نیایش عزیزمنیایش عزیزم، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره
امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

ثمره ی عشق

تو اردکی یا غازی ؟!!!!کفتر بازی؟؟؟؟؟؟؟!!!!!

1392/6/14 13:46
نویسنده : مامانی
2,560 بازدید
اشتراک گذاری

 

 ما که نفهمیدیم این جوجه اردکا که اینقدر بزرگ شدن اردکن بالاخره یا غاز خوش بیان؟نیشخند

 

 

 

 

صداشون واقعا عجیب و غریبه یعنی صدای اردک چه جوریه واقعا ؟ وقتی صدا میدادن یه هو برگشتی گفتی: مامان آخه ببین اینا چه قدر عر عر میکنن نمیذارن من بخوابم!تعجبیعنی این تشبیه کردنت منو کشته آخه چرا عر عر حالا ؟!زبان

 

 

 

 

من رو به اردکا: تو اردکی یا غازی؟

بابا رو به من : من غاز خوش بیانم!

تو رو به من و بابا : نه بابا اینا اردکای خوش بخت ان!!!!!!!!!

 

 

 

 

واقعا هم که خوش بختن با وجود دوستی مثل تو که اینقدر عاشقانه خفه شون میکنیچشمک

 

 

niniweblog.com

 

 

علاقه ی شدیدت به انواع و اقسام حیوانات آخرش یه کاری دستمون میده ها ! یعنی دلت میخواد توی خونه باغ وحش داشته باشی !از بع بعی و سگ و مرغ و خروس و جوجه و مرغ عشق و کبوتر بگیر تا گاو و زرافه !

بعضی وقتا میگی که این حیوونا رو بزرگ کنیم بفرستیم باغ وحش!

 

داری با خودت بازی میکنی و رفتی تو نقشت و حسابی داری با عروسکات حرف میزنی و نمایش میدی که من صدات میکنم:

 نیــــــــــــــایش دخترم ....

یه هو بلند میگی که : اِ من که نیایش نیستم من لاک پشتم!!!!!!!

من که نیایش نیستم من مرغم!!!!!

من که نیایش نیستم من پروانه ام ، کفش دوزکم ، زنبورم ، اردکم ................

 

همین طور هر دفعه یه چیزی میگی و من مباید بگم ببخشید خانوم لاک پشته بیا شیرت رو بخور

 

باز دوباره : لاک پشت که شیر نمیخوره

بیا میوه ات رو بخور کفش دوزک که میوه نمیخوره

بیا غذات رو بخور پروانه که پلو نمیخوره!

 

البته گه گداری هم پیش میاد که نقشت با اون چیزی که قراره مامان ِ از همه جا بی خبر بهت بده هم خونی داشته باشه !زبان

فکر کنم باید همیشه قبلش ازت بپرسم شما الان دقیقا چه موجودی هستی و در چه نقشی فرو رفتی که غذای همون رو بهت بدمنیشخند

 

 

niniweblog.com

 

 

تازه گاهی اوقات که خودت تو یه نقشی فرو رفتی و باید به همون نام صدات کنیم به ما هم توی ذهنت یه نقشی میدی و هی صدا میزنی آقا خروسه آقا خروسه باهاش حرف میزنی و منتظر جوابی وقتی جوابی نمیشنوی میری محکم میزنی رو پای بابا که مگه من با تو نیستم آقا خروسه!!!!!!!!!!!!تعجبنیشخندبرا منم به همین صورتزبان

 

 

niniweblog.com

 

 

چند روز پیش کبوتر پسر همسایه افتاده بود تو حیاط خونه و اومده بود دنبالش

شنیدی که گفت : کفترم افتاده تو حیاط شما !!!!!سوال

رفتی تو حیاط و با جارو افتادی دنبالش که بگیریش اینقدر سر و صدا راه انداخته بودی که بابا رو از خواب نیم روزیش پروندی و اومد تو حیاط گرفتش

کلی التماس کردی که بده دست من نمیدونم چرا عکس نگرفتم وقتی محکم گرفته بودیش تو دستت و میگفتی میخوام خودم برم بدمش به پسر همسایهاز خود راضی

رفتی دم در و بادی به غبغب انداختی و گفتی بیا بگیرش مراقبش باش !مژه

 

تازه ماجرا شروع شد و خواهش های مکررت برای کبوتر داشتن البته چون اون گفته بود کفتر تو هم گفتی: بابا کفتر میخوام برام بخر دیگه میخوام کلی باهاش بازی کنم!

