نیایش عزیزمنیایش عزیزم، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره
امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 22 روز سن داره

ثمره ی عشق

چهار شنبه عزیز

1391/5/2 11:29
نویسنده : مامانی
681 بازدید
اشتراک گذاری

21 تیر91

فکر میکنید این پسر کوچولوی با مزه ی عزیز دلم که داره آب انبه می خوره! کی میتونه باشه؟

خب خودم میگم زیاد نمی خواد فکر کنید امیر حسین عزیز دلمه که تا چند وقته پیش فقط عکس هاش رو میدیدم ...ولی توی یه روز خیلی خوب نه تنها تونستم از نزدیک ببینمش که همش هم می اومد تو بغلم و کلی لذت میبردم اگه بدونید چه مزه ای بود شیرینه شیرین مثل عسل ، با اون نگاه نافذش

و از اون با ارزش تر دیدن دوستی بود که نوشته های قشنگش رو همیشه دوست داشتم از روزی که اسم قشنگ خونه اش -مسافری از بهشت-منو به سمتش سوق داد و دیدم به ،چه زیباست و دلنشین این نوشته ها و حتما خودش دوست داشتی تر

و همین طور هم بود و این شد که اون چهارشنبه (21 تیر91)شد چهارشنبه ی عزیز و عنوان این پست رو با اجازه فریبای گلم گذاشتم چهارشنبه ی عزیز که با محبتش توی خاطراتمون یه پنج شنبه ی عزیز رقم زد که به یاد ماندنی ست همیشه

مثل همین خاطره و مثل هر خاطره ای که با دوستای خوب رقم میخوره و چه افتخاری بالاتر  از اینکه از دنیای مجاز پا در حقیقت بگذاری و تجربه ای شیرین خلق کنی

باعث افتخار من بود فاطمه ی نازنین، همنشین و همصحبت شدن با تو ،خیلی دوست داشتم همون روزها از این خاطره ی زیبا بنویسم چون خیلی سر مست بودم از دیدنتون ولی خواستم تا برگردی تا با هم همراه بشیم دوباره ،و چه قدر ناراحت شدم براتون که فهمیدم بیمارید و خدا رو شکر که بهترید الان و ممنونم از محبتت به من واقعا دوستتون دارم به امید دیدار دوباره

دوستای خوبم شما هم مهمون خونه ی امیرحسینم بشید و بخونید فاطمه ی عزیز رو ،تا ببینید سادگی و زیبایی و مهر و صفاش رو...

http://mosafer1.niniweblog.com

نیایشم اینجاست الان کنارمه

 بهش میگم یادته این کوچولو رو؟

 با خوشحالی میگه : آیه امی حسینه

میگم حرفی براش نداری بنویسم اینجا ؟

میگه : آخه اون که حف (حرف) نمیزد!

میگم خب تو که بلدی حرف بزنی چیزی نمیخوای بهش بگی الان رفته خونشون

میگه : چیا بهش بگو امی حسین خیلی دوست دایم آخه تو کوچولو بودی حَف(حرف) نمیزدی اصلا!!!بزگ شدی بیا با من حف بزن!چشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (37)

مامان زینب خانم
2 مرداد 91 11:58
سلام
ماشاالله
لا حول ولاقوه الا بالله العلی العظیم دخمل نازی دارید چندتا سئوال دارم خانمی چجوری بپرسم:


سلام ممنونم از لطفتون
سوال از من ؟
همین جا هم می تونید بپرسید تلگراف هم می تونید کنید
کلبه دل
2 مرداد 91 12:19
خیلی با مزه هستش


ممنون
خاله فریده
2 مرداد 91 12:37
آآآآآآاخی
چقدر خوب
که تو این دوره زمونه ای که حتی دوستای قدیمی هم سراغی از هم نمی گیرن ، دنیای مجازی فرصتی میشه برای دوست داشتن دوستان و داشتن دوستان دوست داشتنی !
خودمم نفهمیدم چی گفتم !
خوشحالم که این وبلاگ باعث شد این همه دوست خوب پیدا کنی خواهری
امیرحسین جونم خیلی نازه . حتما سر فرصت بازم به وبش سر میزنم
بوووس

