نیایش عزیزمنیایش عزیزم، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره
امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 14 روز سن داره

ثمره ی عشق

مهر مادری

1390/2/22 13:20
نویسنده : مامانی
969 بازدید
اشتراک گذاری

 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد

 چشمان او چشمان من را دوست دارد

جان من است و جان من را دوست دارد

این خنده یعنی دستهای مهربانش

آغوش من دستان من را دوست دارد

این خنده یعنی درد و غم تعطیل تعطیل

چون صورت خندان من را دوست دارد

وقتی که می خندم به من می خندد انگار

حتی لب و دندان من را دوست دارد

در پاسخ این خنده های عاشقانه

صدها فرشته می شود مهمان خانه

جان من است و جان او را دوست دارم

شادابی چشمان او را دوست دارم

دنیای من در دستهای کوچک اوست

 دنیای او، دستان او را دوست دارم 

 با گریه هایش قلب من را می فشارد

من هم لب خندان او را دوست دارم

برگ گلم ،گل می چکد از خنده هایش

می رقصد و غم می رود از جان خانه

می نوشم از عشق تو مهر مادری را

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد


عاششششششششششششقتم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

خاله
22 اردیبهشت 90 21:38
2 روز بود که نتونسته بودم بیام وبلاگ نینیش . هم عکساش خیلی نازه . هم شعرش قشنگه .... مرسی مامانش .


قربونت برم خاله جون مهربون دوست دارم
خاله
23 اردیبهشت 90 15:58
آهنگی هم که گذاشتی خیلی قشنگه خواهری...


قربون خواهر با ذوقم برم ممنون عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثمره ی عشق می باشد