نیایش عزیزمنیایش عزیزم، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره
امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

ثمره ی عشق

عزیزم هدیه ی من برات یه دنیا عشــــــــــــــــــــقه ...

1391/12/6 13:59
نویسنده : مامانی
2,538 بازدید
اشتراک گذاری

یسنای نازنینم

 یگانه دختر الهه ی نازم

 دلم میخواست اینجا هم اون لحظه ی عاشقی رو که چند قدمی بیشتر نمونده که بهش برسیم ، همون لحظه که مثل یه نور اومدی تو زندگی مامان و بابای عاشقت و دنیاشون رو دگرگون کردی ،همون هفتم اسفندی که تو گل اردیبهشتی براشون بوی بهار رو جلو جلو آوردی رو به تو و مامان مهربون و عاشقت تبریک بگم

 

الهه ی عزیزم تولد این ناز گلِ گلخونه ، یکی یک دونه ، ناز دونه ی شیرینت رو بهت تبریک میگم که تولد اون تولد تو هم هست ...و برای ما هم خیلی عزیز

یگانه یسنای دنیای ما ، عزیزک ِ سه ساله ی ما

تولدت مبارک

یه دنیاست و یه یسنا 

برات آسمونی ترین آرزوها رو دارم

 

واسه تولد تو بايد دنيا رو آورد

ستاره رو سرت ريخت تو رو تا آسمون برد

اينا يه يادگاري توي خاطره هاته

ولي به شوق امروز مي شه کلي قسم خورد

تولدت عزيزم پر از ستاره بارون

پر از باد کنک و شوق ، پر از آينه و شمعدون

الهي که هميشه واسه تبريک امروز

بياد يه عالم عاشق ،بياد هزار تا مهمون

dance.gifشِکـْـلـَکْ هآے خآنومےdance.gif

سه سالگیت مبارک

دوستت داریم من و نیایش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مامان تسنیم سادات
6 اسفند 91 16:08
چقدر شعر تولدتون قشنگ بود .....
اینم برای تولد یسنا خانمی

تولدش مبارک هم برای خودش هم برای مامان و باباش و هم برای دوست جونی هاش


خیلی دندوناشون نازن ....نـــــــــــــــــــــه
پیش ما هم بیاین خــــــــــــــــــــــــوب


قربونت برم عزیزم به خدا همین الان میخواستم بیام بازم شما پیش دستی کردی ممنونم از نظر لطف و محبتت


وای از این دندونا نگو که ...
مامان تسنیم سادات
6 اسفند 91 16:09

ای بابا .....
شمـــــــــــــــــــــــــــــــا هم .....
گفتین مامان کوثر رو رایشو بزنیم خودتونم که بلــــــــــــــــــــــــــه


مامان کوثر رو که هیچکی نمیتونه رای شو بزنه ولی منو چرا باور نمیکنی یه کامنت دیگه بذار ههههههه
سمانه مامان پارسا جون
6 اسفند 91 17:01
تو همیشه خیلی زیبا مینویسی زهره جون من همیشه بهت حسودیم میشه
واست خصوصی میزارم عزیزم


قربونت برم عزیزم این چه حرفیه شکسته نفسی میکنی گلم من همیشه از نوشت های تو لذت میبرم ممنون اومدی
خواهرت
6 اسفند 91 17:24
تولد یسنا کوچولو رو به خودش و مامان و باباش و دوستهای خوبش تبریک میگم .
ایشالا 103 سالگیش
چه شکلک های باحالی
چه پست خوبی
چه عکس نازی داره یسنا خانوم
و چه شعر قشنگی رو انتخاب کردی برای تبریک تولدش
آفرین به خواهر خوش ذوقم


قربونت برم من خواهری مهربونم عزیز دلمی تو ممننون از نگاه قشنگت همه این دوستا رو اول از همه مدیون توام میدونی که دوستت دارم عزیزم
نیایش
6 اسفند 91 18:17
ئئذذلفغعهخحجچپهعالیظسبات ت ف