یه کفتر سفید چشم کـ و چـ و لـ و ببین چه قدر خوشگله و نــــــــــــــــــــــــازه چه قدر عزیــــــــــــــــــزه!!!

 

 

 

 

میگفتی که بابایی قول داده بود اگه جوجه اردکا رو بزرگ کردم برام مرغ عشق هم بخره ولی نخرید حالا باید برام هم کفتر بخره هم مرغ عشق که همشون با هم باشن و تنها نباشن و غصه نخورن!مژه

 

اینقدر ناز میاری تو صدات و کرشمه تو چشات کیه که بتونه بگه نه !بغل

 

بابا که میشگه باشه وقتی چشم غره ی منو میبینه میگه اگه مامان راضی باشه !آخه مادر جان به خاطر خودت میگم دکتر میگفت حییون خونگی حساسیت زاست برات ولی کو گوش شنوا ابرو

عشق تو به حیوونا خیلی خیلی زیاده قلب

 

 

niniweblog.com

 

 

چند روز پیش باز در حالی که توی حس و حال خودت بودی و منم مشغول کارام اومدی پیشم و گفتی مامان به بابا میگی برام ماهی پرنده بخره !!!!!!!!!!!تعجب

گفتم ماهی پرنده دیگه چیه مامانی ؟

جوری که انگار من هیچی نمیفهمم و تو الان میخوای برای من توضیح بدی تا خوب شیر فهم بشم نیشخند گفتی :

 

 

ببین ماهی پرنده همون ماهیه که در حالی که توی آّب شنــــــــــــــا میکنه اما بعضی وقتا میاد روی آّب و یه هو می پره بالا و اوووووووووووووووووووو پرواز میکنه و مرغ ماهی خوار بعضی وقتا میگیرتش و میخورتش ابرو

ولی به بابا بگو که مرغ ماهی خوار دیگه نخره همون ماهی پرنده خوبه زبان

 

 

 

 

نمیدونم اینا تراوشات ذهنی خودته دخملیه با هوش و خلاق من یا چیزی دیده بودی که میگفتی به هر حال هر چی که هست شیرینه همه حرفات شیرینه همه خواسته هات عزیزی نفسم بلبلکم عاشقتمقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

🐣مامان تسنيم سادات
14 شهریور 92 14:19
سلااااااااااام به نيايش عشق جَك و جونور (عينِ تسنيم ! ) و .... مامانيش

واااااااى چقدر بزرگ شدن ....

چه جورى بغلشون مى كنه ....

من فكر مى كنم غاز باشه آخه اردكا خيلى گردنشون دراز نيست

حالا شايدم اردك غاز باشن !!

حالا اوندفعه هم همينا رو نوشته بودين كه پاك شد ؟






سلام بانوی اول ممنون اومدی عزیزم میبینی تو رو خدا ؟!

اون جک و جونور رو خیلی خوب اومدی خوووووووووب

همینا رو نوشته بودم با یه چیزای دیگه که دیدم ربطی به هم نداره و طولانی میشه گذاشتم برا پست های بعد

باید همیشه پست های کوچولو بنویسم که اون طوری هم اگه شد دلم نسوزه !

فدات

جواب اون یکی کامنتت رو هم بخون!



راستی هر چی فکرمیکنم بعضی چیزایی که اون دفعه نوشته بودم رو یادم نمیاد
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
14 شهریور 92 17:00
این خنده های بابت اون آقا خروسه و زدن نیایش رو پای باباشه... داشتم شیر کاکائو میخوردم، پریدم تو گلوم! چون خنده م گرفت
ولیییییی خداییش خیییییلی باحال بود...

