نیایش عزیزمنیایش عزیزم، تا این لحظه: 14 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره
امیرعلی جونامیرعلی جون، تا این لحظه: 8 سال و 7 ماه و 15 روز سن داره

ثمره ی عشق

مبارک باشــــــه یلدا

1391/9/30 13:25
نویسنده : مامانی
1,855 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا همه از تو می خواهند که "بدهی " اما من از تو می خواهم که" بگیری "خستگی ،دلتنگی ، و غصه ها را از لحظه لحظه ی زندگی دوستانم...

در آخرین روز از پاییز 91 برای همتون آرزوی بهترین و زیباترین دقایق رو دارم

 یلداتون رویایی و شبتون پر مهر

niniweblog.com

مامان اجازه هست منم یه چیزی بگم ؟

 

بگو دلبرکم؟

به نظرت من شکل چی شدم؟

الهی مامان فدات شه خیلی ماه شدی به قول بابایی که خیلی خوشش اومده بود ،شکل دخترای قاجار البته نه تو این سنچشمک!

حالا بذار هم برای آینده هات که شاید از این روزا یادت نمونده باشه و هم برای دوستات بگم قضیه از چه قراره ؟!!!!

به مناسبت جشن شب یلدا ،روز دوشنبه تو مهد می خواستن ازتون با لباس سنتی عکس بگیرن من در جریان بودم که می خوان ازتون عکس بگیرن چون گفته بودن دوشنبه کسی غایب نباشه ولی واقعا به ذهنم نمیرسید که بخوان این شکلی تون کنن راستش رو بخوای اینجا برات می نویسم که زیاد دوست نداشتم دلم میخواست با همون چهره ی خودت ازتون عکس میگرفتن آخه حیف این لباس خوشگل و دکور خوب و چهره ی ناز خودت نبود که این شکلیش کردن...بگذریم ...حالا به خاله بگم شاید بتونه درستش کنهمژه

آخ جون درست شد قلبدست خاله جونم درد نکنهماچ

بُلبُلیت رو قربون!!!!بغل

بهت میگم حالا مامانی عکس به این قشنگی می خواستن ازت بگیرن با این لباسای خوشگل چرا نخندیدی ؟ اگه میخندیدی بهتر  تر نمیشد به نظرت؟

میگی: آخه مامان شکل گُرگا شده بودم گرگا که نمیخندن!!!!!!!!

یعنی منو میگی....این منمخندهناراحتگریهحالا از حق نگذریم هم عکس قشنگی گرفتن هم جشن خوبی بود و خیلی دوست داشتی خدا کنه فقط فیلمش رو تمام و کمال بهمون بدن ....وعده اش رو که دادن برای آخر سال....خیلی دوستت دارم خوشگلم همیشه لبات خندون ناز منماچ

niniweblog.com

خب حالا یه تبریک ویژه هم دارم برای دختر یلدا

تــــــــــــــــــــک خـــــــــــــــــــــاله کوثر جــــــــــــــــــــونی

مامان یه فسقلی( که ایشالا در آینده به جمعمون اضافه میشه)

و در واقع یکی از بهترین دوستای این دنیای مجازی که همیشه با کامنت های پر مهرش دلمون رو شاد میکنه و یادگاری های زیبا میذاره برامون ماچ

دوست عزیز و مهـــــــــــــــربونم به خاطر همه محبت هات به من و نیایش ازت خیلی خیلی ممنونم و برات توی این شب قشنگ که شب تولدت هم هست زیباترین آرزوها رو دارم ...دلت شاد و لبات خندونقلب 

تــــــــــــــــــــــــــــــــولدت مبــــــــــــــــــــــــــــــارک

 

 

