نیایش عزیزمنیایش عزیزم، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره
امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

ثمره ی عشق

❤❤❤ عاشقتونم ❤❤❤

1390/11/28 20:10
نویسنده : مامانی
1,368 بازدید
اشتراک گذاری

صبح روز دیگر است

امروز روز دیگر است

عاشقان عاشق بمانید عشق چیز دیگر است

 چون که عشق هرگز نمیرد روزها و سالها

در قیامت کارتان نیز با کتابی دیگر است

niniweblog.com 

♥ دختر نازنینم و همسر عزیزم ♥ 

برای من که همیشه عاشقانه دوستتان دارم فرقی نمیکند چه روزی روز عشق نام دارد!

روز عشق ایرانی یا فرنگی ! اینها که بهانه است ...شاید بهانه ای برای شاد بودن و عشق ورزیدن

من هر روز عاشق تر از روز قبل کنار هر دوی شما احساس خوشبختی میکنم و آرامش ، برای ما هر روز روز عشق است ... برای عاشق بودن و عاشقانه کنار هم بودن بهانه لازم نیست هر روزی که صبح ،چشم باز کنی و ببینی روز دیگری را برای زندگی کردن و عشق ورزیدن پیش رو داری ، همین هم بهانه ای زیباست برای بیشتر دوست داشتن و عاشق تر بودن و گفتن دوستت دارم

خدا را سپاس برای همه چیز برای بودن شما که با وجودتان به آرامش رسیدم

همسر مهربانم ، بهانه ی قشنگ زندگی ام عاشقانه دوستت دارم که اگر تو نبودی قشنگ ترین بهانه ی زندگی ام ، نیایش هم نبود

نیایشم عزیزکم ،عاشقانه دوستت دارم که با وجود تو معنا گرفتم و به خدا نزدیک تر شدم

 ♥همه ی عاشقانه هایم برای شماست♥

خدا را شـــــــــــکر میکنم برای بـــــــــــودنتان

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

الهه مامان یسنا
28 بهمن 90 22:11
عشق چیز دیگر است...
فریده (خاله)
29 بهمن 90 1:03
29 بهمن روز عشق ایرانی مبارک ..ایشالا همیشه در کنار هم خوشبخت و عاشق زندگی کنید .
مامان محیا
29 بهمن 90 9:14
خدارو شکر خدا هردو را برایتان نگه دارد و همیشه از زندگیتون راضی باشیدو زیبا و عاشقانه زندگی کنید الهی آمین
مامان سانای
29 بهمن 90 9:29
عشقتان پایدار .
ندا مامان نيايش
29 بهمن 90 10:17
اميدوارم كه هر روز عاشق تر از قبل از كنار هم زندگي كنيد . دوستون داريم من و نيايش ...
حنانه
29 بهمن 90 12:37
سلامـ چه عجب مامان نیایش مطلب جدید گذاشتی قشنگ نوشتی خانومی راستی مامان نیایش اگه دوست داری واسه خوشگل خانومی دی وی دی عمو پورنگ بگیر من گرفتم خیلی قشنگ بود
مادر کوثر و علی
29 بهمن 90 12:53
سلام عزیزم فقط اومدم بگم به یادتم و دوستت دارم. راستی آپم! خوشحال میشم از نظرات و حضورت گرمت بهره مند بشم در ضمن چه خوشگل و زیبا و دوست داشتنی نوشتی همیشه شاد باشید و عاشق و سلامت
مامان آريا
29 بهمن 90 15:19
عزيزم اميدوارم ساليان سال هر سه در كنار هم با عشق زندگي كنين و شاهد به ثمر رسيدن ميوه زندگيتون نيايش جون باشين
مامان نیایش
29 بهمن 90 16:21
سلام عزیزم دخمل نازی داری خدا واستون نگهش داره به منم سر بزن
الهام مامان رامیلا
29 بهمن 90 16:54
عشقتون همیشه پایدار باشه و نیایش عشق رو از پدر و مادرش یاد بگیره
آزاده
29 بهمن 90 20:16
امیدوارم همیشه عاشق بمونید و خوشبخت نیایش عزیزم و ببوسسسسس
بابایی
29 بهمن 90 20:39
زمان فقط وسیله ایست که بدانیم چه مدت است که به خاطر عشق او آفریده شدیم . مکان فقط بهانه ایست که بدانیم آیا عشق او را بیاد می آوریم و می توانیم عاشقش بمانیم . ولی تو ای هم نفسم تنها تبلور عشق اویی برای من که بدانم عشق حقیقت است . ( کاش بتوانیم عشقش را بشناسیم. ) عاشقانه با تو می مانم .
حنانه
29 بهمن 90 22:46
مامان نیایش من چند روز می اومدم چرا مطلب پایینی رو ندیدم که واسه تبریک عید گذاشتی ؟!