هااااااان؟ اینا چین؟!!! غازن؟!!!!!!!!! خیییییلی بزرگ شدن ماششششششششالا

اِی جونم، منم همچین دوست ِ عاشقی داشتم، همینجوری قد میکشیدم، مثه غازها

وااای... جریان ِ خانوم لاکپشته و اینا هم خیییییلی بانمک بودن...

مامانی زهره؟! هنوز موفق به خوردن نیایش نشدی؟

دوستتون دارم، هر دوتون رو ...


قربون خنده هات عزیزم ممنون از محبتت ما هم شما رو دوست داریم شدید به مدت مدید
راستی از این به بعد حواست باشه موقع وبلاگ گردی چیزی نخوری
دات
خاله
14 شهریور 92 21:23
هی وای من !
این جوجه اردکا نه ببخشید غازای خوش بیان..نه نمیدونم ..همونا! چقدر بزرگ شدن !!!!
منم موندم با این محبتهایی که نیایش به اینا میکنه این طفلکی ها چجوری اینقدر بزرگ شدن ؟

کفتر ها رو !!! تو رو خدا کبوتر دیگه نگیرین
این همسایه ی ما که کبوتر بازه کبوتراشو ول میکنه میان کنار پنجره ی ما یا با سر میخورن به پنجره یا اینکه همه جا رو کثیف میکنن .. تمام تراس شده پر از ....

ماهی پرنده اش خیلی باحال بود
بهش بگو حتما می خرم برات !!

قربونش برم من .
بوووووووووووس

عزیزمی همین اردکا یا چه میدونم غازا اینقدر کثیف کاری دارن به خدا هر چند که بیشتر وقتا بابایی زحمت تمیز کردنش رو میکشه ولی واقعا نمیدونم باید چه کارشون کنیم نیایش که میگه باید تخم بذارن بچه دار بشن میخوام بچه شون رو هم بزرگ کنم
ببخشید خواهری ماهی پرنده رو باید از کجا دقیقا تهیه کرد اون وخخخخخخخخخخخخخخخخ
فدات بووووووووووس
راحله
15 شهریور 92 11:29
واااااااااااای ماشالله خیلی دختر باهوشی دارینااااا
اگه همینطوری ادامه بده آخرش دامپزشک میشه من مطمئنم
منم بچگیام عاشق حیوانات بودم همیشه تو خونه ماهی و جوجه و بلبل داشتیم گاهی اوقات هم سگ و گربه و اردک و مرغ ماهی خوار و قناری کبوتر هم خیلی دوست داشتم ولی مامانم میگفت وابستگی میاره واسه همین نمیخرید برام


یعنی شما واقعا همه ی اینایی که گفتی رو تو خونه داشتی ؟
کارت درسته بابا !
فقط کبوتر نگرفتی هان؟!
قربون محبتت مرسی اومدی و ممنون از نظر لطفت
یعنی واقعا فکرمیکنی نیایش به درد دامپزشکی میخوره ؟
چه جالب خودم به این موضوع فکرنکرده بودم اصلا !!!!!!
مامی امیرحسین(فاطمه)
15 شهریور 92 12:34
ای جونم...نیایش چقدر خندیدم با این پست!منم اگه یه حیاط داشتم حتما برای امیرحسین خیلی چیزا میخریدم.به فکر حساسیتم نبودم.یعنی با اون اردکایی که عر عر میکنن عشق میکنما!ولی واقعا راست گفته صداشون خیلی ناهنجاره.اگه خونه ما بود و کسی رو از خواب بیدار میکردن بعید نبود اونش ب شام کباب غاز داشته باشیم!!!یه همچین دامپزشکای مهربونی هستیم ما!