آره خاله جون همین جوریه که تو گفتی که زیباست دوستی و دوست داشتن خدا کنه همه بتونن برای هم دوستای خوبی باشن و قدر هم رو بدونن ممنون اومدی مثل همیشه دوستت دارم بوووووووووس
مامان پریسا
2 مرداد 91 12:46
چه دیدار زیبایی
اخی چه کوچولوهای نازی با زبون بی زبونی باهم حرف میزنن


ممنونم عزیزم که اومدی و ممنون از نظر لطفت
مامان نیروانا
2 مرداد 91 13:29
دوباره خاطره ی قشنگ پنج شنبه ی عزیزمون رو زنده کردی زهره جونم. خوش بحال فاطمه جون مامان امیرحسین که باهات بوده و خوش بحال شماها که یه تجربه ی دیدار بیواسطه رو برای خودتون آفریدین.
برای لحظه لحظه هات عشق رو آرزو دارم که به همین زیبایی یاد نیایشم هم دادی، دوست داشتن و عاشق بودن رو که اولین حرفی که برای کسی داریم دوست داشتن باشه.
یادت بخیر، یاد اون پنجشنبه و سه شنبه ی عزیز، طلایی


عزیزم عزیزم یادش به خیر جاتون واقعا خالی بود و البته سبز یادت کردم و گفتم به فاطمه ی عزیز که گفتی حسابی حال کنید!
دوستتون دارم خیلی زیاد دوستای مهربون برای تو هم عشق و دوستی آرزو دارم و بهترین ها رو از خدا می خوام برات فدات
ilijoon
2 مرداد 91 18:21
فداي دخملي شيرين زبونمون بشم چه بامز احساساتشو بيان كرد نيايش عزيزم دوستت داريم


ilijoon
2 مرداد 91 18:21
چه دوست خوشگل وكوچول موچولويي داري جيگر دوستيتون مستدام دوستتون داريم


ممنونم خیلی لطف داری دوست عزیز ما هم شما رو دوست داریم
ilijoon
2 مرداد 91 18:22
مامان رامیلا کوچولو
2 مرداد 91 19:48
سلام عزیزم دلم براتون تنگ شده بود خاله قربونت ماشاا... بزرگ شدی, مرسی که به ما سر زدید .


سلام ممنونم عزیزم محبت داری خوشحال شدم اومدی
مامان رامیلا کوچولو
2 مرداد 91 19:48
جویند همه هلال و من ابرویت / گیرند همه روزه و من گیسویت

از جمله ای دوازده ماه تمام / یک ماه مبارک است ، آن هم رویت

فرا رسیدن ماه مبارک رمضان برشما مبارک باد




بر شما هم مبارک التماس دعا
مامان امیرحسین
2 مرداد 91 19:50
سلام.چقدر قشنگه مهربونی.حتی توی دنیای مجاز جایی برای گرمای دستها باز می کنه تا دلها رو به هم گره بزنه. وقتی عکس نیایش خوشگلم رو توی وبلاگ امیرحسین دیدم جا خوردم.گفتم خدایا این دخترو کجا دیدم اون وقت تازه یادم افتاد لبخند شیرین فرشته کوچولوی مهربون.که من تازه پیداش کرده بودم .دست دوستی مرا هم بفشارید...می بوسمتون.


سلام ممنونم عزیزم از این همه محبتت و حضور گرمت خیلی لطف داری دوست خوبم بوس برای شما
مامان نسترن
2 مرداد 91 23:57
همه جا بوی خدا ست.مامان مهربون سحر یا دم افطار که میشه. اون لحظه که دلت پر میشه از تموم خدا منو پسر کوچولورو هم یادی کن. ممنونم


به یاد همه دوستامون هستیم عزیزم از شما هم التماس دعا
زهره مامان آریان
3 مرداد 91 2:53
چه دخمل نازی
خدا حفظش کنه
ممنون که به سر زدید.بازم بیاین پیشمون


ممنونم عزیزم حتما
مامان نيروانا
3 مرداد 91 10:26
سلام،‌ فقط اومدم بگم نميدونين چه حالي ميده عكس خوشگل نيايشم اون گوشه ي پنل قاب شده باشه و هي برات دلبري كنه. عزت زياد


