گرفتنش یاد خاطره های تو.میکنم صفحه های این دفتر خاطرات رو ورق میزنم و یادم میفته و گاهی میخندم و گاهی اشک گوشه چشمم جمع میشه با خودم میگم یعنی اون روزی که پسری هم هشت ساله شده من دارم به تمام این لحظات میخندم یا اشکی گوشه ی چشمم میشینه...دخترک نازم باز هم نشد که لحظه ها و روز ها رو ثبت کنم اما امروز فرق میکنه به بهانه ی تولد تو اومدم تا بدونی پنج مهر همیشه برام بهترین خاطره رو زنده میکنه و برام چه قدر ارزشمنده و عزیز نازنینم دوستت دارم و آرزوم سلامتی و سربلندی توئه
تولد تو و داداشی رو هم به مناسبت شب عید غدیر و هم یازدهمین سالگرد ازدواجمون هفده شهریور گرفتیم و خوشحالم که خوشحالتون کردیم





پسندها (7)

نظرات (5)

〰〰مامانِ چشمه بهشتى〰〰
16 مهر 96 11:43
نيابش قشنگم تولدت مبارك
منا مامان الینا
19 آذر 96 14:25
ای جاااانم هزااار ماشالله به این فرشته کوچولو چه ماااه شده چه خانمی شده عزیزممم کلی ذوق کردم عکساش دیدم تولد داداشی نازت هم مبارک باشه حسابی سوپرایز شدم دیدم یه داداشی ناز خدای مهربون بهتون داده اخییی یادش بخیر قدیما مامانی شون محکممم ببوس این دو تا فرشته رو از طرفم
دانلود آهنگ جدید
4 خرداد 97 15:31
سلام وب زیبایی داری به منم سر بزن <h3 style="text-align: center;"><a href="http://ava2music.com/">فیلم جدید </a> <strong>رایگان</strong>آهنگ های جدید</strong></h3> اگه میشه منم تو پیوند روزانه وبت ثبت کن
🥀نوزیتا🥀🥀نوزیتا🥀
15 اردیبهشت 98 22:27
تولدتت مبار باشه🎂
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثمره ی عشق می باشد