عذر خواهی نوشت: از همه دوستای گلم خیلی خیلی ممنونم که همیشه با کامنت های قشنگشون خوشحالم میکنن ببخشید که نتونستم بیام و تک تک بهتون تبریک بگم این شب قشنگ رو براتون آرزوی بهترین ها رو دارم و حتما در اولین فرصت خدمت میرسم برای جواب محبت هاتون ،همتون رو دوست دارم   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مامان زهرا دختر دوست داشتنی
30 آذر 91 13:56
چقدر زیبا بود یلداتون مبارک
خاله
30 آذر 91 15:39
چون همه رو برام تعریف کردی و عکسشو دیدم الان نمیدونم باید چی بنویسم ولی پست خیلی قشنگی بود . کلی هم کیفور شدیم تولد تک خاله کوثر جونی مامان فسقلی آینده هم مبارک حالا میرم حضوری هم بهش تبریک میگم یلدای تو و همه ی دوستان رو هم تبریک میگم
مامان تسنیم سادات
30 آذر 91 17:13
ای خدا این عسل رو ببینید ....... چقدر ناز شدی نیایش جونم ......... قرررررررررررررررررربونت بشم با اون لباست مثل این شاهزاده خانما شدی ....
محيا كوچولو
1 دی 91 0:08
الهي صدتا يلدا زنده باشيد هميشه خرم و پاينده باشيد شب يلدايتان بادا مبارك الهي لحظه اي با غم نباشيد چه عكس دلبرانه اي هزارتا بوس
تــــــــک خـــاله کــوثر جــونـــی
1 دی 91 1:23
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای ... زهـــــــــــــــــــــــــــــــــــــره جوووووووووووووووووووووووووونم... اشــــــــــــــــــــــــک شـــــــــــــــــــــــــــــــــــوق حلـــــــــــــــــــــــقه زد تو چشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــمام ... واقعــــــــــــــــا ذوق زده شـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدم... خیـــــــــــــــــــــــــــــــــــلی خـــــــــــــوشم اومد از اون بادکنــــــــــــــــــــــک ها که میترکـــــــــــــــــــن امیـــــــــــــــــــــــــــــــــدوارم بتوووووووووووونم جبران کنـــــــــــــــــــــــــــــم این همـــــــــــــــــــــه مهــــــــر و عـــــــــــــــــــــشق و خــــــــــــــــوبی که واســــــــــــم گذاشـــــــــــــــــــــــــــــــــــتید و چقـــــــــــــــــــــــــدر افتخااااااااااااااااااااااااار میکنم از داشت دوست خــــــــــوبی چون شــــــــما... قــــــــدردان دل پاک و مهربــــــــــــــونتوووووووووووووووون هســــــــــــــــــــتم... بااااااااااااازم ممنوووووووووووووووووون
مامان یه فسقِلی
1 دی 91 1:30
وووووویــی ... ای جــــــــــــــــــــووووووونم... چه دخـــــــــمل ناناااااااااااااااازی ... عســـــــــــــــــــــییییییییییییییییییییس دلم وااااااااااااااای به به ... یه قـــاچ هندونه گــاز زده اون هم چی؟ عشـــــــــــق ای جــــــــــــوووووووونم... بپـــــــــرس عشــــــــق من با اون ابـــــــــــــروهای کـــمندت تو شبیــــــــــــه یه خورشـــــــــییییییییییییییید خانومه زیبا و مهربــــــــــــون شــــــدی ای وای... چـــه خــاله ی هنرمنـــدی داری نیایــــــــــشی جــــــــــووووووون... دســـــــــتش درد نکنه ... حالا این شــــــــد همون نیایـــــــــــش شیـــــــــرین زبون خـــــــــــــودم ... فداااااااااااااااش شـــــم. گــــــــــــــــــرگ خدا نکـــــــنه
انیس جون
1 دی 91 17:40
هه هه هه هه.......مردم از خنده راست میگه دخترم گرگا که نمیخندن ای دور تو بگردم فرشته کوچولو....
مامان یسنا
1 دی 91 22:20
جانممممممممممممم. چه ناز شدی قربونت برم. یلدات همیشه گرم گرم باشه خوشگل من
مادر کوثر
2 دی 91 8:17
سلام مامانیه مهربون یلداتون مبارک وای دخملمون چه خوشگل و متفاوت شدههههههههههه چه عکس خوبیییییییییییییی به نظرم این قیافه جدیش خیلی به این عکسه میاد ممنون از حضورتون و تبریک تولد خواهرم با پست جشن و مهمانی بروزیم
مامان نيروانا
2 دی 91 9:03
ابروكمون خوشگلم نيايش! تو همه جوره قشنگي خاله. برعكس ِ ماماني من ذوق زده شدم قيافه ت رو اينجوري كردن عكس گرفتن. دعوام نكني زهره ها!
خب تنوع خوبه كه. البته فقط ابروكمونيش رو خوشم اومد و نه ساير اقلام گريم رو به نظرم به دكور و لباسشون هم مياد. سخت نگير ماماني. خب اون روي دلارام نيايشم كه همينجوريش مث ماه شب چهارده ميدرخشه و هيچ نيازي به مشاطه نداره ولي حلا كاريه كه شده. اينجوريش هم ديديم حال كرديم. نوش جونمون
ميبينم كه اين آقا گرگه اپيدميِ سه سالگيه بله!؟
همچين قرابتي داره با روح لطيف اين وروجكاي سه ساله ها. يَك حالي از اين آقاگرگه بگيرم.


