نیایش عزیزمنیایش عزیزم، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره
امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

ثمره ی عشق

دخملم داره بزرگ میشه

1390/2/12 19:09
نویسنده : مامانی
460 بازدید
اشتراک گذاری

گل قشنگم خیلی شیرین شدی مامانی کارای بامزه زیاد میکنی مخصوصا ژست هایی که موقع عکس گرفتن به خودت میگیری خیلی بامزه است... الان (25 مرداد89) یاد گرفتی با انگشت اشاره میکنی به چیزای مختلف و یه چیزایی به زبون خودت میگی عاشق حرف زدنتم عزیزم الان دیگه به راحتی و بدون کمک خودت وایمیستی و حتی در حالی که ایستادی دست هم میزنی  

عزیزم راستی روز اول مرداد هم اون یکی دندونت یعنی دندون جلوی فک بالات، سمت چپ (چه جوری آدرس دادم) هم دراومد یعنی موقع عروسی خاله(5 مرداد) 3 تا دندون داشتی خوشگلم و روز 5 شهریور که 11 ماهت تموم میشد دندون چهارمت هم داشت درمی اومد...niniweblog.com

از شیطون بازی هات که دیگه هر چی بگم کم گفتم تمومی نداره  از همه بدترش هم اینکه همه چیو میکردی تو دهنت و من همش خدا خدا میکردم زودتر این عادت از سرت بیفته تند تند چهار دست و پا میکردی و هرچی گیرت می اومد از رو زمین برمیداشتی و میخوردی، در کشو ها ی کمد هت رو هم باز میکنی و بعد هلش میدی جلو و آخ دستت لای کشو گیر میکنه و گریه میکنی شیطنت هات بعضی وقتا خسته ام میکنه ...

 (کاش کودک بودم تا بزرگ ترین شیطنت زندگیم، نقاشی روی دیوار بود)

روز 1شهریور 89 در حالی که چند روز مونده بود 11 ماهت تموم بشه برام 4 قدم راه رفتی خودت بدون کمک بهت گفتم تاتی کن تاااتی تاتی ، تو هم 3 قدم تند برداشتی و چهارمیش خوردی زمین فدات شم خیلی ذوق کرده بودم که بالاخره قدم برداشتی میدونستم قبل از اینکه 1 سالت بشه راه میری گلم

خدایا خودت همیشه مراقب نیایش من باش

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد


وروووووووووووجک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله
12 اردیبهشت 91 13:48
دوست دارم خیلی زیاد عشق من .
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثمره ی عشق می باشد