نیایش عزیزمنیایش عزیزم، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره
امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

ثمره ی عشق

توی باغ آسمان

1390/10/30 13:02
نویسنده : مامانی
2,258 بازدید
اشتراک گذاری

 تو چه ساده ای و من چه سخت

تو پرنده ای و من درخت

آسمان همیشه مال توست

ابر زیر بال توست

من ولی همیشه گیر کرده ام

تو به موقع می رسی و من

سالهاست دیر کرده ام

 تو چه ساده ای و من چه سخت

تو پرنده ای و من درخت

آسمان همیشه مال توست

ابر زیر بال توست

من ولی همیشه گیر کرده ام

تو به موقع می رسی و من

سالهاست دیر کرده ام

خوش به حال تو که می پری!
راستی چرا دوست قدیمی ات _ درخت را _ با خودت نمی بری؟
فکر می کنم توی آسمان جا برای یک درخت هست.
هیچ کس در ِ بزرگ باغ آفتاب را روی ما نبست.



یا بیا و تکه ای از آسمان برای من بیار

یا مرا ببر توی آسمان آبی ات بکار



خواب دیده ام دست های من آشیان تو می شود.

قطره قطره قلب کوچکم آب و دان تو می شود.

میوه ام: سیب سرخ آفتاب.
برگ های تازه ام: ورق ورق نور ناب

خواب دیده ام شب، ستاره ها از تمام شاخه های من تاب می خورند.

ریشه های تشنه ام توی حوض خانه خدا آب می خورند.

من همیشه خواب دیده ام، ولی ...


راستی ، هیچ فکر کرده ای یک درخت

توی باغ آسمان چقدر دیدنی ست!

ریشه های ما اگرچه گیر کرده است

میوه های آرزو، ولی رسیدنی ست!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

خاله
30 دی 90 21:02
چه شعر قشنگی .. آفرین خواهری که این شعر قشنگ و واسه نیایش گذاشتی تو وبلاگ .


ممنونم عزیزم به لطف تو خواهری با این شعرهای قشنگ آشنا شدم دیگه هزار تا بوس


مامان ماهان
1 بهمن 90 11:15
عالی بووووووووووووووووود


ممنون خانمی
مامان زهره
3 بهمن 90 9:10
سلام خیلی قشنگ بود . کیف کردم . به یاد کودکی هایم افتادم



سلام مرسی عزیزم لطف کردی اومدی
مامان زهره
3 بهمن 90 9:11
پست ثابت وبلاگت هم قشنگه . عکس های قشنگی از نیایش جونم توی اون گذاشتی. خدا حفظتون کنه


ممنون خانمی چشات قشنگ می بینه
مامان نیایش (کتاب آفرینش)
3 بهمن 90 10:38
سلام مهربون . چند وقتی بود بعلت مشکلات داخلی خط تلفن اینترنت نداشتم . خودم دیگه در حال دیوونگی بودم . تا اینکه امروز شکر خدا مشکلم حل شد . ممنون که به یادم هستی و بهم سر می زنی .


سلام عزیزم تو که منو کشتی خانومی دلم هزار راه رفت به خدا اینقدر که تو این مدت خبر بد شنیدم خدا رو شکر مشکلت حل شد
مامان امیر علی
3 بهمن 90 11:38
عزیزم ممنون به ما سر زدین و نظر گذاشتین


خواهش میکنم عزیزم
مامان ریحانا
3 بهمن 90 12:01
سلام مرسی از اینکه به ما سر زدید


سلام خواهش میکنم ممنون از شما که اومدید
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثمره ی عشق می باشد