سلام ممنونم عزیزم فدای چشای خوشگلت چاکریم!!!::
مامان نيروانا
3 مرداد 91 12:14
گلم خصوصي داري


ممنونم ببخش باعث زحمت شدم برات
دخملی
3 مرداد 91 12:36
بدو بدو ......یه هالمه شکلک خوشمل خوشمل دالیم......http://anis1391.niniweblog.com/


چشم میام حتما ممنون
ندا مامان نيايش
3 مرداد 91 12:41
واقعا الان كه اينا رو مي خونم تازه متوجه مي شم كه چه اشتباهي كردم وقتي عازم سفر مشهد بودم باهاتون هماهنگ نكردم تا فرصت اينو داشته باشم كه با خاله اي به اين مهربوني از نزديك آشنا بشم . (حسوديم شد خيلي ...)

راستي يه سوال هم دارم زهره جون . برو خصوصي بي زحمت .


عزیزم
ان شا الله که سعادت داشته باشیم و همو ببینیم
شما به من همیشه محبت داری گلم منم شما رو دوست دارم می بوسمت
دیدم عزیزم نه ندارم یعنی وبلاگش رو تا حالا ندیدم فکر کنم

مامی کارن
3 مرداد 91 14:42
سلام دوست عزیز ماشالا چه دخمل نازو شیرین زبونی دارین خدا حفظش کنه اگه تو نستین یه سری هم به ما بزنین خوشحال میشیم ممنون.


سلام ممنونم از محبتت چشم حتما میام
مامان نيروانا
3 مرداد 91 15:59
نه عزيزم،‌ هيچ فكر نكني براي من زحمتيه نه بخدا. اگه گفتم مستقيماً بهتره فقط براي اينه كه از خطاي انساني جلوگيري بشه. فدات


این چه حرفیه عزیزم میدونم خیلی لطف کردی بازم ممنون
مامی امیرحسین
3 مرداد 91 16:03
زهره عزیزم منو ببخش که اینقدر دیر شد ولی دلم میخواست پستی بذارم که درخور دوستی به نازنینی تو باشه.برای همه اونایی که به دنیای مجازی و دوستیاش بدبینن...ممنونم بابت پست با محبتت.الان دیگه دوست دارم به هر نقطه ایران که میرم برم و دوستای وبلاگیمو پیدا کنم.حداقل اونایی که دلم بهشون نزدیکه.مثل تو خوب من...


نظز لطف و محبتته فاطمه ی عزیزم هز چی که هست خوبی خودته ممنون بابت پست پر مهرت خیلی زیبا بود مثل همیشه ان شا الله که بتونیم دوستای خوبی بمونیم منم خوبی رو از دوستای گلی مثل تو یاد گرفتم
مامی امیرحسین
3 مرداد 91 16:04
از طرف من به نیایش کوچولوی نازم بگو امی حسین هم تویو دوست دایه شیرینم...


فدای تو و امیر حسینم
مامان امیرناز
3 مرداد 91 18:44
سلام عزیزم رفتم از وبلاگ امیرحسین عکس خوشگلت و دیدم همونجور که تصور می کردم مهربون و دوست داشتنی تو این شب و روزهای قشنگ من و از دعای خیرت بی نصیب نذار


سلام خانمی ممنونم ازت لطف داری
مهربونی و خوبی از خودته دوست عزیزم
شما هم برای ما خیلی دعا کن
یاس
4 مرداد 91 1:39
چقدر جالب بود و هست که شماها تویه این دنیایه مجازی اینقدر با هم صمیمی شدید که قرار بیرون گذاشتین و همو دیدید.و خوشحالترم که تقریبا حاله ایی از تو رو دیدم عزیزم.همونطور مهربون که از نوشته هات پیداست.نیایش گلم رو ببوس و به نیایش هم بگو تو رو بوس کنه از طرف من


ممنونم مهربون خیلی محبت داری ما هم می بوسیمتون!
یاس
4 مرداد 91 1:51
خصوصی جیگرررررررررررررررررررررر


قربونت بشم بازم خصوصی نبود ولی خصوصیش کردم
مامان نيما
4 مرداد 91 9:12
چه كار خوبي كرديد واقعا عالي بود ديدن دوستاي مجازي كوچولوها با هم چه دوست شدند