قربون اون انگشتای کوچولوت نیایشم
ممنونم که تو هم تبریک گفتی به دوست خوبت یسنا
میگی ن وشتم تولدت مبایک
اول از همه هم پرسیدی همون یسنای مهدمه
گفتم نه ولی یه یسنای دیگه است که خیلی مهربونه خیلی شیرینه
قربونت برم نیایشم که این شکلک ها رو خودت با انگشتای کوچولوت انتخاب کردی فکر کردی لمسیه این صفحه مونیتور هم ،
میگی پس چرا نمیاد الهی الهی !
ممنون گلم بوس بوس برای تو و یسنا

سمانه مامان پارسا جون
6 اسفند 91 18:18
قربون محبتت زهره جون
خیلی لطف داری
گفته که کی به کی حسودیش میشه خانوم
خوب معلومه که من
دوستون دارم
نیایش گلمو ببوس


قربونت عزیزم این چه حرفیه شما شکسته نفسی میفرمایید بانو
ممنون از محبتت
پارسا جیگر رو ببوس
سمانه مامان پارسا جون
6 اسفند 91 18:35
بیشتر ازین خجالتم زهره جون
فدات عزیزم
خیلی بامحبتی


من حقیقت رو گفتم عزیزم فدااااااااات
مامان تسنيم سادات
6 اسفند 91 22:03
بزار امتحان كنم
كامنت نيايش عزيزم از همه قشنگتر بود
قربونت عزززززززززيزم


وای مرسی قربونت برم ممنون اومدی بازم بوس بوس
الهه مامان یسنا
6 اسفند 91 23:38
زهره جون!
نیایش عزیزم!
نمیدونید چه حس قشنگی رو بهم دادین با این پست تولدانه زیبات با این همه شکلکهای خوشگل و ناز که میشه ازشون عشق و محبتتون رو حس کرد... نمیدونم کجا چه کار خوبی کردم که خدا پاداش اون کار خوب رو دوستی با شما واسم قرار داد. خیلی دوستتون دارم که همیشه یاور همیشه مومنید به قول فریبای نازنین


عززززززززززززیزززززززززززززززم
منکه کاری نکردم گلم شما که همیشه خوب بودی وهستی باعث افتخار منه دوستی با شما
یسنای نازم هم مثل دختر خودم انگار تولد دختر خودمه دوسش دارم عزیزمه
ممنون از لطفت به ما بو س بوس برای شما
شبنم
6 اسفند 91 23:52
تولد یسنا خانومی نازنین مبارک باشه..هم به مامان و بابای گلش و همه به شما دوست های مهربونش
فکر کنم الهه مامان یسنا با من یکی که قهره..ولی حالا شاید این کامنت رو دید و تصمیم به اشتی گرفت
زهره خیلی زیبا نوشته بودی، نمی دونم چرا یهو بغضم گرفت!!....اصلا نمی دونم چرا این روزها انقدر دل نازک شدم.....

قربون دل نازکت عزیزم ممنونم از محبتت الهه که با کسی قهر نمیکنه قهر تو ذاتش نیست الهه ی عشقه ...
رفتی پیشش مگه شبنمی !!!!!!!!
ممنون اومدی بازم
مامان مهبد كوچولو
7 اسفند 91 10:26
سلام زهره جان . خوبي ؟ خيلي زيبا نوشته بودي و شيرين !!!
اميدوارم كه هر روز به بهانه ي تولدها و .... دوستي هامون مستحكم تر بشه . نيايش خانوم رو ببوسين

ان شاالله عزیزم
ممنونم از محبتت نظر لطفته خانمی
بوس برای شما و مهبد کوچولوی ناز
مامي كيانا
7 اسفند 91 10:48
تولد يسنا جون هم مبارك باشه
ايشالا هر جا هست شاد و سلامت باشه


