نیایش عزیزمنیایش عزیزم، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 17 روز سن داره
امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 29 روز سن داره

ثمره ی عشق

میم مثل مادر ...

1390/6/23 17:21
نویسنده : مامانی
1,032 بازدید
اشتراک گذاری

 کاشکی می شد بهت بگم چقدر صداتو دوست دارم

 چقدر مثه بچگی هام لالایی هاتو دوست دارم

 سادگی ها تو دوست دارم ، خستگی ها تو دوست دارم

 چادر نماز و زیر لب خدا خدا تو دوست دارم

نیایش لالا 

کاشکی رو تاقچه ی دلت آینه و شمعدون می شدم

 تو دشت ابری چشات یه قطره بارون می شدم

کاشکی می شد یه دشت گل برات لالایی بخونم

 یه آسمون نرگس و یاس تو باغ دستات بشونم

بخواب آروم گلم خوابت قشنگه

 بخواب که میخوام تو چشات ستاره هامو بشمارم

 پیشم بمون که تا ابد دنیا رو با تو دوست دارم

دنیا اگه خوب ... اگه بد ...

با تو برام دیدنیه

باغ گلای اطلسی ، با تو برام چیدنیه

مـــــــــــــــادر ...

کاشکی می شد بهت بگم چقدر صداتو دوست دارم

 لالایی ها تو دوست دارم ، بغض صداتو دوست دارم

 مـــــــــــــــادر ...

لالایی ... لالایی ...

 

این پست هم یه هدیه از طرف دخملی برای مامانی...

مامانی دوستت دارم قلب ماچ قلب

دستان مادر را باید بویید و بوسید

پی نوشت :(بعضی وقتا مزه می ده آدم از طرف بقیه به خودش هدیه بده مگه نه چشمک)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

خاله ستاره خانوم
23 شهریور 90 15:28

akheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey
hey
vaghean kash mishod!
afsoos dir shode


ان شا الله که قدر مادرامون رو بدونیم همه
نازنین نرگس نفس مامان
23 شهریور 90 16:51
همه حرفهای قشنگ رو خانمی خودت نوشتی من فقط میتونم بنویسم خوش به حال نیایش جون با این همه احساسات پاک و بی الایش مامان مهربونشیه عالمه گل تقدیم مامان مهربون


ممنون خانومی خیلی لطف داری عزیزم
مامان ماهان
23 شهریور 90 16:59
چقدر زیبا بود عزیزم
واقعا مزه داد
اونم چه مزه ای داشت شیرین شیرین به طعم عسل



ممنون عزیزم نوش جووووون!!
خاله
23 شهریور 90 21:00
همیشه خوندن این شعر خیلی حس خاصی به آدم میده .
عکسای جیگر خاله هم خیلی قشنگ شده ... بوس بوس عزیز خاله


آره دیگه منم برا همین همچین هدیه ای به خودم دادم دیگه!
مامان آبتین
24 شهریور 90 0:35
عجب مطلب با مزه ای ! مامانی نکنه شما شاعرین ؟؟ یا شایدم نویسنده؟؟ مطالبتون همیشه آدمو سر شوق میاره و جذب می کنه . راستی بابت راهنمایی در مورد قاب عکس ممنون حتما سر فرصت ازشون استفاده می کنم


ممنون نظر لطف شماست
نگين
24 شهریور 90 10:20
سلام هدفم سر زدن به وبلاگتون و عرض ادب بود .اميدوارم كه هميشه سالم و سلامت باشيد .


ممنون خیلی لطف کردید
مادر نیایش کتاب آفرینش
24 شهریور 90 10:52
خدایا خونمون بوی بهشت میده... هنوز قالی خونمون بوی بهشت میده آخه مامان صبح تا شب روی این قالی راه میره.... خدایا منو هیچوقت از بهشتم دور نکن ...... آمــیــــــــــــــن




خییییییییلی زیبا بود ممنون... بهشت زیر پای مادران است...
مامان پریسا
24 شهریور 90 10:57
سلام گلم خوبی . شعرش تو وبلاگ پریسا هست شنیدی؟ تشریف بیار خیلی قشنگه . شما هم خیلی باسلیقه هستین.


ممنون گلم حتما میام ممنون اومدی
مهرانه مامان مهرسا
24 شهریور 90 11:19
سلام دو تا پست آخرتون واقعاً زيبا بود مرسي


قربونت عزیزم ممنون
مامی کیانا
24 شهریور 90 12:51
الهی من هم هروقت کیانا رو با باباییش میفرستم بیرون زودی دلم واسش تنگ میشه به محض اینکه با من بای بای میکنه دلم میگیره


همین طوره مامان همینه دیگه
منامامان فینگیلی
24 شهریور 90 16:01
سلام مامانی نیایش گل
خیلی قشنگ بود مامانیش
وای یعنی میشه دخملی منم بدنیا بیاد و منم آروم تو گوشش از عاشقانه هام زمزمه کنم


ان شا الله به سلامتی به دنیا میاد و روزهای عاشقانتون به زودی شروع میشه
سمیه :مامان مسیح مقدس
25 شهریور 90 3:47
خیلی قشنگ بود...اهنگ وبلاگ مسیح همین اهنگه...(میم مثل مادر )
من عاشق این اهنگم
نیایش جونم رو ببوس
ما هم اپیم هااااا


ممنون این آهنگ رو همه دوست دارن مخصوصا مامانا
عمه ی امیرحسین
25 شهریور 90 20:11
خیلی پستاتون قشنگ و پر از احساس مادرانه ست . خیلی زیباست . راستی چجوری عکس ها رو اینجوری میکنید ؟؟ میشه آدرسسایت رو بدید ؟؟ ممنون میشم


