نیایش عزیزمنیایش عزیزم، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 26 روز سن داره
امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

ثمره ی عشق

تو را نگاه می کنم....

1390/6/20 16:16
نویسنده : مامانی
603 بازدید
اشتراک گذاری

تو را نگاه می کنم که خفته ای کنار من

 پس از تمام اضطراب ، عذاب، و انتظار من

تو را نگاه می کنم که دیدنی ترین تویی

و از تو حرف می زنم که گفتنی ترین تویی  

من از تو حرف می زنم، شب عاشقانه می شود 

 تو را ادامه می دهم همین ترانه می شود

تو را نگاه می کنم...

 عاشقانه

 عاشقتم دخترم

عاشق

عاشق

عاشق

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مدرسه ی مامان ها
20 شهریور 90 12:54
سلام مامان عزیز دیروز یکی از مامان ها مطلبی رو توی مدرسه مطرح کرده که دوست داریم نظر شما رو هم درباره ی اون بدونیم منتظر حرف های شما هستیم
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
20 شهریور 90 12:58
وای این عکسهای آخری نیایش جونه. عزیزم خانومی شده برای خودش. قربونش برم.


ممنون خانومی
مامی کیانا
20 شهریور 90 15:36
چقدر تو نازی دختر. عاشقتم نازنینم ماشالا


ممنونم چشای قشنگتون ناز می بینه
مامان آبتین
20 شهریور 90 17:04
چه عکسای نازی مامانی اینا رو خودتون درست کردین ؟؟؟ یا به عکاسی دادین ؟؟؟
خاله جونت
20 شهریور 90 17:10
قربونت برم الهیییی !!!
نفسسسسسسسسسسسسس


دووووووووووو خاله
زهره مامان هلیا
20 شهریور 90 22:56
کاش من به جای نیایش بودم یکی برام از این حرفای خوشمل خوشمل می زد دستتون درد نکنه پست عالی بود


ممنون
حاج حمید
21 شهریور 90 8:57
بـا سـلام و عرض احتـرام خدمت شمـا خواهر بزرگوار از حضـور و لطف و محبت شمـا صمیمـانه تشـکر می کنـم . پیشاپیش زیـارت قبول . انشـالله در جـوار حـرم امام رضـا (ع) نائب الزیـاره ما هم باشیـد و مـا رو از دعـای خیر خـودتـون فرامـوش نکنیـد. انشالله در ظل توجهات حضرتش همیشه و همواره در کلیه امور دنیوی و اخـروی موفق و مستدام باشید . در ضمن به دعوت شما لحظاتی را مهمون وبلاگ خواهرتون شدم و از مطالبشون بهره مند و استفاده کردم یا علی مدد .... التماس دعا ... به امید دیدار مجدد شما در وبلاگم
مادر نیایش کتاب آفرینش
21 شهریور 90 9:37
چه دختر نانازی . خیلی دوست داریم نانی جون .



ممنون منم شما رو خیلی دوست دارم
مامان ماهان
22 شهریور 90 0:22
خیلی گلی نیایش جوووووووووون
مامانی دستت درد نکنه باز عکسای خوشگل از عشقتون گذاشتین بووووووووووووووووس


ممنون عزیزم لطف کردی اومدی
نگين
22 شهریور 90 16:39
سلام .ممنون از حضور گرم و اظهار نظر قشنگتون . منم با افتخار لينكتون كردم .موفق باشيد


ممنون
ماری
22 شهریور 90 23:50
سلام به نیایش جون و مامانه گلش
اگه لطف کنید عکسا جدید باشه ممنون میشم
چون برای بازدید کنندگان تازه گی داشته باشه
من خارج از نی نی وبلاگ فعالیت میکنم هنوز 1 هفته بیشتر نیست که این وبلاگ رو دورست کردم ودر اینده امیدوارم که روزلانه تعداد زیادی از مامان و بابا ها بیان برا دوست یابی برا کوچولو هاشون توی این وبلاگ ما بازدید کننده ها رو به وب شما دعوت میکنیم
ببخشید زیاد حرف زدم
فعلا بای


ممنون چشم حتما مزاحمتون می شم ان شا الله موفق باشید


مامان شایان
23 شهریور 90 9:17
سلام. ممنونم که به ماسر زدین. ماشالله هزار ماشالله به این دختر که اینقدر نازه. خدا حفظش کنه
من هم با افتخار لینکتون کردم


من هم ممنونم
مامان فهیمه
23 شهریور 90 12:35
سلام:
ممنون عزیزم از راهنماییتون.
ماشالله نیایش جون هم که داره روز به روز بزرگتر و خوشگل تر میشه.
خدا برای پدر و مادرش حفظش کنه.


ممنون گلم
عمه
23 شهریور 90 14:17
برای دختر خوشگل عمه
زندگي يك آواز است آنرا بخوان،
زندگي يك بازي است آنرا بازي كن،
زندگي يك مبارزه است باآن مقابله كن،
زندگي يك رويا است به آن واقعيت ببخش،
زندگي يك فداكاري است آنرا عرضه كن
زندگي يك عشق است از آن لذت ببر


ممنون عمه مینو جون
نازنین نرگس نفس مامان
23 شهریور 90 17:11
چه با احساس و زیبا نوشتید مامانی چی خوندی نکنه شاعریییی


ممنون عزیزم خیلی دوست داشتم شاعر بودم ولی خب به شعر خیلی علاقه دارم
مامانم هم بعضی وقتا می نویسه واسه دل خودش البته مادر شوهرم شاعره
بازم ممنون


راستی اگه دوست داری چند تا از شعر های مادر شوهرم تو قسمت صفحات دیگر هست و همین طور شعرهایی برای نیایش
مامان نفس طلایی
23 شهریور 90 17:36



ممنون
ناهید
23 شهریور 90 19:07
سلام وب قشنگی داری به وب منم سر بزن ممنون میشم.


ممنون حتما
مامان پارسا جون
25 شهریور 90 23:46
خیلی زیبا یود


ممنون


مامان امیرعلی
26 شهریور 90 1:00
سلام خاله جونم.خوبین؟نیایش خانومی بزرگ شده؟سلامته؟


سلام عزیزم ممنون خوبیم خدا رو شکر
مامان مهرسا
26 شهریور 90 19:12
چشمای نیایش خیلی مهربونه این عکسای خوشگلم که میزارید با این فیگورای خوشگلش بهربونتر میشه الهی همیشه زنده باشه


ممنون عزیزم چشمای مهربون شما اینجوری می بینه ممنون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثمره ی عشق می باشد