نیایش عزیزمنیایش عزیزم، تا این لحظه: 14 سال و 6 ماه و 5 روز سن داره
امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 8 سال و 6 ماه و 17 روز سن داره

ثمره ی عشق

حالم گرفته شد !!!

1392/6/11 23:24
نویسنده : مامانی
757 بازدید
اشتراک گذاری

بعد مدتی باز یه وقتی پیدا شد بیام و بنویسم از تو !

یه کمی بی حوصله بودم گفتم بیام از مزه پرونی هات بنویسم حال و هوام عوض شه

الان داشتم برات مینوشتم خیلی زیاد هم نوشته بودم اما نمیدونم یه هو چی شد همش پرید !

حالم گرفته شد شدید !گریه

 اومدم ارسالش کنم با خودم گفتم قبلش یه کپی بگیرم بعد ارسال کنم که یه هو همه چی پرید

نمیدونم این گوگل کروم چرا این طوریه یه بار دیگه هم این جوری شد !

نمیدونم کی دوباره حوصله کنم برات بنویسم ؟ببخشید ....ناراحت

 

میخوام آهنگ وبلاگت رو برات بنویسم !

 

آرومــــــم

 وقتــــــی که

 پیش تو و زیبــــــاییت میشینم

 باور کن

دنیا رو

من با چشمای تو میبینم

 جوری به تو دل میبندم

که نتونم برگردم

 تو رو با قلبم پیدا کردم

خوشبختم

 تو با منی

لبخند تو

 ازمن نگیر

عشق من

تا با همیم دلشوره ی رفتن نگیر

میدونی

 تو دنیا

فکر کسی غیر از تو با من نیست

 وقتی تو

اینجایی

 راهی غیر از عاشق بودن نیست

 وقتی دل من بی تابه

بگو  با من میمونی

منو آروم کن تو میتونی

....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامی امیرحسین(فاطمه)
11 شهریور 92 23:57
وای بمیرم زهره جون.این تجربه ی تلخو بارها داشتم!خدا نصیب نکنه!خصوصی هم داری گلم


واقعا هم خیلی تلخه خدا نصیب نکنه عزیزمی خوندمت میام پیشت
مامان دوفرشته
12 شهریور 92 10:10
وااااااااااای خیلی بده


آره اعصاب خرد کنه
الهه مامان یسنا
12 شهریور 92 11:10
الهی چقدر بد.... میگم تازه فهمیدم وبلاگت آهنگ داره. آخه واسه من نمیخونه نمیدونم چرا


آره خیای بد شد عزیزمی چرا پخش نمیشه آخه
الهه مامان یسنا
12 شهریور 92 11:32
پچ پچانه


فدای تو گرفتمش میام پیشت
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
12 شهریور 92 11:57
بیا این هم از شانس ِ ما
آخه حواست کجاست زهره جون... ؟ آخه گوگل کروم هم شد مرورگر؟





پیش میاد دیگهههه.... کامپیوتره دیگههه... آدمی ِ دیگهههه

آخیییییییییی... چه شعر عشقووولانه ای...


قربونت برم آره بابا پیش میاد دیگه ممنون از محبتت
نسرین مامان باران
13 شهریور 92 8:13



فدات
خاله
13 شهریور 92 11:58
آآآخی عیبی نداره خواهری
ما منتظر می مونیم تا دوباره حوصله کنی و بیای بنویسی
آهنگ وبلاگ خیلی قشنگه و همینطور ترانه اش
بووووس یووووس بوووووووووووس


قربونت برم عزیزم ممنونم بوووووووووووووووووس
مامان تسنيم سادات
14 شهریور 92 12:26
وااااى چقدر ضد حاله
من هميشه پست جديد رو با اكسپلورر مى ذارم با گوگل كروم يه مشكلاتى پيش مياد


واااااااااااااای مامانی من فکرکردم گوگل کروم خیلی بهتر تره آخه خودت گفته بودی
🐣مامان تسنيم سادات
14 شهریور 92 14:12
براى پست گذاشتن خوب نيست ولى براى پست خوندن خوبه !


نه فکر کنم برای پست خوندن هم زیاد خوب نیست آخه الان از تو اکسپلورر که دیدم پستم رو اندازه ی فوتش عالیه برای خوندن و توی گوگل کروم خیلی خیلی ریزه !!!!!!
🐣مامان تسنيم سادات
14 شهریور 92 15:24
خوب از اون جهت كاملا حق با شماست



niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثمره ی عشق می باشد