سلام عزیزم اون پست ،اول یعنی (روز عید) پست ثابت بود
بعد ثبت موقتش کرده بودم یادم رفته بود بذارم
مامان سارینا
30 بهمن 90 10:28
سلام خاله جون . خوبی ؟ نیایش جوون خوبه ؟ ایشالله شما ، شوهرتو و نیایش عزیز در کنار هم خوش و خرم باشید . واستون آرزوی سلامتی دارم . عاشق باشید و عاشق بمونید
مامی کیانا
30 بهمن 90 10:35
ما هم عاشق این دختر ناز و مامان مهربونشیم ایشالا همیشه شاد و سالم باشید و عاشق بمانید
خواهرت
30 بهمن 90 13:05
ضمنا عکسها هم خیلی قشنگه .


قربونت عزیزم
بهترین خواهر دنیا
و
بهترین خاله ی دنیا
دوستت داریم یه عالمه
مامان سهند
30 بهمن 90 17:39
سلام عزیزم خوبید خوشید سلامتید؟؟؟؟؟؟؟ امیدوارم همیشه در کنار هم خوش و خرم باشید و البته عاشق خانومی من رمز ندارمممممممممممم
عروسکم پرنیا
30 بهمن 90 19:03
سلام از لطفتون نسبت به دخترم بسیار ازتون متشکرم وبا اجازتون شمارو لینک کردم .
asemuni ha
30 بهمن 90 19:48
آخه کیف کردم چه عشق پاکی دارید؟
مامان یسنا گلی
1 اسفند 90 7:45
سلام خاله جون.ممنون که به ما سر زدین.
دخمل خیلی نازی هم دارین.خدا حفظش کنه.بازم به ما سر بزنین.با اجازه لینکتون کردم


سلام ممنون عزیزم لطف کردی شما هم لینک شدی


مامان علی
1 اسفند 90 11:17
سلامم رو به همرا بهترین آروزها بپذیر دوست گلم. قشنگ و ناب نوشتی. همه روزت عاشقی ممنون از دلگرمیت
مامان آرتین (شازده کوچولو)
1 اسفند 90 12:46
چه احساسات زیبایی. همواره عشقتان جاویدان
مامان ماهان عشـــــــــ❤ــق
1 اسفند 90 14:56
سلام.عاشقانه هاتون مستدام.
هم شما زیبا مینویسید هم آقای "بابایی"زیبا میخوانند و زیبا مینویسند.
و خداوند نگاهبانتان باد.


سلام ممنون عزیزم نظر لطف شماست
به زیبایی نوشته های شما که نیست
ان شا الله سایه تون رو سر گل پسرت باشه همیشه
سمانه مامان پارسا جون
2 اسفند 90 0:50
خیلی زیبا نوشتی زهره جون
عشقتون همیشه پایدار و جاودان


ممنون عزیزم نظر لطفته شاد باشید همیشه
مامان زهره
2 اسفند 90 8:34
همیشه به خوبی و خوشی انشائا لله عروسی گل دختر
مامی امیرحسین
3 اسفند 90 0:44
سلام عزیزم پیشنهاد خوبی بود...اکسپلوررو میگم!من با کروم میومدم.خیلی قشنگ نوشتی.خدا برای هم نگهتون داره.هرروزتون عاشقانه تر از روز قبل باشه دوست خوبم.
نیایش نازنینتو از طرف من ببوس.هزار ماشالا به این دخمل ناز...


سلام خانمی خیلی محبت کردی اومدی خوشحال شدم مشکل حل شد ممنون از دعای قشنگت برای شما هم آرزوی سلامتی و خوشی دارم پسر گلت رو ببوس
مامان ماهان
15 اسفند 90 8:44
عاشقانه تان مستدام
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثمره ی عشق می باشد