نیایش عزیزمنیایش عزیزم، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره
امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 13 روز سن داره

ثمره ی عشق

دوسِتون دارم...

1394/6/8 17:40
نویسنده : مامانی
2,047 بازدید
اشتراک گذاری

دخترکم...چیزی به شش ساله شدنت نمونده دیگه ....هفتاد و یک ماهه هستی ! خیلی حس بزرگی داری

و واقعا خوشحالی از اینکه با شش ساله شدنت صاحب یه برادر هم میشی ....

حس و حال تو واقعا به آدم انرژی مضاعف میده وقتی میای و دست می ذاری رو شکمم و با داداشی حرف میزنی و اونم زیر دستت تکون میخوره و یه هو چشای تو از شادی برقی میزنه و میخندی انگار بزرگ ترین نعمت ها رو دارم ....انگار که نه قطعا دارم...

این روزا همش فقط دارم خدا رو شکر میکنم و ازش میخوام این نعمت رو به همه زنان سرزمینم مخصوصا اونایی که از جون و دل مشتاق داشتن همچین تجربه ی دلنشینی هستن ، عطا کنه و خودش تا آخرش و تا همیشه کنارشون باشه.....الهی آمین

 

دختر خوب و یزرگ و مهربونم که خیلی خیلی هوای مامان رو داری این روزا و خوشحالی از بزرگ شدنت یادم رفته بود برات بنویسم که توی پنج سال و نه ماهگی،  اولین و دومین دندون شیریت افتاد و دو تا دندون اصلی ات در اومد توی ماه رمضان بود فکر میکنم...

یعنی دو تا دندون کوچولوی پایین که توی نه ماهگی در اومده بودن و جزو اولین دندون هات بودن توی پنج سال و نه ماهگی افتادن....برات تجربه ی جالبی بود.....مبارکت باشه خدا کنه دندونای بالات هم که مجبور بودیم توی دو سال و نیمگی ت بکشیم به موقع در بیاد.....الهی آمین

دخترکم گاهی هم البته حس و حال نی نی شدن داری و دلت میخواد یه جوری حرف بزنی که ما متوجه نشیم و ادای نی نی ها رو در میاری فیلم های بچگی هات رو دوست داری ببینی  و گاهی هم چیزایی میگی که ادم به فکر میره اینکه چرا وقتی کوچولو بودم منو بیشتر دوست داشتین و ازم ناراحت نمیشدین و دعوام نمیکردین!

البته که من بهت توضیح میدم که این طوری هم نیست که ما وقتی کوچیک بودی بیشتر دوسِت داشتیم ولی خب بچه ها هر چی بزرگ تر میشن و درک و فهمشون بالاتر میره مامان و بابا هم ازشون انتظارهای بیشتری دارن ..........

ولی خب بازم فکرم مشغول میشه و سعی ام رو میکنم که اطلاعاتم رو بالا ببرم و کمتر با هم جر و بحث داشته باشیم تا تو همچین حس هایی نداشته باشی ولی خب تا حدودی هم طبیعیه به نظرم.....

اما فکر میکنم وقتی داداشی  بیاد قطعا رفتار ها و برخورد های همه تا حدودی معطوف به اون میشه تا تو .........تو که تا الان تنها نوه از هر دو طرف بودی شاید برات سخت باشه که توجهات به سمت اون باشه چه باز نظر مراقبت ها  چه از لحاظ شیرین زبونی ها و شیرین کاری های اول هر بچه که برای همه لذت بخشه

اونوقت نمیدونم واکنش هات چه جوریه مخصوصا خیلی ناراحت میشم که اطرافیان بر چسب به بچه ها میزنن و مثلا میگن حسودی میکنه!!!!

حس تو کاملا طبیعیه و من اصلا اسمش رو حسودی نمیذارم چون هر چی هم بشه این ما هستیم که باید رفتارهامون رو کنترل و مدیریت کنیم.....

چند وقته پیش که یه سری از وسایل و لباس های به قول خودت نی نی رو دیدی کلی ذوق زده بودی کلی خوشحال بودی و اصلا هم نمیگفتی که تو هم چیزی میخوای من میدونم که تو الان کامل درک میکنی و توی خیلی از موارد هم سعی ام بر این بوده که تو رو شریک کنم در انتخاب ها ....

امید وارم بتونم از عهده ی مادری دو تا بچه به خوبی بر بیام  بدون اینکه خللی به هیچ کدومتون وارد بشه

قطعا تجربه ی جدید و خاصی برامون هست و البته برای تو ، حضور یه کودک دیگه که خب از جنس من و تو هم نیست .....به کمک بابا خیلی احتیاج دارم امید وارم همیشه باشه و کمکمون کنه .....الهی آمین

 

دوسِتون دارم بهانه های قشنگ من برای زندگیمحبت

 

 

پسندها (4)

نظرات (4)

مامان ملینا کیانا
9 شهریور 94 11:07
اول از همه بگم این عکستون خیلی باحال بود؛ یعنی واسه چاپ خیلی گزینه ی خوبیه و امیدوارم این مراحل جدید رو به خوبی و خوشی سپری کنین با همه ی سختی هایی که ممکنه درپیش باشه از زایمان و نگهداری بچه ازیه طرف و مراقبت بیش ازپیش درمورد نیایش عزیز که البته الان دیگه خانومه واسه خودش خیلی چیزا رو درک میکنه ولی خب به قول خودت هرواکنش دیگه ای هم طبیعیه ازش... درهرحال میگذره و امیدوارم به سلامتی و خوشی باشه
مامانی
پاسخ
ممنونم عزیزم خیلی محبت داری دوست خوبم ایشالا که برای همه مادرا به خیر و خوشی بگذره
خاله
10 شهریور 94 2:28
ان شالله خدا همیشه این بهونه های قشنگ زندگیت رو حفظ کنه و خودش حافظ و نگه دارشون باشه نگران نباش. ان شالله نیایش جونم همه ی این تغییرات رو درک میکنه.. ماشالله خیلی دختر فهمیده و عاقلیه.قربون عکس این جوجو ها کنار هم
مامانی
پاسخ
ممنونم خواهرییییقربون تو که عکس به این قشنگی گرفتی ازمون مرسی
مادر جون
11 شهریور 94 18:06
با بهترین آرزوها برای نیایش عزیزم و امیرعلی، بزرگ مرد کوچک... و مامان زهره خوب و مهربون...
مامانی
پاسخ
ممنونم عزیزم برای شما هم بهترین ها رو آرزو دارم
هنرمند
17 آذر 94 16:40
سلام و عرض ادب
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثمره ی عشق می باشد