قربون محبتت و اون چشای خوشگلت که همه جوره فقط زیبایی میبینه و بس ...
آره میدونی راستش اول که دیدمش خودم هم خیلی خنده ام گرفت شایدم ذوق کردم از قیافه ی جدیدش مخصوصا اینکه کلاه هم سرش بود و شال گردن هم دور گردنش خیلی با مزه شده بود ...
اما بعدش که لباسا و دکور رو دیدم و این عکس رو همش میگفتم شاید اگه این شکلی نکرده بودن قشنگ تر میشد اما خب تنوعه به قول شما هم ... مامانم هم همینو گفت وقتی بهش نشون دادم دقیقا گفت تنوعه دیگه سخت نگیر...
امان امان از این آقا گرگه تو رو خدا اگه گیرش آوردی از طرف منم حالشو بگیر که حالمونو گرفته این روزا
مامان نيروانا
2 دی 91 9:05
اِ اِ اِ اِ اِ باز يادم رفت اينجام تولد مامان يه فسقلي رو تبريك بگم. از بس خجالت زده شم دلم ميخواد تا يلداي ديگه هي تولدش رو بهش تبريك بگم. آفرين به زهره ي بامعرفت و خوش بحال تك خاله جون كه تو رو دارم عزيزم. ميبوسمتون
مامي كيانا
2 دی 91 11:28
خدا بگم تو رو چيكارت نكنه كه اينقدر حرفهاي بامزه ميزني الهي شما رو براي مادر و پدر عزيزت نگه داره 120سال ايشالا عروس شي چقدر ناز و بامزه شده من كه خيلي از عكس مدل قاجاريش خوشم اومد برخلاف مامان جون
فاطمه شجاعی
2 دی 91 22:00
آخ عزیییییییییییییییییییییییز دلم چقد بانمک شدی وای اولش که عکسو دیدم این شکلی شدم یه لحظه فکر کردم کس دیگست وای قربون اون ژست گرفتنت برم ابرو کمون
عاشق عکست شدم عزیزم ده بار نگاهش کردم
هزارتاااااااااااااا

ممنونم عزیزم نظر لطفته قربون نگاه قشنگت
مامان پریسا
3 دی 91 0:51
یلدای شما هم مبارک ماشالله چه خوشکل شده این نیایش خانمه ابرو کمون. دلت میاد زهره جون!!!
نسرین مامان باران
3 دی 91 11:05
چه خوشگل شدی دختر گلم همیشه شاد و خوش باشی
عمه
3 دی 91 15:52
,Salam eshghe man. khoshgele ameh che khanum shodi ba in axet, koli keifour shodam beh gholeh khale Farideh joon. Delam mikhast un lahzaeh az nazdik too in lebasa mididamet.In shirin zabounit ke mano az khandeh roode bor kard. Omidvaram hamishe khosh bashi golam. Az door ieh donia boose barat miferestam. Be omideh didar azizam. Ashghetam


سلام عمه مهربونم ممنون عمه جونم شما هم همیشه خوش باشید و شاد دوستت دارم بووووووووووس برای شما
مامان ستیانفس
4 دی 91 10:58
خیلی ناز شدی عزیییییییییییییییییییزم باتاخیر یلدات مبارک خانم خوشگله پیش ماهم بیاخوشحال میشیم http/setiyakaviany.niniweblog.com
مامان ماهان
4 دی 91 15:54
ای جااااااااااااااااااااااااااان
خیلی خوشگل شدی دختر قاجاری
میبوسمت گلمممممممممممممممممم


فدای شما قربون محبتتون چشاتون خوشگل میبینه
مامان ساغر
6 دی 91 14:41
وای خدا قلبم می ریزه
این برای من خیلی عزیزه
خیلی خوشگل بود خانوم خانوما
عروس بشی ایشاا....


وای ممنونم از این شعر خوشگلت و دعای خوشگل ترت
مامان امیرعلی جیگر
7 دی 91 9:54
چه مهدکودکه خلاقی.
دمشان گرم
اگه دو تا ابروهاشو مثه هم در میاوردن خوشکل میشد.ولی عکسه خاله که درست کرده بهتره


ممنون عزیزم نظر لطفته ممنون از حضورت
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ثمره ی عشق می باشد