ممنونم از حضورت و نظر لطفت
مادر کوثر
4 مرداد 91 10:07
سلام سلام
به به به چه عالیییییییییییییییییییی

چه خووووووووووووووووووب

دیدار دو تا از دوستای گل من با همدیگه

قربونه شیرین زبونی نیایش خانوم

یعنی مامانی ما هم اگه بیایم مشهد میتونیم همدیگه رو ببینیم؟؟؟؟

سلام عزیزم خوش اومدی ممنونم از محبتت
چرا که نه خانمی باعث افتخاره برای من
می بوسمت مهربون
مامان سارینا
4 مرداد 91 10:11
به به . چقدر خوب که دوباره شما یکی دیگه از مامانای خوب رو دیدید . خاطره خیلی خوبی میشه هم برای شما و نیایش عزیزم و هم برای فاطمه جون و امیر حسین عزیز . انشالله که همیشه سالم و سلامت باشید زهره خانوم گل و مهربون .واسه فاطمه خانوم عزیز هم آرزوی بهبودی هر چه سریعتر دارم انشالله سلامت باشند و سایشون بالا سر امیر حسین کوچولوی ناز باشه . فدای نیایش مهربونم بشم که مهربونیاش از وجود نازنین مامانش نشات گرفته . دوستتون دارم . روی ماه گل دخملی رو ببوسید


سلام خانمی وای چه قدر آخه شرمنده میکنی ممنونم از محبتت هر چی که هست خوبی شما دوستای خوب و مهربون و گل ممنونم ازت بابت حضور همیشگیت که با نظرات پر مهر و با محبتت انرژی میدی بهمون دوستون داریم
مامان زهره
4 مرداد 91 12:10
عزيزم خوشحالم كه چهارشنبه خوبي را داشتين و دوستي تون محكم تر شد.نيايش جان را ببوسين


ممنونم از شما و حضورت بوس برای شما
نسرین مامان باران
4 مرداد 91 13:22
چه دیدارای خوبی .
بس که مهربونی


ممنون از لطفت عزیزم
مامان امیرحسین ومحیا
4 مرداد 91 14:08
چه دخمل نازی .امیدوارم ستایش وامیرحسین همیشه دوستای خوبی براهم باشن.راستی اگه اشکالی نداره لینکتون کردم. بیان دیدن ماهم.خوشحال میشم.


ممنونم عزیزم لطف داری
حتما میام
شما هم لینک شدی
مامان صفا
4 مرداد 91 14:13
چه دوستی شیرینی.. همیشه لحظات خوشی داشته باشین.. حتما دختر ماهت هم مثل خودت خوش قلب و مهربون میشه


ممنونم از محبت همه شما دوستان مهربونی و صفا از خودته مامان صفای عزیز
ستاره زمینی
4 مرداد 91 16:29



ممنون
یاس
5 مرداد 91 10:11
تو عزیز دلمی.ممنون از راهنماییت.ممنون که کامنت من گیج رو خصوصی کردی


عزیزم خواهش میکنم این چه حرفیه خوشحال میشم کمکی کنم
مامان نازنین زهرا
5 مرداد 91 15:11
با سلام.از وبلاگ زیباتون دیدن کردم.وافعا وبلاگ قشنگی دارید.با افتخار شما رو لینک کردم.خوشحال میشم به وبلاگ نازنین زهرای ما هم به آدرس زیر سری بزنید esghemamanivababaei.Niniweblog.com
دخملی
6 مرداد 91 3:56
مامان زهرا
6 مرداد 91 12:00
سلام
از اینکه دوستای نی نی وبلاگی اینطور به هم محبت دارند خوشحالم
امیدوارم دوست ها مون همیشه پایدار بمونه


سلام ممنون از حضور گرمت ان شاا لله که همین طور باشه همه دوستی ها
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
14 مرداد 91 13:16
چه دختر مهربونی. و چه پسر نازی. وقتی آدم در دنیای مجازی دوسته، روزی فرا برسه که ملاقات حضوری بشه چه لذتی داره. ولی تا به حال برام اتفاق نیفتاده. ولی این موقعیت رو دوست دارم.


ممنونم دوست خوب و مهربون که پیش ما اومدی شاد باشی همیشه و زندگیت پر از دوست
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثمره ی عشق می باشد