به به چشم دلم روشن ! کباب غاز !!!!!!!!!همون بهتر که حیاط ندارین
فدای خنده هات عزیزم ممنون اومدی
مامی امیرحسین(فاطمه)
15 شهریور 92 12:37
کیف میکنینا با این شیرین زبونیا...بعد بگو لاک پشت شیرم میخوره اگه نیایشی باشه.لاک پشت نیایشی یه لاکی خاصه!
خصوصی هم داری عزیزم
برای اون آقا خروسه کلی کیف کردم


فدااااااااااااات عزیزم ممنون اومدی راست میگی ها در مورد اون لاکپشت خاصصصصصصصصص
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
16 شهریور 92 0:11
خداوند لبخند زد

دختر آفریده شد!

لبخند خدا، "نیایــــــــــــش جون" روزت مبارک...





یه دنیا ممنونم از محبتت دوست خوبم بر شما هم مبارک باشه
☁☀☁. مامان تسنيم سادات
16 شهریور 92 0:31
نيايش عززززززززززيزم ، روزت مبارك دخترك نازم


فدات خاله ی مهربون دوستتون داریم
سجاد
16 شهریور 92 1:26
هدیه مستربین به کوچولوهای بردسکنی ...
مامان یکتا
16 شهریور 92 11:37
خدا بهترین هدیه به ما داده ان هم داشتن چنین دختری روز دختر به زیباترین دختر دنیا تبریک


خدا رو شکر به خاطر این هدیه های زیبا ممنون از محبتت دوست خوبم
سمانه مامان پارسا جون
16 شهریور 92 13:10
اگه فقط یه دونه دختر خوب و مهربون توی دنیا باشه ، اون تویی . . .

روزت مبارک عزیزم


فدات شم مهربون خیلی محبت داری
سمانه مامان پارسا جون
16 شهریور 92 13:15
دلم برات یه ذره شده بود نیایش گلم
قربون اون شیرین زبونی و اون هوش ذکاوتت.
ایشاالله که خدا یه دخمل ناز مثه تو به من بده و یه پسر خوشگلم به مامان زهرت بده
آمین


عزززززززززززیزززززززززززم ممنونم ما هم همیشه به یادتون هستیم میگم اون دعا رو از ته دل کردی دیگه نه
فدا ت هر چی خدا بخواد برای تو که حتما آرزوی یه دختر دارم چون واقعا دوست داشتنیه ولی خودمم همیشه بهت گفتم اگه پارسا باشه منم میخوام پسر داشته باشم بووووووووووووووووووووووووس
حنانه
16 شهریور 92 21:52
سلام
زهره ببین تو سریال دود کش عالیه که جانورشناسی خونده بود نیایش هم باید بره همون رشته رو بخونه


سلام عزیزم آره و اقعا به درد جونور شناسی میخوره
الهه مامان یسنا
17 شهریور 92 1:55



دوستتون داریم خیلی زیاد
مامی کیانا
17 شهریور 92 12:22
هیچ غازچرونی نمیتونه همچین غازهایی رو پرورش بده آخه این غازها غیر از غذا محبت هم نوش جان میکنن
البته با احترام به نیایشی منظورم این نبود که غازچرونه هااا
غاز و مرغ عشق و کفترررر وای چه شود اینابا هم
میگم میتونید تو شهرتون یک باغ پرندگان بزنید
از عشوه هاش نگو که دارم میخونم همین الآن دوتا شاخ خرگوشی دراوردم
مامان جون یادت باشه تو باغ پرندگان یهو مرغ ماهیخوار نیاری

میبینی تو رو خدا ؟!
همینه دیگه دختر ماست چه کار کنیم دیگه ؟!
اون باغ پرندگان رو خوووب اومدی ولی اگه به نیایش باشه که همون باغ وحش رو میخواد با انواع و اقسام جک و جوونور ها !
مامان آناهيتا
20 شهریور 92 9:11
وااااااااااااي نيايش جونم اينا رو چرا اينطوري گرفتي خاله. من كه عكس رو ديدم دلم از حال رفت دخملي. قربونت خاله كه اينقدر دلت حيوون خونگي مي خواد.دلم ضعف ميره اينطوري مي گي بلا. خيلي شيريني شيرينك من. عاشقتم. بوس بوس


نیایش ماست دیگه خاله جون چه کارش کنیم فدات عزیزم مرسی وقت گذاشتی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثمره ی عشق می باشد