ممنون که اومدی عزیزم آدرسش اینه http://www.frametoy.com/
الهام مامان رامیلا
25 شهریور 90 23:39
....♥#########♥
.....♥#############♥
...♥###############♥
..♥#################♥..................♥###♥
..♥##################♥..........♥#########♥
....♥#################♥......♥#############♥
.......♥################♥..♥###############♥
.........♥################♥################♥
...........♥###############################♥
..............♥############################♥
................♥#########################♥
..................♥######################♥
....................♥###################♥
......................♥#################♥
........................♥##############♥
...........................♥###########♥
.............................♥#########♥
...............................♥#######♥
.................................♥#####♥
...................................♥###♥
.....................................♥#♥
.......................................♥
.......................................♥
.....................................♥
...................................♥
.................................♥
..............................♥
............................♥
.........................♥
......................♥
..................♥
.............♥
.........♥
......♥
....♥
......♥......................♥...♥
..........♥.............♥............♥
..............♥.....♥...................♥
...................♥.....................♥
................♥......♥..............♥
..............♥.............♥....♥
.............♥
...........♥
..........♥
.........♥
.........♥
..........♥
..............♥
...................♥
..........................♥
...............................♥
.................................♥
.................................♥
..............................♥
.........................♥
..................♥
.............♥
.....♥
...♥
خیلی ناز بود


ممنونم عزیزم
مامان پارسا جون
25 شهریور 90 23:45
پست خیلی قشنگی بود
عالییییییییییییی


ممنون عزیزم
عمه مائده
27 شهریور 90 10:06
خاله جون آپ کن دیگه لطفا
تنبلی نکن


منتظریم


چشم اگه نیایش بذاره!
مامان رها
27 شهریور 90 11:04
سلام عزیز دلم من رو یاد خاطراتم انداختی البته ممنون میدونی چرا آخه من قبل ازاینکه خدا بهم رها رو بده هر وقت دلم تنگ میشد فیلم میم مثل مادر رو میدیم و اونقدر گریه میکردم تا سبک بشم ،یه ماه پیش بود که یکی از شبکه ها دیدم داره این فیلم رو پخش میکنه ولی اینبار خیلی با دفعه های قبل فرق داشت رها رو گرفتم بغلم و داشت میخوابید و اینبار اشک شوق ریختم که خدا فرزندی سالم به من هدیه داده ببخش سرت رو درد آوردم


سلام ممنون اومدی عزیزم آره این آهنگ برا همه چه اونایی که مادرن چه نه خاطره انگیز و دوست داشتنیه البته بعضی ها هم حسرت می خورن خدا کنه هم ما قدر مادرامون رو بدونیم هم کوچولوهای ما خیلی باید خدا رو شکر کنیم که مادر شدیم


مامان امیرناز
27 شهریور 90 12:58
سلام عزیزم بهت تبریک می گم واسه وبلاگ قشنگ و احساسات قشنگت با اجازه لینک شدی خوشحال میشم لینک کنین


ممنون عزیزم به خاطر حضور گرمتون با افتخار لینک شدی


maman amirali
27 شهریور 90 14:45
سلام عزیزم ماشالاه عروسم بزرگ شده ها.
مرسی به ما سر می زنید .چه مادرانه و با احساس نوشتی خواهر جون.


ممنون عزیزم اومدی
مامان نيروانا
28 شهریور 90 10:53
سلام عزيزم، روزت بخير. خيلي وقته بهت سر نزدم ولي شما همه ش با كامنتهاي پر از مهرت شرمنده م كردي. نيايش جون خوبه؟ خودتون خوبيد ايشالا؟ اومدم تو پست قبلي كامنت بذارم نشد. يعني انگار هايپرلينك نيست اونجا كه نوشته "يه يادگاري بنويس" خلاصه اومدم تو اين پست برات كامنت ميذارم، البته ميم مثل مادر هم خونده بودم. خيلي قشنگ و با احساس بود و واقعاً هم مزه داد. يه كم چوقولي هم عيب نداره خواهر. سبك بشي بهتره تا تو دلت بمونه و غر غر بشه رو سرش مثل گاهي وقتاي من كه اشك نيروانا رو درميارم. بگذريم ...
پاييز نزديكه و البته تولد گل دخترت. از صميم قلب براتون بهترين و شادترين لحظه ها رو آرزو دارم. خدا تو دستاي مهربونش حفظتون كنه ايشالا. حسابي نيايش رو ببوس.


ممنون عزیزم خیلی لطف کردی اومدی خوشحال شدم گلم ممنون بابت آرزوی قشنگت ان شا الله شما هم همیشه شاد باشید
لاهی
11 آذر 92 15:37
ببند چشماتو آروم که شب از راه رسیده عروسکم مثل تو تو رختخواب خوابیده لالایی کن عزیزم که ماه آروم بخوابه ستاره قشنگم الان تو رختخوابه لالا لالا لالایی گل خوشرنگ خونه بخواب که دنیا با تو همیشه مهربونه اینجا حالت خوب نبود و رفتی دراز کشیدی و یهو خوابت برد لالایی کن عزیزم که باز فردا تو راهه فدای دو تا چشمات که مثل شب سیاهه ببند چشماتو آروم حالا دیگه لالا کن بخواب ، وقتی که صبح شد بازم چشماتو وا کن لالا لالا لالایی گل خوشرنگ مهتاب بخواب آرومه آروم چه قدر قشنگی تو خواب لالایی که مامان گلم برام میخوند
مامانی
پاسخ
خیلی زیبا بود حتما برا ی دخترم میخونم ممنون مهربونکاش آدرس میذاشتی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثمره ی عشق می باشد