نیایش عزیزمنیایش عزیزم، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره
امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

ثمره ی عشق

نی نی شگفت انگیز من (کد 119)

1390/4/28 9:37
نویسنده : مامانی
1,381 بازدید
اشتراک گذاری

جالبیه این عکس به اینه که خودش این کار رو کرده...

 البته نیایش از همون کوچولوتریش هم کارایی می کرد که از سنش بیشتر بود توی پست های بعدی سعی میکنم عکس کارای عجیب و شیطونی هاش رو بذارم....

واقعا نمیدونستم کدوم عکسش رو بذارم ...ولی مهم نیست که جزو شگفت انگیزان نی نی وبلاگی باشه

مهم اینه که من خودم میدونم چه ورووووجک شگفت انگیزی دارم!!

خدا خودش همه ی وروجک های شگفت انگیز رو  نگه داره....

 niniweblog.com

من موقعی که اومدم توی اتاق اینجوری بود (تو عکس پایین)

دستشو لای در می بینید؟؟!!

در کمدش رو همیشه از زیر در باز می کرد چون می دید دستش به دستگیره نمیرسه کشو رو می کشید بیرون و در کمد رو از زیر در باز می کرد حالا هم که توی کمد رفتنش معرکه است....

تازه بعد از این که بهش گفتم بیا بیرون کلی داد و بیداد کرد و همش میگفت مامان عک مامان عک (عکس)

مامان من بالا کُمبِین (کمد) مامان عک ...

تازه خوشش هم اومده بود که من ذوق کردم و دارم ازش عکس میگیرم

بعدشم ملاحظه کنید

.

.

مامان خواب من خواب لالا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مادر نیایش کتاب آفرینش
28 تیر 90 12:13
ای شیطون بلا . کجا رفتی قایم شدی ؟
من رفتم که بهت رای بدم .


ممنون خاله
دانيال
28 تیر 90 14:37
سلام عزيز دلم
الاهي الاهي
من كه حتما بهت راي مي دم
كد دانيال هم 67 هست اگه دوست داشتي به دن دني هم راي بده
راستي وبلاگ قشنگي داريد موفق و پيروز باشد
با احترام
دن دني


سلام ممنون
چشم دن دنی خان


ن.م
28 تیر 90 17:35
خیلی با نمکی دخمل ناز


ممنون
نیلوفرآبی(خاله)
28 تیر 90 17:36
نفس خاله !!!
خیلی بلا شدیا !


ممنون خاله جونی
تو که میدونستی من چه قدر بلام تازگی نداره
صدرا و صهبا
29 تیر 90 2:10
حتما به شما خوشگله رای می دهیم اگه شما هم دوست داشتیدبه ما هم رای بدهید صهبا136 و صدرا 138 دوست داریم به ما هم سر بزنید
http://sadrasahba.niniweblog.com






ممنون
چشم
مامی کیانا
29 تیر 90 13:35
کیاناجون به شما رای داد و با اجازه لینکتون میکنم


ممنون شما هم لینک شدید
آزاده
30 تیر 90 15:08
سلام وای چه نی نی شیطونی
نازنین نرگس نفس مامان
4 مرداد 90 1:17
سلام به نی نی شگفت انگیز مامان هیچ کس مثل ما مامانها نمیدونه که نی نیش چقدر شگفت انگیزه فقط ما میتونیم همه لحظاتش رو ببینیم الهی همیشه سرزنده و سرحال باشی خاله
عمه
4 مرداد 90 8:28
وروجک نمونه . من خودم تنهایی صد میلیون بهت رای میدم. عاشقتم کلوچه
shima
23 مرداد 90 21:36
vaaaaaaaaaaaaay cheghad to sheytoni khale jooonam
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثمره ی عشق می باشد