ممنونم از محبتت بوس بوس
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
7 اسفند 91 11:10
از طرف من هم تبریک بگید

دوست گلم
با چند تا پست جدید بروزیم و منتظر شما


مرسی دوست خوبم محبت کردی البته ادرسش تو پست هست یه دنیا و یه یسنا
لینک شده میتونید خودتو ن هم برید خوشحال میشه
به هر صورت ممنونم از حضور پر مهرت
حتما خدمت میرسم چشم
شبنم
7 اسفند 91 19:04
اره زهره جونم، الهه نازیین و دخترکوچولوی فرشته شو می شناسم
الانم قهرمون سر همینه که چرا چند ماااهه پیشش نرفتم!
خب معرفت نداارم دیگه..چیه مگه!..ادم بی معرفت از نزدیک ندیده بودید تا حالا؟؟!


عجب بابا
نه الهه جون که قهر نمیکنه
شما هم درسته که سر نمیزنی و ادم رو ناراحت میکنی !
ولی ماها همه دوستت داریم و به یادتیم و نگرانتیم برا همین دلمون میخواد پیشمون بیای دیگه حالا تو هی بی معرفتی کن
اشکال ندایه از اون شکلی هم که گذاشتی معلومه افتخار هم میکنی که بی معرفتی آیه؟؟؟؟؟؟!!!!!!!
راستی چرا هی میری میای رمز نمیدی بهم بانو!!!
این آبجی خوشگلم هم که فراموش کاررررررر!!!!

شبنم
7 اسفند 91 21:32
نه بابا مگه بی معرفت بودن افتخار هم داره!
خب اون دو تا شکلک بالا رو به این دو تا شکلک تغییر وضعیت می دیم تا از این فکرا نشه!!!...
شکلک های جایگزین شده:
آخی تو هنوز رمز نداری..ناااااااااازی ..همش تقصیر این ابجی فریده ته!
الان واست می ذارمش گلی خانم.

خیلی ممنون واقعا زحمت کشیدی عزیزم
هم بابت شکلک های جایگزین شده هم بابت رمز!!!!!!
ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
8 اسفند 91 8:41
------------------------------()
------------------------------||
-------------------{*~*~*~*~*~*~*}
------------@@@@@@@@@@@@@@@
-------------{~*~*~*~*~*~*~*~*~*~}
-----@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
------{~*~*~*~*~*~*~*~~*~*~*~*~*~}
------{~*~*~*~~ *~~*~~~~*~~*~~*~*}
------{~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~*}
-----@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ٍ


واااااااای ممنون کیکمون کم بود دستت درد نکنه
مادر کوثر
20 اسفند 91 9:16


با تاخیر تولدش مبارررررررررک

مرسی مامانی مهربون


مرسی مهربونم
مادر کوثر
20 اسفند 91 9:17
دلم براتون تنگ شده بود مامانی
چند باری هم میخواستم پیامک بدم اما آخر شب یا صبح زود یا سر ظهر یادم میومد
خیلی خیلی سرم شلوغ بود
خوشحالم که الان تونستم خودمو به بقیه برسونم و پست های جامونده رو با شادی و لذت خوندم و دیدم
نیایش ناز منو ببوسششششششش


عزیزم دل ما هم برات تنگ شده بود میدونم سرت چه قدر شلوغ بوده همینم که الان اومدی کلی همت کردی ممنونم از نگاه خوشگلت و وقتی که گذاشتی جویای احوال بودیم ما هم و براتون آرزوی موفقیت داشتم شما هم کوثر خوشگلم رو ببوس دلم براش تنگ شده
ღ مامانِ آینده یه فسقـِــلی ღ
26 اسفند 91 11:23
به به ... چه تولد باشکوهی ...

تولد یسنا گلی مبارک ...


ممنون عزیز
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثمره ی عشق می باشد